בית"ר ירושלים 2016/2017 - מסיימים שוב במקום השלישי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    טביב יביא חיזוק רק שכול התנאים יהיו לראשותו. בדקה ה90 שהשחקן בין הפטיש לסדן. רק ככה הוא אוהב לסגור עסקאות.
    השאלה מה יקרה עד תחילת פברואר שנסגר החלון..
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,969
    לייקים שהתקבלו:
    14,657
    מין:
    זכר
    אני ״יורד״ על שכטר ולא שמתי את איבינדר ב-11 של הסיבוב. כדי להיות שם הוא צריך להיות שווה הרכב בב״ש, אני בספק אם קיים מישהו שחושב שהוא שווה הרכב שם? אני לא חושב שהוא שווה הרכב אפילו במכבי חיפה
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,218
    לייקים שהתקבלו:
    26,260
    מין:
    זכר
    בית"ר ישנה לגבי ורד, אייבינדר ונדמה לי גם רואדה שמסיים חוזה בסוף העונה.
    בינתיים מכבי חיפה יושבת חזק על דן כדי שיצטרף בקיץ בחינם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/12/16
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    שכטר במכבי חיפה היה שחקן מת לחלוטין, כזה שלא מסוגל לעצור כדור על הקו או לתת פס כמו שצריך. מצד שני בבית"ר הוא לא מלהיב בכלל, רוב הדריבלים שלו(ואין ספק שהוא מצליח לכדרר יותר טוב מאשר בהפועל של רב"ש) הם חסרי תכלית. הרבה פעמים זה דריבל אחד יותר מידי והוא לא מייצר מצבים. כמוכן בליגה הפח שלנו מצפים ממנו להיות עם הרבה יותר מאשר שער ליגה אחד, אפילו לידור כהן כבש יותר ממנו. אם שכטר היה מביא ערך מוסף אז מצבה של בית"ר שברוב המשחקים גם לא באמת נראית טוב לדעתי - היה טוב יותר.

    לגבי חלון ההעברות: טביב ישחרר אולי את אודל, גם אבוחצירא אולי יילך ומי שיגיע יהיה ברק יצחקי, הרכש לו חיכו בקיץ. ורמוט וחיפה משדרים על אותו גל כך שהוא לא רלוונטי. ברור שאני קונה את 'הצרות' של בית"ר ירושלים כרגע אבל עם טביב זו שאיפה לבינוניות ואותי מעניין לראות עד מתי רב"ש יחזיק מעמד. קשטן פוטר כשהיה במקום השני במרחק כמה נק' מק"ש.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,969
    לייקים שהתקבלו:
    14,657
    מין:
    זכר
    השאלה מי הם אלה שחיכו לו, כי רב"ש הוא לא אחד מהם
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    אלי טביב, בדיון לגבי זכויות הניהול שלו, הציג את בית״ר כסוג של בת ערובה והקולות שלו ושל הסובבים אותו הם ש״בית״ר לא תסתדר בלי אלי טביב״. אלא שהיום בוואלה מתפרסמת כתבה על הפועל ת״א ובה מרואיין קורנפיין, שאומר שטביב קיבל את הקבוצה עם 12 מיליון גירעון אבל 13 מיליון מובטחים ממס הכנסה, מה שאומר - טביב לא שם שקל בבית״ר.
     
  7. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    לא מפתיע בכלל ולא היה לי ספק לרגע שטביב לא הוציא ולא יוציא שקל מהכיס שלו.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    באותה נק' זמן שטביב רכש את בית"ר אני לא זוכר שעמדו אנשים בתור כדי לעשות את זה ואני לא מדבר בציניות אלא ברצינות. הקהל פגע בקבוצה בדרכים כאלה ואחרות כמו גם הקהל של הפועל. אבל אין דבר כזה שבלי טביב אין בית"ר, ממש לא, בית"ר הייתה ותהיה אחריו. באותה נק' זמן הוא עשה את שלו, ייצב את הקבוצה והצליח לבנות קבוצת צמרת אחרי עונה אחת, הוא גם דחף את אצילי קדימה - וזהו, עכשיו אולי הגיע הזמן להעביר את הבעלות הלאה ואני בטוח שבית"ר תהיה אטרקטיבית. אגב, שאלה לגבי קבוצת הנוער: היא ירדה ליגה בשנה שעברה או משהו כזה, לא? מישהו עוקב? זו בהחלט בעייה מבחינת הקבוצה, וטענות כאלה היו לטביב גם בהפועל. חוץ מקלטינס הנהדר יש שחקנים רלוונטים בשנה האחרונה?

    * אני לא מצפה שבית"ר תתחרה במכבי והיה קשה מאוד ואולי בלתי-אפשרי להשאיר את דסה ואזולאי בזמנו אבל עם אצילי נעשו טעויות ועל רוקאביצה לא נלחמו בכלל, רוצה לומר: זה לא שחור או לבן. בית"ר יכולה להיות טובה יותר.
     
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,805
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    היא ירדה אשתקד והשנה היא בדרך הברורה חזרה

    לגבי כישרונות לבוגרת? עד כמה שאני יודע אין משהו מיוחד

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,958
    לייקים שהתקבלו:
    10,134
    רק בישראל בהשפעת התקשורת אנחנו מתייחסים לבעלי הקבוצות כאל תורמים נדיבים שכל מטרתם היא לעזור לקהילה, אז תרשו לי לא לאכול את הבולשיט הזה. את מספר בעלי הקבוצות בשתי הליגות הבכירות שנמצאים בעסק מכוונות טובות אפשר לספור על כף יד אחת(רובם שלא במקרה נמצאים גם בטופ), אלי טביב כמובן הוא לא אחד מהם. להתחנן אליו שישאר בעסק שרק מכניס לו כסף ומספק לו פירסום נראה לי מעשה פאתטי ולא נכון מן הסתם.

    אלי טביב הוא הצרה של בית"ר, החלום שלי הוא לראות את טדי מתרוקן עד סוף העונה ועד שהעלוקה הזה יעזוב אותנו, טמבל מי שממשיך לפרנס אותו.
    והקבוצה גם ככה כדור שינה, אנחנו לא מפספסים כלום.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    • גם אם לא עמדו בתור אז, מאז פניג'ל וחבורתו הציגו הצעה מאוד אטרקטיבית לטביב והוא סירב. יש אנשים שיכולים לקחת את הקבוצה, גם במצב הממש גרוע מבחינה תדמיתית שיש היום, אבל טביב מסרב למכור את מכרה הזהב שלו ומסרב גם להשקיע. מה שהוא עושה עד כה זה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, והוא נהנה מזה מאוד.
    • למעט העונה הנוכחית, באף עונה אוהדי בית"ר לא ציפו להיות בצמרת עם הקיצים שעברו עלינו. לא היה קיץ אחד שהבאנו רכש גדול או משמעותי ויותר מכך, כבר שנתיים ברציפות שהנכסים הגדולים שלנו עוזבים.
    • מחלקת הנוער של בית"ר במצב בכי רע.
    • את דסה ואזולאי היה אפשר להשאיר בקלות.
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,958
    לייקים שהתקבלו:
    10,134
    הפעם האחרונה שהבאנו שחקן רכש ישראלי גדול היה ב-2008.
    בניגוד לתל-אביביות ומכבי חיפה שאצלן כל קיץ זה קרנבל ובשנים האחרונות גם הפועל ב"ש מככבת כך שעבור רוב האוהדים קיץ שאנחנו לא מועמדים ללכת לפירוק הוא קיץ מוצלח.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ההסטוריה של טביבי אומרת שזה קורה שנתיים שלוש אחרי שהוא הולך אז יש לכם זמן.
    עד שלא יהיה לו כסף לגנוב לכם מהקופה לא נראה לי שתיפטרו ממנו כ"כ מהר.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הגיע הזמן שטביב המנג'ר יגיש התפטרות לבעלים של בית"ר\ טור דעה בספורט1
    אחרי עוד קיץ בו החליט לפרק חבילה שעבדה עבור משהו זול יותר, הבוס חירב את העונה. רגע לפני הסתבכות בתחתית: צריכים לא מעט זעזועים בבירה

    הפצצה המתקתקה שהניח אלי טביב לפתחו של רן בן שמעון החרידה את האוויר הקר בקריית שמונה אחרי ה-2:0 העלוב מול אחמד עאבד וחבורתו. עכשיו יהיה זה המאמן שכרגיל ישלם את מחיר הכישלון המקצועי כשבפועל כולם אשמים: הקהל שבמקום לדחוף קדימה מדרדר את הגוויה במורד, השחקנים חדלי האופי ומעל כולם טביב, לא הבעלים אלא המנהל המקצועי. יכולתי בכלל לא לכתוב בלוג חדש אלא ליהנות לכמה קודמים שחזו במדויק את ההתרסקות. זה מתחיל מהאובססיה של טביב לפרק כל דבר טוב (כי בעונה הבאה הוא יעלה לו יותר כסף) ולהרכיב מחדש. הנוסחה ההזויה עבדה למנג'ר המקצועי בעונה שעברה כשפירק בקיץ 2015 סגל ומאמן מצוין (גיא לוי) ובנה משהו חדש לגמרי עם אלמוני על הקווים (סלובודאן דראפיץ').

    כתבנו כבר אז, כשטביב זרק את דראפיץ', ויתר בהתנהלות מטופשת על העונה האחרונה בחוזה של עומר אצילי ולא נלחם על ניקיטה רוקביציה שזה מתכון לכישלון. כמה עצוב שצדקנו. לכן כבר היום בבוקר רצוי שהמנג'ר טביב יגיש את התפטרותו לבעלים. לבן שמעון מגיע ללכת משתי סיבות. במקום לדרוש מטביב פיצוי על הליכת אצילי. ולאיים בעזיבה הוא הצהיר שגם עם הסגל הזה אפשר לרוץ לאליפות. ובעיקר משום שהוא לחיץ ונלחץ בקלות. מה קרה למאמן במכבי פתח תקווה כשדברים לא הסתדרו. אז בבית"ר, כן? לא רק שהכרטיס לאירופה התרחק מפתחם של הצהובים שחורים, אלא שסכנת ההסתבכות בתחתית והתמודדות נגד הירידה תעשה מוחשית, אם כדור השלג לא ייעצר. בן שמעון כבר לא יכול לעצור אותו.

    יחד עם זאת, בהפסד לקריית שמונה אשמים אך ורק השחקנים. אריק סאבו לא מרוצה מכך שהוא מגן ימני אז הוא עושה טובה. קלאודימיר לא פתח? אז כשמכניסים אותו הוא משוטט על המגרש. ואלה המקרים הקלים. קובי מויאל מקבל סופסוף את ההזדמנות ומחרב אותה במשחק מבולבל וחסר תשוקה. והוא עוד שחקן בית. לידור כהן ברח מאחריות, לעידן ורד בכושרו הנוכחי אין מקום בבית"ר רמלה ושמעון אבוחצירה חלוד. נקודה.

    לפני ארבע שנים לימד אותנו הגרעין הקשה של אוהדי בית"ר בפרשת סדאייב וקדאייב שהוא מעל לקבוצה. כלום לא השתנה. נסעתם כבר מאות קילומטרים לקריית שמונה הרחוקה, אז תעודדו ותדחפו עד הסוף. דחו את המחאה לסיום. אבל ברגע שהמארחת עלתה ל-0:2 התעסקו האוהדים באיך לפגוע בטביב (קללות גזעניות) ולהוריד עוד יותר את הביטחון של אלו שעל הדשא.

    בסיבוב הקודם עם דחיפת הקהל כבשה בית"ר פעמיים בדקות הסיום. זה יכול היה לקרות גם הפעם, קריית שמונה היא לא באר שבע ואין לה אוהדים. אבל מה פתאום לעודד? בפראפרזה לאופסייד סטורי האגדי של הגשש הם רוצים לקבוע בעלים. מאמן. שחקנים. דרך. שיטה. ורק אז יואילו בטובם. 43 שנים חלפו מאותו מערכון וכלום לא השתנה.

    *****

    בית"ר לא תיקלע לתחתית, הליגה הזו חלשה מידי. היא תגיע לפלייאוף העליון, אני משוכנע בכך, כנראה עם מאמן אחר. רוב האחריות היא על טביב שהפקיר את הקבוצה בקיץ, אבל גם רב"ש עקשן, פלספן, חושב שהוא המציא את הכדורגל. עאלק "המענק היחיד שיש לי בחוזה הוא מענק אליפות". מה שהיה טוב אין צורך לתקן - למשל מרכז השדה. הוא באמת איבד את זה. בית"ר כבר עברה כמעט חצי עונה ועדיין אין לה שיטה אמיתית ושום דבר לא עובד חוץ מקלטינס, קליימן ועידן ורד. לגבי הקהל, לא מעוניין לעורר ויכוח. הם לא אשמים אבל גם יכלו לתת יותר.
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,958
    לייקים שהתקבלו:
    10,134
    רן בן-שמעון חתיכת מאמן חלש וכושל אבל להשקיע את האנרגיה בלקלל אותו או שחקנים כמו מורי, סאבו ופריירה זה מיותר.
    האש צריכה ללכת לטביב, האיש שבנה את הקבוצה העלובה הזאת.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.