הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,309
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    אין כל כך מה להשוות בין פניג'ל, שהגיע עם שותפים די מבוססים, לבין יוחננוף.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אז ללכת להפגין מול הבית שלו או שעוד לא?
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אין שום סיבה להעפיל את הגרדום על הפועל ת"א, היא צריכה לקבל יחס שווה מההתאחדות ולפי התקנון. האם ירידת ליגה יחד עם מינוס 9 נקודות זה עונש די פרווה? בהחלט יכול להיות, זה המצב. אז שישנו את התקנון ומשנה הבאה גזר הדין יהיה אחרת, למען ייראו וייראו. הפועל התנהלה בצורה מחפירה אבל יפה לטמון את הראש בחול ולנקות אשמה מטביב, מרמון, ועוד ועוד. אני לא מאמין שיגיע רוכש, מחכה בשקט ובעצב ליום שאחרי ומקווה שיישאר משהו מהמועדון הזה.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    אני לא אוהד הפועל תל אביב, אני אוהד הפועל באר שבע שמסתכל על הכל מהצד. ואני חושב, שפירוק הפועל תל אביב זאת לא התשובה.
    נראה לך שלטביב כואב מהמצב של הפועל תל אביב? בדיוק להפך, אם הם יתפרקו הוא יפתח שמפנייה ויחגוג.
    קבוצת כדורגל זה לא אדם פרטי שצריך לשלם על המעשים האישים שלו, הפועל תל אביב היא גוף שמשלם מחיר על טעויות של אחרים שאחרי שהוציאו את המיץ של הקבוצה ולקחו מה שרצו עזבו אותה להתרסק.
    אם אותם אנשים שהביאו את הפועל תל אביב למצב שלה היו עדין במערכת, היו ממשיכים עם הקבוצה גם במינוס 9 נקודות או בליגה לאומית, במקביל לעונשים על הפועל תל אביב, הייתי מבין את הסיטואציה, אבל ענישה של הפועל תל אביב הקיימת? את מי זה משרת? בדיוק להפך, אם רק הפועל תל אביב תענש זה רק יתן דחיפה נוספת לבעלי הון או כאלה שמתחזים לבעלי הון להתנהל כפי שהם מתנהלים כי בכל מקרה האחריות לא תיפול עליהם אישית.

    הנאמן היה צריך במקביל לחיפוש רוכש להקצות אנשים מהמשרד שלו שיחקרו איך הפועל תל אביב הגיעה לאיפה שהיא הגיעה, לאן הלך כל שקל ושקל שנכנס למועדון בשנים האחרונות, ומי לקח את הכספים שיצאו מהקבוצה.
    אם פתאום החקירה תגלה שאדם X שעמד בראשות הקבוצה לקח לכיס שלו לאורך שנים מיליוני שקלים אבל מצד שני כשעזב את הקבוצה השאיר חובות לגורם Y נגיד מס הכנסה. זה יכול להיות בסיס להרמת מסך או העברת החוב לאותו אדם.

    לא הגיוני שקבוצה עם קהל גדול ולא מעט הכנסות תגיע לחובות כל כך גדולים, כבר שנים שעולה אצלי חשד שמתנהלים בהפועל תל אביב דברים לא חוקיים, והנאמן עם הסמכויות שהוא מקבל מבית המשפט הוא בדיוק האיש לחקור זאת.
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,260
    לייקים שהתקבלו:
    5,447
    קודם כל, סליחה על הריסת הרומנטיות - אבל כן, ועוד איך אוהדי הפועל אשמים. לא אשמים כמו ההנהלה, או כמו כבירי או כל מי שמעורב בסחלה הזה - אבל אשמים. הם אלה שבמצב כלכלי לא משהו גייסו כסף כדי להביא את שכטר, למען מטרה הזויה של לנסות להתמודד בכל מחיר עם מכבי שהחלה להפוך את ההגמוניה של העיר עם המילונים של מיץ' - במקום להבין שהמצב השתנה וכרגע הם בעמדת נחיתות וצריכים לחיות עם מה שיש. תקופת אלי גוטמן וההצלחה המטורפת הייתה הרסנית בטווח הרחוק. עזבו את הניהול - זהבי אמר בראיון יפה שגם בהצלחות הגדולות לא היה ניהול טוב. שלא יבלבלו את המח, על אוהדי הפועל של "הפועל שוב הפסידה" ואיזה מסכנים האוהדים - כי ברגע שהם טעמו עליונות אדירה על מכבי ובכלל לא היה אפשרות כל כך לחזור אחורה. השנתיים הראשונות של אחרי תור הזהב הם אלו שהחלו את הסחרור, כשהפועל (ובעזרת האוהדים במקרה שכטר ובלחצם ובתמיכתם) מוציאה הרבה יותר מהיכולת שלה כדי לנסות ולהתמודד באופן חסר סיכוי עם מכבי והעלייה שלה. חשבתם מהרגש ולא מהשכל כי פתאום אחרי 32324 דרבים שחיסלתם את הצהובים - היה קשה להשלים עם זה שהשליטה התהפכה. איפשהו בשנתיים - שלוש האחרונות שכבר הייתה התפכחות שהמצב קשה מאוד הרכבת כבר עזבה את התחנה וכל הנוגעים למעלה בהנהלה כבר דאגו לעשות וווידוי הריגה, אבל את הכדורים הראשונים הפועל לא קיבלה לא השנה וגם לא שנה שעברה. זה היה הרבה לפני.
     
    amn ו-orimor2212 אוהבים את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הניהול של הפועל מעולם לא היה דוגמא למופת אולי להוציא את השנים הראשונות של סגול ותאומים, איי-שם בין הדאבל למסע ההצלחה באירופה. אבל זה שזהבי זרק איזה משהו על הניהול גם בתקופת ההצלחות אז זהו - זה קדוש? מוני הראל היה אוהד שחושב מהלב ולא מהראש והוא החתים שחקנים על חוזים קצת שמנים מידי, לאלא ואבוטבול, וטביב עם ראייה חכמה ומקצועית יותר לא הסכים לשלם. למועדון לא היה חסר כלום דאז והכסף נכנס כמו שעון. הלאה:
    בקיץ 2012 אחרי האליפות של ק"ש, הפועל ניסתה לבנות קבוצה גדולה מחדש. תמוז ודמארי כבר היו והצליחו להחזיר את ורמוט. זה היה אחרי שטביב עזב והשאיר 'אפס חובות' - אבל גם רוקן את הקופה. מכבי הייתה רק בתהליך בנייה ועד דצמבר הפועל הוליכה את הטבלה למרות שהיה ברור שהקבוצה לא מאוזנת. בקיצור, חוץ מקיץ השתוללות אחד, בעונת השכטר, כשרמון האידיוט הימר על תקציב בהנחה והפועל תגיע לשלב הבתים בליגה האירופית - הפועל לא השתוללה. שנה אחת אחר-כך זו הייתה האמא של העונה הפיננסית - דומב מאמן, זרים ב-20 אלף שקל ודווקא ברקו צימצם את הגירעון קצת. בעונה שעברה עם כבירי ניסו להביא זרים מוכחים לצד שחקנים צעירים שיהיו טובים בהמשך כמו רייכרט(מקלל את היום ששולם עליו מיליון יורו אבל כן רציתי שיגיע), אבו-אביד, אלטמן שהחל לפרוע שטרות באיחור ועוד ועוד. אולי הרכישה של בומבה הייתה מיותרת.

    לא כל אוהד הפועל אומר 'לנצח שני דרבים ולסיים מקום אחד מעל מכבי', לא אני לפחות. לא תמיד מסתכלים לצד השני. קל להאשים את הש"ג. מילא לבוא בטענות שגירשו את טביב, אבל על זה שהקהל רצה להצליח? בכל קבוצה הקהל רוצה קבוצה תחרותית. גם בעונה הביזיונות מקצועית עם ברקו היו הרבה מנויים יחסית.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    חייב לתת דוגמא אישית כדי להסביר למה העיסוק בחובות הוא קריטי.
    למשרד שלי הגיע אדם שהיה גרוש מאישתו כבר כמה שנים, אבל הם לא הצליחו להגיע להסכמה בנוגע למכירת הבית ולמרות ששניהם צריכים את הכסף ורוצים למכור את הבית הוא יושב כבר שנים ריק.
    אחרי שהצלחתי לעזור להם למצוא קונה ולהגיע להסכמה למכור את הבית, היה צריך קודם להסיר את כל העיקולים שהיו על הבית, כשחוץ מהמשכנתא היה גם חוב משותף של הצדדים לאחד הבנקים עבור הלוואה שלקחו לפני מס' שנים.
    החוב לבנק עמד על סכום של 260,000 שקל, יותר מהמשכנתא שעמדה על 205,000 שקל.
    בדיון עצמו כולם היו להוטים לסגור את התיק כמה שיותר מהר. הדיין בבית הדין, עורך הדין של הגרושה, וגם הלקוח שלי. הם כבר הסכימו להציע לבנק סכום של 240 אלף שקל על מנת לסגור את התיק. אני התנגדתי וביקשתי קודם כל ללמוד את מקור החוב כי הלקוח שלי מסר לי לפני הדיון שמדובר היה בהלוואה בסכום של 70,000 ש"ח שהצדדים לקחו על מנת לרכוש רכב, ששלושה חודשים לאחר שנקנה אף עוקל על ידי הבנק לאחר שהזוג לא הצליח להחזיר את ההלוואה.
    אחרי בדיקות שעשיתי התגלה שלא רק שהרכב עוקל על ידי הבנק, הוא גם נמכר על ידי הבנק במחיר שקרוב מאוד למחיר ההלוואה. ולאור העובדה שהלקוח שלי שילם לאורך השנים צו תשלומים של מאות שקלים בתיק ההוצאה לפועל של הבנק מידי חודש, לא הגיוני שהסכום יגיע למימדים שהגיע אליהם.
    ערכתי בדיקה יסודית, כולל מציאה של כל הפעולות שבוצעו בתיק, ומצאתי כי למרות שהבנק מכר את הרכב בסכום של 60,000 ש"ח, הוא לא עידכן את ההוצאה לפועל ולכן סכום החוב בתיק לא עודכן, ונשאר על סכום גבוה שצבר ריביות גבוהות מאוד לאורך השנים.
    לאור מה שמצאתי, פניתי לבנק, הסברתי להם את הטעות, ואחרי משא ומתן הורדתי את החוב לסכום של 2,000 ש"ח, שלאחר שהצדדים שילמו אותו התיק נסגר.
    בבדיקה אחת רצינית, הצלחתי לעזור לצדדים למחוק יותר מחצי מהחובות שלהם.
    זאת החשיבות של בדיקת מקור החובות במקביל לטיפול התיק מבחינה משפטית.

    עכשיו כאן מדובר בחובות של מאות אלפים, תעבירו את זה להפועל תל אביב ותכפילו את זה פי כמה וכמה.
    תתארו לכם שמגלים שאדם מסוים משך מהמועדון לאורך שנים סכומים של עשרות מיליוני שקלים, ובמקביל ייצר חובות של עשרות מיליוני שקלים. תתארו לכם את ההשפעה של גילוי כזה על החוב, שאם יעבור לאותו אדם יקטן בעשרות מיליונים. תתארו לכם מה זה אומר על הסיכוי למציאת רוכש כשעשרות מיליוני שקלים של חובות נמחקים, יתכן שחלקם חובות לאופ"א.

    אני חוזר על מה שכתבתי, לא יכול להיות שאחרי אחת התקופות המצליחות בהיסטוריה של הפועל תל אביב, כולל העפלה לליגת האלופות ומכירת שחקנים בלא מעט כסף, ועם מספר מנויים גדול שקונה בסכומים לא קטנים, הפועל תל אביב מגיעה לבור כלכלי כל כך גדול כמו שהיא הגיעה אליו. לא יתכן שבמקביל לאותם חובות אנשים שהיו הבעלים של הקבוצה, כמו אלי טביב, מצהירים שהם הרוויחו כסף בהפועל תל אביב. משהו כאן לא מסתדר, מישהו חייב לעשות בדיקה כי הדברים האלה מעלים חשד שנעשו כאן דברים לא חוקים ומעילות בסכומים גבוהים מאוד בכספי הקבוצה.
     
    oFiRzZz, amn ו-Gianzola אוהבים את זה.
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יוחננוף לוקח צעד אחורה. כמה מפתיע.
    העיקר שבזכות הקבוצה אנשים שמעו על הסופר שלו.
     
    oFiRzZz ו-FelaKaT אוהבים את זה.
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    זה פורסם בספורט 1 אז הוא כנראה ירכוש.
    הכל שם הפוך.
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,260
    לייקים שהתקבלו:
    5,447
    ואני קיוותי לבדיחות קרש כמו "טוב שלקח את הפועל, הוא מבין בעגלות". סטגדיש חה חה חה.
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא נורא גם ככה לא התחברתי למבט הטביבי בעיניו.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,260
    לייקים שהתקבלו:
    5,447
    אתה פוסל רוכש לפי מבט?! ג'יזס איתי.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא פוסל. הייתי שמח אם היה "רוכש" את הקבוצה. עם זאת אני מזהה בו גם איש לא תמים פוטנציאלי.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,260
    לייקים שהתקבלו:
    5,447
    לא נראה לי שיש מישהו ברמות האלה של "עסקים" שאפשר לכנות אותו תמים.
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    האם יהיה ספין נוסף עד רביעי בבוקר?
    בא לי איזה לילה של ריגוש סביב הרכישה האפשרית של הבעלים של סונול.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.