הפועל באר שבע 2016/17 - אלופים שנה שניה ברציפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    איש המשחק אתמול הוא ברק בכר.
    בשקט בשקט הוא עשה כאן מהלך אדיר, כפי שפפ פעם אמר כי קבוצה שכל העונה בפיק מגיעה למאני טיים והיא יכולה לפשל, אז יוצרים 'משברון' באמצע העונה, כנראה זה עבד מעולה גם בב"ש.
    עם קורהוט וגם ויטור, הובאן מסתמן שהתאפס על עצמו, בן שהר השחקן היציב של העונה בעיני, גם בן ביטון העביר את הטראומה מהנבחרת, והקבוצה נראת טוב.
    אם לימים נגלה כי באמת ברק בכר עשה את זה מתוכנן - מאמן ענק
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    @Drama2 , רק לחדד פפ מעולם אלא היה יוצר ״משברים״, הוא כן היה בונה סרגל מאמצים שבו הקבוצה הייתה מגיעה לפיק בחודשי נובמבר-דצמבר החשובים, מוריד את העומס ואז חוזרת לפיק נוסף במרץ-אפריל לשלבי ההכרעה.
     
    gilad16, Sir Alex Ferguson ו-Drama2 אוהבים את זה.
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    בטרנר מכבי תל אביב לא תוכל לשחק כמו בנתניה, גם אם תנסה להסתגר ולבזבז זמן אחרי שתכבוש או לפני שתכבוש, היא לא תעמוד במכבש שלנו לאורך זמן, בטח אם תתמקד בלחכות מאחורה.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,985
    לייקים שהתקבלו:
    14,659
    מין:
    זכר
    הובאן בסגל של רומניה?
     
  5. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,813
    לייקים שהתקבלו:
    2,536
    לא אופטימי בכלל לגבי משחק העונה. גם במשחקים רעים שלהם הם מוציאים את הנקודות, אמנם הם כנראה יעלו שוב פעם עם קישור ללא בשר, אבל יש להם שחקנים זריזים שמחפים על החוסר בפיזיות.
    דסה ימשיך לבעוט בנוואקמה בלי שום תגובה מהשופט ואז יהיו כאלה שיגידו שהוא ממשיך בכושר החלש שלו. כך שאני מצפה מטוני שבעיקר ישחרר את המשחק מהר ובמדויק.

    אנחנו צריכים להגיע במלוא הריכוז, עם ויטור בהרכב, רק כך אולי נצליח להוציא משהו מהמשחק.
    ד"א, לא הייתי שולל את ההרכב עם שיר ויטור וסוארז כבלמים, לטעמי ההרכב הכי חזק שאנחנו יכולים להעמיד.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    משה אתה מדבר כאילו כדורגל זה מתמטיקה, כאילו בכדורגל אין הפתעות וכאילו הכל ידוע מראש כאילו התחלת לראות כדורגל אתמול. מה זה לא תעמוד? ברצלונה משחקת בליגה שלנו ולא שמתי לב? איבדנו נקודות להפועל תל אביב בטרנר, ניצחנו משחק חוץ אחד בסיבוב, מישהו הבטיח לך שכל התותחים שלך יופיעו למשחק הזה? שכולם יהיו טובים. אתה קצת מסתנוור מהניצחון אתמול. בפועל וואקמה היה שוב הצל של עצמו, חלש מאוד, מליקסון הגיח פעם ב-30 דקות לפעולה מוצלחת, השטף היה נהדר וכקבוצה היינו נהדרים. אבל נגד מכבי תל אביב יהיו לך אשכרה שחקני כדורגל מולך, ולא הליצנים בירוק שהופיעו אתמול.
    מכבי תל אביב יכולה לעקוץ וגם לנצח, כי זה כדורגל והיי.. גם הפתעות קורות מדי פעם (אין לי ספק שגם אוהדי מכבי תל אביב יתייחסו לניצחון בטרנר כהפתעה), אבל זה יהיה רחוק משוקינג.

    הכל תלוי בנו, אבל זה היה תלוי בנו גם בכל משחק שלא ניצחנו העונה ופיקששנו, והיו יותר מדי משחקים כאלה.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    לא. לא נראה סביר ששחקן כזה ימשיך להיות מוזמן בגיל 34, למרות שבתחילת המוקדמות הוא הוזמן ושיחק . הוא לא פתח אצלנו קבוע בתקופה האחרונה, כנראה בגלל זה לא זומן.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    המאזן שלנו בטרנר מושלם למעט אותו משחק מול הפועל תל אביב, שבו התרחשו שלושה דברים במקביל שספק אם יתרחשו פעם נוספת העונה, הצגה נהדרת של שוער היריבה, פנדל שהיריבה קיבלה שלא היה ולא נברא, פנדל ברור שאנחנו לא קיבלנו במצב של 1-1 בסיום המשחק.
    כדי להוציא מטרנר נקודות, מכבי תל אביב תצטרך לשחק כדורגל, ולא 45 דקות אלא 90 דקות.
    לא מתמטיקה אלא מציאות פשוטה שאין קבוצה בישראל, כולל מכבי תל אביב, שיכולה רק להסתגר בטרנר. מחצית שנייה כמו שהייתה בנתניה לא תהיה בטרנר, מגרש אחר לגמרי, אווירה אחרת לגמרי, ואי אפשר להזמין אותנו בטרנר לתקוף גלים גלים בלי לשלם על זה מחיר.

    זה לא אומר שמכבי תל אביב לא יכולה להוציא נקודות בטרנר, כמובן שהיא יכולה, אבל היא תצטרך לשחק כדורגל, ולא יכולה להסתפק בלגנוב גול כשאנחנו בעשרה שחקנים ואז לעשות בונקר של הפועל רעננה עם בזבוזי זמן של הפועל יהוד. הקהל בטרנר לא יתן לבזבוזי הזמן יד ויפעיל לחץ עצום על השופט, ובעיקר הביטחון שלנו בטרנר הוא אחרת לגמרי, אין מצב שקבוצה שתזמין אותנו לתקוף כל כך הרבה לא תשלם מחיר על זה, בטרנר אנחנו נגיע הרבה יותר לרחבה ולהרבה יותר הזדמנויות, בטח אם מכבי תל אביב תוותר שוב על משחק ההתקפה ותשים את כל הקבוצה מאחורי הכדור.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    גם במאבקים בין הקבוצות של הפלייאוף העליון המאזן שלנו הטוב בליגה -

    1. הפועל ב"ש, 23 נקודות, הפרש שערים 23-6 (17+)
    2. מכבי ת"א, 18 נקודות, הפרש שערים 14-10 (4+)
    3. בית"ר ים, 15 נקודות, הפרש שערים 13-12 (1+)
    4. מכבי פ"ת, 12 נקודות, הפרש שערים 10-14 (4-)
    5. מכבי חיפה, 11 נקודות, הפרש שערים 10-18 (8- )
    6. בני סכנין, 11 נקודות, הפרש שערים 6-17 (11-)
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מכבי תל אביב תיתן לנו את השליטה וזה מה שהופך את ההתמודדות ל-50-50 מבחינתי. מכבי תל אביב מספיק חכמה ומנוסה כדי לסגור נכון, ויותר מזה, יש לה את הכלים בהתקפה להעניש אותנו ובגדול.

    במידה ומכבי תל אביב תשחק כדי לשלוט, הסיכויים 80-20 לנו, הם ישלמו על כל רגע שנקבל שטחים, הם יודעים את זה, הם הבינו את זה ויישמו את במשחק הקודם. ברור שבטרנר הסיכויים לכך שיצליחו להתגונן כל כך הרבה זמן מבלי שאפילו נסכן את השער הם קטנים יותר.

    אבל מבחינתי זה בדיוק הפוך ממה שאתה אומר, יהיה לנו הרבה יותר נוח וקל אם מכבי תל אביב תבוא לשחק איתנו שווה בשווה. אם הם יבואו להתגונן, אנחנו בבעיה
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    יש אמצע לכל דבר. זה לא שמכבי תל אביב חייבת או להסתגר בבונקר או לתקוף בצורה קיצונית ולהפקיר את ההגנה.
    מי שמגיע לטרנר בצורה קיצונית, לכאן או לכאן, נענש.
    מכבי תל אביב תצטרך מבחינה טקטית גם לדעת להיות אחראית בהגנה וגם לדעת להיות חכמה וליזום כשצריך בהתקפה. היא תהיה חייבת למצוא את האיזון הנכון.
    זה כמובן לא פשוט, ועובדה שלמעט אותו משחק מול הפועל ת"א, לא איבדנו נקודות בבית כשאנחנו גם כמעט שנתיים בלי הפסד ביתי, אבל זה אפשרי, בטח כשמדובר בקבוצה עם האיכויות של מכבי תל אביב.
     
  12. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,547
    לייקים שהתקבלו:
    3,897
    בלי להתייחס לשאר ההודעה, הסיכוי ששלושת הדברים הנ"ל יתרחשו במקביל מול מכבי ת"א הוא 50%...
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    ):
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    דרך אגב, רצים ברשת כמה רגעי קסם של מליקסון מאתמול, אין דברים כאלה בישראל. אחד מהם הוא כדור עומק שהוא שלח בעזרת ראבונה, אחד אחר הוא השתלטות על כדור מהאוויר כשהוא משאיר את הכדור באוויר ובנגיעה הבאה שולח אותו מעבר לשחקן המגן כשהוא תוך שנייה כבר משאיר את המגן מאחור בדרך להשתלט על הכדור, קסם טהור.
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,431
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    לא שזה רלוונטי אבל נורא הציק לי העובדה שבחרת לטעון שלא הגיע פנדל להפועל תל אביב כשהגיע פנדל והעובדה שג׳ון אוגו עם כרטיס צהוב מחא כפיים לשופט שלא שהגיב והשערורייה כמובן לקראת תוספת הזמן שהוא עצר את המשחק עם הכדור ביד, הזוי שלא קיבל שם אדום.

    ננצל את הבמה בכך שאני מאוד מקווה שהובאן לא יאריך חוזה בהפועל באר שבע, אם יש שחקן בליגה שאני כבר הרבה זמן הייתי רוצה במסגרת הריאלית זה הוא אבל הסיכוי קטן לצערי, יקבל מספיק הצעות טובות יותר מקצועית גם בגיל 35.

    נקודה נוספת, גדיר וברדה עם 5 שערי ליגה בלבד, החלוצים מספר 2-3 בהיררכיה בקבוצה, רק לחשוב מה היה קורה אם היה נמצא בבאר שבע חלוץ איכותי יותר.
    הגנה שסופגת 13 שערי ליגה בלבד ב-27 משחקים זה נתון מטורף, למעט מכבי חיפה לפני קבוצה שנים עם 16 שערי חובה אני לא זוכר נתון כזה, קצב של 17-18 שערי חובה לעונה (למרות שהיריבות קשות יותר עכשיו והמספר יגדל בהרבה יותר).
    הדבר שהכי מדהים הוא שחצי מהעונה השחקנים הזרים בהגנה כלל לא שיחקו וההגנה כחול לבן לחלוטין, אני עדיין חושב שג׳ון אוגו אחראי לכך אבל כשמגיע להחמיא מחמיאים, בנוסף לואי טאהא בלם שאני מאוד אוהב למרות כל הביקורות עליו, למעט הרקטות שהוא משגר בזמן לחץ ואיבודי הכדור בהנעת הכדור הוא מצוין.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.