רבע גמר ליגת האלופות:: יובה נגד בארסה| כמה גולים בין דורטמונד ומונאקו?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏11/4/17.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    זה נכון גם לגביי איסקו ומוראטה. זידאן מבחינתו מרוויח עומק אדיר כשחקנים במעמד הזה מסכימים להתייבש על הספסל (במיוחד מוראטה שלא משנה כמה שערים יכבוש ובנזמה יסריח - המעמד שלו לא ישתנה) וזה אולי גם סוד ההצלחה שלהם כי בעונה הזו אין שם שחקן מעל כולם, ובהזדמנויות שמוראטה, ואסקז ואסנסיו מקבלים הם מתאבדים על הדשא וזה לא דבר של מה בכך.
     
  2. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    לא רוצה להישמע מזלזל באירוע (הבאמת מזעזע) שעברה דורטמונד, אבל לדעתי הטענות נגד אופ״א אינן מחזיקות מים. 24 שעות נשמע לי כמו פרק זמן לגיטימי להסדיר את המחשבות ולעלות לדשא, בטח כשהנזק הפיזי הסתכם בפציעה קלה יחסית של בארטרה. לצורך העניין, אם אדם עבר תאונת דרכים קלה, סביר להניח שמקום העבודה יצפה ממנו להתייצב כרגיל ביום למחרת (בהנחה כמובן שהאבחון הרפואי תומך בזה). בעיניי, זה פחות יחס של ״מכונות״ ויותר ציפייה הגיונית ולגיטימית למקצוענות.

    ובחזרה לענייני כדורגל - זאת הולכת ומסתמנת כסוג של עונת ואקום בכדורגל האירופי, כשרוב הקבוצות החזקות בשנים האחרונות הגיעו לסוף המעגל שלהן. באיירן עוברת חילופי דורות (עם האיש המתאים?), בארסה כבר לא נשלטת על ידי המאמן שלה, אתלטיקו נחלשה משמעותית, ומנגד קבוצות כמו סיטי ודורטמונד (עדיין?) לא הגיעו לרמה גבוהה מספיק. ריאל ויובה היחידות שעוד שומרות על יציבות, אבל לדעתי גם הן פגיעות משמעותית משנים קודמות. כשצ׳לסי של קונטה לא רלוונטית לצ׳מפיונס, נשארנו בלי אף ״קבוצת על״ מובהקת. הפעם האחרונה שאני זוכר מצב כזה הייתה ב2003/4, ואז מונאקו ופורטו נפגשו בגמר. לא אופתע אם נראה את מונאקו שם גם העונה. התקווה כמובן שריאל תעשה היסטוריה, אבל אם ניפול בדרך - הצרפתים הם הבחירה השניה שלי.
     
    אלעד ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,584
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    נראה לי מצחיק להשוות בין 'תאונת דרכים קלה' לניסיון התנקשות בקבוצה רגע לפני משחק מכריע ברבע גמר ליגת האלופות. בטח שגם אי אפשר להשוות בין אדם העובד בעבודה רגילה לשחקן שצריך לשחק במשחק עם חשיבות ולחץ עצומים כמו רבע גמר ליגת האלופות, 24 שעות אחרי שחברו לקבוצה נפצע ובמזל הוא הפצוע היחיד.
    כדאי לראות את הריאיון של נורי שאהין אחרי המשחק, כשהוא מדבר עם דמעות בעיניים על כך שהוא עדיין בהלם ממה שקרה ושזה בלתי אפשרי לשים את זה בצד אחרי 24 שעות ופשוט לשחק כדורגל.
     
    Maccabi Diamond ו-נעם אוהבים את זה.
  4. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    חוץ מעניין הכוונה (שלא רלוונטי לתחושות האישיות), מה כבר ההבדלים בין רכב שנכנס בך ושבר את השמשה למטען שהתפוצץ ליד האוטובוס שלך ושבר את השמשה? שניהם אירועים מפחידים ומזעזעים, שלא יהיה ספק, אבל בשני המקרים כמה שעות אמורות להספיק כדי לצאת מההיסטריה ולחזור לשגרה. רק אתמול מוחמד גאדיר מב״ש התהפך ברכבו ויצא (במזל) בלי פגע, כמה הנחות הוא כבר היה מקבל אילו היה למחרת משחק עונה? מישהו היה חושב לדחות אותו בכלל? מניח שהמשקפיים של הישראלי שנחשף למאות פיגועים בימי חייו משפיעים כאן, אבל לי באמת נראה שסיפור הפיגוע קיבל את הטיפול הראוי בהקשרי המשחק.

    לא מקבל גם את טיעוני הלחץ, הרי לכל עובד ״רגיל״ יכולות להיות לא מעט סיטואציות מלחיצות במסגרת העבודה. גם שחקן כדורגל זה מקצוע לכל דבר, וצריך להתייחס לשחקנים בהתאם ולא כמו לילדים מסכנים ומפונקים. לא נעים לי להגיד, אבל זה מה שהתגובה של שאהין משדרת.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה שהקבוצה שלך ניצחה לא נותן לך מנדט להיות פוץ.
    קרבחאל חלש יחסית העונה, הוא מאבד הרבה כדורים ונוטה יותר לחורים מבעבר. זה באמת יפה שבקבוצה ש90% מההתקפות שלה נגמרות בהגבהה מהאגף הוא מבשל הרבה, אבל מה לעשות שאני וראה משחקים ולא קורא עליהם את הדיווחים המשתפכים של המארקה, שמרוב סטטיסטיקות ואנקדוטת מדברים מעט מאוד על המשחק עצמו. לצערי אתה נוטה גם כן לאותה תופעה.
    ולא, אסנסיו לא הרשים יותר מדי. גול פה וגול שם זה יפה מאוד. להזכיר לך את הפתיחה של חסה? גם טווט תמוז כבש שער והתנהג כאילו זכה בכדור הזהב. אני לא קופץ בכל פעם שהוא עושה מהלך יפה, רוצה לראות גם דברים במשחק עצמו ולא רק בעיטה יפה מרחוק או דריבל שפוגע בכמה שחקנים וקורה בפוקס.
    ותתפלא, זה לא משנה אם היה פנדל צודק או לא, השופט שרק - זה פנדל. ולכן, גם אם וידאל שילם לשופט כדי שישרוק, פנדל שמסיים את דרכו באיצטדיון האולימפי במקום ברשת זאת ההגדרה למזל.
    שניכם צודקים. אבל בפועל מגיעים אנשים מכל העולם לראות את המשחקים האלו ובלתי אפשרי לדחוף את המשחק בתאריך אחר גם ללא קשר לאוהדים. זה קשה, אבל אין מה לעשות.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    קרבחאל בישל העונה 9 שערים ואני בתור אחד שראה כל משחק של הקבוצה במלואו - לא זוכר אף הופעה חלשה שלו. אתה מתעקש, אין לך קייס, אין עם מי לפתח דיון. מאבד כדורים עאלק. אני אוהב את המארקה וקורא שם כל יום יותר משעה, זה לא קשור. אני מנהל דף סטט' בעצמי ויש לי שתי עיניים בריאות וזה מה שחשוב. הוא מהיר, חכם, אחראי, הפס האחרון שלו בסדר גמור.
    להשוות את אסנסיו לטוטו תמוז זה מעולה, אין ספק בכלל. לגבי חסה, הוא התבסס תמיד על מהירות אדירה וכוח מתפרץ יחד עם קילריות מול השער. זה סגנון אחר של שחקן בניגוד לאסנסיו שיש לו המון שכל וטכניקה וטאץ' ואני מאמין בלב שלם שלולא הפציעה הוא היה מגיע לאנשהו. אולי לא 'שחקן שיזכה בכדור הזהב' כמו שחירטטו בתקשורת במדריד, אבל הוא לא היה תקוע, הפציעה הזו קטעה הכל.
    אני חושב שריאל שיחקה לא רע גם במחצית הראשונה, הגענו לחצאי הזדמנויות ונראינו יותר טוב ממה שציפיתי. במשחקי נוק-אאוט הדברים הקטנים הם אלה שמכריעים. בראייה כוללת על המשחק קשה לי לדבר על מזל אבל שיהיה.

    יש לך אנטי כלפי שחקנים מסוימים, גם קאסמירו חוטף ממך על הראש שוב ושוב. לא כולם חושבים שהוא יודע לתת פס מעבר לשני מטר קדימה(אם כי הוא זה שמסר לקרבחאל אגף), אבל ברמה ההגנתית הוא קונצנזוס. שיהיה
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני רואה בדיוק כמוך את כל המשחקים, אל תתנשא עליי. בוא נגיד שיחסית למי שרואה את המשחקים אתה נוטה לדבר עליהם מעט מאוד ביחס לכמות הסטטיסטיקות הלא רלוונטיות שממלאות פה את הפורום. זה שרונאלדו הוא השחקן הראשון בהיסטוריה שכבש צמד באליאנז כשגם אחותו וגם חברה שלו במחזור במקביל זה נחמד לציין, אבל הרבה יותר מעניין זה אשכרה לדבר על המשחקים שקורים במקביל. אורך ההודעות שלך לא עושה אותך מבין גדול יותר מאנשים אחרים.
    אין לי שום בעיה עם קרבחאל כשחקן, אלא שלדעתי הוא בעונה לא טובה בסטנדרטים שלו. חלק גדול מאוד מהשערים שקיבלנו היו מהאגף שלו והוא מאוד לא מדוייק. אם במארקה אמרו שבכל פעם שיש ירח מלא הוא מבשל שער זה כבר רמה מעליי.
    אם אתה מחפש אנשים שיגידו לך כמה אתה צודק אז אני לצערי לא הבחור, מנגד, אני נוטה לא לבטל את הדעה שלך כשאתה מביע אותה, גם אם זה במגילה שכוללת את מצעד הבחורות שלואיס אנריקה וזידאן זיינו בערבים שבהם הקבוצה שלהם כבשה שלושה שערים ומעלה, אשמח אם תתן לי את אותו הכבוד.
    שאלת אותי בעבר מה דעתי לגביי אסנסיו, עניתי באותן המילים. כנראה שהיית עסוק בציטוטים ממקורות אחרים ולא באמת טרחת לקרוא מה מישהו שלא יכול לסדר לך עבודה כתב. הוא לא הראה מספיק בכדי שאתלהב. שחקן לרמה של מלאגה כנראה שיצא ממנו, לי זה לא מספיק כדי להשתפך.
    זה שקסימירו נגר שלא עושה כלום בהתקפה (הוא מסר כדור מוצלח קדימה?! השחקן הראשון בהיסטוריה שעושה זאת!) לא מספיק לי כדי לקבוע שהוא מספיק טוב בהגנה. אני לא אוהב הייפ כלפי קשרים שאף אחד לא מבין במה הם טובים ולא מוכן להגיד את זה. עד כה לא ראיתי שום הבדל הגנתי כשהוא משחק וכשהוא לא משחק.
     
  8. Dayatso #BlackAndWhite#

    הצטרף ב:
    ‏30/1/16
    הודעות:
    327
    לייקים שהתקבלו:
    129
    מין:
    זכר
    לא מבין את הוויכוח הזה, בהתחלה היה פה עניין ואולי ערך מוסף, אבל האורך של ההודעות שלכם הרג אותנו כבר ועוד עם הירידה לסטטיסטיקות ופרטים שמעניינים לשאר אוהדי הקבוצות את השערות על הביצה הימנית, בחיית תעזבו אותנו במנוחה, יש לכם פורום מדריד לזה, אכלתם לנו את הראש.
    לתשומת ליבכם, לא כל פוסט חייב להיות טור דעה ב״הארץ״.

    קצת עניין, הימורים על העולות?
    ברצלונה, באיירן, דורטמונד, לסטר

    איכשהו מהמר על המפסידות של המפגש הראשון




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,850
    לייקים שהתקבלו:
    14,642
    מין:
    זכר
    יובנטוס,ריאל,דורטמונד,אתלטי
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  10. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    יובנטוס-דורמטונד
    באיירן-אתלטיקו
    (ויובה מנצחת את באיירן בגמר)

    אגב, מצטרף להודעה של Dayatso. כל הודעה נהיית מגילה של 90% עקיצות ו10% תוכן.
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  11. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    הגמר יהיה מונאקו-יובה אחרי שידיחו את המדרידאיות. יובה את אתלטיקו, מונאקו את ריאל.
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,789
    לייקים שהתקבלו:
    1,157
    נראה לי שהמנצחת בין בארסה ויובה פוגשת את המנצחת בין מונאקו לדורטמונד בחצי אבל לא סגור על זה.

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  13. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    גם אם כן, עדיין אותו גמר.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    בשנה שעברה הייתה הגרלה לחצי הגמר, אני חושב שזה קורה גם הפעם.
    - מי שלא נאה לו שלא יקרא את הפוסטים, יש את 'פורום מדריד' ואפשר לדון גם כאן. לא טוב לך תדלג, תודה.

    ועכשיו לכדורגל: אתה לוקח את העובדה שאני מפרסם כל בוקר את הגיגי התקשורת באתר של ריאל מדריד ומעתיק גם לכאן כדי שאולי לפעמים יתפתח דיון ומשתמש בזה כנגדי. כן, אוהב את המארקה וקורא שם המון - אבל יש לי דיעה משל עצמי. חולק עלייך בהרבה דברים אבל לגבי קרבחאל זו האי-הסכמה הגדולה ביותר. אשמח אם תפנה אותי ותהיה יותר ספציפי לגבי קרבחאל. ניימאר תמיד היה הסיוט שלו למשל. זו העונה הגדולה של קרבחאל בקריירה, הוא מעולם לא בישל כל-כך הרבה שערים, כבש גם את שער הניצחון בסופר-קופה ומאוד-מאוד יציב. לגבי קאסמירו, תראה את המשחק נגד לאס-פלמאס בברנבאו למשל. בנוגע ליכולת ההתקפית שלו - אין לו, זה התפקיד של מודריץ' וקרוס, ומה דעתכם עליהם למשל? קרוס לטעמי חייב לתת יותר. גם אם אני או אתה נרים כדור חופשי - ראמוס יכבוש. ומודריץ' קליל רגליים לעתים ועובר שחקנים אבל תמיד יטעה בפעולה האחרונה ב-1/3 האחרון של המגרש.
     
  15. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    תהיה דוגרי עכשיו, אתה באמת מאמין לעצמך?