רבע גמר ליגת האלופות:: יובה נגד בארסה| כמה גולים בין דורטמונד ומונאקו?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏11/4/17.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    ״אם הייתי אוהד באיירן הייתי מחפש איפה לקבור את עצמי״ - כן, על כך שבמשך שני משחקים באיירן יכלה לקבל בקלות רביעייה מריאל גם לולא עזרת השופט. מחצית ראשונה בשליטה אבסולוטית של ריאל, אני לא זוכר מפגש מאוזן יחסית בשלב מאוחר של האלופות שהייתה בו כזו חד צדדיות, המשך ישיר למחצית השנייה במינכן (רק 11 על 11). נוייר במפגן הצלות אדיר גם היום היה המצטיין של באיירן וזה אומר המון, במחצית הראשונה גם הייתה הצלה מהקו ועוד כל מיני התאבדויות של שחקני באיירן שמנעו שער ודאי. היו גם דקות טובות לבאיירן, אבל בסיכום הכולל של המפגש ריאל הייתה טובה יותר לדעתי, בטח היום.

    השופט? מזעזע וזה היה צפוי לאור ההיכרות איתו. אדום לוידאל לא היה, אבל צריך לציין משהו לגבי וידאל והיא שהוא אידיוט בדיוק כמו קאסמירו מהצד השני. אתה יודע שיש לך צהוב (הצהוב הראשון הוא בין המטומטמים ביותר שראיתי משחקן ברמות האלה), אתה ממשיך לשחק אגרסיבי? הרי ברור שאם תמשיך לרדת לגליצ׳ים ותיכנס חזק בשחקנים (ושרקו לו מספר פעמים לפניי הצהוב השני), השופט יפסיק לרחם עליך, אבל שוב, ספציפית במקרה שהוצא צהוב שני לא הייתה עבירה בכלל. נבדל ברור של רונאלדו מיותר לציין, אבל לא מציינים שכמעט בוודאות לא היה פנדל לבאיירן ושבאותה מידה ריאל כן הייתה ראויה לפנדל (לפי קנה המידה של השופט הזה כן?). שיפוט רע מאוד, באיירן קופחה יותר אבל ריאל קופחה גם היא.

    מי המצטיינים? בצד של באיירן, כמעט כרגיל, נוייר ורובן. בצד של ריאל? קראבחל ומרסלו במשחק אלוהי. חייב לציין שלדעתי פח כמו בנזמה חייב להיות אחרון בהיררכיה של ההתקפה של ריאל נכון להיום. אסנסיו טוב ממנו פי כמה.
     
    Dayatso ו-סיונרה אוהבים את זה.
  2. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,851
    לייקים שהתקבלו:
    6,442
    כשמשחקים במשחקי אגף ובונים על הגבהות, אני לא מבין למה לשחק עם בנזמה ולא עם מוראטה. בלי בכלל להזכיר את זה שהוא פשוט מחמיצן כרוני.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/04/18/14925504706245.Xxx

    המלכים של אירופה והמלך של אירופה.
    אחרי משחק כזה צריך להתאושש - מנוחה של כמה ימים, כמו השחקנים. אני לוקח חופש עד לקלאסיקו, חייב להתאוורר. אולי עוד מים, אולי קצת VOD, אולי נלמד משהו בתואר הזה לשם-שינוי. איזו מאניה-דיפרסיה, לא הייתי לחוץ ככה מאז הגמר בליסבון במשחק הבלתי-נשכח שהייתי בו. כדורגל, לא לבעלי לב חלש. ליגת האלופות במיטבה - עד השופט. יצאתי החוצה מהפאב הרועש, הייתי צריך את השקט הנפשי, התפללתי.
    במחצית עם לבאנדובסקי בלבן למשל היינו מובילים 3:0. ההמשך היה מטורף, אי-אפשר להסביר. אם אתה לא חלק מזה אתה לעולם לא תבין. פשוט חשמל, מחוסר אונים לטירוף מוחלט.
    כריסטיאנו מאפס את הרגל לקראת הקלאסיקו, מזל טוב על 100 שערים בליגת האלופות. שובו של המלך. היה במקום הנכון ובזמן הנכון. הגיע לנוק-אאוט עם 2 שערים בלבד בליגת האלופות ועכשיו יש לו 7, מפלצת. גם קרבחאל, מודריץ'(מה שלא נתן כל העונה) ומרסלו(איזה משחק ענק בהופעה ה-400 שלו - ההצלה מהקו, הדריבלים, השקט בדקות הקשות. רק חבל שגם בשער ריק הוא בועט החוצה) פנטסטיים. ואסנסיו קראק בהתהוות.
    השיפוט היה בדיחה וללא סדרת טעויות היינו מאבדים את הכתר, אין ספק. ליבי עם באיירן שהיא קבוצת על עם אינסוף כישרון. רובן שחקן כמו בפלייסטיישן, אי-אפשר לעצור אותו. וצ'אבי אלונסו נפרד - חבל, אבל לפחות הוא קיבל סטנדינג אוביישן מהברנבאו. ומצד שני, אוהד אמיתי, ולא טרמפיסט - צריך לשמוח. ואני מודה שהיה שיפוט מסריח, לא בורח מזה. יום ראשון קלאסיקו בברנבאו. ואמוס.
     
  4. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    תפסיק לערבב. כשיש הצטברות של החלטות רעות טבעי שתהיה ביקורת, וחומרת ענישה שונה לכל צד זה (קאסמירו\וידאל) זה הכי מסריח שיש ואתה, כאוהד בית"ר מכיר את זה מקרוב. סוארס וניימאר עושים הצגות בדיוק כמו הסטארים בקבוצה שאתה אוהד אז מספיק לגנוב דעת. כריסטיאנו לא הפיל את עצמו על הומלס ועצר את הקרן של באיירן במחצית הראשונה? קרבחאל לא התקפל כשריברי חטף לו את הכדור ועמד להוציא מתפרצת?

    וד"א, בתור לוחם הצדק שאתה מנסה להיות, כזה שמגנה בכל תוקף שחקנים שעושים הצגות ובאים להכשיל את השופט - דע לך שאין דבר מלוכלך יותר משחקן שזורק את עצמו ברחבה במטרה לסחוט פנדל וזה בדיוק מה שקאסמירו עשה הערב (כשהוא כבר מוצהב, וניצל עוד פעמיים מצהוב שני אחרי שתי העבירות על רובן שאחת מהן גם הולידה את הפנדל). לאחר מכן הגיע רצף ההחלטות שגמר את המשחק ופירק את באיירן בצהוב השני לוידאל (אחרי חילוץ כדור נקי) והשער באופסייד של כריסטיאנו שהיה כמו וידוי הריגה.

    ולכן, יש רגעים שהשתיקה יפה להם.
     
    Dayatso, robertocarlos.m ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  5. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,804
    לייקים שהתקבלו:
    2,533
    דרך אגב, כפי שחשבתי היה גם נבדל בגול השלישי של רונאלדו.
     
    rivaldo, robertocarlos.m ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    שאלה למביני השיפוט כאן (ולא לסובייקטיבים המאוסים) - בגול עצמי של ראמוס, אין נבדל של שחקן באיירן שלבנדובסקי מוריד לו את הכדור?
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    קצת יושרה לא תזיק. בחצי הראשון של ההודעה שציטטת רשמתי בדיוק על ההצגה של קסימירו. הגיעו לו 3 אדומים במשחק ורשמתי את זה לפני כן כמה פעמים. יש מספיק שטויות שאני אומר או לא אומר, אתה לא צריך לסלף.
    אף אחד לא עושה הצגות כמו סוארז וניימאר. כשרונאלדו וקרבחאל עושים דברים רחוק מהרחבה של היריב זה באמת לא משהו להתפס עליו, זה ממש חלק מהכדורגל בכל מקום, וזה גם לא בסדר. אין מה להשוות את זה למה שקרה מול פאריס בקאמפ נואו, אם אלו היו שחקנים בקבוצה שלי, זה היה מגעיל אותי באותה המידה. מתחזים הורסים את הכדורגל הרבה יותר משופטים גרועים.
    אז היה שיפוט גרוע, כל החלטה בפני עצמה לא הייתה נוראית. נבדל של חצי מטר, גליץ׳ נקי עם רגל למעלה (היה צהוב לולא העובדה שקסימירו לא קיבל צהוב קודם לכן) אלו דברים שקורים בכל משחק. גם שחקן שהכדור פוגע לו בחזה ונשרק נגדו פנדל זאת טעות סבירה. קורה.
     
  8. robertocarlos.m Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    1,428
    לייקים שהתקבלו:
    803
    לדעתי אין נבדל. לבנדובסקי אחרי מולר בזמן המסירה (בשונה מהשער השלישי של רונאלדו שהוא קיבל את המסירה ממרסלו שהיה לפניו שזה 100% שער לא חוקי)
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,731
    לייקים שהתקבלו:
    422
    זה נראה לי כמו קו אחד, אבל בגדול כן אם לבנדובסקי בעמדת נבדל השער צריך להיפסל אפילו אם הוא לא נוגע בכדור.

    אגב מעניין כמה גולים יש לרונאלדו בקריירה מנבדל. אין לי ספק שאף אחד לא מתקרב אליו.
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני הראשון להגיד שריאל מדריד נהנתה אתמול משיפוט בצורה יוצאת דופן, ואני לא מתכחש לעובדה שלולא השיפוט היינו עפים. יכול להבין את התחושה חרא שאנשי באיירן מינכן קמו איתה בבוקר, מאריאן רובן, האוהדים ביציע או החבר'ה פה.
    ההבדל ביני לבין אחרים - אני לא עוצם עיניים לגבי הטעויות שיפוט בניגוד לחלק מאוהדי ברצלונה כאן שדיברו על 'הרמונטדה הגדולה בהיסטוריה' בלי לציין ולו מילה על האיש והמשרוקית. מעבר לכך, הם האחרונים שיכולים להגיד משהו. זה הרבה מעבר לשוד נגד פאריס או נס סטאמפורד-ברידג'. זה בוסקטס ב-2010, ואן-פרסי והאדום ב-2011, פפה באותה עונה ועוד ועוד. אגב, סוארס וניימאר הם אמא של הבכיינים ועושי ההצגות, יכולים להעביר שיעור תיאטרון. מסי לא צוללן וגם לא אינייסטה.

    מעבר לכך אם אני מדבר על כדורגל, אני הייתי מהביקורתיים הגדולים ביותר כלפי הקבוצה השנה, ועדיין. תסלחו לי אבל באיירן מינכן למרות כל המגרעות היא חתיכת אימפריה וקבוצת על שקשה לשחק נגדה. מישהו ציפה לעבור אותה בקלות? ומעבר לכך שיחקנו סבבה בשני המשחקים. בגרמניה, אחרי האדום עשינו להם בית-ספר וגם לפניכן היו מצבים, ובמחצית הראשונה אתמול 3:0 לנו היה מאוד משקף. לא מעניינת אותי הרזולוציה הנמוכה הזו אבל יש גבול גם לביקורת. היריבה היא פאקינג באיירן מינכן, וברור שאני מודע לעובדה שלולא השופט כנראה היינו עפים אתמול. באיירן כבשה ממצב נייח, מפנדל ועוד שער עצמי של ראמוס. הגולים שלנו היו קצת יותר גולים של כדורגל ולדעתי היא(באיירן) הפקירה את ההגנה בטירוף, וגם הגנה היא חלק מהמשחק. ריאל ספגה 4 שערים בשני המשחקים אבל הציגה עזרה הדדית בחלק האחורי, מלחמה, וגם היו דקות של הגנה טובה. הסגנון לא היה סקסי כמו בימי זידאן כשחקן, אבל חלק מעריצים שלו פה על כך שהוא עם 'קבוצה מוגבלת', אז נגיד שאפו לו ושאפו לקבוצה ונאחל בהצלחה בקלאסיקו הראשון. כאפיים לקרבחאל, מרסלו, מודריץ' ואסנסיו על משחק גדול.
     
    עודד (אוהד הצלחות) אוהב/ת את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    אני כבר מזמן לא מסתכל לתיאטרון האבסורד שנקרא "ליגת האלופות". כדורגל הקבוצות כבר מזמן מת. מי שרוצה לראות כדורגל עוד מוזמן להסתכל לליגה האירופאית. שם הכסף פחות משפיע ויש יותר מקום להפתעות. על הנייר הרמה פחות טובה, אבל התחרות יותר פתוחה.

    הכל עניין של כסף. פיפ"א רוצה בכל שנה גמר בין רונאלדו למסי. זה טוב לביזנס. אותי מצחיק כבר שנים הבכי של אוהדי שתי הקבוצות. ברגע שקבוצה אחת מקבלת מתנה מהשופטים המחנה השני כועס ויורק אש לכל הכיוונים. שמישהו כמו פיקה בכלל מעיז לדבר עכשיו. רק לפני כמה שבועות הם קיבלו עזרה מהשופט נגד פריס סן ז'רמן.

    עצוב לי שהכדורגל הפך למעין קרקס. אתמול קראתי שלוקאקו מבוקש ויש קבוצות שמבקשות לשלם לאברטון סכום של מעל מאה מיליון אירו. זה פשוט כבר לא מצחיק. הדברים האלה רק מגבירים את השחיתות בענף.

    אני לא נאיבי, תמיד הפוליטיקה שיחקה תפקיד, אבל בגלל כמות הכסף שמעורב היום במשחק אני חש שהכל מבויים בצורה עוד יותר קיצונית. לצערי שום דבר לא ישתנה. שוב, בשביל פיפ"א זה טוב שרונאלדו ומסי יגיעו בכל שנה לגמר ה"אלופות". גם ככה הקבוצות הכי עשירות מחזיקות את הארגון האירופאי בביצים כי הם תמיד יכולים להפרד ולהקים ליגה משלהן. המצב הפך פשוט לבדיחה אחת גדולה. באמת חבל שככה המצב, אבל זו המציאות הקשה.
     
    תומר1989 ו-Alta Tensione אוהבים את זה.
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    אז אני מבין שמבחינתך מה שנשאר זה ערסים א' נגד ערסים ב' בשכונה. לא מבין איך אתם מוציאים משפטים כאלה...
     
  13. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    קודם כול לשם ההבהרה- אני אוהד ריאל מדריד.

    זה לא מונע ממני להודות שריאל אתמול נהנתה מהשיפוט- גם בסוגיית האדומים (האדום לוידאל שלא היה והאדום שהגיע לקסאמירו) וגם בעניין הנבדלים (שני גולים של רונאלדו היו בנבדל לדעתי. חשוב לציין כי נראה שגם בגול העצמי של ראמוס היה נבדל קטן של שחקן באיירן בתחילת המהלך).
    מבחינתי זה לגמרי משחק שצריך לשים לידו כוכבית וחבל.
    למה חבל? כי אני חושב שריאל הייתה עדיפה, שכיום היא קבוצה טובה יותר ושהייתה עולה גם בלי עזרת השופט. לצערי לא נוכל לדעת.
     
    Ever Banega ו-Dayatso אוהבים את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    בגדול אפשר לסכם את זה ככה: היה ברור שהמשחקים נגד באיירן, וזו אמנם קלישאה ששמורה לנוק-אאוט אבל נגד קבוצות כאלה במיוחד - יוכרע על הפרטים הקטנים, בקושי. אין ספק שהשופט עזר, ועדיין: שיחקנו טוב מאוד בחלקים גדולים מצמד המשחקים. לא הכדורגל הכי איכותי, לא הכי יפה, ועדיין. אתמול במחצית 3:0 לריאל מדריד היה יותר משקף| במינכן אם לא יום גדול של נוייר ויום עקום מהמצופה של כריסטיאנו ובנזמה גם בסטנדרטים הנמוכים העונה - אין להם טעם לנסוע לגומלין. חושב שגם במחצית הראשונה במינכן הם לא שכבו על השער שלנו.

    מילה לגבי קרוס, שאני מהקוטלים הגדולים שלו: אתמול הייתי מרוצה ממנו מאוד. לא שראינו ממנו מופע של חילוצי כדור כי זה לא יקרה, והוא עדיין היה רך לעומת מודריץ' אבל לפחות הגיע להזדמנויות והריח את המצבים, גם אם אני מצפה ממנו שבזכות הרגל הנקייה יכבוש. ומעבר לכך, במשחקים האלה רואים עד כמה חשוב שיש שחקנים מנוסים, כאלה שלא טועים, שיודעים למסור מהר ובנגיעה וחשוב מזה - עם קרח בורידים במקום דם. קרוס לא היה לחוץ ולו לרגע אתמול וזה חשוב.

    זה מטורף שכריסטיאנו הגיע לנוק-אאוט עם 2 שערים ופתאום יש לו כבר 7, הכל כבר נאמר עליו. הוא בהחלט גורם לי לאופטימיות להמשך העונה. את בנזמה צריך לקטול, למרות שכריסטיאנו היה חייב למסור לו. אחרי הדרבי והמשחק הראשון במינכן הייתי רע, אתמול הוא היה מזעזע. גם מודריץ' משחק מצוין בדיוק בזמן המתאים. על קרבחאל אמרנו מספיק כל הזמן, אבל מרסלו שידע עליות ומורדות העונה הציג את המשחק הטוב ביותר בקריירה שלו אתמול לדעתי. חבל שהרגל כל-כך עקומה אבל הלב, הנשמה, ההצלה מהקו והבישול לכריסטיאנו(בישול 10 העונה) - וואו. יש לנו את צמד המגנים הטובים באירופה.

    אגב, חולק על חלקכם פה. רובן ממש לא סבא ג'פטו או משהו כזה, הוא מהיר, תכליתי ומסוכן כמו ב-2010 ואי-אפשר לעצור אותו, גם לא בשמירה כפולה. פיליפ להאם גם היה נהדר אתמול וחכם בעיקר בניגוד לסילון אלבה. להאם מעולם לא היה שחקן של פיזיות. ריברי ואלונסו בנסיגה גדולה לעומת זאת.
     
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,974
    לייקים שהתקבלו:
    3,371
    כתבתי את זה גם באיטלקי אך אני מרגיש צורך לכתוב את זה גם פה,

    כדורגל הוא לא משחק של צדק - זה שריאל הייתה טובה והחמיצה לא אומר שמגיע לה לקבל טובות הנאה מהשופט.
    אם זאת - בעוד אפשר להתווכח על השערים בנבדל(לא האם היה נבדל - אלא האם הכוון היה מסוגל לחהליט שיש פה נבדל בעשירית השניה) האדום היה גיים צ'ינג'ר, והשופט היה צריך לחוס על וידאל כמו שחס כמה דקות קודם לכן על קאסמירו(וזה בהתעלמות מהעובדה שהיה תיקול נקי).

    אם זאת 2 - וידאל התגרה באדום הזה במהלך המשחק כמה פעמים והוא צריך לבוא בטענות גם כלפי עצמו.

    אם זאת 3 - זה בהחלט מוריד מחווית הצפיה,המשחקים האלו צריכים להיות מוכרעים על ידי השחקנים ולא על ידי השופט,האדום שינה לגמרי את המומנטום ומהלך המשחק.

    לגבי היום - ההימור שלי - אובר כרטיס אדום ופנדל, מאמין שקייליני יזכה בכבוד המפוקפק מהשופט.
    מחר כולנו שוב נדבר על כמה ניימאר גדול וכמה המשחק הזה מכור.
     
    Dayatso ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.