רומא 2016/17 :: מקום שני עוד פעם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    גם לחוד, כל אחד מהם הוא הטוב בתפקידו בסריה א'. שערים, בישולים, יצירת מצבים, קרבות אישיים, build up ותרומה (אקטיבית ופאסיבית) להגנה. הכל מגובה בstats בדיוק כפי שזה נראה.

    --
    Il-Tempo מצטרף לידיעות הרבות על קסי. זה נראה די סגור. מציע לאוהד וחצי שנשארו פה לא לקנות חולצות של רומא עד סוף הקיץ.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    *שוקל לצאת מהארון הרומאי*

    :sm_XXsmoker:
     
  3. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אז זה אומר שניאנגולן הולך? אם כן חבל. הייית מוותר על מנואלס הרבה לפניו (בעצם על כל שחקן בהרכב כמעט).
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    מנולאס לבדו לא יספיק כדי לממן רכש מספק.

    בקיץ שעבר כל ידיעה על ניינגולאן נראתה כמו קישקוש מוחלט. הפעם אין שחקן שחסין ממכירה.
     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,768
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    מי המועמדות לרכוש את הנינג'ה?

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    כל האנגליות.

    אנג'לו מנג'אנטה העריך את עזיבתו ב60%. לדעתי אם הוא לא מאריך את החוזה ומתקבלת הצעה של 40+, זה יותר בכיוון ה70%.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,768
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    כל עוד לא הספרדיות, פחות אכפת לי, חבל בשבילנו כחובבי סריה

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    לי כמובן לא אכפת מהיעד הבא או הסריה א'. רק מכך ששחקן אהוב עלול לעזוב, אם כי ברור לי לחלוטין שהמועדון צריך נתיב הכנסה נוסף כדי להתחדש.

    --
    eufa פירסמה את מצב הפיירפליי של 14 המועדונים שנמצאו אצלה במעקב -
    *דינאמו זאגרב, מנ' סיטי ופסג' עמדו במלוא הדרישות וסיימו את דרכן תחת הרגולציה של eufa.
    *מונאקו, רומא ופנרבחצ'ה עמדו בדרישות לעונת 16\17 אך לפי הסכם קודם, שתי הראשונות ישארו תחת מעקב עונה נוספת ופנר 2 עונות נוספות.
    *בשיקטאש, טרבזונספור ואינטר עמדו רק בחלק מהדרישות לעונת 16\17, לכן ההגבלות על רכש וגודל רשימת השחקנים לאירופה ישארו גם בעונה הבאה.
    *שאר הקבוצות (רוסיות) ימדדו בסוף מאי.
     
  9. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,539
    מין:
    זכר
    ה-FFP הארור של אופ"א זה הדבר המטומטם ביותר שניתן היה להכניס לכדורגל האירופאי. אם אתם רוצים רגולציה תעשו כזו שתגביל את כולם במידה שווה, לא על פי איזה מדד מטומטם שלא מאפשר לקבוצה לשפר את מצבה.

    העשירים יישארו עשירים כי הם ממילא עשירים, והעניים יישארו עניים ולא יוכלו להשתפר וכך להפוך לעשירים.

    זה מכעיס אותי כל כך שאני מקווה שהסינים יכתבו SUNING על החולצה של אינטר תמורת 200 מיליון יורו לעונה ויגידו לאופ"א במילים אחרות FUCK OFF, שפאלוטה יקים חברת קש ויכתוב על החולצה של רומא BOSTON HOLDINGS ושאר ירקות.

    *אני מבין שכנראה ה-"תחבולה" הזו לא תעבוד, אבל מילא.

    רק שאלה ליודעי דבר - השטות הזו של ה-FFP זה אומר שאם סונינג מוציאים 150 מיליון אירו על שחקנים עכשיו אבל אנחנו לא בליגת האלופות, ותיאורטית אם אנחנו נהיה "בסדר" עד 2019, הסגל לליגת האלופות יהיה מלא?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/17
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    זה עובד כבר עכשיו. הסינים מביאים כל מיני ספונסרים בעסקאות קטנות שבמכלול יכניסו סכום גדול, סטייל Hisense שעכשיו מפרסמים במאצה במשחקים של אינטר. לפי ההסכם שלנו עם אופ"א, היינו צריכים להציג ברבעון הראשון של 2017 גרעון של 30 מיליון, ולפי האתר של אינטר הצלחנו. אם עד יוני נצליח למחוק גם את ה-30 האלה, ותהיה בטוח שהסינים ימצאו איזה ספונסר שיכניס את הסכום הזה תמורת הסכם חסות על מגרש האימונים של הילדים או משהו, אז כנראה שגם הסנקציות שנותרו יעלמו.
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    @SerieA
    החוקים האלה חשובים וה"נפגעים" מהם לא באמת מצדיקים איזשהו שינוי עתידי. הם נועדו להגן את המצב הקיים ועל הסטטוס הנוכחי של המועדונים הגדולים (כולל אינטר ורומא). הרי יש הבדל (שגם שומר על איזון כלכלי בכדורגל) בין כסף שמגיע מביקוש לכסף שמגיע משגעון גדלות פרטי. משקיע לא יוכל יותר לרכוש מועדון ולחלוב ממנו הכנסות עד לפשיטת רגל. משקיע אחר לא יוכל לרכוש מועדון כמו סיטי או ורונה ולהשקיע בו ביליון יורו (באיטליה דבר כזה היה מפרק את הליגה) לצרכי שיווק עצמי או הלבנת הון. אפילו ההתאחדות האיטלקית יצרה מיני פייר פליי משלה בתוך איטליה כדי למנוע מקרים כמו פארמה ומסינה.

    אז רומא נאלצה למכור שחקן כדי לא לחרוג מbalance שלה. בו פאקינ הו. נאפולי מצליחה להישאר עם הראש מעל המים כבר שנים. פאלוטה עצמו הצליח להגדיל את ההכנסות של רומא ב100מ' יורו ב5 שנים ללא איצטדיון או ספונסר ראשי. אם רומא הייתה מסיימת במקום השני בעונה שעברה, היא הייתה יוצאת כבר עכשיו מהמעגל הזה. אז נחכה עוד שנה. זו עדיין דוגמא טובה לכך שזה לא בשמיים להתייצב כלכלית לפני שבונים משהו גדול יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/17
  12. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,539
    מין:
    זכר
    @zitto strunz

    ה-FFP משמר את פערי הכוחות בכדורגל האירופאי באמצעות חוקים שגורמים לעשירים להתעשר יותר ולעניים להישאר מאחור. זה אומר שמשהו כמו לאציו של קראניוטי לא תהיה יותר - אכן, לטוב וגם לרע. זה אומר שאוהדי לאציו שחוו 8 שנים מטורפות לגמרי לעולם לא יחוו אותן בצורה הזו שוב. כי אי אפשר, מכיוון שהיות וליובנטוס יש יתרון מובנה על לאציו בשל כך שהיא בנתה איצטדיון, הפערים רק גדלים והולכים משנה לשנה.

    זה לא רע שבא בנאדם ושורף מיליארד יורו על מועדון. אכן, יש סכנה של קריסה במקרה כזה. אבל כמה מקרים כאלו כבר היו במועדונים רציניים? ואלו שמספיק רוצים בהם חוזרים למעלה מהר מאד. הקריסה האחרונה של פארמה אפילו לא קשורה ל-FFP, וכשהיא קרסה עם הסיפור של פארמאלט היא אפילו לא ירדה ליגה. המועדון המשמעותי היחיד שנפגע מכך הוא פיורנטינה והנה היא חזרה מהר מאד, ובינתיים האוהדים שלה נהנו משנים מדהימות כאחת משבע האחיות. מסינה המדוברת היא מועדון שיכול לקרוס גם עם חוקי ה-FFP הללו.

    זו בעיקר רגולציה שאומרת - אתה עשיר - מצוין! תוכל להתעשר עוד. אתה עני - תישאר עני, כי לא תוכל לייצר הכנסות נוספות כי לא תוכל להצליח כי... אתה עני. טמטום מוחלט.

    הסיפור של נאפולי ורומא הוא כזה שהן יעמדו במקום במשך שנים עד שהן תוכלנה לייצר עוד הכנסות, אבל אילולא ה-FFP, הן יכלו שתיהן כבר מזמן להיות חזקות כמו יובנטוס ולהגדיל את ההכנסות בהתאם.

    אני בעד רגולציה בכדורגל אבל כזו שעושים בספורט האמריקאי, לא כזו שהמושחתים משוויץ החליטו עליה.

    ובכוונה לא הזכרתי את המילה "אינטר" בכל הפוסט הזה - הוא לא רלוונטי. אני חושב שה-FFP הגדיל את הפערים בכדורגל וימשיך לעשות זאת. צריך לבטל אותו לחלוטין ולהכניס רגולציה נורמלית, חכמה, לא כזו שגורמת לעניים להיות יותר עניים ולעשירים להתעשר יותר.

    ואני באמת אשמח כשרומא תבנה משהו גדול ושיהיה איצטדיון וכו' וכו', אבל אתם תלויים בחסדיו של בפה גרילו כרגע כדי לגדול באמת בזמן שיובנטוס מתעשרת יותר. אז כן, אני אשמח שכמה שיותר מועדונים יתחמנו את ה-FFP הזה, כדי שיום אחד הוא יבוטל.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    העשירות מתעשרות מהסיבה שיש יותר ויותר קהל שרוצה את המוצר\תוכן שלהן, בדיוק באותה הצורה מתעשרות גם ה"עניות" - על סמך ההצלחה שלהן על המגרש. הFFP משמר את זה, בצדק.
    לאציו של קראינוטי זו אנומליה שסופה קריסה. הדוגמא הזו לבדה מספיקה כדי להצדיק את החוקים האלה. אם לוטיטו לא היה מתרשם מכמות האוהדים ומסכים לשלם את החובות, לאציו הייתה פושטת רגל.
    יובנטוס זו דוגמא נוספת שמחזקת את חשיבות החוקים האלה. אף אחד לא הגיע מבחוץ ו"תרם" לה מיליארדים. היא בנתה את עצמה במשך עשור בכפוף לFFP עד למצב הנוכחי בו היא מסוגלת להוריד 100מ' על רכש בחלון בודד. אם לשים את המותג בצד, הFFP לא מונעים מאף אחד להיות יובנטוס. להיפך, הם מעודדים את זה. החוקים לא מונעים מאף מדורג forbes להחזיק במועדון כדורגל משלו. הם רק נגד קיצורי דרך מסוכנים. יובה עושה את זה. רומא בדרך לשם. לאציו? לא עושה שום דבר שיכול להגדיל אותה, לכן האוהדים לא יחוו שנים מטורפות, ולא בגלל שFFP מונע זאת מהם.

    הבנאדם שישרוף מיליארד יורו על מועדון לא יהפוך אותו בן לילה ליובה של היום ואת המתחרים ללאציו המסכנים שלא יחוו עוד שנים יפות? אני בעד השקעה בכדורגל, אך עדיין מדובר כאן בספורט ודרושה רגולציה שלא תאפשר לכל שייח סעודי לפתוח משחקיה פרטית ולא יציבה עד שימאס לו כמו באנג'י ומאלגה כי זה נהפך לטרנד.

    *אף קריסה מהעבר לא קשורה לFFP כי זה בכלל לא היה קיים. מטרת הFFP היא למנוע ממקרים כאלה לחזור על עצמם עם משקיעים שיעשו all-in ויברחו במקרה של הפסד.

    רומא הגדילה את ההכנסות השנתיות שלה תחת פאלוטה (התקופה בה החוקים נכנסו לתוקף) ב100מ' יורו. אתה יודע בכמה גדלה ריאל מדריד בתקופה הזו? גם כן ב100מ' יורו. מי מנע מרומא לייצר הכנסות ולהצליח?

    רק תאורתית, אם נאסר אל חליפי היה רוכש אחת מהן במקום פסז'. מזכיר שוב שגם ליובה לקח המון שנים להתאושש מהורדת ליגה ולייצר את ההכנסות של היום.

    נדמה לי שכבר ששמעתי את זה איפשהו.
    face it - עשירים מתעשרים, "עניים" שעובדים נכון מתעשרים גם כן. "עניים" שרוצים להתעשר ברגע אחד בגלל טרנד רגעי במזרח, יאלצו להתמודד עם המציאות. הFFP כאן בשבילם.

    אני אשמח אם רומא תמשיך בעקומת הגדילה הנוכחית בעוד שיובה תגיע לאיזשהו פיק ממנו אין כבר לאן לעלות. זו הציפיה שלי כאוהד.

    חסר לנו רק כמה כאלה:

    גם בבוגרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/4/17
  14. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,158
    לייקים שהתקבלו:
    934
    מין:
    זכר
    אין מה להתרגש. בסך הכל וראטי יצטרך לטוס לחתום בג'יאנגסו סיונינג לפני ש"יושאל" לאינטר :)
     
  15. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,539
    מין:
    זכר
    @zitto strunz

    קובי, כל מה שאמרת זה אחלה אבל הנה דעתי:

    יובנטוס עומדת לזכות בסרייה A עשר פעמים ברציפות עד שמישהו יתקרב אליה. לא אינטר, לא מילאן, לא נאפולי ולא רומא תוכלנה למנוע מהמכונה הזו עשר אליפויות ברציפות. עכשיו שאל את עצמך מה גרם לכך לקרות?
    1. ניהול פנטסטי של יובנטוס ששולטת בשוק ההעברות בליגה האיטלקית במשך שנים ועושה ככל העולה על רוחה. מקרים בדידים מנעו ממנה שחקנים (נאינגולאן, גאליארדיני) אך אלו יוצאים מן הכלל שלא מעידים על הכלל.
    2. איצטדיון שנבנה על חורבות הדל-אלפי ההיסטורי שגרם לכך שיובנטוס מתרחקת שנות אור מכל קבוצה אחרת באיטליה.
    3. חוקי ה-FFP שמנעו השקעות גדולות בקבוצות שיכלו להתחרות ביובנטוס.
    השורה התחתונה היא שבמקום שיבוא מישהו וישקיע ממון רב בתחרות בליגה האיטלקית, וכתוצאה מכך ישפר את המוצר, ישפר את התחרות, ישפר את הקבוצה וכתוצאה מכך ירוויח עוד כסף, כל המתחרות של יובנטוס תקועות במקום. רומא נמצאת בבעלותו של ג'יימס פאלוטה, תקן אותי אם אני טועה, כחמש שנים. במהלך השנים האלה הקבוצה השתפרה ללא היכר מכל בחינה, ועדיין היא לא תוכל להתחרות ביובנטוס לכל הפחות עד 2021, זה מה שאני מבין מדבריך בפורום במהלך החודשים האחרונים.

    לאציו לא הייתה קורסת ועובדה שלוטיטו הגיע ומחזיק בה כבר 15 שנים. אם הוא ילך, יבוא מישהו אחר. את פאלרמו רכשו, את ונציה, את בארי, את בולוניה וקבוצות רבות אחרות באיטליה. לא הייתה סיבה שלאציו לא תחזור והנה היא חזרה. במקרה ללאציו יש בעלים שממילא לא היה משקיע כסף בשיפור הקבוצה באופן בלתי נשלט, כי זהו לוטיטו. עם זאת, במהלך תקופת קראניוטי, שזכה לפרסום עולמי למוצרי המזון שלו, אוהדי לאציו חוו את התקופה הטובה בהיסטוריה במקום לשקוע באיזו בינוניות כזו לנצח נצחים.

    חוקי ה-FFP אמנם מאפשרים גידול בהכנסות, אבל הם גם מבטיחים שזה שצומח הכי מהר בהכנסות ימשיך לעשות את זה. מה שקורה כרגע הוא שיובנטוס צומחת בקצב אקספוננציאלי ואילו רומא צומחת בקושי בקצב לינארי. וזה ימשיך להיות ככה, כי הם כבר התחילו. זה מה שהדבר הזה מבטיח - מי שכבר צומח, ימשיך לצמוח.

    אני חוזר ואומר - צריך להכניס רגולציה אמריקאית לכדורגל האירופאי. לא את ה-FFP. זה מטומטם. זה גורם לכך שמועדונים שיש להם יותר קשרים בעירייה יבנו איצטדיונים חדשים ויקבלו יתרון בלתי סביר בהכנסות מוקדם מאד. רומא לא תוכל לעולם לצמוח אם איזה פופוליסט בעירייה יחליט שלא בא לו על האיצטדיון שלה.

    עוד משהו לגבי יובנטוס - זה נכון ויפה שהם מייצרים כאלה הכנסות אבל זה לא שלא היתה להם קרקע לעשות את זה - היא המועדון הכי אהוד באיטליה בפער גדול מאד, יש להם יותר אוהדים בחלק מהערים באיטליה מאשר הקבוצה המקומית. יש להם איצטדיון שאושר להם מהר ובקלות והם השם הכי גדול באיטליה. רומא אפילו לא קרובה אליהם בשום צורה, בשל ההיסטוריה. זה קשה פי כמה לרומא לעשות את זה. זה הישג כביר מאד עבורה, מה שפאלוטה עושה. אבל כל כך הרבה מאמץ, ואף אחד אפילו לא קרוב אליהם.
     
    ASROMA ו-Dayatso אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.