דיון החדשות 2016/2017

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏6/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    באמת מעניין אם הוא היה מקבל יותר סמכות ועובד כסקאוט במשרה מלאה.
    לפי דעתי היה יכול להיות שם דבר בכדורגל הישראלי.
     
    amn ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם למכבי הייתה אפשרות להביא זרים טובים יותר היא הייתה עושה את זה כבר עכשיו. מגוחך לחשוב שמה שעוצר ממנה זה עוד מקום לזר בהרכב.
     
    Telkiyski, oFiRzZz, Nigel de Jong ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מכבי ת״א מביאה זרים שלא צריך להיות סקאוט מדופלם כדי להביא אותם.
    אלה שחקנים מוכחים בסקנדינביה, שחקנים מוכחים בטורקיה, אניימה שכבר הכרנו, איגיבור שכבר הכרנו, והיו שם שחקנים מליגה אנגלית שניה, מספרד, ובואו לא ניתמם כאן- בשביל להביא 5 זרים להרכב ובסכומים שמכבי ת״א משלמת ברור שמערך סקאוטינג שקיים עסוק יותר בזיהוי כשרונות צעירים בארץ ושחקנים זרים סטייל צ׳יבוטה- שהאמת שאני לא יודע למה היא לא עושה יותר וזורקת לבית״ר ת״א רמלה כפי שהוא עושה עם ישראלים- אבל זה עניין שלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/5/17
    Telkiyski ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לגבי לוסיו- אני חושב שהוא חלוץ טוב, אבל בוא נגיד שלא הייתי רץ להביא חלוץ כזה למכבי נתניה והופך אותו למשתכר הבכיר בקבוצה. ב 90-100 אלף דולר אולי... לטעמי הוא אפילו היה קצת אוברייטד ובטח לא אנדרייטד ואני זוכר היטב את הדיונים כאן על תראו איך חלוץ זר מנציח את החולשה של הישראלים בן שהר ומוחמד גאדיר ששניהם לדעתי עולים עליו. גאדיר לצורך העניין בקבוצה כמו סכנין שהיא די מקבילה של אשדוד מבחינת מעמד- כבש מעל 20 שערים. ללוסיו ״האנדרייטד״ באשדוד יש אחד בחצי עונה...
    בעניין אוגו בוא לא נשכח שבמקביל לאוגו היה במכבי ת״א שחקן לא פחות טוב וכל עוד הכל היה בסדר והוא היה בריא- מכבי ת״א איתו ועם אלברמן היתה עם מרכז שדה עדיף על ב״ש וראו את זה גם היטב במשחקים בין הקבוצות בעיני- נוסא איגיבור הידוע לשימצה. אתה זוכר את הסוף וזה בסדר ובסוף ב״ש אלופה פעמיים- אבל כל עוד איגיבור היה בעניינים מכבי ת״א היתה בעניינים ולא הורגש שאוגו מייצר איזה יתרון. כשהוא נפצע בעונה שעברה מכבי ת״א איבדה מכוחה באמצע והעונה שוטא גמר גם אותו גם את אלברמן ועל הדרך את כל הקבוצה.

    לגבי מה שרשמת על השכר של קורהוט- כל מה שאני יכול להגיד לך זה שאני באמת מאמין מעומק הלב שגם אתה עצמך לא מאמין במה שכתבת ואם כן זה מפתיע אותי כי ככל הידוע לי אתה לא מאלה שתהליך ההתבגרות שלהם הסתיים בגיל 15.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    יש מצב שההודעות של משה עם הסעיפים הן הכי מצחיקות בפורום.
    אני קורא אותן ורצה לי בראש מנגינה סטייל לב אמיץ.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אז אין שום סיבה להניח שהיא תביא פתאום זרים אחרים לחלוטין אם תוסיף עוד זר או שניים, הם פשוט לא עושים עבודה מקצועית מספיק בהבאה של שחקנים זרים לקבוצה. אם הם רוצים לעשות רפורמה בבחירת הזרים שלהם, אז כמות הזרים לא אמורה להפריע להם.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    אתה שואל למה היא לא מביאה יותר זרים סטייל צ'יבוטה ומשאילה לרמלה?
    אסור יותר מזר אחד בנוער, ולרמלה אין מקום ליותר משלושה.

    דרך אגב אם כבר מתייחסים לצ'יבוטה, עצם זה שהוא עוד נחשב זר זה מתסכל. הגיע לפה קטין, נמצא כבר שלוש-ארבע שנים בארץ, דובר עברית שוטפת, נשוי לישראלית ויש לו ילד יהודי כשר.
    בכלל, טוב יעשו בהתאחדות אם יתייחסו לזר שנמצא כאן מספר מסוים של שנים כישראלי גם בלי מעמד רשמי, זה אפשרי. עזבו צ'יבוטה, שחקנים כמו גלבאן או וויליאם סוארס שנמצאים פה מיליון שנה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  8. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    סטן ואן גנדי דיבר על גולדן סטייט ועל העובדה שהיא "קבוצה מעל הליגה". שאלו אותו מה הסוד הקסם שלהם ?
    הוא ענה "יש להם 4 שחקנים שהם מעל הליגה. תותחים. לידם, כל שאר השחקנים, כגון ג'אוול מגי, מבליטים את היתרונות שלהם ומסתירים את החסרונות."

    כבר אמרתי מס' פעמים שזה מה שקורה בב"ש. תראו איך לוסיו נראה בב"ש ואיך מיכאל אוחנה נראה באשדוד, ושהם התהפכו בקבוצות כאילו התהפכו ביכולת.
    לכן גם אמרתי שאם ב"ש היו מחתימים את מוטי ברשצקי, אנשים היו נמסים מהיכולת שהוא היה מציג שם (בניגוד ליכולת היחסית טובה שהוא מציג בקבוצת נפל כמו הפועל)
     
    לירן ו-yakov_y אוהבים את זה.
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,960
    לייקים שהתקבלו:
    10,136
    הביאו רק בינואר שני זרים שלא ראו דשא בהון תועפות במה שרק נראה, לכאורה כאחת העסקאות המסריחות בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות.
    ואם הכל היה כשר שם אז מדובר בעסקה הכושלת ביותר שראיתי.

    אבל מכבי ת"א היא לא המייצג כי כמו שאמרת היא יכולה לפנות לשוק אחר, יקר ומוכח יותר.
    אם אני מסתכל על שאר קבוצות הליגה אז כמעט כל הזרים שמגיעים לכאן מוצעים ע"י אותם סוכנים לרוב קבוצות הליגה, איפה הם ישחקו זה כבר כמו רולטה של מי תהיה הקבוצה ההחלטית יותר. למשל הבלם של סטיאווה מוקה כבר מועמד ל-3 קבוצות בארץ, די ברור שיש סוכן שדוחף אותו והקבוצה שתחתים אותו לא באמת עשתה עבודת סקאוטינג לגביו, רק לקחה מה שהוצע לה.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    עידן, השכר בכדורגל הרבה פעמים לא מייצג את הערך הריאלי. יש אלף ואחד פרמטרים שקובעים כמה יעלה לך שחקן, וכן, אחד מהם הוא נקודת הפתיחה של הצדדים במשא ומתן.
    אם הסוכן של השחקן יחשוב שאתה נואש, או שיש לך כיס עמוק, הוא יבקש שכר X ואם לא אז הוא יבקש שכר Y. אתה בעצמך אמרת שהזרים שלנו היו מרוויחים במכבי תל אביב סכומים אחרים, אז ממה זה נובע? בדיוק מדברים כמו שאני דיברתי עליהם.

    קח עוד דוגמא. אג'ידה נתן בעונה האחרונה שלו אצלנו חצי ראשון מעולה, באמת היה מצוין. במשך כמעט חודשיים, רדפו אצלנו אחרי אג'ידה בקבוצה כדי שיחדש חוזה. הציעו לו סכומים גדולים מאוד של כסף, שדרוג רציני לחוזה בתוספת לחוזה ארוך טווח, והוא סירב, כניראה כי חשב שלאור העובדה שהתחיל לקבל דקות בנבחרת ניגריה בשילוב עם היכולת הטובה הוא ימצא לעצמו קבוצה טובה יותר.
    הוסכן שלו אפילו הגדיל לעשות ופנה למכבי תל אביב, וכניראה גם מכר לאג'ידה שבקיץ הוא יוכל להביא אותו למכבי תל אביב במשכורת אחרת לגמרי.
    באותו שלב כל הכוח היה אצל אג'ידה, וככה הוא גם התנהל.
    אחרי ינואר התחילה ירידה ביכולת של אג'ידה שהגיעה לשיא ביכולת בסוף העונה ובגמר הגביע. בסוף השנה עם יכולת באמת עלובה. בסוף השנה הסוכן של אג'ידה הוא שפנה להפועל באר שבע אבל כבר לא היינו מעוניינים בו. הסוכן אפילו הציע לקבוצה להמשיך עם החוזה הקיים, בלי שדרג, בלי חוזה ארוך טווח, ואנחנו סירבנו.
    אותו שוער בדיוק, בדצמבר יכול היה להגיע לחוזה יפה מאוד לכמה שנים, בקיץ הגיע למצב שאפילו את החוזה הקיים לא מוכנים להאריך לו ואפילו כשהציע רק לעונה אחת.
    מאז אגב אג'ידה בלי קבוצה ויתכן שכבר פרש מכדורגל.

    אז כן, כשפונים למגן או חלוץ ומראים שאתה לחיץ, אז המחיר יהיה X, אבל אם אתה לא לחיץ, לא מתוך טקטיקה של משא ומתן אלה באמת כי יש לך עוד אופציות לא פחות טובות, אז יכולת המיקוח שלך היה אחרת לגמרי.
    יתכן ובמילא קורוהט היה מוריד את המחיר, אותו הדבר לוסיו, אבל אנחנו הצלחנו להוריד אותם לרף התחתון שלהם, כי באמת היו לנו אופציות אחרות, ובאמת פנינו כבר לאותם אופציות ואז כשהסוכן של השחקן רואה שהקבוצה שהייתה איתך בקשר יום יומי כבר לא מתקשרת אליך לא מדברת איתך אז הוא מבין שאם הוא לא יתגמש השחקן שלו יישאר במקום שבו הוא נמצא, בשכר נמוך יותר ובקבוצה פחות טובה מקצועית ואז השחקן גם יתגמש בדרישות...
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    במדינת ישראל פעמים רבות לא מרשים לאדם להחזיק באזרחות כפולה לא לדבר על שלוש אזרחויות.
    עסקתי בתחום במסגרת העבודה שלי, ויודע מניסיון אישי שיהודי אזרח קובה למשל, נדרש לוותר על האזרחות הקובנית שלו, ולהראות הוכחה ושיתר עליה, על מנת לקבל אזרחות ישראלית.
    גם במקרה של האזרוח של ויליאם סוארס יודע קצת פרטים מבפנים. סוארס למי שלא יודע מחזיק גם באזרחות פורטוגלית וגם באזרחות ברזילאית. בקבוצה ביררו בקשר לאזרוח של סוארס, במשרד הפנים השיבו שאין בעיה מבחינתם, אבל הוא יצטרך לוותר על אחת מהאזרחויות, אולי אפילו שניהם, ומאז סוארס שולל את הרעיון על הסף כי אחרי הקרירה הוא רוצה לחיות בברזיל/פורטוגול ולא כאן.
    כלומר הרבה פעמים הבעיה היא לא שאי אפשר, אלא שבגלל ההגבלות הקיימות השחקן לא רוצה.

    מה שמצחיק, בהמשך להודעה שלך, שמבחינת מס' הזרים סוארס ממשיך להיחשב כזר, אבל מבחינת מיסוי הוא ממוסה כישראלי. כלומר כשהמדינה רוצה היא יודעת מצוין להתייחס למי שנמצא כאן שנים כמו ישראלי גם מבלי שיקבל אזרחות רשמית.
     
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    זה בדיוק העניין - סוארס לא חייב להיות אזרח ישראלי, זה מיותר. שפשוט ירשם כישראלי, זה תלוי רק בחוקי ההתאחדות.
    אין סיבה שאחרי 3 בישראל, או 5 שנים אם מחמירים, שחקן יחשב זר.
    אצל צ'יבוטה זה בכלל מצחיק. הוא מוכר רשמית בפיפ"א כשחקן בית, אבל נחשב זר.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    שאלה, נניח ואותם סוכנים עוברים בכל קבוצות ליגת העל, ומעבירים לכל המאמנים בליגה את אותם 50 או 100 שמות, ובין אותם 50 או 100 שמות יש רק 10 שחקנים שבאמת משדרגים קבוצה, ואז שנה אחרי שנה אותה קבוצה בדיוק היא שמצליחה מתוך אותם 50 או 100 שמות להחתים שלושה מתוך ה10 השחקנים איכותיים, מה זה אומר לדעתך? זה לא מצביע על עבודת סקאוטינג איכותית?
    עבודת סקואטינג זה לא רק המושג הקלאסי של סקאוט של מועדון שצופה במשחק בין שתי קבוצות לא מוכרות ועולה על שחקן לא מוכר ומביא אותו לארץ ואותו שחקן פורח.
    בעולם המודרני של היום, שאפשר להכיר כל שחקן בעולם גם בליגה נידחת ולקבל משחקים מלאים שלו, רוב עבודת הסקואטינג זה לברור בין אותם 100 מועמדים את השלושה שהם באמת טובים. דרך שיחות עם גורמים מקצועיים באותם מדינות, דרך לראות משחקים מלאים של אותם שחקנים ללא עריכה, דרך הכנת דו"ח מלא עם יתרונות וחסרונות של איש מקצוע איכותי, זה גם עבודת סקואטינג, גם אם לא הקלאסית, ובמציאות של היום זה לא רק יותר נפוץ אלא גם יותר יעיל מלמצוא שחקן איכותי אבל עלום שם באיזה מדינה נידחת.
    המשימה לברור מאותם השמות את השחקנים האיכותיים, היא עבודת סקאוטינג ועבודה לא פחות קשה מלאתר איזה שחקן נפלא שמשחק באלבניה או ניגריה.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    הכל פולטיקה ואינטרסים. כי עובדה שמבחינת מס סוארס נחשב לישראלי. יש הרבה מאוד אינטרסים למה להקשות כמה שיותר על שחקנים שנמצאים כאן שנים להיחשב כישראלים מבחינת חוקי ההתאחדות.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מתחבר לגמרי עם מה שרשמת, אבל עדיין צריך יכולת מינימום מספיק טובה. ללוסיו יש את זה, למיכאל אוחנה יש ועוד איך, וכנראה גם לברשצקי. לשבתאי לדוגמא אין את זה, כנל לוובה בראון.

    בבאר שבע יש 4-7 שחקנים שהם מעל הליגה/בטופ של הטופ של הליגה , השחקנים מסביב מתחברים הרבה יותר בקלות וקל לפרוח. אבל שאתה לא מספיק טוב זה נורא בולט, לדוגמא וובה בראון ולדוגמא בן תורג'מן שמקבל הרבה אש מהקהל. לוסיו עם יסודות טובים, כבש שערים גדולים של חלוץ גדול , הוא לא עשה מעבר כי לא קיבל ביטחון של חלוץ קבוע פותח וזה פגע בו. אבל תראה את השער שלו מול סלטיק בחוץ, אם קיארטנסון כובש שער כזה אני רואה את אורימור רץ לפה וכותב שהחייזר היחיד בארץ שמסוגל לכבוש שער כזה. יש בסיס, שלא נדבר על מיכאל אוחנה, שלא רק מתחבר ומשתלב מושלם, אלא אפילו מוביל והיה גורם ישיר בניצחונות מול מכבי תל אביב , דבר שצריך איכות בשביל זה, מי שאין לו את אז אין לו את זה. ייתכן מאוד שהיינו נמסים מברשצקי באותה המידה, אבל כדורגל זה גם החלטות שאתה לוקח, ברשצקי בחר בדרך מסויימת שאולי תהפוך את המסלול שלו לארוך יותר, אבל אם הוא כוכב הוא יגיע לאיפה שצריך. כמו אוחנה שעשה דברים אדירים העונה, ועדיין יש לו המון להוכיח.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.