אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,096
    לייקים שהתקבלו:
    956
    מין:
    זכר
    החוזה שלהם ל3 שנים כשבכל שנה הם יכולים לצאת ממנו
     
  2. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    אבל זה נכון. ספורט ידיעות אחרונות מדווח היום כי הפועל תל אביב החליטה להמשיך לארח באצטדיון המושבה ואף להעמיד תקציב שיהיה הגדול ביותר בליגה הלאומית, כ12 מיליון שקלים, בתקווה שתוך עונה תשוב לליגת העל.

    ובלי קשר אם כבר מדברים על אצטדיון המושבה, איזה מפגן מכוער היה לאוהדי מכבי ת"א שבאו למשחק במושבה נגד פתח תקווה ועל הדרך הביעו שמחה על נפילת היריבה לליגה הלאומית.
     
  3. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,096
    לייקים שהתקבלו:
    956
    מין:
    זכר
    ממה שהבנתי ממנהל האיצטדיון אתמול הפועל ת"א הולכת לוינטר
    אבל נחכה ונראה
     
  4. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    כן בשונה מהפרסום הבוקר בספורט ידיעות אחרונות על כך שהפועל תמשיך לשחק במושבה
    ynet כך תחזור הפועל ת"א לליגת העל - ספורט

    אז ynet פרסם כי הפועל ת"א רוצה לעבור לוינטר. מה שמראה שההנחה שלי כן היתה נכונה שהמושבה גדול על הפועל ת"א במיוחד ללאומית.
    ynet הפועל ת"א לעיריית ר"ג: רוצים לשחק בווינטר - ספורט

    נזכיר אגב שוינטר משמש כעת את הכוח רמת גן מליגה א' וזמנית גם את כפר קאסם שתתחרה ראש בראש עם עירוני טבריה על זהות הקבוצה השלישית שתעפיל מליגה א' לליגה הלאומית בעונה הבאה (מלבד הפועל מרמורק והפועל חדרה שכבר העפילו) ובנוסף בכוונת עיריית רמת גן לשכנע במוקדם או במאוחר את הפועל רמת גן לשחק אף היא באצטדיון, דבר שעשוי אף לקרות לו יחלו עבודות להריסה או שידרוג האצטדיון הלאומי ברמת גן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/17
  5. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    כחודש לאחר שראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן התחייב להאיץ את התוכנית להקמת האצטדיון החדש בחדרה, קראתי בעמוד הפייסבוק שלו כי כעת נבחר משרד האדריכלים שיתכנן את האצטדיון והוא "גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים". באופן פרטני זהו אותו משרד שאחראי גם לתכנון היכל הספורט העירוני החדש של חדרה (ל2600 צופים בכדורסל ו2000 בכדוריד וכ3000 מקומות בהופעות) שאמור כעת להיות בשלבי עבודות ראשוניים בשטח ובאופן כללי זהו גם המשרד שהיה מעורב בהכנת התוכנית להרחבת אצטדיון טדי למעל 50,000 צופים (שהיציע הדרומי הוא רק חלק ממנה, יוסי בן נעים היה גם מעורב בתכנון של כל האצטדיון) וכן תכנן את אצטדיוני נתניה, המושבה בפ"ת וטוטו טרנר בב"ש ואת השיפוץ וההרחבה של אצטדיון לויטה שאולי תבוצע הקיץ ואת היכל טוטו חולון. כמובן שזהו רק צעד ראשון בדרך להקמת האצטדיון אבל זה עדיין נותן תקווה קטנה לגבי זירוז תוכניות הבניה במיוחד שמדובר במשרד הכי מנוסה בארץ בתכנון אצטדיונים.

    בנוסף לכך הוחלט להקים בעיר 2 מגרשי אימונים סינתטיים שישמשו את קבוצות הנוער של הפועל חדרה ואת קבוצת הנשים מכבי (כשרונות) חדרה. המגרשים יוקמו בביה"ס הרב תחומי (לנשים) ובשכונת בית אליעזר (לנוער של הפועל חדרה/גבעת אולגה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/5/17
  6. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,235
    לייקים שהתקבלו:
    488
    די מפתיע שהכוונה היא ללכת על וינטר בסופו של דבר. לקבוצה בסדר גודל של הפועל ת"א לא אמורה להיות הבעיה להתמודד עם אירוח במושבה, גם בליגה השנייה. מצד שני, כנראה שהמצב הכלכלי שם עד כדי כך קשה, שהם מנסים לחסוך בכל דרך אפשרית.

    בכל מקרה, וינטר והרצליה הם שני אצטדיונים שאף פעם לא ממצים את הפוטנציאל שלהם. אמנם פה ושם נערכו שם משחקים שהאצטדיון בהם היה מלא, אבל הם נדירים. יהיה נחמד לראות קצת חיים בוינטר. אני חושב שזה אצטדיון סביר מבחינת ביתיות.
     
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    הם כתבו במפורש ששכירת וינטר תעלה להם חצי משכירת המושבה ואני מניח שעדיף להשקיע כל שקל מיותר במשכורות לשחקנים מאשר במימון תפעול אצטדיון. מבחינת אווירה אבל אני חושב שהרצליה אולי יכל לספק אוירה טובה יותר בגלל שהוא סגור ב4 יציעים (למרות שמבחינת קיבולת דווקא וינטר יכול להוסיף עוד 2 טריבונות זמניות מאחורי השערים ולגדול ל10,000 מקומות, דבר שלא יתאפשר בהרצליה).

    אגב הרצליה כנראה גם יהיה בית חלופי לכפר סבא לו לא תוכל לשחק בלויטה בתקופה שישופץ. בכל אופן חבל שמחזורי השיפוצים האחרונים של וינטר (הסתיים במרץ 2016), והרצליה (הסתיים באוקטובר 2016) היו שיפוצים מינוריים ואילו ההבטחות לשיפוצים מקיפים יותר נשמרים לעתיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/5/17
  8. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    וינטר בקושי מאושר לליגת הלאומית, באיזה קטע הפועל ת"א רוצה אותו?
     
  9. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏17/5/17
  10. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    עוד כתבה על חוסר מיצוי הפוטנציאל של סמי עופר מעבר למשחקים להופעות ועוד (למשל למחנה אימונים של קבוצות מחו"ל שיארחו בו גם משחקי אימון/ידידות), וכן השלמת שטחי המסחר וקומפלקס הקולנוע שהובטחו באצטדיון.

    היעדר הופעות באצטדיון החדש = אובדן הכנסות+תגובת עיריית חיפה | חי פה - חדשות חיפה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/5/17
  11. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    על פי ספורט ידיעות אחרונות משישי האחרון בעקבות לחץ האוהדים הוחלט בסוף שהפועל ת"א תמשיך לארח במושבה גם בעונה הבאה בלאומית.
     
  12. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    וואן מפרסמים שסמי עופר נכלל בין המועמדים לאירוח הסופרקאפ האירופי ב2019. אני זוכר שלפני כמה שנים אצטדיון ר"ג היה אמור לארח את גמר גביע אופ"א, ואם אני לא טועה הוא אפילו זכה וזה בוטל בגלל סיבות ביטחוניות.
     
  13. HapoelRG Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/13
    הודעות:
    439
    לייקים שהתקבלו:
    165

    ראיתי את זה רק עכשיו אבל אני מרגיש צורך כל פעם להגיד לך את זה כשאתה מעלה אותנו בהקשר של וינטר.
    הפועל ר"ג לא תארח בוינטר, לא בזמן הריסות או שדרוגים שלא יקרו, ואפילו לא למשחק אחד בזמן שזרוע.
     
  14. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    לגבי סמי עופר אלה חדשות ישנות.. דיברו על זה בהרחבה בפורום אצטדיונים עולמי כבר מזמן בפברואר. האצטדיון כלול ברשימה של 10 אצטדיונים מכל אירופה שמתחרים על אירוח האירוע ובכנות לפחות מחציתם נראים פייבוריטים בשל גודל, איכות מבנה, קרבה לשדה תעופה, מלונות, מיקום מרכזי באירופה ועוד. אגב להזכירך בעבר סמי עופר התמודד על אירוח סופרקאפ 2016.

    ולכתבה בONE
    ???? ????? ????? ?????? ???????? ???? ????

    UEFA: Who gets the 2019 club finals? – StadiumDB.com

    ולגבי רמת גן, על פי ויקיפדיה הוא נבחר לאירוח גמר גביע אופ"א ב1999, משחק שבסוף התקיים במוסקבה אם כי אין לי מושג למה, (האם בשל חשש מטרור? תקופת הבחירות הסוערת? או בשל עלות אירוח האירוויזיון בירושלים אותה שנה שכמו גמר הטורניר התקיים גם הוא בחודש מאי 1999?). בנוסף האצטדיון התחרה על אירוח הגמרים של 2008 (אותו נבחרה לארח בסוף מנצ'סטר באצטדיון של מנצ'סטר סיטי) ו2009 (אותו אירחה איסטנבול באצטדיון שיקארי סראג'ולו של פנרבחצ'ה). וכמובן אי אפשר לשכוח את הבדיחה לפיה נאמר שאצטדיון "קתדרלת המילניום"-האצטדיון הלאומי החדש ברמת גן יארח את גמר ליגת האלופות של 2018. כמובן שגם אם היה מוקם אצטדיון לאומי חדש הוא היה קטן מדי לגמר ליגת האלופות בפורמט של השנים האחרונות שמכוון לאצטדיונים של מינימום 65,000 מקומות ומעלה.

    גמר גביע אופ"א לא ייערך ברמת גן - וואלה! ספורט
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/17
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    בסדר, כל עוד רמת גן לא מבטיחה להקצות אצטדיון קומפקטי להפועל רמת גן בשטח שיפונה מהאצטדיון הלאומי שייהרס (דבר ששקלה בעבר), אם הפועל רמת גן לא תרצה לשחק בוינטר יהיה עליה לבחור באצטדיון חלופי בעיר שיוכל להיות אחד המתקנים החדשים שמתוכננים למשל בבת ים (אבל שיקוצץ מ30,000 מקומות לכ10,000 בלבד) או חולון (האצטדיון שמתוכנן לקום ליד היכל טוטו חולון) או לשחק באחד מהמתקנים הקיימים במרכז בערים הסמוכות (למשל אצטדיון התקווה בת"א, אצטדיון הקאנטרי-צפרירים חולון, האצטדיון העירוני של בת ים ודומיהם או לחלופין להיכנס להרפתקה של מתקן משותף שיורחב או יוקם מלכתחילה בבעלות משותפת של רמת גן והרשות המקומית למשל בבית דגן, אזור, קריית אונו, יהוד, חולון, אור יהודה וכולי בדומה למיזמים שניסתה לקדם מכבי ת"א בערים הסמוכות לתל אביב ובמימון משותף של עיריית תל אביב. אגב גם מיזם "אצטדיון הפארק" שתוכנן בשולי פארק שרון-איילון (חירייה) יכל להתאים לצרכיה של הפועל רמת גן. אבל ללא ספק הכי טוב אם תמצא פיתרון בתחום המוניציפלי של רמת גן עצמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/5/17

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 98)

  1. ~Omri~