מכבי תל אביב 2016/17 - אחרי עונה כושלת, ג'ורדי יורד לקווים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏15/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    קודם כל אני לא יודע באמת עד כמה זה נפוץ, לא סגור על כמה יובנטוס רוקנה יריבה באופן בולט, כנ"ל פ.ס.ז'. באיירן מינכן זה ברור.

    אני רואה בזה אקט של חולשה, סוג של "ניצחתם, אנחנו לא מסוגלים ליותר טוב, אז נשתמש בכלים שלכם". אני מניח שגם גולדהאר רואה את זה ככה.

    אם גולדהאר יציע, השחקנים ילכו, הם לא שחקני בית ואין להם סיבה לסרב לשילוש השכר. אבל, זה לא ריאלי, אולי בסוף החוזה שזה עוד שנתיים-שלוש, לך תחכה עכשיו שנתיים, כי באר שבע תסרב להצעה, לא משנה מה יהיה תהיה.

    בכר? הוא אני מאמין יסרב, לא משנה מה תהיה ההצעה. לחלוטין הרגשה אישית. האם בעתיד הוא יכול להגיע למכבי תל אביב? יכול, אבל אני לא רואה אותו עושה את המעבר ישירות. הוא ישראלי שחי את היריבות הזו היום, כסף לא חסר לו, כמו שמשה ציין, ההבדלים בשכר הם לא אסטרונומיים נקודתית ואלונה עוד תעלה לו את השכר. כך או כך לא רואה אותו עושה מעבר ישיר.
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    1. לא מסכים איתך בנוגע לויטור, חושב שיש לו מקום בליגות הבכירות אבל זה כבר לדיון אחר.

    2. בכר קיבל במהלך העונה הצעה רשמית מסלטיק להצטרף לצוות האימון שלהם בשכר פי כמה וכמה מהשכר שהוא מרוויח כאן, בתגובה הוא האריך את החוזה שלו אצלנו (ושוב, בחוזה שפוי מאוד).

    שחקני כדורגל, מאמני כדורגל, אם הם נמצאים במקום שבו הם זוכים להגשמה מקצועית (זכייה בתארים, הצלחה במפעל אירופאי), ומקום שטוב להם מבחינה אישית, מבחינה חברתית, מבחינת התאקלמות, וגם השכר לא רע, הם לא ימהרו לעזוב למקום אחר.
    ממליץ לכולם לראות את הראיון המשותף של נואקמה וויטור לאתר ONE אחרי שזכו בשחקן העונה ושחקן הזר של העונה. שאלו אותם את השאלות שעלו כאן, ושניהם אמרו שכשטוב לך במקום מסוים בכל כך הרבה בחינות, אתה לא ממהר לעזוב.
    חוץ מזה, במועדון שלנו גם הרבה פעמים בוחנים את האופי של השחקן שחותם אצלנו, וכן מנסים להביא שחקנים שאפשר לבנות עליהם לשנים ארוכות. טוני היה שנים ברעננה, ויטור היה שנים ביוון, כלומר גם מנסים להביא זרים שלא יחפשו תוך שנה לעזוב לחו"ל אלא לכאלה שאם יהיה להם טוב כאן יישארו כאן ואפילו יוותרו על הצעות גבוהות יותר בשביל זה.
     
  3. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,547
    לייקים שהתקבלו:
    3,897
    אם עוד עונה מכבי לא תחזיר את האליפות זה יהיה הצעד הבא של מיץ'
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אני חושב שהצעד הבא יהיה בכיוון אחר...
     
  5. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    אני מקבל לחלוטין את העובדה שלזרים האלה טוב איפה שהם נמצאים, ועדיין, מתקשה להאמין שאם לאחד מהם הייתה הצעה על השולחן, אמיתית, מול העיניים, קונקרטית, הוא היה בוחר להישאר בידיעה שהוא יכול היה לשלש את השכר שלו. אנחנו מדברים על חוזים שמשנים חיים. לא אצליח להשתכנע שוואקמה/אוגו/ויטור יעדיפו להישאר בב"ש מאשר לסדר לעצמם עוד שלושה מיליון שקלים בעובר ושב כשהם מסיימים את הקריירה, או את הקדנציה שלהם בישראל.

    בכר? אותו דבר. אני לא יודע כמה כסף יש לו ומאיזה רקע הוא בא ולזה בהחלט יכול להיות שיקול. אם הוא אדם עשיר בלי קשר לכדורגל, זה שונה כמובן. אין לי מושג מה החוזה שלו, אבל אני לגמרי יכול לראות למה הוא מסרב להיכנס לצוות של מועדון כמו סלטיק בתור אחד העוזרים של רודג'רס, ומצד שני לא מסרב להצעה פסיכית ממכבי.
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    בכוונה נתתי את הדוגמא של אנגליה, כי הפערים באמת מזכירים לי את הפערים בין סיטי לליברפול.
    מישהו באמת מאמין, שגם עם העדיפות הכלכלית של סיטי, ליברפול אחרי שתי אליפויות רצופות, לא לדבר על שלוש אליפויות רצופות, והצלחה אירופאית, הייתה מוכרת את הכוכבים הבולטים שלה לסיטי? אני גם חושב שהשחקנים של ליברפול לא היו ממהרים לעזוב במקרה כזה, אליפויות, כסף טוב, אהבה מהקהל, אותו הדבר אצלנו.
    זה לא שמכבי תל אביב תציעה על ויטור 10 מיליון יורו ותציע לויטור 2 מיליון יורו משכורת, הכסף בישראל הוא קטן ולכן גם הפערים הם קטנים גם אם קיימים.
    לשחקן חופשי שלא טעם את המועדון שלנו יותר קל להיכנע להצעות יותר גדולות, אבל מי שמכיר את המועדון שלנו, לא יתפתה לעזוב אותנו, ועובדה שגם על אוגו וגם על נואקמה הוגשו הצעות רשמיות מקבוצות שיכולות להציע להם חוזים גבוהים משלנו, ועדין אחרי שסירבנו לאותם הצעות הם לא הפכו שולחנות, לא עשו בלאגן, לא ניסו בכוח לעזוב, אלא נשארו ואפילו האריכו חוזה בסכום שפויים לגמרי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/17
  7. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,535
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    אהבה, כסף מהקהל, הצלחה, הכל שטויות. אנחנו מאכילים את עצמנו בזה תמיד ונורא מנסים להאמין שיש דברים מעבר לכסף, אבל בסוף באמת שאין.
    אז תגיד טוטי, תגיד ג'רארד, תגיד מאלדיני, תמיד אפשר לזרוק כמה דוגמאות - אבל אלו שחקנים שהיו מסודרים לחיים בין כה וכה. בישראל המצב שונה. חוזה שמן מאוד לאיקס שחקן יכול לשנות לו ולמשפחה שלו את העתיד. כנ"ל למאמנים, אנשי צוות וכו'.
     
    orimor2212 ו-amn אוהבים את זה.
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הקיץ עוד צעיר. מי אמר שאנחנו לא עתידים לשמוע על איזו הצעה גאונית של קרויף לקנות איזה שחקן או שניים של ב"ש ב1.5 או 3 מליון יורו ולהציע להם שכר כפול?

    בקיץ הקודם הסיטואציה הייתה שב"ש אחרי אליפות כביכול חד פעמית.
    על המשבצת של וואקמה יש להם את טב"ח החלוץ, אוגו והובאן בתכלס מבוגרים. קורהוט זה מגן שמאלי שהם רצו על העמדה שלו להביא איזה ריסטיץ' אחד ב2.2 מליון יורו.

    אם מה שמדברים עליו פה יקרה, אני מניח שהם ינסו לקחת את ויטורו ו/או וואקמה. אלה שתי האופציות היחידות שלהם. אולי גם בוזי.

    אל תתפלאו אם עוד איזה שלושה שבועות נשמע שמכבי הציעה לבאר שבע 2 מליון יורו על וואקמה או משהו בסגנון.
    אתם שוכחים שאחד הדברים הראשונה שהגאון קרויף עשה פה זה לקחת כל מה שיכל מהפועל ת"א (טוב האמת שגם כשאנחנו יורדים ליגה הוא עושה את זה), שבשנה שנתיים הראשונות שלו פה עוד הייתה על הנייר יריבה.

    בכר מאמן? בפ.צ מכ' מדברים רק אנגלית ג'נטלמנית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/17
  9. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239

    זה פשוט שקר, לאור העובדה שהחוזה השני של ראדי במכבי, אחרי שדרוג, עמד על 250 אלף דולר נטו, בהנחה שהקבוצה צוברת 60 נקודות ומעלה (כלומר, כולל מענקים).

    לא שני מיליון ולא נעליים. לא בחוזה הראשון ולא בחוזה השני שהיה גבוה יותר.


    ראדוניץ' הרוויח ארגזים במכבי, בטח בהינתן שהוא הוצע למכבי נתניה כשבועיים לפני שהוצע לנו תמורת העלות הכוללת של מרק תפוחי אדמה רקובים בן חודש שאפילו לא שמרת במקרר.
    שלא לדבר על דמי ההשאלה ההזויים ששילמת, ועל האופציה שסוכמה.

    פצע פתוח אצלי.

    פורסם איפשהו שהאריכו לויטור את החוזה?
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אתה שוב, זורק משפטים שלא קשורים עם הרבה דרמה ובלי שום הסבר הגיוני.

    מה זה משנה באיזה מיקום ויטור נמצא במרוויחי השכר?
    הוא מרוויח בערך או פחות מישראלי בכיר, וישראלי בכיר זה טיבי, טב״ח, דמארי ואצילי. זה משתנה בהתאם להיצע של השוק באותו רגע. זה לא נכון לגבי שוק הזרים.
    אם ויטור היה ישראלי הוא היה מרוויח מיליון יורו במכבי ת״א.

    זה שמכבי ת״א הוציאה סכומים גדולים על שחקנים קשור לדיון הזה איך? אני באמת לא מבין.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    שוב, לשחקן חופשי זה הבדל עצום, ובגלל זה אנחנו רואים שראדי (בזמנו) ולטעמי גם אצילי (בהווה) העדיפו את מכבי תל אביב על ההצעות שלנו.
    אבל לשחקן שיש לו חוזה אצלך במועדון, שהוא כבר נמצא אצלך, הוא קודם כל מבין שכל עוד אתה לא מסכים לשחרר אותו הוא לא הולך לשום מקום, ואז משם הוא יעדיף שדרוג בשכר, אפילו קל, על להיכנס למלחמות שיכול להיות שרק יפגעו בו ובמילא לא ישיגו לו שחרור אם מדובר ביריבה ישירה שלנו לתואר.

    לא רואה שחקנים שלנו עוזבים למכבי תל אביב, מאיתנו המקום היחידי שילכו אליו זה קבוצה בדרג גבוה יותר באירופה. גם לא רואה את מכבי מציעים לנו סכום שאנחנו לא יכולים לסרב לו, וזה הדבר הכי חשוב כאן, כל עוד אנחנו לא מסכימים להצעה, אז רצון השחקן בכלל לא נכנס למשוואה כאן.
     
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    חכה שמכבי תציע לכם X על ויטור או וואקמה, ולהם 800 אלף יורו לעונה.
    אנחנו רק בתחילת הקיץ, אל תפסול בכלל תסריט כזה.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    1. אולי שני מיליון השקלים כוללים מענק חתימה? יודע שדיברנו בזמנו באירוע של אחד האוהדים עם חבר הנהלה בכיר ומאוד אמין, והוא אמר לנו שהם הציעו לראדי מיליון שקל אבל הוא אמר להם שבמכבי תל אביב הוא ירוויח שני מיליון שקל.

    2. מפנה אותך שוב לראיון של ויטור עם נואקמה, שם הוא סיפר שהחוזה הוארך לשנה שלישית -

    ??????: ???? ????? ???????, ?????: ?????

    ויש גם את הדברים שהפיזיותרפיסט של ויטור כתב בזמנו והגיע לכל האינטרנט כולל לפורום שלכם -

    ?????? ?? ???? ????? - ?????? - ????? ?-12 - ????? ????? ???? ?? ????

    נ.ב
    רק בשביל שתבינו, אולי קשור לזה גם אגו, כי כשמכבי תל אביב פנתה בקשר לבוזגלו בזמנו, אלונה אמרה בתגובה לעובדי מועדון שלנו שאם מכבי תל אביב יתעקשו ולא יבינו תרמז היא תפנה אליהם בנוגע לזהבי.
    כלומר יש פערים תקציבים בין הקבוצות, אבל אלונה במעמד כלכלי מספיק טוב כדי להחליט ששום שחקן לא עוזב אותנו ליריבה ישראלית שלנו, לא משנה מה ההצעה שתגיע.
    גם סכום של 5 מיליון יורו נניח, זה לא סכום משנה מציאות עבור אלונה. בטח כשהיא חולמת ליגת אלופות או בתים באירופאית ומעבר לכך, ושם הסכומים שאפשר להרוויח הם עצומים, ככה שלא בטוח שגם הצעה יפה תגרום לאלונה למכור שחקן מפתח, בטח שאם כתוצאת מהסכום היפה היא תפסיד סכום יותר יפה אותו הייתה אמורה להרוויח באירופה (אלונה אמרה בעצמה שלדעתה עם ויטור במשחק החוץ בסלטיק אנחנו בליגת האלופות, כלומר היא מבינה שלפעמים חיסרון של שחקן אחד אבל שחקן משמעותי יכול לעשות את כל ההבדל בסכומים עצומים של כסף).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/17
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    על נואקמה כבר קיבלנו הצעות יפות מאוד (גם על אוגו) ודחינו אותם (2 מיליון יורו ושמעתי גם על הצעות צפונה מכך), מקבוצות שיכולות לשלם שכר גבוה אפילו יותר משמכבי תל אביב יכולה לשלם, והם גם לא קבוצות יריבות שלנו, ועדין גם אוגו וגם נואקמה לא דרשו לעזוב, בדיוק להפך, שניהם נכנסו לשיחות בנוגע לחוזים חדשים שרק יאריכו את התקופה שלהם כאן.

    לא רואה את מכבי תל אביב מציעה לנו הצעה שאי אפשר לסרב לה עבור השניים האלה, וגם לא עבור ויטור. אם תהיה הצעה כזאת נדבר...
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    כמה כסף לדעתך ב״ש ירצו ממכבי על שחקן שלהם?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.