מילאן 2017/18 :: נולדים מחדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Alta Tensione, ‏7/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    אם מיליק לא קורע את הרצועה, נאפולי נשארת עם - מיליק, וזו דוגמא לא רעה להשקעה בשחקן semi-מוכח ללא תקרה ידועה מראש.
    דז'קו הגיע בסטטוס שונה. הוא היה סקורר מוכח עם ניסיון\זכיה באליפויות (הוא לא היה שבור, פשוט סיטי עברה לשחק עם חלוץ אחד ומן הסתם בחרה באגוארו). קאליניץ'? נרכש בסכום גבוה משניהם ונופל בין שתי הקטגוריות. כלומר, גם לא הראה שום דבר שיכול ליצור ציפיה לעתיד וגם אף פעם לא שיחק ברמה\דרישות של קבוצה גדולה. שחקן "נחמד", שעלה לכם 25מ' יורו +7מ' שנתי. אם אתה מאמין שזה סכום לא משמעותי בגלל שפעם הכסף הזה היה שווה יותר, אל תתפלא שזה ינגס לכם בתחת בקיץ הבא.

    ג'ובאני סימאונה. 15מ' ורבע מהמשכורת של קאליניץ'. רוצה לזרוק הימור מי יגיע רחוק יותר, בעתיד ובהווה?
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    3,689
    מין:
    זכר
    מילאן לא חיפשו חלוץ שיגיע יותר רחוק בעתיד, הם כבר הביאו את אנדרה סילבה. הם חיפשו חלוץ מנוסה, שיקח לו פחות זמן להשתלב בקבוצה חדשה לו ובקבוצה חדשה בעצמה, שגם כובש באופן קבוע מעל ל 15 שערים לעונה. לא שאני חושב שהוא האופציה הטובה ביותר שמילאן יכלו למצוא, אבל הוא כן עונה למה שהם חיפשו באותו רגע, סימונה לא. וזה לא שסימונה קורע כבר רשתות בפיורנטינה, גם לו עד כה יש עונה ככה - ככה. וזה עוד בלי לחץ כמו שיש במילאן ועם מקום קבוע בהרכב.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    עוד נקודה לטובת F&M בסוגיית החלוץ - בקיץ לא ידענו שקוטרונה יהפוך לשחקן סגל לגיטימי.
    זה אומר שאחרי השחרורים של באקה ולפאדולה (ואדריאנו) היינו צריכים 2 חלוצים סבירים בסגל, ולכן לשלם את 70מ' שהוצאנו על קליניץ'+סילבה על חלוץ אחד לא היה מספיק כי אי אפשר לפתוח עונה עם חלוץ אחד בסגל (בטח כשמשחקים גם באירופית).

    מעבר לזה, אני לא חושב שיש חלוץ אחר שיכלנו להביא. מוראטה לא רצה לבוא, אובמיאנג לדעתי לא מתאים (אם בכלל היה אפשרי). רק בלוטי היה אפשרות הגיונית וקל מאוד להבין למה לא הלכו עליו. אולי לקאזט היה אפשרי אם היינו הולכים עליו מוקדם. כל שאר האופציות לא עדיפות במיוחד.

    ועדיין - סילבה צריך לקבל יותר דקות בליגה.
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    מילאן חיפשה חלוץ טופ, לא חלוץ "מנוסה". הם התפשרו על ה"מנוסה" מסיבות די ברורות, אבל אין בכך הצדקה לשלם כל כך הרבה על חלוץ בן 29 שאף פעם לא שיחק במועדון גדול ופיק הקריירה שלו הוא 15 שערים. סימאונה כבש 12 בקבוצה שבקושי תיפקדה התקפית וכמעט ירדה לסריה בי, בגיל 21, בעונת הפריצה שלו. קורבינו הביא אותו בחצי מהמחיר של קאליניץ', כבר היום הוא נראה טוב יותר עם 3 שערים ו2 בישולים ולהבדיל מהקרואטי העתיד שלו נראה מאוד מבטיח.

    --
    אם הכסף הסיני אכן מופנה לשילוב מחושב בין כישרונות גדולים ל"מנוסים" במטרה ליצור הצלחה מהירה יותר, למה למעט בונוצ'י, חלק המנוסים מורכב משחקנים שבחיים לא התמודדו עם לחץ של קבוצה גדולה, לא הראו יכולת שהיא מעבר לscope של הקבוצות הקודמות שלהם, וגם נמצאים בגיל שאין להם כבר לאן לגדול?
     
  5. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,161
    לייקים שהתקבלו:
    934
    מין:
    זכר
    חוץ מבונוצ'י שההבאה שלו התאפשרה בזכות צירוף של נסיבות. מילאן לא יכלה להביא אליה שחקן "מנוסה" מקבוצה גדולה.
    מה ציפית שמילאן תביא, את דיבאלה/היגואין/מרטנס?
    הניסיון היה להביא חלוץ "טופ" עם סטאטוס לא יציב בקבוצות שלהם כמו אובמיאנג, מוראטה או בלוטי, ברור שאלו היו האופציות המועדפות אבל המחירים המופרזים שלהם אילצו את מילאן ללכת על הברירת מחדל שזה חלוץ מנוסה מקבוצה בינונית שהתקווה הייתה שישלים את סילבה בצורה טובה.

    אני כמו יורי לא חושב שעם ג'ובאני סימאונה במקום קאליניץ היה פה איזה שינוי יוצא דופן, אני גם לא חושב שהתקרה של סימאונה הצעיר כל כך גבוהה.

    לדעתי הכי טוב היה להשאר עם באקה ולחכות להזדמנות טובה בקיץ הבא
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    עם 240מ' לא כולל מכירות? כן, ציפיתי לאובה. או לכל הפחות לקייטה\שיק. לא התאפשר בקיץ הראשון? לא נורא. עשיתם השקעה נהדרת (לפחות על הנייר) בסילבה. צריכים עוד חלוץ? בחרתם להוריד 25מ' + 3.5מ' משכורת על שחקן שלא יותר טוב מזה שכבר קיים אצלכם בסגל? על זה הביקורת, ואי ההסכמה ש"אי אפשר היה לעשות קיץ טוב יותר". אבל כנראה שאני אמור לאהוב את ההחתמה הזו כמו איזה תוכי מפגר, כי לפני 4 חודשים אהבתי החתמות אחרות של אותם המנהלים.

    "פה" זה מחזור 11? יכול להיות. אך זו עדיין הייתה יכולה להיות החתמה הרבה יותר טובה ומשתלמת, מהסיבות שכבר ציינתי.

    איקארדי הוא כנראה לא יהיה, אבל קאליניץ' כן. כבר עכשיו, בגיל 22, בחצי מחיר, עם סימן שאלה חיובי לעתיד.

    לגמרי.
     
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    3,689
    מין:
    זכר
    כבר היו הרבה חלוצים שהבקיעו מספרים יפים בקבוצות תחתית אבל לא הפכו במידי פקטורים בקבוצות גדולות יותר. ממה שאני ראיתי מסימונה בעונה שעברה זה שחקן מוכשר עם חוש מיקום וסיומת, אבל אחד שנמצא רק בתחילת דרכו, שלמד תוך כדי העונה ושעדיין לוקה בחסר בכמה אספקטים. מקום כמו פיורנטינה, שם מצד אחד הרמה גבוהה יותר, אבל מצד שני עדיין אין לחץ ומובטח מקום בהרכב הינו אידאלי עבורו להתפתח. וזה לא מה שמילאן חיפשו בסוף הקיץ, הם לא חיפשו שחקן שיתפתח ללא לחץ עם מקום מובטח בהרכב. הם רצו לצד סילבה מישהו מנוסה שיבטיח כך וכך שערים בעונה. וזה הכי טוב שהם מצאו, לפחות מבחינתם. אגב, קאליניץ׳ עומד עכשיו בדיוק עם אותו מספר שערים, 3, רק בפחות דקות ועם יותר לחץ. בכל אופן, זריקתו של השם סימונה זה משהו שנוח לעשות בדיעבד או תוך כדי. הרי אם מילאן היו מביאים את סימונה והוא היה מציג את אותה היכולת שהוא מציג עכשיו בפיורנטינה, רק עם פחות דקות ויותר לחץ לא כזה דמיוני שהיה עכשיו עם שער אחד. ואז אתה, או כל מי שרוצה, יכל לבוא ולטעון שמילאן עשו טעות שהלכו על שני חלוצים צעירים ולא מנוסים במקום להנחית מישהו מנוסה ויחסית לא יקר כמו קאליניץ׳.
    דווקא נקודה אחרת ואולי יותר מעניינת, האם הבאתו של סימונה ולא של סילבה, שהייתה חוסכת לקבוצה כ 30 מיליון לא היתה חכמה יותר כי היתה מאפשרת להוציא סכום הרבה יותר מכובד על חלוץ...
    --
    כי שחקנים עם נסיון והצלחה בקבוצות גדולות לא היו בהישג ידם של מילאן (אלא אם כאלה שהחלק הטוב של הקריירה כבר מאחוריהם), שחקן כמו ביגליה, שחקן נבחרת ארגנטינה שכבר כמה שנים מרשים מאוד בליגה, זה הכי טוב שמילאן יכלה לעשות במסגרת המגבלות שלהם. והעובדה שכרגע לא הכי הולך לו, זה שוב חוכמה בדיעבד. (אני בכוונה לא מדבר על אלה שבאו מחוץ לאיטליה כי אני לא באמת מכיר אותם).
     
    SerieA, Alta Tensione ו-Roma אוהבים את זה.
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    גם אם 250מ' יורו לא מקרבים שחקנים גדולים להישג יד (yeah right), יש מקום לביקורת נקודתית על הבחירות שנעשו במקרים בהם הסכומים לא קרובים לסטטוס השחקנים, או ליכולת (העקבית - במקרה של ביגליה) שהציגו עד היום, ומפאת גילם גם לא למה שיוכלו לתרום בעתיד. אפשר לגרד טיעונים כמו "שחקן נבחרת ארגנטינה" אבל למי שמכיר את השחקן, זה בסה"כ אומר שהוא יותר טוב מפרננדו גאגו. אפשר לכתוב עוד 200 פעם "חוכמה בדיעבד" אבל העניין הוא: שדעתי על השחקנים (היום ובעבר), הציפיה מהמהעבר שלהם, והביקורת על היכולת הנוכחית = זהים.

    --
    מצטער אם זה מנוגד לדעה הפופולארית, אבל כאשר אני רואה את התצוגה של גונאלון (5מ') מול צ'לסי, אינני יכול שלא לתהות איך הייתה נראת היום מילאן אם הכסף הסיני היה מנוהל על ידי אנשים עם רזומה מוכח ולא rookies.
     
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    3,689
    מין:
    זכר
    סלח לי על השימוש מספר 201, אבל זו שוב חוכמה בדיעבד. אם היית כותב פה בקיץ שהרכש של ביגליה היא טעות ועדיף לרכוש את גונאלון, אפשר היה לפחות להתייחס לדברים שלך אחרת.
    ושלא יובן לא נכון, גם אני לא חושב שמנהלי מילאן מושלמים וחפים מטעויות, וגם אני הייתי מתנהל עם הכסף אחרת. אבל אני לא בא לכאן, וכותב, שוב סליחה על הפעם ה 202, בדיעבד שהם חובבנים ואילו אני גאון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/17
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מסקנות ותהיות שלי מהדיון הנ״ל:
    *פאסובלי צריכים להסתכל על ההתנהלות בקיץ האחרון של היריבה העירונית. לפעמים פחות מתברר כיותר. לעבוד פחות מהר.
    *חוכמה בדיעבד. 201.
    *ספאלטי זה אח, מונטלה זה פח.
    *שסטרונץ ירד על ביגליה והזכיר את גונאלון כבר יצא כל האוויר מהבלון.
    *מי שומר על הילד/ה של אורי בזמן שהפילוסוף מתווכח עם זיטו עד אינסוף?
    *כולכם חובבנים, רק אני גאון. הלכתי לראות עוד תקציר של יונייטד כדי ללכת לישון.
    *חוכמה בדיעבד. כבר 203. נתתי בראש.

    צ׳או.

    https://m.popkey.co/793eef/edp6o.Xxx
     
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    3,689
    מין:
    זכר
    הילדה בגן, ואילו אני פה אף על פי שזה זמן טוב סוף כל סוף לישון.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    "--" = נושא חדש.

    אם זה עדיין לא ברור - גונאלון הוא דוגמא לעבודה שנעשת במקומות אחרים, וגם לכך שהעולם אינו מורכב משחקנים שנמצאים רק אצל מיראבלי מתחת לאף. דוגמא.

    לפי ההיגיון שלך, דעה על מצב נתון היא "חוכמה בדיעבד" אם לא נאמרה בנקודת זמן X (זה עלה מתישהו לדיון בכלל?), למרות שזו אותה הדעה שלא השתנתה לאורך שנים ובשום שלב לא נאמר דבר שסותר אותה. אשמח לקרוא כל התייחסות לתוכן ההודעות (דווקא האי הסכמה הרבה יותר מעניינת), אבל זו סתם קטנוניות ילדותית שמציפה את מכסת הבולשיט היומית שאני מוכן לקרוא.

    אגב, מעדכן אותך בזמן אמת - אני חושב שקורבינו עשה מרקאטו מצויין. אם הנושא יעלה מתישהו לדיון, הוא לא ירד לביוב עם הודעות "חוכמה בדיעבד".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/17
  13. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    3,689
    מין:
    זכר
    גונאלון (שחקן ספסל ברומא) נתן משחק לא רע מול צ׳לסי + היה מצליח יותר במילאן מביגליה = ״סתם קטנוניות ילדותית שמציפה את מכסת הבולשיט היומית שאני מוכן לקרוא.״
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    התחלת לסלף הודעות? זהו אני עובר לגיפים.
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    הערה קטנה על ה'חכמה בדיעבד' -
    לדון האם קובי טען את זה בקיץ או שהוא טוען את זה עכשיו זה בהחלט דיון טיפשי.
    לדון האם לF&M היו סיבות לחשוד שהרכש יהיה בעייתי כבר בקיץ - זה דיון רציני.

    קובי מעניין והכל, אבל אם אי פעם נרצה לדון ביכולותיו כמנהל העברות זה יהיה רלוונטי אולי לדיון של רומא.
    -----------------------

    סוגיית החלוץ היא סיפור אחד. קובי - עדיין לא הראית איך בתקציב של סילבה וקאליניץ' אפשר היה לעשות משהו טוב יותר.
    בתקציב הזה (שחלק גדול ממנו נדחה בעונה) צריך 2 חלוצים לסגל.
    באקה במקום קאליניץ' זה חסכון קטן עם תועלת קטנה מאוד מקצועית, אבל אולי זה היה עדיף בשביל לצמצם את המהפכה. אני בכל זאת חושב שבאקה הגיע למיצוי פה ושמבחינה אישית הוא לא היה רוצה להישאר, אבל לא ברור כמה אופציות היו לו.
    אובמיאנג היה עולה יותר מקאליניץ'+סילבה ומשאיר אותנו עם חור על הספסל. בדיעבד (סטגדיש) אפשר להגיד שקוטרונה סוגר את החור הזה, אבל בקיץ לא היה אפשרי לדעת את זה. אין ספק שאובמיאנג טוב יותר מכל מה שיש לנו, אבל אני לא חושב שהוא באמת מתאים. הרבה יותר קל לכבוש בדורטמונד מאשר במילאן.
    --------------

    את מי לעזאזל F&M היו אמורים להביא במקום ביגליה? פנטזיות על פברגאס או מודריץ'?
    על איזה קשר מרכזי אפשר לסמוך יותר מאשר קשר בן 30 שמשחק בשולי הצמרת האיטלקית בשנים האחרונות?
    -----------

    אגב, עדכון - ביגליה בחוץ לשני המשחקים הקרובים בגלל אותה פציעה טורדנית בברך. מונטוליבו יקום לתחייה?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.