צפה בסרטון של הדס שטייף.היא מעידה שזרם התלונות שהגיעו אל שולחנה הוא שיטפון . אמנם חלקים נרחבים ממנו לפני כמה עשורים אבל ישנן תלונות גם על מקרים מלפני 3 שנים והתכתבויות עם נערות בנות 16-17. תשמע אני אוהב את המהלך שלה להרים סרטון משלה דרך הפייס ולא דרך הערוצים המקובלים ע"מ להגיע אל כולם. איימו עליה !!זה מעיד בעיקר שהכנופיה התקשורתית מפנה שיניים לנשוך את עורק הצוואר נגד כל מי שיוצא נגד "הקליקה"
העליבות שלך בהגנה על הבוס מנצנצת עד לערבות בנימין. את השקר על הקשר של הבוס שלך עם המצב של הכלכלה כבר ניפצתי, עכשיו אתה מחליט לעבור לנושאים איזוטריים? עוד מעט תביא לנו סיפורים על הציונים של יאיר נתניהו באוניברסיטה כהוכחה ליכולות של אבא שלו כראש ממשלה, או אולי קצת סיפורים על היכולת של ראש הממשלה להחליף נורות ביעילות שעולה על כל עובדת בעלת סיבולת נמוכה להתעללויות.
התשובה שאותה ציפיתי שתקרא קאריק כתובה בגוף הכתבה למה זה קורה? כי, כאמור, כשהתחרות נפתחת, העוגה גדלה. בשוק הטלוויזיה מה שקרה הוא שצופים מהכבלים והלוויין נדדו לערוצים החדשים ובמקביל הצטרפו גם צופים חדשים. הגידול בעוגה מיתן אמנם במשהו את החיתוך ברייטינג של תוכניות פופולריות, אבל החיתוך הוא כבר עובדה קיימת: מי שהתרגל לרייטינג שנשק ל-20%-25%-30% צריך להסתפק מעתה ואילך ברייטינג שנמוך ב-30%-40% לפחות. זו מכה למי שהתמכר לרייטינג גבוה, ורייטינג בטלוויזיה הוא שם המשחק, משחק די אכזרי. ככל שהרייטינג גבוה יותר הוא ממכר יותר, הוא מעניק עוצמה וכוח אדירים, ובדרך כלל מנוצל לרעה, גם בתקשורת - אגו הרי לא חסר שם. גם האצטדיון הגדול בעולם לא מסוגל להכיל את האגו של כמה מכוכבי הטלוויזיה או מי שמוגדרים "טאלנטים". לכן, קצת פחות רייטינג וקצת פחות כוח לא יזיקו לאיש, בטח לא לציבור הרחב. בסוף בסוף זה ייטיב עם כולנו ותתפלא גם עם ערוצי הטי וי. כי זה יאנוס אותם להתייעל כמו כל תחרות
תחרות זה אש. ספר את זה לישראל כץ שמתנגד לתחרות אמיתית בנמלים והעניק קביעות לעובדים רגע לפני שהיא מתחילה. ספר לו את זה שוב, כשהוא מגן בגופו נגד כניסת מתחרים למוניות ולמונופולים של אגד בתחום התחבורה. ספר את זה לדוד דודי אמסלם שהציע לפני שבועיים להקשות על מעבר בין קופות חולים עד כדי ביטול התחרות. ספר את זה לבוס שלך בישיבת הצוות הבאה, אותו אחד שעשה הכל כדי למנוע מחברות להתחרות בבזק. הפרות בוטות וחוזרות של חוקת הליכוד, שעל פי חוקר דמיקולו בינשטוק הן עילה לביטול החברות במפלגה. לזכותו של ראש הממשלה לפעמים הוא כן מעודד תחרות, הוא מעודד תחרות בתחום הגרעין במזרח התיכון ומקדם במהירות את פירוק המונופול של ישראל בתחום ועכשיו מעורר תחרות על ההגמוניה של ישראל בגבולותינו עם הכנסת מתחרים מאיראן.
כשהתשקורת שלנו רוצה לקבור נושא מסוים היא תוודא שכל החבורה לא תעלה את הנושא על סדר היום גם לא אזכור תמים. אז הנה עוד משהו שלא תשמעו עליו ממקורות "הוגנים" סיפורה של רות דוד News1 | הפרקליטות השמידה ראיות בעניין דוד - ואולי אף מחקה קבצי מחשב
התכוונתי לרשום אגד ודן, ביחד (לא כולל אגד תעבורה) הן מחזיקות ביותר מ-50% בשוק התחבורה הציבורית בישראל. אם אני לא טועה אגד זו חברת האוטובוסים הגדולה בעולם, שתבין מה סדר הגודל שלה בישראל שלה לעומת הסטנדרט העולמי.
אולי לאגד ודן ביחד, אבל לא לאגד עצמה. לקחו לה את כל איזור הדרום, לקחו לה את השרון, לקחו לה את עמק חפר, לקחו לה את העמקים, לקחו לה את הקווים של איו"ש,לקחו לה את הציר המרכזי בירושלים בשביל הרכבת הקלה ואת הציר המרכזי בחיפה בשביל המטרונית. גם לדן לקחו לא מעט איזורים. כל הדיבורים האלה על "מונופול" שייכים לשנות ה-90, תתעדכן.
אגד היא אחת מחברות האוטובוסים הגדולות בעולם, ממדינה שיש בה 8 מיליון אנשים ותחבורה ציבורית ברמה של מדינות עם 3 מיליון אנשים. יש ערים בסין והודו עם יותר אוטובוסים מבישראל ויותר חברות. גם אם היא לא מונפול באופן רשמי החברה מחזיקה את ישראל בביצים ושביתה שלה שקולה לשביתה של רכבת ישראל (מונופול טבעי) ולא לשביתה של מטרופולין או כל חברה קטנה אחרת. גם נמל אשדוד לא יהיה מונופול בקרוב בעיר אשדוד, זה לא אומר שהוא תחרותי באיזושהי צורה.