תקשורת או תשקורת?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Gass12, ‏25/11/16.

  1. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אתה בטוח?
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מה לעשות שבחיים צריך להקריב, אני יודע שזה ממש לא ישראלי להבין שיש לכל דבר מחיר. אבל אם נתניהו רוצה להיות ראש ממשלה, אז לתקופה הזאת, הוא צריך לוותר על מנעמי האלפיון העליון ולחיות ברמת חיים של משרת ציבור בכיר מאוד. אין לו כמעט שום הוצאות בתקופה שלו כראש ממשלה. לגביי החברים, תראה לי חבר אחד שלי שאני אגיד לו "אל תביא לי יותר מתנות", ותהיה לו בעיה עם זה. לא כזה מסובך לא-לקבל-מתנות.
    אתה רוצה לטעון שלא היה שוחד? נחיה ונראה מה יעידו הפרטים. בכל מקרה הוא לא אמור לקבל מתנות, ובטח שלא לדרוש מתנות. מי דורש מתנות מחברים שלו?
    למה הבן שלו לא מנקה את הקקי של הכלבה שלו? מי הוא בכלל?
    אתה רוצה דמוקרטיה סינית-סינגפורית שבה כולם מאמינים שהשלטון הוא הדבר הכי טוב ומי שלא מאמין כנראה ימצא את עצמו בכלא, אז סבבה. תגיד את זה בקול.
    בדמוקרטיה סבירה, ראש ממשלה צריך להיות נקי כפיים.
    אני רוצה בחורה גם יפה, גם חכמה, גם עשירה ושגם תרצה אותי. מה לעשות שהסיכוי שכל ה-4 יתממשו שואף לאפס.
    ברגע שראש הממשלה מערב אינטרסים זרים בקבלת ההחלטות שלו, הוא לא יכול לקבל החלטות טובות.

    זה לא רלוונטי לשאלה האם ביבי עשה או לא עשה, והאם הוא אשם או לא.
     
  3. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    לא קיבלתי תשובה ולכן אענה.
    רמז עבה מאוד כלפי כחלון להמשיך"להתנהג בהתאם" במידה ולא מלקחי הברזל ילחצו על האשכים הנכונים.
    באשר אליך גבאי? אההה..אתה יכול להיות רגוע כמו ציפורה . לה החליקו 34 ולך מחליקים 52.אין מי ולמה שיחקרו
    אכיפה סלקטיבית גרועה מפשע

    https://scontent.fsdv2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/25591806_1825955904095018_3372465820489636003_n.Xxx?oh=5b17cb2d0b8b31018a420a1f59855506&oe=5AFEAEFF
     
  4. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,946
    לייקים שהתקבלו:
    2,571
    גאס, גבאי נתן ערבות של חצי מיליון שקל, אותה קיבל בחזרה. כך שהטענה על שוחד מיסודה לא נכונה. מדובר בציטוט משיחה סגורה, וגבאי הוכיח כי ניתן ערבות ולא תרומה, כך שלא נראה לי שיש פה מה לחקור.

    בנוגע לנתניהו, קשה לי לראות את היועץ המשפטי לממשלה מגיש כתב אישום על שוחד, במיוחד אם אין הוכחות שהמתנות הובילו לשוחד, מקסימום על הפרת אמונים זאת עבירה שאין עמה קלון. אין ספק שדרישה לאספקה קבועה של סיגרים ושמפניות היא התנהגות בעייתית לנבחר ציבור ובטח לראש ממשלה, אבל אם בזה כל החקירות יסתכמו ההכרעה לגבי ההתנהלות האישית של נתניהו צריכה להיות מוכרעת בקלפי, ואת זה אני אומר בתור אחד שלא חובב גדול שלו.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,409
    לייקים שהתקבלו:
    6,855
    זה כל כך בולשיט שזה מדהים. מדהים באילו שטויות אתם מתעסקים. אתם תעדיפו ראש ממשלה שיוריד לכם את הנטו לרצפה, יגרום כאן לרעב ויוריד את דירוג האשראי של המדינה לתחתית ובלבד שלא יקבל מתנות מחברים שלו. אבל בסדר מבחינתי, הפסקתי לחפש היגיון אצלכם. לא סתם אתם מיעוט לא חשוב שיודע רק להתבכיין ואף אחד לא לוקח אותו ברצינות.
    הוא נשמע לי כמו ילד חרא אבל הוא לא ראש הממשלה שבחרתי. ובכלל די כבר עם הצביעות הזאת. כי אתה אף פעם לא חצית באור אדום או לא במעבר חצייה.
    אני רוצה דמוקרטיה שפויה. כזו שבה ראש ממשלה מוחלף בקלפי אם לא מרוצים ממנו ולא תופרים לו תיקים הזויים.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  6. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    יתכן מאוד שלא נעברה כאן שום עבירה.
    יתכן שכן אבל מה שאני טוען שזה שווה מבחינת
    מי שרוצה לייצר לחץ על כחלון ,איזה שתיים שלוש חקירות? כמה כתבות מלכלכות? דרישה של כל הצבועים שעליו לצאת לנבצרות כי הוא נמצא בחקירה? (זהו שם המשחק כרגע, ללחוץ על החוליות החלשות בקואליציה כי כולנו יודעים שזו רדיפה פוליטית שמטרתה אחת בלבד הפלת ראש ממשלה מכהן שלא באמצעות בחירות)
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    דבר איתי ביחיד, אני לא אחראי לדעות של אף אחד אחר.
    זה לא עניין של מעדיף. זה לא עניין לבחירה. גם אם סטיב ג'ובס ז"ל היה מגיע לנהל את מדינת ישראל, והוא מן הסתם אדם מוכשר יותר מנתניהו, הוא היה צריך לעמוד בכללי המנהל התקין ובחוק. התפקוד של אדם כראש ממשלה (על אף שלדעתי הוא עושה לכל היותר עבודה בינונית) הוא לא שיקול בשאלה האם הוא עובר או לא עובר על החוק.
    לא יודע מה זה להוריד את הנטו לרצפה או להוריד את דירוג האשראי. אל תדבר בססמאות שאתה לא מבין ולא מסביר. בטח לא איתי.

    אף אחד לא "תופר" לו תיק. אתה בעצם טוען שהמשטרה והפרקליטות מושחתים.
    הקלות שבה אדם יכול לטעון משהו ללא ידיעה מלאה של העובדות היא מדהימה.
    תן למשטרה לחקור ולפרקליטות לפעול, אחרי זה נדבר על מה הוא עשה ולא עשה.

    אני גם רוצה דמוקרטיה כזאת, שיהיה לי בבקשה ראש ממשלה שלא מקבל מתנות ולא עסוק כל הזמן בלהשחיל לכל אחד שינסה להפיל אותו כאילו הוא דיקטטור דרום אפריקאי.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,409
    לייקים שהתקבלו:
    6,855
    בוא נסכם כי אחרת נחזור על עצמנו למוות:
    מעניין לי את הביצה שביבי מקבל מתנות, אתה מצפה ממנו להיות אידיאליסט
    אנשים כמו שלי יחימוביץ' רוצים להחיל כאן סוציאליזם. סוציאליזם = לא טוב. לכן, אני מעדיף ראש ממשלה שיקבל מתנות מחברים שלו (אנשים בשווי מיליוני ומיליארדי שקלים קונים מתנות אחד לשני בשווי אלפי/עשרות אלפי שקלים. ככה זה) מאשר ראש ממשלה שיכניס לי ידיים לכיסים.
    אם הוא מקבל מנדט מהעם, משתמש בו כדי "להשחיל כל אחד שמנסה להפיל אותו" ושוב נבחר = הוא לא דיקטטור אפריקאי. דיקטטור אפריקאי לא שואל את העם שלו לפני שהוא עושה מה שבזין שלו. אבל למה אני טורח להסביר.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אין לזה קשר להיותו אידאליסט, זה כבר מזמן רחוק ממנו שנות אור. אני בסך הכל מצפה ממנו לקיים את החוק.
    השוודים והדנים יחלקו עלייך, שלי יחימוביץ' לא מועמדת לראשות הממשלה, וגם אם זה היה נכון, מה שאין לך מושג אם נכון או לא, אנשים, עשירים או עניים, לא קונים ל"חברים" שלהם מתנות בהתבסס על רשימת קניות חודשית. בסוף השאלה היא לא האם זה קרה, כי כנראה זה קרה, אלא האם ניתן משהו בתמורה. ואת זה המשטרה תנסה להוכיח מעבר לספק סביר.
    זה שהוא נבחר זה טוב ויפה, זה לא מהות הכל. כמות החיסולים (הפוליטים) שהוא עשה מאז שהוא בשלטון גדולה יותר מאשר מחבלי חמאס שחוסלו באותו הזמן. סתם לדוגמא, לשלוח את שאמה הכהן ודנון, שני עילגים (ואחד גם כנראה מושחת לא קטן) לייצג אותנו בארגונים חשובים כמו ה-OECD והאו"ם רק כדי שלא יפריעו לו בליכוד זה בטוח לא התנהלות תקינה. ומי משלם על זה? הכיס שלך.
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,244
    לייקים שהתקבלו:
    4,945
    @VAR, בקיצור, אתה רוצה ראש ממשלה שיפעל כלבבך, וכל השאר לא מעניין אותך. מה קרה, אי אפשר לקבל ראש ממשלה שיהיה גם נקי כפיים וגם מוצלח?

    נתניהו לא צריך לנתק קשר עם אף אחד. פשוט - כפי שכתב סיונרה - לומר לחברים שלא יביאו לו מתנות, בטח לא בשווי - לכאורה - של מאות אלפי שקלים. למה זה מסובך?

    בעניין בזק, אין לי מושג למה זה לא נחקר. הדברים כל כך שקופים שזה עצוב, אבל התבייתו על פילבר במקום - ככל שידוע כרגע - לבדוק מה הניע אותו.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,409
    לייקים שהתקבלו:
    6,855
    מי לא רוצה?

    עמוד שלם של מלל ועוד לא הבנת שהבעיה כאן היא שאנחנו מגדירים "נקי כפיים" באופן שונה? מבחינתי דווקא החלק של ה"מוצלח" בעייתי הרבה יותר מאשר החלק של ה"נקי כפיים" בהקשר של ביבי.
     
  12. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    יש משהו שלא מובן לי בביבי -
    בערך מאז 2003 (אולי גם לפני) הוא עסוק בשרידות הרבה מאשר עשייה. עכשיו, הוא יודע שמחפשים אותו על כל פיפס קטן, בשביל מה לו להסתבך עם סיגרים ושמפניות שהם לא באמת כסף בשבילו? מה יוצא לו מזה חוץ מצרות?
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ההגדרה שלך לא קיימת. מבחינתך אם בחרו במישהו בקלפי (אגב, לא בחרו בביבי בקלפי, בחרו בליכוד כשהוא העומד בראשה) אז הוא יכול לעשות מה שבא לו.
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,409
    לייקים שהתקבלו:
    6,855
    רוצה הגדרה? אני אתן לך. נקי כפיים זה אדם שפועל במסגרת החוק. אם מותר לי לקבל סיגרים בעשרות אלפי שקלים אז גם לראש הממשלה מותר (שוב, בהנחה שלא מדובר בשוחד - משהו שהמשטרה עדיין לא הוכיחה. לפי ההיגיון הבריא אדם בשווי של פי אלף מזה לא יסתכן בשוחד עבור תמורה שכזו ולכן אני נוטה לחשוב שמדובר בבולשיט). אם אני חוצה באור אדום ומקבל על זה קנס של 200 שקל, אז זה הקנס שאני מצפה שראש הממשלה יקבל על עבירה זהה. כמו שאני לא מצפה שיפטרו אותי בגלל זה ככה אני לא אחליף ראש ממשלה בגלל קקי של הכלבה שלו (שבכלל הבן שלו לא אסף).

    מה שאתה מכנה חיסולים פוליטים - זה במסגרת החוק. אם אתה לא אוהב את זה - תבטא את זה בקלפי.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    החוק קובע שאסור לעובד ציבור לקבל מתנות, ושאם כבר זה קורה אז יש תנאים מגבילים שה"מתנות" (בארה"ב עושים רשימת מתנות לפני חתונה, ביבי נשוי כבר כמה עשרות שנים) צריכות לעמוד בהם, שהמתנות שהוא קיבל - לא עומדות בהם. אז מהבחינה הזאת, גם על פי מה שאתה אומר (בעצם רק על פי זאת, כי זה לא התנאי שלי) הוא לא נקי כפיים.
    עכשיו לאנשי הקש :
    לא נאמר מעולם שעל זה יפטרו אותו. זה סתם מעיד על ההתנהגות הכללית שלו ושל משפחתו, ועל הרמה של כל מי שקפץ להגן על הבן שלו, כאילו הוא נהנה לדרוך על חרא של כלבים ברחוב.
    לא אמרתי שלא. זה רק מעיד על הדרך שבה נתניהו מנהל את המדינה, במקום אשכרה לנסות לשים אנשים בתפקידים שמתאימים להם.