הפועל באר שבע 2017/18 - אלופים בפעם החמישית והשלישית ברצף!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏1/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,953
    לייקים שהתקבלו:
    10,133
    עוד החתמה מאוד בינונית של באר-שבע, במצבת הישראלים הנוכחית אתם תהיו חייבים בעונה הבא לפגוע בכל הזרים כדי להתמודד על האליפות.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מה שאתה אומר נכון לגבי כל קבוצה. אין אף ישראלי בליגה שהוא שובר שיוויון בעצמו ויכול להיות עוגן לאליפות. סטייל זהבי, סטייל בוזגלו ומליקסון בשנתיים האחרונות, אפילו סטייל טל בן חיים החלוץ. רק אצילי עולה לי לראש, וגם את זה הוא עדיין לא הוכיח.

    ולא חולק עליך, בינוניים מאוד, רשמתי את זה בעצמי אתמול.

    תוציא את קיארטנסון ממכבי תל אביב ולמרות החולשה שלנו אנחנו לוקחים אליפות בפער גדול מהם כאשר אתם בוודאות מקום שני לכל הפחות.
     
  3. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,813
    לייקים שהתקבלו:
    1,849
    קבהא גם יבוא מאוד חם מאוד להוכיח את עצמו כשחקן שמגיע לו להיות איפה שהוא, בקיצור בטוח שהוא יבוא להלחם על הדשא

    הגיוני שהוא יהיה היורש של ראדי, עם כל ההערכה לראדי העונה כבר רואים שהגיל ממש משפיע
     
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    עוד שחקן של דודו דהאן. גם הוא קיבל חוזה ל-4 וחצי שנים
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מה הקשר בין ראדי לקבהא? ראדי בונה משחק, מנווט, מאיים על השער, אם אני לא טועה לקבהא אין את התכונות האלה והוא יותר הגנתי מובהק, ממש סטייל אוגו, כמובן סגנון אחר של שחקן.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מה זה "עוד החתמה בינונית"?
    אלה הישראלים שיש.

    חוץ מחמד, זהבי, נאתכו, כיאל ואלמוג כהן אין ישראלי שהיית אומר שהוא שדרוג ענק (וגם אז מכבי הייתה מציעה יותר כסף ומביאה את השחקן אליה).
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,953
    לייקים שהתקבלו:
    10,133
    לא מדבר על השוברי שיוויון, שהם בדרך כלל הזרים ואצלכם עדיין משחק הזר הטוב בליגה אלא על הישראלים המובילים שיוצרים את הבסיס של הקבוצה שם כבר אתם מתחילים לקבל צורה מאוד בינונית - איינבינדר, ממן, אלחמיד, אלו, מלמד, קבהא, בראון, אוחיון, טאהא ואחרים הם שחקנים שיכולים אולי להיות מובילים בקבוצה שהמטרה שלה היא להשתחל לפלייאוף העליון. אם אתה מקיף חלק מהם בזרים ברמה גבוהה וכמה ישראלים טובים כמו מליקסון, ראדי ואחרים אז המגרעות שלהם לא מורגשות כ"כ אבל ברגע שהם הופכים לרוב אז אתם תרגישו ירידה חדה ברמה וזה מה שיקרה אצלכם בעונה הבאה כמו שכתבתי אם לא תחתימו מספר זרים ברמה גבוהה(בהנחה שוואקמה עוזב ואוגו מתנדנד).

    למכבי שהזכרת יש בסיס ישראלי טוב יותר כרגע - דסה, מיכה, אצילי, ריקן, בלקמן, גולסה ואפילו טיבי ועטר. ההבדלים ביניכם הם הזרים שם הם נפלו עם באטוקיו, באבין, סושיץ' ורודריגס ועמדת המאמן כמובן. כמו שכתבת שבלי קיארטנסון מכבי היא קבוצה של מקום שלישי אני יכול לכתוב גם שעם מאמן טוב וזרים טובים יותר הם בורחים לליגה. בליגה הישראלית השינויים הקטנים האלה יכולים לעשות הבדל משמעותי.
     
  8. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,896
    ריקן וגולסה שחקנים יותר טוב מקבהא? לפי איזה מדד?
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,953
    לייקים שהתקבלו:
    10,133
    העיניים, אצלי לפחות.
     
  10. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,896
    מתי ראית את קבהא משחק?
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  11. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    למכבי תל אביב יש 3 ישראלים בכירים: דסה, מיכה ואצילי. עטר שחקן חילוש. גולסה שחקן סתמי.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    טאהה יותר טוב מטיבי. את קבהא אני לוקח לפני גולסה וריקן. בסופו של דבר גם הרשימה יפה של מכבי תל אביב מלאה בשחקנים בינוניים. שלא שווים יותר מדי. מיכה, דסה ואצילי הם בהחלט ישראלים ברמה גבוהה יותר, שאם נוציא את מליקסון וראדי המזדקן, כרגע לנו אין. אין דיון, הירידה ביכולת שלנו כבר כאן ותמשיך לרדת, כי זו מתמטיקה פשוטה. מחליף ברמה של ראדי? אין. מחליף ברמה של מליקסון? אין אפילו קרוב לזה. אז ברור שתהיה ירידה, אורן ביטון הישראלי היחיד בסגל שלנו שאני יכול להצביע עליו ולומר שיש פה איכות גבוהה בקנה מידה ישראלי, אם אני מוציא מהמשוואה את אוחנה. כרגע בשוק הישראלי אין ואי אפשר להשיג יותר טוב מקבהא או אפילו סולליך שהייתי מביא אותו בכיף כדי לנסות ליצור אופציה נוספת אחרי מליקסון. כרגע ברור שאנחנו בירידה ונמשיך לרדת, אין ויכוח שהכל יפול על זרים. אני פשוט טוען שאי אפשר למצוא ישראלים טובים יותר. אכן בינוניים, זה מה שכרגע יש.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,953
    לייקים שהתקבלו:
    10,133
    העונה אולי 6-7 פעמים כולל פעם אחת ממש מקרוב.
    ההשוואה לריקן לא במקום כי הם לא משחקים באותה העמדה, גולסה שחקן טוב יותר לטעמי.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    מה הייתה הדעה על גולסה לפני שחזר לארץ וראינו אותו מקרוב? כמה ראית את קבהא שאפשר לשפוט אותו בצורה כל כך חד משמעית? ומה לגבי הכשירות של אותו גולסה שמאז שהגיע למכבי תל אביב ב2016 שיחק 32 משחקים בכל המסגרות והוא יותר פצוע מאשר כשיר?
    מה ההבדל בין טיבי שנמצא בירידה גדולה ביכולת בשנתיים האחרונות לשיר צדק שצפוי לחזור עוד כמה חודשים ולהיות אצלנו עוד שנים רבות?
    מה עטר הראה במכבי תל אביב שהופך אותו לבסיס טוב? גם הוא פצוע לא מעט ודי מתנדנד בין ההרכב לספסל. אתה מעדיף אותו על בן שהר שנמצא אצלנו?

    לא חושב שבן ביטון, צדק, טאהה, אורן ביטון, מליקסון, ראדי ובן שהר (וגם אוחנה אם יסדר את הראש) נופלים מהבסיס של מכבי תל אביב שציינת מקודם.
    כן, יש המון סימני שאלה לגבי היכולת של ממן וקבהא (אם יגיע) לתת לנו את מה ששחקנים כמו ראדי נתנו לנו, אבל זה מה שיש כרגע בשוק, זה לא שיש איזה ישראלים איכותיים שרק מחכים שיקחו אותם.

    ואני אגלה לך סוד, למעט מליקסון, ברדה ובוזגלו, לא היה לנו שום ישראלי שובר שיווין באליפויות שלנו (כשהתרומה של ברדה ובוזגלו בשנה שעברה באליפות הליגה השנייה הייתה פחותה).
    בשנה שעברה זה היה הובאן, אוגו, נואקמה ולאחר מכן ויטור שהיו הבסיס האמיתי לקבוצה, שוברי השיווין האמיתים, למעט מליקסון, אף ישראלי שלנו לא היה שובר שיווין בליגה בשנה שעברה, ראדי וצדק היו טובים אבל הם תמיד היו ותמיד יהיו שחקנים משלימים בסגל ולא מעבר לכך, בוזגלו וברדה היו משמעותיים באליפות הראשונה ועדין זה העמיד את הישראלים שובר השיווין אצלנו בשיא על שלושה, לא מעבר לכך, אי אפשר למצוא יותר מזה במציאות הנוכחית.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    אם קבהא יחתום, צריך לציין את היכולת של הברקתים לנהל משא ומתן במקרה הספציפי של קבהא. הסלובנים לא היו מוכנים לרדת ממיליון יורו כבר תקופה ארוכה, סכום שדי הוריד את קבהא מהשולחן עבור לא מעט קבוצות, אבל עכשיו אנחנו מציעים 300 אלף יורו כשהם מוכנים להתפשר על 400 אלף יורו לאור הקרבה לסוף חלון ההעברות והמחשבה שקבהא יעזוב בקיץ והסלובנים לא יקבלו כל תמורה עבורו...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.