מחזור 23 בליגת העל: ב"ש שוב ראשונה; רעננה הפתיעה את מכבי ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/2/18.

  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הפועל חיפה רודפת אחרי ממן מדצמבר.
    מעניין למה הוא משך אותם באף עד ינואר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    7,086
    אמרתי אוהדים עם כוכבית? מועדון עם כוכבית.
    בליגה מתוקנת אתם היום בליגה נמוכה, מהיום כל הישג שלכם העונה יהיה עם כוכבית מבחינתי.
    ותודה לעידן444 שהזכיר לי את מהות הכדורגל, למשל שמועדונים לא יעשו חובות ולא ישלמו אותם אחרי זה ויצאו מזה עם מינוס 9 נקודות, חוקי אבל מלוכלך כפי שעידן אמר.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    7,086
    */aaarofl
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אלי ברקת פושט רגל = הפועל ב״ש בליגה נמוכה?

    באמת גיבור גדול אתה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    יש שחקנים שיכולים להיות ממש טובים כשהם משחקים בקבוצה מנצחת שיש בה מנהיגים, אבל הם לא יספקו את הסחורה כשהם יידרשו לקחת אחריות. דור מיכה הוא בדיוק שחקן כזה. ג'ורדי קרויף שינה את כל המשחק של מכבי ת"א משל היה ילד בר-מצווה שמשחק בפרו-אבולושן ושם את כל הביצים שלו בסל של דור מיכה ובאופן לא מפתיע האחרון לא ניצח לו את המשחק. אפילו הפסיד לו אותו כתוצאה מאיבוד כדור.
    בכדורגל הישראלי הלא משופע באיכות יש לשחקן כמו דור מיכה הרבה מה לתרום, אבל לא כשהמשחק בנוי עליו והוא זה צריך להוביל את הקבוצה.

    שמעון אבוחצירא (יכולת חלשה מאוד), שלומי ארבייטמן ומחמד כליבת - אני לא מבין איך עם חלוצים שכאלה לא השאירו את ג'ורדן פושה, שדווקא עכשיו, כשהפועל רעננה נראית כמו קבוצת כדורגל, יכול היה לתרום להם יותר מכל השלושה שציינתי בתחילת המשפט.
     
    hbs7 ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  6. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,896
    "רודפת"
    פששש כבר מדצמבר? מה1 לחודש או מה15?

    כי הפועל באר שבע הגדולה והעשירה והמלוכלכת התחילה "לרדוף" אחרי בן שהר שיאריך חוזה כבר מספטמבר
     
    yakar, hbs7 ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    7,086
    ברור שלא, אבל הייתי ממלא את פי במים ובוודאי לא מנסה לתת הרצאות לקבוצות אחרות או מדבר על אליפות עם כוכבית ודברים מהסוג הזה.
    לצאת מהחובות שמכבי נתניה הגיעה אליהם (מיליונים כן?) בצורה שהיא יצאה זאת הדוגמא הכי בולטת לחוקי אבל מסריח. במקום מתוקן או שנתניה הייתה יורדת לליגה נמוכה, או שהיא הייתה צריכה למכור כל דיא סבע או עלי מוחמד כזה למרבה במחיר כדי למחוק את החובות גם אם זה אומר שנים על גבי שנים למכור את הכוכבים של הקבוצה.
    במקום נתניה יצאה עם עונש שהוא מגוחך מבחינה ספורטיבית, פלוס יכולה היום לשמור על הכובים שלה ואפילו לשחק באירופה בלי להחזיר את החובות שאותו מועדון ייצר רק לפני שנתיים.
    להנות מהחוק הכי מסריח מבחינה ספורטיבית בכדורגל הישראלי ואז להתלונן על סרחון בקבוצות אחרות (כשכלפי הקבוצה שלך אתה לא מדבר על כוכבית או סרחון) זה הכי הגמל שלא רואה את הדבשת שלו.
    למרות כמובן שהמקרה של מכבי נתניה הוא באמת חוקי אבל מסריח, מה שהפועל באר שבע עשתה הוא בסך הכל לרכוש שחקן מקבוצה צמרת אחרת בישראל (ובוודאי לא יריבה לאליפות, היה ברור לכולם כבר הרבה זמן שהפועל חיפה לא מסוגלת לזכות באליפות, אפילו השחקנים של הפועל חיפה אמרו לי את זה בדצמבר כשפגשתי אותם במלון באשקלון לפני המשחק שלהם מול הפועל אשקלון).
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לנצל כל מצמוץ של יריבה בצמרת כדי לגנוב לה שחקן זה לא אתי.
    לא משנה כמה תנסה לסובב את זה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    דור מיכה ניצח את משחק העונה וזה לא חשוב שאלירן עטר היה זה שכבש שער די פשוט מתוך הרחבה, וזה יותר חשוב מאשר לנצח את הפועל רעננה. אני דווקא חושב שההרכב של ג'ורדי אתמול פגע במיכה. הוא שיחק עם שלושה חלוצים מקדימה שמפריעים אחד לשני. השלישייה הזו על הנייר מפחידה ובפועל הם דורכים אחד על השני, אין ביניהם יותר מדי פרגון, לא יודע אם לעטר יש את הטלפון של קיארטנסון בכלל ואם הוא מברך אותו בברכת 'בוקר טוב' כל אימון, בטח לא נראה סלפי שלהם, ובלקמן קצת בירידה ביכולת לדעתי. גולסה לא שיחק אתמול, גם ריקן לא, אלא דור פרץ הנגר ובאטוקיו שהיה צריך לעזוב מזמן.

    ובכל-מקרה אני הייתי שופט את מיכה אחרי עוד 2-3 כשלונות כאלה כשכל הביצים כביכול בסל שלו ולא אחרי פעם אחת כזו כשאין אף-אחד שעוזר לו.

    אני מסכים שפושה חלוץ טוב יותר מכל אלה שציינת, זה היה תמוה מאוד בעיניי אבל יש שידוך מסוים בקבוצה X שפשוט לא עובד ואולי בקבוצה אחרת זה יעבוד. מאוד מופתע מהניצחון של הפועל רעננה, כל הכבוד להם.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    7,086
    ובניגוד לדור מיכה ניצב דן אייבנדר, שחקן שהושמץ כאן כל כך הרבה, אבל בהעדר של מנהיגים אחרים לקח במשחקים האחרונים צעד קדימה מבחינת הנהגה והראה שמנהיגות לא מקבלים מנהיגות לוקחים...
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אתה רוצה להעביר נושא כי כנראה אתה מבין כמה לא אתי מה שעשיתם.
    סבבה, נעבור נושא.
    במדינה מתוקנת מכבי נתניה לא היתה צריכה לשלם חובות ע"י מכירה של דיא סבע ועלי מוחמד אלא אלי שגב(ואולי גם יוסי מאור), שהם לא פושטי רגל עד כמה שידוע לי והם אלה שלקחו על עצמם התחייבויות ולא עמדו בהם כולל הצגת ערבויות לא קבילות.
    זה אם אתה בכל זאת רוצה להיטפל לעניין ה"תקינות", כן?
     
  12. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    די מצחיק לשמוע שאנחנו מועדון עם כוכבית מאוהד של קבוצה שהייתה צריכה את הגדלת הליגה כדי לעלות ליגה...חוקי אבל מסריח.

    אז בכל משחק, בין אם ניצחון, תיקו, או הפסד, תתנצל כלפי שאר המועדנים שבמשך שנים עבדו קשה כדי לעלות ולא הייתה להם את האפשרות כי היו רק 2 עולות.
     
    oFiRzZz ו-עידן444 אוהבים את זה.
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    7,086
    לא מעביר נושא, פשוט קשה לי עם דמגוגיה.
    קשה לי עם כותבים (שאני דווקא מחזיק מהם) שמנסים להוריד מההישג הספורטיבי של מועדון שעבר השנה מה שמועדונים אחרים לא עוברים בעשר שנים ולשים להם כל מיני כוכביות.
    לא הורידו למכבי תל אביב נקודות בבית הדין, לא פסקו לבית"ר י"ם או הפועל חיפה הפסדים טכניים, לא הייתה שום התערבות חיצונית שהשפיעה על תוצאות המשחקים. כל מועדון בצמרת נמצא היום איפה שהוא נמצא בגלל שאלה התוצאות שהקבוצות השיגו על הדשא ולא בבית הדין או בשולחן הירוק.
    חוק בוסמן ידוע וקיים כבר הרבה מאוד שנים. יואב כץ כמדיניות מחתים שחקנים על חוזים קצרי טווח כדי שאם השחקן לא ירשים הוא יוכל להיפטר מהחוזה שלו ולא יתקע איתו כמו שקורה להרבה קבוצות אחרות (מכל הסגל הנוכחי, רק חמישה חתומים מעבר לעונה הבאה: ארנסטס שטקוס, עדן בן בסט, מקסים פלקושצ'נקו, סער פדידה ורותם פדידה. כל היתר, כולל דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, ראמוס סויסטד, ראדו גינסארי, אלון תורג'מן וגם חנן ממן לפני המעבר, מסיימים חוזה בקיץ).
    מצד אחד, זה נותן לכץ יתרון על קבוצות אחרות שנתקעות עם שחקנים מאכזבים לפעמים גם שחקנים זרים כי יש להם חוזים בהרבה כסף להרבה שנים, מצד שני אם שחקן כן מרשים והפועל חיפה לא מתעוררים בזמן ולא סוגרים את החוזה שלו בזמן אז הם בבעיה והפועל חיפה מאבדים כבר שנים שחקנים בחינם לקבוצות אחרות.
    הנושא כאן הוא לא הפועל באר שבע, אלא הניהול של יואב כץ והבחירות שהוא עושה. הוא במכוון בוחר בחוזים קצרי טווח (ברדיו הוא אמר שהמשימה שלו שגם מי שיחתום על חוזה חדש, יחתום רק עד הקיץ הבא), אז מאיפה יש לו החוצפה להתלונן? אתה בוחר במכוון בחוזים קצרים כדי למזער את הנפילות? אתה תשלם את המחיר עם השחקנים שבהם תפגע בינגו.

    הפועל באר שבע לא עשתה שום דבר לא ספורטיבי. את חנן ממן היא רכשה אחרי ששילמה כסף להפועל חיפה ובהסכמת הפועל חיפה. בדיוק כמו שהפועל חיפה החתימה בינואר את יוסיפ איבנצ'יץ' מהפועל אשקלון. לשמואל שיימן הפועל באר שבע לפי הפרסומים הגישה הצעה לקיץ רק לאחר ששלחה הודעה רשמית להפועל חיפה. לא מדובר בפגישה חשאית מאחורי הקלעים בלי ליידע את הפועל חיפה ועם סיכום חשאי שיצא לפועל בקיץ בלי שהפועל חיפה תדע בכלל, אלא בפנייה רשמית וחוקית וגם אתית.
     
  14. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,813
    לייקים שהתקבלו:
    1,849
    קיצר כל התגובות פה דיי ילדותיות,שיגידו שאנחנו מועדון עם כוכבית לא אככפת לי,בנוגע לעלייה שלנו אם היו גם 2 עולות היינו עולים היה אפשר לזרוק ז** אז עשינו את זה בסוף אותה עונה.
    קיצר אני מרוצה ממן ושמח מאוד שהוא הגיע הוא מוסיף לנו את מה שאוחנה לא עשה,בקיצור הוא שווה לספוג את הלכלוכים על זה שהוא אצלנו.
     
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ממן בולט בקישור האפרורי והעייף של באר שבע
    כל שחקן רכש מתחיל עם התלהבות
    אני זוכר שאצלנו התלהבו מקריאף וימפולסקי במשחקים הראשונים שלהם
    לממן אין אופי להצליח במועדון תחרותי לאורך זמן. הוא החתמה טובה לעונה הנוכחית, לא מעבר