מחזור 23 בליגת העל: ב"ש שוב ראשונה; רעננה הפתיעה את מכבי ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏16/2/18.

  1. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,813
    לייקים שהתקבלו:
    1,849
    אני לא אשכח שהוא כמעט הוריד אותנו ליגה, בכל מקרה עם יהיה טוב גם בעונה הבאה אז אולי הוא מאמן טוב
     
  2. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אה? מול רעננה השופט הביא להם נקודה

     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/2/18
  3. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    לפעמים נדמה שצמד המאמנים חושבים שהם בפוטבול מנג'ר בזמן משחק. יפה שאחרי השבוע שעבר קובי מור ירד לספסל והמגנים היו כחלון וגולדנברג, אבל למה לסבך ולעשות ניסויים? ויקי בימין וחגי בשמאל. מה מסובך? מחצית שלמה לקח לכם לשנות?
    כבר במחצית השניה כשויקי היה בימין ניראנו אחרת בהתקפה.

    עם מי ערן לוי היה צריך לשחק היום בהתקפה? הוא פתאום הפך לחלוץ סופה שיכול לפרוץ לבד? בהיעדרו של סבע היה צריך לחשוב על פתרון טוב יותר מההרכב שפתח. קוגבניה היה צריך להיות קדימה, ספורי על הספסל וריביירו בפנים. השאירו את ריביירו בגלל כמה דקות רגע לפני סיום חלון העברות, מתי הם חושבים לתת לו הזדמנות?

    ואז נכנס בדש...

    שמח בשביל הפועל חיפה והליגה. עכשיו צריך ניצחון של ביתר וימשיך להיות מאוד מעניין בצמרת.
     
    Maccabi Diamond ו-עידן444 אוהבים את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,932
    לייקים שהתקבלו:
    14,652
    מין:
    זכר
    אני לא יודע איך העונה הזאת תסתיים, אבל אני יכול להגיד כבר עכשיו שמבחינתי ניר קלינגר הוא מאמן העונה
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    הפועל חיפה יותר מדהימה משלושת הראשונות בגלל שהיא הקבוצה הכי פחות מוכשרת, והם נותנים את הנשמה כל משחק כדי להישאר קרובים למקום הראשון. עם מאמן שהיה "גמור", שחקנים "גמורים" וכל הסיפור סביב שחקנים שמסכמים על עזיבה עוד לפני סיום העונה, הם עושים מסע שמזכיר לנומה זה ספורט בכלל.
    בזמנו השוו(בטעות לפי דעתי) את ב"ש לחזור, אבל הפועל חיפה של השנה הרבה יותר דומה ללסטר שלקחה את האליפות.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  6. pablo Member

    הצטרף ב:
    ‏17/9/17
    הודעות:
    108
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    לא מבין מה מעניין שמואל שיימן. שיעשה מה שמתאים לו. בגדול מדובר בשחקן בינוני.

    לא מצליח לחשוב על בלמים ישראלים (וזרים) בליגה שנותנים עונה ברמה של קפילוטו. עונה גדולה שלו. תמיד שקט ומציג גם משחק רגל טוב.
     
  7. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    נכון שהוא בינוני, אבל עדיף בהרבה על המגנים השמאליים של הקבוצות העשירות בליגה.
    תראה את המגנים השמאליים של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, שניהם לא קשורים לענף
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הפועל חיפה תתקיים גם אחרי שמואל שימן ומאוד אהבתי את הראיון של מגרלשווילי לאחר המשחק - פירגן לחבר שלו, אמר שבצדק הוא שיחק לפניו העונה והיה נפלא וקיווה ככה שהכל יסתדר בין הצדדים אבל כמובן אמר שהוא רוצה לשחק.

    בסיבוב הראשון מכבי נתניה ניצחה את הפועל חיפה 2:0 והנחילה לה הפסד ראשון. נדמה לי שבתקשורת משום מה הלכו על נתניה כמועמדת להפתיע ואת הפועל חיפה קצת ביטלו וקטלו אחרי המשחק הזה. והנה עבר סיבוב, הנקמה הוגשה והפועל חיפה נכון לכתיבת שורות אלה, לפחות מתמטית - כן במירוץ. לא קל להגיע נגדה למצבים, ורמוט קיבל דרייב מהחזרה לקבוצת נעוריו וגם לממן בינתיים לא כל-כך מתגעגעים. חסרים לי רק הגולים של בן-בסט בינתים. הפועל חיפה עושה עונה גדולה ותענוג לשמוע את קלינגר. בשבוע הבא מחכה לה מכבי והיא באמת יכולה לנצח, בסיבוב הקודם הייתה תחושה של החמצה עם התיקו הזה. למכבי נתניה מנגד מחכה מכבי חיפה. ואעשה קופי-פייסט: בסיבוב הקודם(גם 1:1) הייתה תחושה של החמצה מצידה.

    נכון שבקבוצות כאלה תמיד לא יהיה איזון אבל זה זועק לשמיים לשאול איך מכבי נתניה הייתה משחקת עם שחקן הגנה אחד איכותי בהרכב שלה, למשל. אני כל פעם רואה בטבלה את מס' הספיגות שלה ומשוכנע שזה יותר. ואולי אני אנטי דני עמוס מהתקופה בהפועל אבל הוא לא שוער שהייתי סומך עליו במאה אחוז, הוא לא יציב. לא מעל הבינוניות שיש בארץ.
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לו ברק בכר היה המאמן של מכבי נתניה והוא היה מחליט לעשות עם ויקי כחלון בצד שמאל וחגי גולדנברג בצד ימין, דידייה קוגבינייה כקשר אחורי, אביב אברהם כקשר בצד ימין ורמזי ספורי כקשר בצד שמאל - והקבוצה שלו לא הייתה מחברת יותר משתי מסירות רצופות ואפילו לא מתקרבת, תוך כמה זמן לדעתכם הוא היה קולט שזה לא עובד ומשנה? אני חושב שלא יותר מעשר דקות, גג שבגג רבע שעה.

    סלובודן דרפיץ' אשכרה זרק מחצית שלמה לפח. וזה לא שבמחצית השנייה הוא עשה את השינויים הנדרשים, כי להוציא את אביב אברהם במקום להחזיר אותו למקום הטבעי שלו בצד שמאל זו טיפשות לא פחות גדולה, אבל רק מלהחזיר את המגנים לצדדים שלהם הוא שינה את המשחק בצורה משמעותית ומכבי נתניה הראתה עדיפות על הפועל חיפה.

    מבחינה מעשית, זה לא ניצחון כזה גדול של הפועל חיפה, כי זה משחק שבנסיבות שהתפתחו היא הייתה מוכרחה לנצח, אבל אם מסתכלים על זה על הנייר, זה ניצחון של כמה חזיתות:
    א. חנן ממן לוהט במדי הפועל ב"ש ולכן מבחינה תדמיתית היה חשוב שגילי ורמוט יכנס לעניינים.
    ב. שמואל שיימן עבר סדרת חינוך מבלי שזה יפגע בקבוצה, כי גם הניצחון הושג וגם חיים מגרלשווילי היה סביר לכל הפחות.
    ג. ניצחון על קבוצת שיפולי צמרת שכבר הוכיחה שהיא מסוגלת לנצח כל קבוצה בליגה (כשהמאמן שלה לא עושה טעויות של בית-סוהר).
    ד. המועדון יצא הכי טוב שאפשר מבחינה תדמיתית שהביא לכדי מודעות את הסיפור של דוד ג'ורג'י, אוהד מכבי נתניה (שימש כקמע עד אמצע העונה) שאובחנה אצלו המחלה.
     
    oFiRzZz, עידן444 ו-henry1 אוהבים את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כמה חבל שהמשחק הזה ייערך ללא קהל אבל כל ספורטאי צריך להתעלות, הרי גם בכדורגל בשכונה כל אחד רוצה לנצח ולדעתי יש על כף המאזניים. בני-יהודה יכולה להיות הסוס השחור של הפלייאוף, יש לה קצת מהיכולת ההתקפית של נתניה וקצת מההגנה החזקה של הפועל חיפה(כמובן שאת שני הדברים היא עושה פחות טובה 'מהמקור'). משחק של אבוקסיס נגד בית"ר כבר לא מעניין כמו פעם, הפיקנטריה דהתה מה גם שזה לא סכנין.
    ברמת הכדורגל, המשחק בסיבוב הקודם היה אחד המהנים והדרמטיים בליגה, בני-יהודה ניצלה את החסרונות של בית"ר עד תום ויחד עם עזרה מאלילת המזל חזרה עם 3:2 גדול וניצחה. הנה מה שיהיה: בית"ר תעשה שגיאות קשות בהגנה, קליימן או אחד מהרביעייה האחורית, אולי תיקלע לפיגור, אבל ואראן ושכטר יתנו את הגול עם הכישרון העצום שלהם ובית"ר תנצח והמזל מהסיבוב הקודם יתאזן. אם בני-יהודה תשרוד את הדקות ובית"ר אולי תשתולל בהתקפה, היא תוכל להכניס את גורדנה שיודע למסור ובעיקר לכדרר ויוכל לעזור לה. ואלסקיס פחות טוב העונה ובמשחק כזה לא בטוח שיהיו המון מצבים, הוא צריך להיות חד. לבית"ר אגב יש שלישייה עם 8 כיבושים נדמה לי - שכטר-קלאודימיר-ואראן: FSV
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,950
    לייקים שהתקבלו:
    10,129
    אם מסאיי דגו רוצה לשמור על סיכוי קטן להישאר בליגה הוא חייב לספסל עד סיום העונה את איינוגבה שלכאורה שוב מכר את אשקלון אתמול עם שער מצחיק. לא יודע מי השוער השני של אשקלון אבל במצב הנוכחי עדיף כבר שחקן שדה עם כפפות שוער.

    אני לא מופתע מההפסד של מכבי נתניה אתמול כמו שאני לא אהיה מופתע מניצחון שלה על כל קבוצה בארץ. דראפיץ' וברדה גם אם אתמול הפסידו את המשחק עם הרכב לא נכון עושים מעל ומעבר העונה, יש להם סגל מאוד בינוני שברמת התיאוריה אמור להיות בסביבות מקומות 9-10 ותחת מאמנים מסוימים גם היה מתמודד כנגד הירידה וזה טבעי לראות את חוסר היציבות בתוצאות. יהיה מעניין לראות בפלייאוף העליון את נתניה כאשר היא משוחררת מדאגות, כמו במם של אייל שני זאת יכולה להיות הצלחה מסחררת או התרסקות איומה.

    הפועל חיפה? הצלחה ענקית כבר עכשיו, עוד יכולים לקחת את העונה שלהם יותר רחוק. כאחד שהיה בטוח שיעבירו עוד עונה סתמית בתחתית אני אוכל את הכובע ומצדיע לקלינגר שלמרות ההפרעות עם ממן ושיימן ממשיך לשמור את הפועל חיפה בפוקוס.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    בהנחה שהפועל חיפה לא באמת תתמודד על האליפות בפלייאוף עצמו, יהיו לנו בפלייאוף קבוצות שישפיעו בגדול על מאבק האליפות. אני רואה את מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים יכולות לאבד נקודות ולהפסיד בכל משחק שלהם מול הפועל חיפה, מכבי נתניה ובני יהודה. יש פערים, הם לא גדולים ומדובר בקבוצות שבאות רעבות מאוד מול קבוצות גדולות. המקום הראשון מתחלף לא מעט בחודש האחרון, אני צופה עוד זיגזג ממושך בשלישייה הראשונה.

    עדיין קשה לי להאמין שהפועל חיפה תשתחל למקומות 1-3, אבל זה בהחלט אפשרי.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,950
    לייקים שהתקבלו:
    10,129
    אם בית"ר רוצה לקחת אליפות העונה ויותר חשוב לגרום לאוהדים שלהם להאמין שהיא יכולה לקחת אליפות העונה המפתח הוא בשני המשחקים הקרובים. ניצחון על בני יהודה הנאחסית היום במשחק טריקי ללא קהל ולפחות תיקו בטרנר בשבוע הבא ויהיה אפשר לומר שאנחנו בתמונה בהנחה ולא נמעד במשחקים נגד עכו ורעננה שמסתמנת כקבוצה לא פראיירית. מנגד בתסריט רע יותר הפסד/תיקו היום והפסד בשבוע הבא והפער כבר על 6-7 נקודות ויאללה לים.

    ההיגיון אומר שהנפילה קרובה אבל העונה הזאת לא הגיונית בעליל.
     
  14. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    משומר לדעתי יותר אשם בגול. הוא גם איחר בסגירה וגם הסתיר לאיינוגבה את הכדור.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    7,086
    הפועל באר שבע במרחק שתי נקודות ממכבי חיפה שבמקום הראשון (אחרי ניצחון 2-0 על מכבי חיפה בוסרמיל), מכבי חיפה רוכשת מאיתנו בחודש ינואר את אליניב ברדה -

    אליניב ברדה עבר למכבי חיפה

    הפועל באר שבע נאבקת נגד מ.ס אשדוד על הכרטיס לאירופה, מ.ס אשדוד רוכשת ב31.12 את בלסינג קאקו מהפועל באר שבע -

    https://he.wikipedia.org/wiki/בלסינג_קאקו


    עכשיו תמשיך במסע הדמגוגיה נגד הפועל באר שבע שעושה דברים שלא נעשו מעולם (אל תיתן לעובדות לבלבל אותך).
     
    gilad16 ו-yakar אוהבים את זה.