האיטלקיות במפעלים האירופאים 2017/18:: רומא בחצי גמר ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏14/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא טענתי שהליגה הספרדית היא איזה ליגה של טיטאנים. אבל לריאל מדריד, אתלטיקו וברצלונה יש אחת את השנייה, כאשר יש לך עמדה חלשה במגרש, אתה תשלם במקום. לריאל יש קבוצה כמעט מושלמת, מלבד עמדה אחת במגרש, וזה לבד מספיק לה לא-לקחת אליפות. אם היא הייתה עם הסגל הזה בליגה שאין בה את ברצלונה, יש מצב שהם היו חושבים שבנזמה חלוץ מספיק טוב.
    אם ניקח את סביליה לדוגמא, הקבוצה הגיעה לרבע גמר הצ'מפיונס, הישג כביר. אבל ספגה כמה השפלות, השפלות שיגרמו לה לנסות לתקן את הנקודות החלשות שיש בקבוצה ולהשתפר לקראת העונה הבאה.
    הדומיננטיות של יובנטוס בליגה פוגעת בה ישירות וגם בעקיפין, כי גם היריבות חושבות שהן לא כל כך רחוקות מאליפות, ולכן הן צריכות שיפור ממשי בסגל. התבוסה של רומא לברצלונה גרמה לאנשים פה בדיון להגיד שצריך להחליף 7 עמדות במגרש. אני די בטוח שלולא מפגש עם ברצלונה זה לא היה נאמר.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    למה שזה לא יהיה רלוונטי? זה לא מובן מאליו שכל קבוצה יכולה להשתפר בכל נקודת זמן? ריאל מדריד מגששת אופן קבוע אצל דה חאה, לבנדובסקי ולאחרונה גם אצל ניימאר בדיוק מהסיבה הזו. וזו קבוצה היסטורית שזכתה ב3 מתוך 4 אליפויות אירופה האחרונות. מן הסתם שגם יובנטוס יכולה להשתפר. וכן, היו גרסאות יותר טובות של יובנטוס. יהיו כאלה גם בעתיד. הציפיה לראות כל שנה את הגרסה הכי טובה של עצמך היא ילדותית, זה בלתי אפשרי.
    ההגנה הזו לא תמיד הייתה מושלמת. בונוצ'י לא תמיד היה בונוצ'י של העונה שעברה. גם לקייליני היו תקופות של on/off. אנשים שוכחים אבל שנה אחת לפני שהעפילה לגמר בברלין יובנטוס הודחה בבתים ע"י גלאטסראיי. דברים לוקחים זמן, וכשכל מיני פרימדונות כמו פוגבה דורשים משכורות עתק כדי להישאר זה מעלה את דרגת הקושי ליצור המשכיות. הצורה שמארוטה מתמודד עם האתגרים האלה היא מדהימה. לריאל מדריד אין את הבעיות האלה, כל שחקן הרכב שם מרוויח 8 ספרות לשנה. יובנטוס הנוכחית פשוט לא יכולה להתחרות עם זה. אין לדרגת הקושי של הליגה האיטלקית שום קשר לזה. גם בשנים הרבה יותר יפות של הליגה האיטלקית התנועה זרמה מכיוון טורינו למדריד ולא להיפך. תשאל את זידאן.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    דווקא סביליה ורומא הן קבוצות מאד דומות. בשתיהן רצים למכור כל שחקן שיש עליו הצעה נדיבה. רבאק אפילו המנהל המקצועי המיתולוגי של סביליה נמצא היום ברומא.
     
  4. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    1. מה שמונע מריאל לקחת אליפות ולהיאבק עליה זו לא עמדה חסרה אחת אלא פתיחת עונה גרועה מאוד וברצלונה אחת שמסרבת להפסיד ובמדריד חושבים שבנזמה מספיק טוב, לכן נותנים לו קרדיט.

    2. את התבוסות שלה סביליה חטפה מול קבוצות בדרג נמוך ואי אפשר גם להשוות בינה לבין יובנטוס בשום צורה.

    3. הדומיננטיות הזו של יובה לא פגעה בה והיא לא זו שגרמה לה להפסיד למדריד פעמיים כמו שהדומיננטיות שלה היא לא זו שסייעה לה להגיע לשני גמרים ב3 עונות, יובנטוס היא קבוצה איכותית וההפסדים היחידים שלה היו לקבוצות טובות ממנה, זה דבר שקורה בכל העולם.

    4. המשחק של רומא בספרד גרם לאנשים לומר שכדי "להתחרות בברצלונה צריך..." אבל כולם יודעים שלא בארסה היא המדד לרומא.

    1. לא התעופפתי לשום מקום.
    2. ההגנה המושלמת חטפה מריאל מדריד רביעייה - ההגנה הזו, הלא מושלמת חטפה ממדריד שלישייה, למה כל כך קשה לקבל ולהבין שריאל כיום גדולה על יובה מכל בחינה? זו האמת וליובנטוס אין שום יכולת לשנות אותה כרגע.


    אגב אני עדיין טוען שכקבוצה אנחנן יכולים להתמודד עם מדריד ומה שהיה ב2 המשחקים האחרונים הוא יותר פסיכולוגי ומנטלי


    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/18
  5. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,839
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    ברור שדברים לוקחים זמן. יובנטוס הוכיחה את זה לגמרי. גם באיירן. אתה זוכר מתי באיירן התחילו להיות רלוונטיים גם באירופה? שדורטמונד התחילה לקחת אליפויות, ובאיירן פתחה את הכיס.

    אם לפני שנתיים היה מרקיזיו, פוגבה ועוד שאר טיטאנים פלוס אלגרי האלוהים, עכשיו אלוהים עלה עם בנטנקור ואוסאמואה.

    יובנטוס מנוהלת מדהים, מאז הקאלציופולי (??!), אפילו הכי טוב בעולם, אבל מה הקשר?
    ברור שאפשר להפסיד לריאל, כל שנה קבוצות מפסידות נגדה. אבל אל תגיד לי שאין כסף בבנק כדי לא, לדוגמא, לתת בראש לטוטנהאם.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,839
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    מסכים איתך לגמרי שיובנטוס יכולה להתמודד עם ריאל מדריד. אבל לא עם קישור של בנטנקור וחדירה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,161
    לייקים שהתקבלו:
    934
    מין:
    זכר
    בספרד במחזור 7 אתה יודע מי תהיה אלופה. באיטליה אתה יודע עוד לפני פתיחת העונה
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,804
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    בנטנקור זה אילוצים בגלל ההשעיה של פיאניץ'(וגם הימור לאור זה שהיה על הספסל את מטוידי ומרקיזיו). שנה שעברה עם פיאניץ' וחדירה "הכושל" העפנו את בארסה.
     
  9. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    למיטב ידיעתי טוטנהאם כבר הודחה על ידי יובנטוס, נכון לא בתצוגת על שלנו אבל הודחה וזה למרות שבמשחק הראשון עלינו עם חצי הרכב.

    לגבי הקישור - זו העמדה הבעייתית אצלנו ואנחנו חייבים לחזק אותה לקראת העונה הבאה בשניי שחקנים, אבל אנחנו מאוד תלויים באופציות שיהיו בשוק בקיץ ונראה שהשנה יהיה מבחר, בניגוד לעונותיים הקודמות.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  10. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,971
    לייקים שהתקבלו:
    3,368
    קרסנו מול ריאל, נכשלנו במבחן התוצאה ושום דבר לא ישנה את זה.

    האם אנחנו מתנהלים לא טוב? אנחנו מתנהלים מעולה.
    האם יש דברים לשפר/דברים שיכלו להתנהל אחרת? כן. אבל זה תמיד ככה, כל כשלון אפשר לנתח ובמבט לאחור למצוא את נקודות הכשל. אני מקווה שזה מה שיעשו במועדון בהסתכלות קדימה.
    האם זה יבטיח שפעם באה נעבור את ריאל במאה אחוז? לא.

    האם יש קשר בין המצב הכלכלי בליגה/איטליה לבין הצלחה אירופית? ברור.
    האם זה היה עוזר לנו לו היה לנו יותר כסף ? כן.
    האם זה היה עוזר לנו אילו לכל הליגה היה יותר כסף,פרסום וכוח משיכה? כן, והרבה יותר מאם רק לנו יהיה כסף.

    מצב כמו באנגליה מקפיץ את כולם למעלה, ובאיטליה אפשר רק לקנא במיתוג,בהכנסות, וגם בטאלנטים שמגיעים ומעלים את הרמה, ועדיין אפילו פפ הגאון עם ארנק פתוח בסוף נופל מול ליברפול, ופסז נופלת מריאל. בארסה ריאל ובאיירן משלבות כסף,כוח משיכה עונה סופר תחרותית בכל המסגרות כל שנה ובנוסף נסיון מאוד מאוד גדול במעמדים האלה במשך זמן ארוך, זה שילוב נדיר שעולה הרבה ולוקח זמן להשיג אותו.

    מסתכל על הדיון מהצד ורואה הרבה שחור ולבן, יובה לא טובים, יובה כן טובים. המציאות היא באפור.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  11. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לזכות בתואר? מי דיבר על זה? העיקר שלאציו תעפיל לחצי הגמר. זלצבורג לא קבוצה גרועה, את הליגה האוסטרית היא דורסת (בניגוד לנמושה העלובה שמילאן פגשה בתחילת העונה) והיא הדיחה את דורטמונד, שאני יודע שהיא לא בעונה מרשימה אבל בכל זאת - הסיפור לא נגמר ואני מקווה שהשיפוט הגרוע של אתמול לא ימשיך ללוות אותנו גם בשבוע הבא.
     
  12. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,311
    לייקים שהתקבלו:
    3,691
    מין:
    זכר
    אני אמנם לא מכיר אישית את משפחת אניילי, אבל יצא לי להכיר בחיי מעט אנשים עשירים. ומכך למדתי שדווקא הם אלה שנלחמים על כל שקל (ואולי גם בזכות כך הם עשירים).

    למה ההקדמה הזו. מצאתי זמן לקרוא את כל אשר נכתב פה, ומרוב הנכתב לא הבנתי כבר מי בעד ומי נגד ויותר מכך, מה זה נגד ומה זה בעד. מה שכן ראיתי הוא, שבאופן טבעי, כולם, כולל אוהדי יובנטוס, כתבו מהצד. אז החלטתי לכתוב מבפנים, כלומר לאיזה רגע קצר לחשוב שאני אניילי. אז סבבה, עשיתי סיבוב על הפרארי, שטתי ביאכטה לאחד האיים ועכשיו חזרתי בכדי לחשוב לרגע: יובנטוס, מה עושים... מצד אחד, אני נותן לה תקציב שגדול בהרבה מהיריבות באיטליה שמאפשר לה לקחת בקרוב, בשבע שנים, אליפות שביעית. מצד שני, הפער שלי מהיריבות באיטליה קטן בהרבה מהפער מהיריבות האירופאיות שלי. למעשה אם אשלש את ההוצאות שלי, עדיין אהיה בפיגור. הן מוציאות כל כך הרבה שמועדון כמו אתלטיקו מדריד נתפס בתודעת האנשים עני משלי, כשלמעשה הוא אפילו מעט עשיר יותר, רק עקב הפער שלו מריאל ומבארסה. כלומר שבכדי להתקרב עליהם, בכמה שנים, אצטרך להוציא מיליארדים! אך בשביל מה? בשביל להגדיל את סיכויי יובנטוס לזכות בליגת האלופות מ 1 ל 20 ל 1 מ 8...

    היה נחמד להיות אניילי, עכשיו אני שוב עצמי. בארסה וריאל מוציאות כל שנה יותר ויותר משום שהן מתחרות אחת בשניה, קבוצות באנגליה יודעות שאם כל שנה לא יגדילו משמעותית את התקציב ישארו לא רק ללא אליפות אלא ללא ליגת האלופות. לאניילי כרגע אין סיבה להוציא מכיסו משמעותית הרבה יותר כסף, ומדובר בהמון כסף. אני חושב שעד שהיריבות של יובנטוס באיטליה, לא יתקרבו אליה בתקציבם, זה גם לא יקרה.
     
    חייל שוקולד, SerieA, VAR ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    זה נאמר לפני ואחרי המשחק. 99% מהטענה היא על סמך הלפני. אף אחד לא צריך את המשחק הבודד הנוסף באפריל כדי להעריך את רמת השחקנים או את יחסי הכוחות עם שחקנים מקבוצות וליגות אחרות. אם הייתה אפשרות לצרף שחקן טוב מדה שיליו, יובה לא הייתה יורדת מזה כי הוא "מספיק לליגה". אין שום היגיון בזה. הכוונת של יובנטוס היא על ליגת האלופות. במיוחד אחרי שני גמרים (+התמודדת שווה עם באיירן) והמקפצה הכלכלית שהיא עוברת בשנים האחרונות (בזכות אותם הישגים בצ'מפיונס ליג). אם בקיץ הקרוב יהיה שחקן טוב מדה שיליו שיעמוד במסגרות תקציב\value for money, תהיה בטוח שהם ילכו עליו, וזאת למרות שאף אחד לא נתן להם פייט בליגה כבר חצי עשור.

    * אני מאמין ב: תחרות -> קבוצה חזקה יותר. פשוט לא די בכך כדי להצדיק פער איכותי עם מועדון הרבה יותר עשיר שנמצא בפיק ההיסטורי שלו.
    ** בחרתי להתמקד בדה שיליו כי בנטנקור ואסמואה הם שחקני גיבוי שמצאו את עצמם בהרכב מול ריאל בגלל אילוצי כשירות. שחקנים אחרים כמו חדירה הם חלק בלתי נפרד מההצלחה של יובנטוס. גם אם לא מושכים את העין או ריג'קטים של ריאל.
    *** אני לא מתחבר כלל לרכש של יובה. לא בקיץ האחרון ולא בזה שלפניו. אבל, השחקנים שציינת כדוגמא לטענה שלך, הם פחות או יותר האופציות המשתלמות ביותר שהיו ליובנטוס במסגרת הכלכלית שלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/18
  14. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    רק תיקון קטן
    המצב שלנו עכשיו לזכות הוא 1 ל8
    עוד מליטרדים יגדילו אותו במקסימום לאחת מחמש

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני רוצה לעשות קצת סדר בדברים שאמרתי פה בדיון.
    הכל התחיל מזה שאני מזהה ביובנטוס די הרבה כיסי בינוניות (וזאת דעתי כמובן) ושחקנים שלא אמורים לשחק בקבוצה שרואה את עצמה מועמדת לגביע האלופות. בנוסף, טענתי שיכול להיות שביובנטוס חושבים שהשחקנים הללו מספיק טובים מכיוון שהם מספיקים לה בכל המשחקים מלבד ב1-2 בעונה, שהם המשחקים החשובים בסופו של דבר. הסיבה לכך שיובנטוס מצליחה למרות הבינוניות הרבה שיש אצלה בסגל היא שיש לה מאמן נהדר ושני שחקני התקפה ברמה מעל הליגה, ועל פי התזה האחרונה שלי על הכדורגל, התקפה קטלנית מביאה לך אליפויות.
    עכשיו אני לא חושב שאי החלפה של שחקנים בינוניים היא עדות לניהול גרוע, אם זה מה שמרתיח חלק מהאנשים בטיעון שלי. רק אתמול שיבחתי את קלופ על זה שהוא לא נטש שחקן בינוני בשביל שחקן בינוני פלוס. כמו שהזכיר פה משתמש, בהרבה קבוצות עשירות וטובות מיובנטוס היו שחקנים חלשים בהרכב. הטענה שאני לא יכול להתווכח איתה, והיא תואמת את הניהול המצויין של יובנטוס מאז הירידה, היא שיובנטוס יודעת שהשחקנים הללו לא מספיק טובים, אבל מאילוצי תקציב הם כרגע מה שיש.
    האמת זה לא נראה לי, אבל פה אפשר להסכים על לא להסכים. לי זה פשוט נראה שקשה להעריך באמת כמה שחקנים טובים או לא טובים לרמות הגבוהות, עד שהם לא מתמודדים מול שחקנים מהרמות הגבוהות באמת, ואלו מפגשים שקורים רק פעם בשנה.
    זאת הסיבה ד"א שהזכרתי בהודעה הראשונה שלי את הבעיה שהייתה לאנגליות עד העונה. המאבקים הצמודים מול אלופות חלשות יחסית לא הניעו קבוצות לעשות שיפורים רציניים בהרכב שלהם, ובהרבה מאוד קבוצות אנגליות היו ועדיין ישנם שחקנים שמקומם הוא לא ברמות הללו. מספיק להסתכל על מנצ'סטר יונייטד עם אשלי יאנג בתור מגן פותח. העונה סיטי כתשה את כל יריבותיה, ולהערכתי זאת תהיה התחלה של תהליך שבסופו הקבוצות האנגליות יהיו טובות יותר ועם הרבה פחות נקודות חולשה.
     
    Captain Canada, אלעד ו-Gianzola אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.