חדשות, שמועות והעברות :: 2023/2024 - נאפולי אלופת איטליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏16/7/16.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    ישנה עליה (קלה יחסית) בהסכמי זכויות שידור (עם חלוקה שוויונית יותר), אבל זה חסר משמעות ביחס לכסף מהמשחקים הנוספים בשלבי הנוקאוט של הצ'מפיונס ליג (אותם כאמור משיגים על המגרש).
    כנ"ל לגבי הMatchday. ישנה עליה גם במחירי הכרטיסים בליגה, אבל זה כלום לעומת משחקים נוספים בהם מארחים את צ'לסי ושחטיור עם 55 אלף אוהדים.
    ויש את הCommercial, שם לא היה סיכוי להחתים את Qatar, betway, וhyundai ללא הצלחה מקצועית. כל זה תחת החוקים של FFP שהתעלקו על הצוואר בגלל הבעלות הקודמת.

    זו לא חצי תמונה. החלק השני פשוט לא רלוונטי לדיון.
    בכל אופן, הגרעון השנתי ירד מ80מ' ל15מ' וצפוי להיצמד ל0 החל מהעונה הבאה. זה טוב כי יצאנו מהscope של הFFP וישנה אפשרות להתנייד במרקאטו כפי שרוצים (כמו בקיץ האחרון, לעומת הקודמים), אבל בתור אוהד, אינני מעוניין ברווח חיובי. שיורידו את כל ההכנסה על הקבוצה באותה השנה.
     
  2. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,346
    לייקים שהתקבלו:
    2,547
    מין:
    זכר
    ראשית אני חושב שהמוצר אינו בר קיימא עם זה שקבוצה מכניסה חצי מיליארד יורו בעוד שהקבוצה האחרת מכניסה עשירית מכך. ה-FFP לא נותן שום דבר לשיפור התחרותיות אלא להגנה על החזקים.

    שנית לגבי ההכנסות של יובנטוס ורומא.
    יובנטוס מכניסה כסף מזכויות שידור (נהדר), מליגת האלופות (נהדר) ומכירת מרצ'נדייז וכו' (נהדר). רומא אותו דבר. הכל מתאגידים מערביים.
    אינטר מכניסה כסף מספונסרים רבים במזרח הרחוק ופתאום זה לא בסדר? כי הם לא ממערב העולם? נו באמת. יובנטוס מזרימה כסף דרך FIAT לעצמה ואף אחד לא אומר שזה לא בסדר, אבל שאינטר כותבת סונינג ומציירת דובון אכפת לי על תלבושת האימון זה פתאום בעייתי?

    הכל עובדות.

    פיאט מחזיקה בקרייזלר מזה מספר שנים ומפרסמת את JEEP (מותג השייך לקרייזלר) על החולצה שלה. מדובר בדיוק על אותו הדבר שסונינג עושה עם אינטר. גם פרארי, מזראטי ואחרות מוחזקות על ידי משפחת אניילי. אין לי בעיה עם זה.

    ההבדל היחיד בין אינטר ויובנטוס בעניין הספונסרים זה שאינטר מכניסה מהמזרח ויובנטוס מהמערב. כל השאר אותו דבר בדיוק.

    על מבנה הספונסרים של רומא לא אגיב כי איני מכיר את ההון של ג'יימס פאלוטה. אבל אני לא רואה הבדל בין יונדאי ו-HUAUWI שמשלמות לרומא ואינטר בהתאמה.

    עכשיו כשהסרנו את תווית "המסחרה הסינית" מהמשוואה לפחות מבחינתי, אמשיך לשאר הפוסט -

    ואיך ה-FFP היה מונע את כל הדברים הללו? הוא לא!
    נניח שפארמה הייתה היום במצב של שנות התשעים. ה-FFP היה נותן לה קנס (כן, זה יעזור נגד פשיטת רגל) ולא נותן לה להשתתף בליגת האלופות (עוד גאונות, פחות הכנסות לקבוצה שצריכה אותן) ולמעשה לא עושה שום דבר כדי שפארמה לא תפשוט רגל.

    אותו כנ"ל לגבי שאר הדוגמאות.

    הדוגמאות הן לא למצב בר קיימא בכדורגל כי מדובר היה במנהלים מזעזעים, אלא במה שכסף רב לכל המשתתפים יכול לעשות לליגה. מבנה כזה אינו יכול להתקיים בכדורגל של היום, ולכן יש ליצור מצב שהוא יתקיים. ה-FFP לא תורם לכך מאומה.

    ה-FFP הוא אחד מן הגורמים להדחה שלנו מליגת האלופות העונה כי לא היו שם גליארדיני וז'ואאו מאריו. זו דעתי. לא מדובר בכוכבי על אבל למשל גליארדיני יכל להיכנס בוומבלי ואולי לתת קצת שרירים בקישור שהיו מונעים את הקריסה. ז'ואאו מאריו יכל לתרום מול פ.ס.וו במקום קאנדרבה. זו רק דוגמה אחת.

    דוגמה נוספת היא שלא יכולנו לבצע רכישות. כל מודל שוק ההעברות של פיירו אוזיליו התבסס על כך שאינטר לא יכולה להוציא כסף. זה שהיינו מוכנים לשלם משכורות לשחקנים טובים לא אומר שיכולנו לרכוש אותו וזה שורש הבעיה.
     
    סמואל אטו ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,827
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    כמו קנסלו לדוגמא. רק לחשוב איזה קטלנים הייתם אם היה לכם גם אותו.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,297
    לייקים שהתקבלו:
    7,252
    הטענות של קובי נכונות כי הפייר פליי לא הגיע מהרגע להרגע. הסיכום על יוזמת תכנית פיננסית של אופ"א הגיע כבר ב-2009, ונכנס לתוקף רק ב-2012, כשאינטר סבלה בשני הקיצים האחרונים מההוצאות העצומות של קיץ 2016. כלומר, היה לאינטר מספיק זמן להבין את ההשלכות של הפייר פליי, את הבסיס שלו ואיך להתמודד איתו. לא עשינו את זה עד קיץ 2017, ולכן אנחנו סבלנו. זה ייגמר עוד מעט בזכות סונינג וההגעה לצ'מפיונס ליג שהביאה הכנסה עצומה, אבל אני לא חושב שיש מה להאשים את הפייר פליי בכך שאינטר ומילאן לא היו תחרותיות בשנים האחרונות. לא הפייר פליי שם 45 מיליון אירו על מאריו ו-28 מיליון על ברבוסה, כשבסכום דומה (70-75 מיליון אירו) הבאנו את איקארדי (14 מיליון), שקריניאר (20 מיליון וקפרארי), ברוזוביץ' (15 מיליון), דה פריי ואסמואה. אם המנדט של אוסיליו בקיץ 2017 היה מוחלט, ללא התערבות של קיה, סביר להניח שהיינו במצב טוב בהרבה היום. זו אשמת סונינג (וזה בסדר), לא הפייר פליי.

    הפייר פליי מבורך, הבעיה שלא אוכפים אותו באופן שווה. אינטר (זה שאינטר מכניסה 3-4 מיליון אירו מנייקי זה לא מגוחך וחסר פרופורציות?) ומילאן הן לא הדוגמה, סיטי ופסז' כן.
     
    VAR ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    רק לעניין הצ'מפיונס אגיב - בשום עולם, תיקו מול איינדהובן בבית הוא לא אשמת הפייר פליי. הודחתם כי מבחינה מנטלית הייתם חלשים במשחק הקובע.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  6. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,346
    לייקים שהתקבלו:
    2,547
    מין:
    זכר
    לא כתבתי את זה. אמרתי שהוא אחד הגורמים להדחה.
    יש גורמים רבים.
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    אז הכתובת שלך היא ההכנסות הנמוכות מהאיצטדיונים (שלא שייכים למועדונים), או זכויות השידור הנמוכות, או הפן השיווקי שנופל מהאנגלית. הFFP מגן על כל מי שמעוניין לעבוד כדי לשפר את הנתונים האלה. בזמן שסקווינצי או פררו משקיעים במועדונים שלהם בהתאם להכנסות וההכנסות עולות (בהדרגה) על בסיס הצלחה מקצועית, אתה מציע שמועדון של אוליגרך יתפוס את מקומם באירופה. שלא תהיה תמורה לעבודה מוצלחת.

    *כאן אני מאמין שאפשר להפסיק עם הסיסמאות על "הגנה על עשירים". בעיקר כי קבוצת העשירים מכילה את יובנטוס וקבוצת העניים את כל השאר (כולל המילאנזיות).

    לא. כי הספונסרים של אינטר לא פרופורציונאליים לשאר נטיבי ההכנסה או לשווי החברה (או שהפכתם לריאל מדריד ולא שמתי לב). הגדלתם את ההכנסה מספונסרים ב137% בזמן ששאר ההכנסות המשיכו לדשדש. בעולם העסקים המצב הזה הוא פשוט לא חוקי. בכדורגל דובר על כך שתהיה רגולציה והספונסר לא יעלה על % מסויים מסך ההכנסה (אחרת לא תהיה תחרותיות בכדורגל בכלל). יובנטוס דווקא סבבה בעניין הזה. אתה מבין שהספונסר שלה זו חברה מקבילה לאותו הקונצרן. תאר לעצמך שבמקום 20מ' הם מחליטים להעביר ("מכיס לכיס") 150מ'. זה היה מוריד את הFFP מהם לכל החיים.

    הוא לא?
    "חבוב, אם תקנה את מנדיאטה, תיצור גרעון שלא יאפשר לך להשתתף בצ'מפיונס ליג".
    אמר אף אחד ולאציו עברה לידיים החלקלקות של לוטיטו שניה לפני שנזרקה לליגה הרביעית.

    עם כמה שזה נשמע מצחיק, גם אני נגד העונשים האלה.

    לדעתי לא הייתם צריכים להיות שם בכלל על חשבון לאציו שבנתה קבוצה תחרותית על סמך היכולות הכלכליות שלה, מבלי לזרוק 80מ' יורו על גאליארדיני ומאריו. במילים שלך, זה לא תחרותי ולא שיוויני.

    הצעתם הצעות לוידאל ומודריץ' בשביל לראות מה יגידו? סתם מתוך סקרנות?

    נוספו לכם 75מ' יורו מספונסרים שלא תואמים את שווי המועדון. זה לא הספיק כדי לסגור את ההוצאה השנתית שלכם, ואתה מתלונן על FFP שלא מנעו מכם השתתפות במפעל שלהם כמו לקבוצות רוסיות\טורקיות במצב זהה, אך צימצמו את הרשימה בשני שחקנים? ובשאר הפוסט מדבר על תחרותיות\חזקים מול חלשים? איזה אבסורד מגוחך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/1/19
  8. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אסמכתא?

    סיטי, פסז' ודומיהן הן חלק עיקרי מהסיבה להגדלת ההכנסות של הקבוצות . הFFP מונע צמיחה של סיטי ופסז' עתידיות .
     
  9. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,800
    לייקים שהתקבלו:
    2,207
    מין:
    זכר
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    איך זה לא רלוונטי לדיון? הדיון הוא על היכולת או אי היכולת לגדול כלכלית תחת הFFP. מה שקובע את הגדילה הכלכלית שלך זה היחס בין הכנסות והוצאות. החלק של ההוצאות סופר רלוונטי לדיון. הכנסות של 140 מיליון לעומת הוצאות של 100 מיליון (באופן עקבי) זה עסק מצליח, בעוד שהכנסות של 240 מיליון לעומת הוצאות של 300 מיליון (באופן עקבי) זה עסק פושט רגל. כשאתה מציג רק את החלק של ההכנסות אתה מציג חצי תמונה ולא מאפשר לנו להגיע למסקנה לגבי הקביעה שלך והאם היא נכונה או לא.
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    כי זה Apples and oranges.
    המדד הרלוונטי לצמיחה כלכלית של מועדון כדורגל זה ההכנסות שלו. מה שבוחרים לעשות עם הכסף הנכנס שייך לפן מקצועי (או כלכלי עקיף). יחס בין הכנסות להוצאות מעניין עסקים "רגילים". בכדורגל (וכמובן לא רק) קיימים אינטרסים אחרים, כמו להשקיע את כל הכסף הנכנס (ואף מעבר לכך) בקבוצה כדי להגדיל את הערך שלה ובכך גם את ההכנסות העתידיות.
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    https://pbs.twimg.com/media/DwOh1hXX4AAm8Da.Xxx:large
     
  13. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,161
    לייקים שהתקבלו:
    934
    מין:
    זכר
    מעניין אותי רק איך סיונינג הצליחה להגדיל את ההכנסות מספונסרים של אינטר ב137 אחוז. אוקיי חלק זה הם (לא הרבה לפי מה שהבנתי) אבל השאר??
     
  14. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    השאר זה שותפים עסקיים שלהם.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    אתה פשוט טועה. להגדיל הכנסות זה משהו שכל אחד יכול לעשות, כל מה שאתה צריך זה להציג ערבויות לבנק שממנו אתה לווה כסף. גם מילאן הגדילה הכנסות בעונת 2017/18 בהשוואה לעונות האומללות שלפניה (בהן היא שיחקה לרוב מול יציעים ריקים לחלוטין), ועדיין מצבה הכלכלי הורע בעקבות אותה עונה. כל שחקן נקנה במטרה להגדיל הכנסות, בין אם במישרין (רונאלדו ליובנטוס) או בעקיפין (שחקן שקבוצה צריכה ע"מ להתקדם מקצועית, מה שיתבטא בהכנסות גדולות יותר).

    זה לא תפוחים ותפוזים, זה הצד השני של אותו מטבע.