אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    גנץ הוא אפידוזה חולפת. גם הוא מבין את זה, בגלל זה הוא מוכן לאחדות ושנתניהו יהיה ראשון ברוטציה. אין לו מה להפסיד
     
  2. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,272
    לייקים שהתקבלו:
    7,572
    מין:
    זכר
    בן גביר למזלנו לא נכנס לכנסת, אבל ביבי ניסה לתווך ולשכנע אותו לא לרוץ לבד כדי לא לאבד עוד כמה פתקים. כלומר הוא היה מוכן לקבל איש כזה וכנראה גם להציע לו תפקיד כלשהו אם זה היה מבטיח לו עוד חצי מנדט.
    אני שמח שעל סמוטריץ’ אנחנו מסכימים. שוב, מבחינתי אין הבדל בינו לבין טיבי. אפילו טיבי כמחוקק כנראה תרם לי יותר.

    אני תוהה אם אתה גם חושב שהרוקח הערבי מנסה להרעיל אותך או האחות הערביה הולכת לשלוף עליך אקדח כמו בפאודה. שר בריאות ערבי זה לא מה שיהרוג אותך, אתה יכול להוריד פאניקה.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    השאלה היא מה יהיה מגנץ אם הוא לא יכנס לממשלה. סיבוב רביעי שבו -
    1. הוא צריך להיפרד משלוש דמויות פופולריות (יחסית לח"כ סתמי) ברשימות שתומכות בו (אורלי, הנדל, האוזר).
    2. הוא צריך להישאר המנהיג הברור מול לפיד, אשכנזי, בוגי, ליברמן ופרץ (\שמולי).
    3. הוא צריך ללכת באופן גלוי לממשלה שתקום על הצבעת הרשימה המשותפת - בלי לאבד מצביעים ובלי מתנגדים מבית.
    4. הוא צריך שלא תקום מפלגת מרכז חדשה שעשויה ללכת עם נתניהו.
    5. הוא צריך להשיג לפחות 2 מנדטים יותר כשהמגמה נגדו (בחירות2 מול בחירות3 והסקרים מאז).
    אז כן, אם הוא יתגבר על כל זה הוא יהיה ראש ממשלה. סיכוי די קלוש.

    מצד שני, הוא יכול להיות שר ביטחון כאן ועכשיו. זו כמובן הפרת הבטחת בחירות נוראית, אבל תדמיתית הוא יוכל לעטוף את זה יפה ב"אחדות לאומית בשעת משבר", "די לשנאת אחים", "הגיע הזמן לאיחוי" ושאר סיסמאות ששוות הרבה יותר בקלפי מאשר עשייה אמיתית וכנות מול הבוחרים.
    עוד 3 שנים נתניהו עשוי להיות בבית עם הנכדים כשגנץ שר ביטחון פופולרי שכולנו כבר דמיינו כראש ממשלה בסיטואציה מסוימת.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,219
    לייקים שהתקבלו:
    6,067
    המצב לא פשוט. אני מחכה עכשיו לעדכון היומי, אבל ההערכה שלי היא ששוב נקבל לשמוע מספרים קשים. כרגע מספר הנדבקים עומד על 4204 ומספר המתים כתוצאה מהנגיף הוא 179. (גילאים 57-97)

    מעניין לדווח שבעיקר בדרום הולנד הנגיף עושה שמות. כנראה זה בגלל הקרנבל כשאז הכל התחיל. בנתיים אין גם פה סגר כללי, אבל המון אזרחים מתנהגים כמו מטומטמים. מזג האוויר משתפר ואתמול סגרו את הכבישים לחוף כי אנחנו הלכו בהמונים לטייל בשפת הים ויערות. לדעתי לא יקח הרבה זמן עד שיחמירו עם החוקים. בשום שלב רוצים פה סגר כללי, אבל בתי החולים במחוז ברבנט שבדרום, כבר מעבירים חולי קורונה למקומות אחרים במדינה (אלה שנמצאים בטיפול נמרץ).

    עריכה:
    34 אנשים נפטרו ביממה האחרונה. 545 חולים חדשים. כשבודקים את הגיל הממוצע לאלה שנפטרו מאז פרוץ המשבר מגלים שהוא 82. צריך לציין שההערכה היא שמספר הנדבקים הרבה יותר גבוה, אבל לא כולם בודקים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/3/20
    Clichy ו-yonmu אוהבים את זה.
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,949
    לייקים שהתקבלו:
    2,576
    האופציה של ממשלת מיעוט לא באמת קיימת. הם כן משתפים פעולה עם המשותפת בכנסת בדיוק כמו שנתניהו שיתף איתם פעולה בעבר כמה פעמים כדי להפעיל לחץ עליו על הליכוד (החלפת יו"ר הכנסת). מוזר שהמשא ומתן שקיימו מיקי זוהר ומתן אשל מטעם נתניהו עם הח"כים של רע"ם שנה שעברה כדי שימנעו ויאפשרו להקים ממשלת 60 לא הפריע לך.

    אני לא מסכים איתך שאם גנץ היה מאגף את נתניהו מימין הוא היה מקבל יותר קולות. הוא כבר ניסה את זה וזה לא הלך, לביבי ולגוש הימין יש בייס מאוד חזק שהתחתית שלו זה אולי 53 וזה גם ביום שחור מבחינת אחוזי הצבעה. האמת היא שהסכסוך הפלסטיני רלוונטי כמו פלאפון של נוקיה ולכן ההצבעה כאן היא על אופיה של המדינה. כך גם הדיון הכלכלי לצערי, ולדעתי לא משנה איזה ממשלה תקום לא נראה רפורמות גדולות לטובת השוק החופשי (אולי רק עם ממשלת אחדות ללא מפלגות סקטוריאליות).

    גוש הימין הוא שמרני יותר, דתי יותר עם סממנים לאומניים קיצוניים בשוליים (סמוטריץ, פרץ) ועם פולחן אישיות למנהיג הנוכחי.

    גוש המרכז שמאל מורכב ברובו מאנשים חילוניים וליברלים שמעדיפים מדינה יותר מערבית. בשוליים יש סממנים של שמאל רדיקלי/פוסט ציוני (זנדברג, הורוביץ).

    רובם המוחלט של מצביעי כחול לבן וגם ליברמן לא שייכים לגוש הימין הזה, גם אם הם ניצים בנוגע לסכסוך הישראלי פלסטיני, שכמו שאמרתי לא רלוונטי בכלל בעתיד הנראה לעין, הם לא רוצים 61 של ימין חרדים מלא מלא.

    בגלל זה תמיד היה עלה תאנה בממשלות נתניהו שאיזנו את זה (ואחרי זה התרסקו בבחירות), אבל המיאוס מנתניהו כעת גדול מאי פעם ובמרכז שמאל למדו מטעויות עבר ולא מסרו את עצמם לנתניהו.






    Sent from my SM-A750F using Tapatalk
     
    שי, LFC-Gerrard1 ו-Sturridge אוהבים את זה.
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    אתה מפספס רק עובדה אחת -
    גם מי שהתעקש לא להיות עלה תאנה בממשלות נתניהו - בוז'י, ציפי לבני (מחנ"צ), שלי יחימוביץ', אבי גבאי (עמיר פרץ?) - נמחק מהמפה הפוליטית.
    בלי בייס מגזרי (חרדים ספרדים, חרדים אשכנזים, עולי ברה"מ, 'קיבוצניקים', דתיים לאומיים) קשה מאוד לשרוד מחוץ לשלטון.
    אגב, כאן מגיע ללפיד שאפו, שבאמת הקים מפלגה מאפס ומחזיק אותה כמעט עשור. רק חבל שמבחינתו זה או רה"מ או כלום.
     
    italiano, DRORIKO ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  7. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    עכשיו אתה סתם מנסה להציג אותי כגזעני. מעולם לא אמרתי שיש לי בעיה עם טיבי עודה והיבא יזבק כי הם ערבים וציינתי כמה פעמים אותם באופן פרטני כדי שאפילו בטעות לא ישתמע שהשנאה שלי לאנשים האלה נובעת מכך שהם ערבים. את עופר כסיף אני שונא בדיוק כמו שאני שונא אותם, הם איום הרבה יותר גדול על השפיות במדינה הזאת מאשר ביבי.
    שר בריאות ערבי זה לא מה שיהרוג אותי, כבר היה כאן שר ערבי וזה לא הפריע לי, שר בריאות שהיה יועץ באש"ף לענייני ישראל יהרוג ועוד איך ואני מתנצל שאני לא מוכן שאיש כזה יהיה חלק מהממשלה או יהיה חלק מהקבינט הבטחוני. בחברה אוטופית לאיש הזה אין תעודה כחולה בכלל.

    אם כחול לבן רוצים לנצל את הרשימה המשותפת לאינטרסים הפוליטיים שלהם כמו הליכוד אז שיהיה, אני מעולם לא אמרתי שהליכוד לא עשו את זה ולא הגנתי עליהם בנושא הזה, זה רחוק שמיים וארץ מלהכניס אותם לקואליציה ולתת לגיס חמישי שחותר תחת המדינה תיקים שזה מהלך שאף מפלגת ימין או אפילו מפלגה שקוראת לעצמה מפלגת ימין מעולם לא העלתה בדעתה לעשות, והנכונות הזאת מצד כחול לבן זה מה שנתן לביבי אחוז נכבד מהקולות שקיבל.
    אני לא זוכר מתי בני גנץ ניסה לאגף את ביבי מימין או בכלל להציג אג'נדה עצמאית וברורה שמבהירה מה התוכניות שלו ולא כוללת טינופים על ביבי, ואם אתה אומר שהוא כן ניסה לעשות את זה ואז כשראה שזה לא עובד בחר לשבור עם כל ההגה שמאלה זה בעיקר מעיד על האיש ועל סדר העדיפויות שלו שבו להיות ראש ממשלה בכל מחיר יותר חשוב מלנסות לתקן את הבעיות בחברה ובמדינה, גם אם זה אומר לשנות את האג'נדה שלך ב-180 מעלות ולהיות שרלטן שמוכר אופיום להמונים ואומר רק את מה שאנשים רוצים לשמוע. זה הכול חוץ ממנהיג.
    גוש הימין הפך ליותר לאומני יותר דתי ויותר שמרני כמו שהשמאל הפך להיות יותר מתחסד יותר מלא בשנאה והלקאה עצמית ופחות נאמן לערכי הציונות ברמה שגם האבות המייסדים של הקומוניזם בישראל היו מתביישים בו. הקיטוב מגיע משני קצוות המפה הפוליטית ולא רק מהימין.
    לא כל מי ששייך לגוש הימין הוא לאומן דתי ושמרן (אני ימני ואני לא אף אחד מהדברים האלה) כמו שלא כל מי ששייך לגוש השמאל הוא חילוני ליברל ונאור, בעיניי רובם הם טיפשים ונאיביים שחיים במציאות מדומה ומונעים מאותה שנאה למי ששונה מהם כמו חלק מהאנשים בימין.
    הסכסוך הפלסטיני לא רלוונטי בעיקר בגלל היעדר פרטנר שהשמאל מחפש בכוח ובכל מחיר, גם במחיר של הגעה מעמדת נחיתות למשא ומתן עם ישות שרוצה לכלות אותנו מהעולם. ובדיוק בגלל זה ובגלל הפחד מהעובדה שגוש השמאל יהפוך את הסכסוך הזה לרלוונטי שוב בכל מחיר הגוש הזה מייצר כל כך הרבה אנטגוניזם.
    To cut a long story short, בני גנץ לא חייב להיות עלה תאנה בממשלת נתניהו, לפי הצעת הרוטציה שקיבל זה לא נראה שהוא ייכנס בתור עלה תאנה, הוא פשוט בחר בשותפים הקואליציוניים הלא נכונים כדי להקים ממשלה וכשהוא יישב על הכיסא (אם זה בכלל יקרה) גם הוא יצטרך להפר הבטחות (נראה אותו מקיים בו זמנית את ההבטחות לא לשבת עם הערבים לא עם החרדים ולא עם ביבי, כנראה הוא תכנן להביא 120 מנדטים) וגם הוא יצטרך להתמודד עם חקירות נגדו (מישהו אמר המימד החמישי?) ונגד חברי הסיעה שלו (מישהו אמר מסמך הרפז? הונאת משקיעי חברת שמן?), כי בסופו של יום אם אתה שונא את ביבי כי אתה חושב שהוא מושחת אתה צריך לשנוא את כולם ללא יוצא מן הכלל, ובוודאי לא לצאת מנקודת הנחה שכל אחד יכול להוות אלטרנטיבה לראשות הממשלה, בטח ובטח שלא בנאדם עם אפס ניסיון פוליטי שעדיין לא יודע איפה המושב שלו במשכן הכנסת או מה הדעות הפוליטיות שלו.
     
  8. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    לא רשמתי שום סיסמא בתגובה שלי.
    אל תעוות את המציאות.
     
  9. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    המשפט "אתם אומרים שתהיה חרא ממשלה?אשמח להוכחות לכך ולא טור דעה." יכול להיכנס לספר "סיסמאות נדושות for dummies".
    אתה הרי יודע שלא תקום כאן ממשלה כזאת אז הכי קל לבקש הוכחות שהממשלה הזאת היא אסון למדינת ישראל כי כל דיבור על ממשלה כזאת הוא היפותטי ולא הוכחה, אז באותו מטבע אני מבקש שתוכיח לי איך ממשלה כזאת תהיה טובה למדינה.
    בוגי שר הביטחון? כבר היינו בסרט הרע הזה. אבי ניסנקורן שר האוצר? עדיף כבר קרל מרקס. תמר זנדברג שרת החוץ? אני מוציא דרכון פורטוגלי באותו רגע.
     
  10. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,949
    לייקים שהתקבלו:
    2,576
    אף אחד לא דיבר על הקמת ממשלה עם המשותפת, דיברו על ממשלת מיעוט בתמיכת המשותפת. (וגם עם זה הם לא באמת תכננו ללכת עד הסוף). לא על חברי קבינט ולא על שרים בממשלה.

    לא אמרתי שכל מי שימני הוא לאומן וכל מי ששמאלני הוא נאור. אני בכלל בז להגדרות האלה של ימין או שמאל. אני ליברל כלכלי, בעד הפרדה דת מהמדינה, פרגמטי מבחינה מדינית ובטחונית, לא איש א"י השלמה ולא מקדש אדמה אבל לא רואה היתכנות לפיתרון הסכסוך בטווח הנראה לעין. אז מה אני בדיוק?

    תעשה גוגל זריז על החזון של הרצל למדינה הציונית. ייתכן שהוא יתפס לך כ"סמולני יפה נפש".

    לקראת הסוף כבר התחלת לדקלם את התעמולה של הליכוד נגד כחול לבן, מכיר אותה בעל פה, תחסוך ממני


    Sent from my SM-A750F using Tapatalk
     
  11. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,949
    לייקים שהתקבלו:
    2,576
    ציפי לבני הייתה בניגוד לנתניהו יו"ר אופוזיציה אנמית וחסרת שיניים וגם היא הצטרפה בסופו של דבר לממשלה של נתניהו ב-2013

    שלי יחימוביץ' הייתה עם תקרת זכוכית, לא היה לה מה שצריך כדי לחדור למיינסטרים. היא גם הכרישה לפני הבחירות היחידות שעמדה בראש שהיא לא מתמודדת על תפקיד ראש הממשלה ובסוף סיימה אפילו אחרי לפיד.

    בוזי ניהל מו"מ מתקדם עם נתניהו רק כדי לחטוף זרנוק אחרי שנתניהו סגר עם ליברמן. בלי שום קשר, העובדה שקיבל 24 מנדטים הייתה הפתעה בפני עצמה, לא היה לו סיכוי אמיתי לנצח את נתניהו.

    את מפלגת העבודה החיבור של כחול לבן חיסל. גבאי אמנם עשה טעויות איומות בקמפיין אבל שום דבר לא היה עוזר לו, ברגע שכחול לבן נוצרה מפלגת העבודה (וגם מרצ) החלה את צעדי הגסיסה שלה.

    הטעות הגדולה של לפיד הייתה הכניסה למלכודת הדבש של נתניהו עם תיק האוצר. אין שום סיכוי לצאת טוב מהתפקיד הזה ויעיד על זה נתניהו שלדעתי היה שר אוצר טוב אבל שילם על זה מחיר כבד בקלפי.

    Sent from my SM-A750F using Tapatalk
     
  12. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    ממשלה עם המשותפת, ממשלת מיעוט בתמיכת המשותפת, בשבילי זאת אותה גברת בשינוי אדרת קרי ממשלה שמסתמכת על גיס חמישי ותתפרק במהרה, ההבדל היחיד הוא שממשלת מיעוט בתמיכת המשותפת הוא כסת"ח של כחול לבן לשיתוף הפעולה שלהם עם גורמים עוינים וחסרי לויאליות למדינת ישראל. אחרת אני מבקש שתסביר לי למה שני חברי כנסת מכחול לבן בעצמה מתנגדים גם לממשלת מיעוט בתמיכת המשותפת. אגב, אני באמת לא מבין איך ליברל כלכלי יכול להצביע למפלגה שמספר 2 שלה היה אחד משרי האוצר הכושלים במדינה ומתכננת להריץ את ניסנקורן לתפקיד שר האוצר אבל וואט אבר.
    איזה הרצל לחפש? הרצל שלנו? שחיפש איפה לשכן את יהדות אירופה ואחרי שלא הצליח לרכוש אדמות בארגנטינה בשביל זה התפשר על אוגנדה? הרבה מים עברו בנהר מאז המאה ה-19, וגם הרצל הוא לא בדיוק משה רבנו של העת החדשה, הלוואי והמדינה הזאת הייתה מדינת היהודים יותר מאשר מדינה יהודית רק חבל שבחזון של אותו הרצל היא לא הייתה מיועדת לכולם וגם לא הייתה אמורה להיות פה בכלל. אני לא יודע אם הרצל "סמולני יפה נפש" כמו שאתה חושב שהייתי קורא לו (למי כן קראתי ככה?) אבל אם אתה שואל אותי אני בטוח שגם הוא לא היה מצביע לכחול לבן כי אני חושב שגם הוא היה מבין שהשותפים הקואליציוניים שלהם לא שונים מהאנשים שגרמו להרצל להבין שליהודים חייבת להיות מדינה כששלחו אותו לסקר את משפט דרייפוס.
    לגבי התעמולה של הליכוד, אין לי מושג על מה אתה מדבר כי אני בכלל לא מצביע ליכוד ולא התעמקתי יותר מדי באג'נדה שלהם אבל אם תבחר להתייחס עניינית (ואני מניח שאין לך מה להגיד עניינית ובגלל זה בחרת לקרוא לזה תעמולה של הליכוד) סביר להניח שאענה.
     
  13. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,949
    לייקים שהתקבלו:
    2,576
    אני כבר הבעתי פה תמיהה על המהלך עם המשותפת והתנגדתי, אבל כמו שאמרתי, לא חושב שהייתה לזה היתכנות. המחשבה השגויה לדעתי שלהם הייתה שברגע שידיחו את נתניהו יצטרפו אליהם הליכוד בלעדיו, שזה כמובן חלומות באספמיה.

    לפיד קיבל מנתניהו ושטייניץ את משרד האוצר עם גירעון של 40 מיליארד וצמצם אותו ל-28 מיליארד בזכות מהלכים לא פופולרים של העלאת מיסים. זה נכון שהוא היה עלול לחרבש את זה עם מע"מ 0, אבל זה לא קרה בסוף. בכל מקרה, כחלון היה שר אוצר פי 100 יותר גרוע ממנו, הוא קיבל ירושה של די טובה מלפיד, וחילק מתנות מעודפי מידים בשביל פופליזם קצר טווח. לא עזר לו.

    על סמך מה החלטת שניסנקורן הוא שר האוצר המיועד של כחול לבן? אה בעצם אני יודע איך, התעמולה של הליכוד הדהדה את המסר הזה. בכחול לבן אמרו שיקבל תפקיד שר כלכלי (משרד הכלכלה או משרד הרווחה). אני לא משתגע על ניסנקורן, אבל הוא רחוק מלהיות סוציאליסט כמו פרץ או יחימוביץ'. אם כבר המקביל שלו זה חיים כץ, וגם במקרה הזה אני לא בטוח שהוא בלבל שלו.

    למה אתה רוצה שאני אתייחס עניינית? מה קשור המימד החמישי ופרשת הרפז? סתם דחפת את זה לדיון בלי קשר לכלום. הליכוד הדהדו את זה בתעמולה שלהם כל הזמן, לא הבנתי במה זה אמור לשכנע אותי?

    Sent from my SM-A750F using Tapatalk
     
    Sturridge אוהב/ת את זה.
  14. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,590
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    רק הערה - מה שיש היום בליכוד זה הכל חוץ מליברליות כלכלית. הועדים, תקציבי ישיבות ובאופן כללי 10 שנים של נתניהו בשלטון שכוללות חסמי ייבוא קשים ביותר.
     
  15. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    כחלון שר אוצר נוראי אבל זה עדיין לא הופך את לפיד לשר אוצר טוב. אני לא מתיימר להבין בנושא הזה יותר מדי (גם יאיר לפיד לא, ככה לפחות הוא אמר) אבל במערכת הבחירות הראשונה נחשפתי לגלעד אלפר שהוא לשם שינוי בנאדם שבאמת מגיע מהתחום שהסביר כמה הבעיות בכלכלה הישראלית הן הרבה יותר מהותיות שהרבה יותר קשה לפתור ע"י העלאת מיסים כמו הריכוזיות במשק והרגולציה המסואבת שתוקעות מקל ענק בגלגלים של הכלכלה הישראלית וניכר שאת זה אף אחד לא ניסה לשנות, בטח שלא יאיר לפיד. חוץ מזה שגירעון של מדינה מושפע מכל כך הרבה משתנים שבכלל לא תלויים בשר האוצר בפרט או במשרד האוצר בכלל שזה קצת מגוחך לזקוף את זה רק לזכות יאיר לפיד והעלאות המיסים הגאוניות וחסרות התקדים שלו. עצם העובדה שהוא בכלל העלה רעיון כמו מע"מ 0 מעידה כמה הוא חסר הבנה בנושא הזה.
    בכחול לבן אמרו שהוא יקבל את משרד הכלכלה או הרווחה והוא אומר שהוא דרש את משרד האוצר בתמורה לתמיכתו (וכמובן תמורת תמיכת אנשי ההסתדרות המאוד ליברליים כלכלית), הכול זה מילה כנגד מילה ואף צד לא מציין עובדות. אבי ניסנקורן שר אוצר זה תרחיש יותר מריאלי בהנחה שלגנץ יש 61 בלי הליכוד, וזה אסון מבחינתי.
    המימד החמישי ופרשת הרפז לא נועדה לשכנע אותך בכלום, היא נועדה להזכיר לכל מי שקורא לנתניהו מושחת ופוסל אותו בגלל חקירות שמתנהלות נגדו שהוא אמור לעשות אותו דבר גם אם מדובר בבני גנץ וחברי סיעתו. קשה לי לקרוא לחקירה משטרתית בלתי תלויה "תעמולה של הליכוד" ולמרות שיש הבדל בין חקירה משטרתית לכתב אישום זה לא משנה את הנקודה שלי והיא שבכחול לבן יושבים מושחתים לא פחות מאשר בליכוד. זה פשוט בא בעטיפה יותר יפה לכאורה.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 4, אורחים: 122)

  1. Bluekipper