אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    אני יכול גם להוסיף לך שהם לא עומדים בצפירה ותומכים בפלסטינים רק חבל שזה קבוצה שנקראת נְטוּרֵי קַרְתָּא שהם מתנגדים לציונות ומדינת ישראל. בנוסף יש עוד קבוצות קיצוניות.
    אתה לא יכול להכליל על כל החרדים בארץ בגלל קבוצה קטנה, גם קל להכליל את כל החרדים כקבוצה אחת למרות שהם לא. רק אם תשמע על המלחמות של החצרות השונות או הליטאים נגד החסידויות
    בדיוק כמו שחילוניים זה קבוצה הרבה יותר רחבה.

    נ.ב.
    הסרטון הזה צוחק על כך שיש חרדים, נְטוּרֵי קַרְתָּא, שעושים חגיגה ביום הזיכרון לחללי צהל ויום אבל ביום העצמאות ומראה שיש חרדים שדואגים לחיילי צה"ל.
     
  2. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,590
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    @LFC-Gerrard1
    בין כל ערימות הספאם שרצות פה תענוג לקרוא את ההודעות שלך בנושא.
     
    Lebron, LFC-Gerrard1 ו-סיונרה אוהבים את זה.
  3. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    הציוץ שלו נכתב בציניות. הוא רצה להראות איך אפשר לסובב את הסיפור בו חרדים עושים על האש בשביל החיילים ולהציג את זה ככותרת נגד החרדים, בדיוק כמו שאתה עשית.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  4. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,162
    לייקים שהתקבלו:
    1,626
    תודה לך ידידי:)
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    @LFC-Gerrard1 מצטרף.

    מאיפה אתה יודע אם יש לי או אין לי קרובים שנהרגו או אם הייתי בצבא ומה עשיתי שם, אנחנו מכירים אישית ולא ידעתי? אני יודע למי כן יש קרובים שנהרגו - לאנשים שמשתתפים ביום הזיכרון היהודי ערבי. לא ראיתי שזה מפריע לך לבקר אותם.
    אני לא מחשיב את עצמי יותר נאור מאחרים. אולי אתה החשבת אותי ככזה והאכזבה שלך ניכרת כשאתה מגלה שאני אדם רגיל כמו האחרים. וממתי להיות צבוע זה הדבר הכי נורא בעולם. הרבה יותר גרוע לדעתי זה לחשוב שאתה יודע הכל ולא להיות מוכן להקשיב לאנשים אחרים ולדעות אחרות, אבל זו רק דעתי האישית.
    לגביי ההכנסה שלי, לא יודע למה זה עניינך, אבל אני דווקא כן נפגעתי כלכלית מהקורונה. וגם בהנחה ולא, אז אני באמת לא מצליח להבין למה זה רלוונטי.

    בלי קשר לציקצוק השנתי לגביי יום הזיכרון. אם הם רוצים לדאוג לחיילי צה"ל, שישארו בבית ולא יעשו על האש בחבורות בזמן שמגיפה משתוללת בישוב שלהם, ובטח שלא יתקרבו לחיילים כדי לתת להם אוכל.
     
    Mamadu, oranfu ו-LFC-Gerrard1 אוהבים את זה.
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    סיונרה

    בזה אני איתך, אין סיבה להתקהלות גם אם זה בשביל לדאוג לחיילי צה"ל.
     
  7. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    יש פה איזה קטע בישראל להתפס על פלג מסוים של חרדים ולציין כל דבר רע אשר החרדים עושים קשור לאותו פלג.הגיע הזמן להפסיק את השקר המטומטם הזה.כמובן שלא כל החרדים הם אותו דבר ויש כאלה שמשלמים מיסים ומתגייסים.אך אותם חרדים הם מיעוט.

    @סיונרה לא מכיר אותך אישית כמו שציינתי בתגובה אשר כתבתי אתמול.אין דבר 'יום זיכרון יהודי-ערבי'.לא עושים יום זיכרון לאנשים אשר כל המטרה בחיים שלהם זה רק לרצוח חפים מפשע מתוך הנאה.
    אולי אינך מחשיב את עצמך כיותר נאור,אבל הינך מתבטא בצורה כזאת שאתה כן.אין לי שום אכזבה ממך,כיוון שלא פיתחתי לגבייך שום ציפיות כי אני לא מכיר אותך מעבר להודעות שאתה כותב בפורום.לא ציינתי בשום מקום שלהיות צבוע זה הדבר הנורא בעולם ולא אמרתי שזה נורא.רק הדגשתי שאתה אחד כמו כולנו,כיוון שהתוכן של ההודעות שלך מתבטאות בצורה שכיביול אתה טוב מאיתנו.
    נפגעת כלכלית,כאשר להפגע כלכלית יכול להתבטא שקופת הגמל\מניות וכדומה שלך נפגעו,אבל יש לך מקום לחזור אליו לעומת אחרים.
    בנוגע לחלק של הכיס האישי שלך,לא נכנסתי לשם אף פעם זה לא ענייני.
     
  8. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,590
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    כצופים מהצד אני לא חושב שיש לנו פריבילגיה לשפוט (להביע דעה כן) משפחות שכולות איך הן מנציחות את היקירים שלהן אפילו אם היו מרימים מערכת הגברה עם שירים שמחים ליד הקבר מהסיבה הפשוטה שהשכול והאבל הם קודם כל עניין פרטי לפני שהוא לאומי, ולכן לדעתי זה לא רלוונטי.

    ואחרי שאמרנו את זה, באופן אישי אני לא מבין מה הטעם בטקס כזה. מודה שאני לא בקיא עד הסוף בפרטים אבל אם לדוגמא אחד מהנופלים הפלסטינים שמונצחים הוא כזה שירה על חיילים/תכנן לעשות פיגוע או כל דבר זדוני אחר ומת - האם זה בכלל הגיוני להנציח אותו בטקס כזה (וכן גם אם אלו שמנציחים אותו מסתייגים)? לא נראה לי.

    אבל בעיקר חבל שהדבר הזה תופס כל פעם מחדש נפח משמעותי ביום הזה.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,220
    לייקים שהתקבלו:
    26,261
    מין:
    זכר
    סעיף 7 הוא סעיף מפתח. השיטה עובדת כך שאדם יצא חיובי בבדיקה(שכידוע גם לא תמיד מדויקת) ואז נפטר, לא באמת עושים חקירה של סיבת מוות אמיתית - רושמים קורונה. הטענה פה לא שאף אחד לא מת מהוירוס הזה, אלא לגבי הרישום האוטומטי של סיבת מוות - קורונה ואז כניסה לסטטיסטיקה. אם כך אתה לא יכול באמת לטעון לגבי זה שהתמותה פה גדולה מהשפעת.
    חוץ מזה יש התעלמות מוחלטת מהעלות האלטרנטיבית. שוב לא יספרו בחדשות על אנשים שמתו כתוצאה מזה שלא קיבלו טיפול, כי הכל הופנה לטובת חולי קורונה, אנשים שמתו או חלו בצורה רצינית כתוצאה של דיכאון שיכול לנבוע לבדידות אליה נקלעו או למצב כלכלי קשה.

    מה שבאים להגיד - חשוב רק מי שמת מקורונה. לא אכפת מי שמת מסיבות אחרות. אין צביעות גדולה מזה

    כולם יודעים מזמן אילו אוכלוסיות פגיעות, באף מדינה אפילו לא טרחו לבודד בתי אבות. הרבה מן המתים הם משם. יכלו למנוע את זה יחסית בקלות.
    מדובר לגמרי בצעדים פופוליסטיים, העיסוק פה בפרסום ויצירת הייפ. לא בצעדים מושכלים.

    מה שמטריד אותי לא קורונה, אלא איזה דור מנהיגים חדלי אישיות קם עכשיו. אנשים הסטריים לחלוטין, נעדרי עמוד שדרה ויכולת לשפוט את המצב בצורה מושכלת, מה שבדיוק דרוש ממי שמנהל מדינה.
    כמובן לצד זה יש דיקטטורים שמנצלים את המצב לטובתם.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ביום שימנו אותך לוועדה שמאשרת טקסי זיכרון, מישהו גם ישאל לדעתך האם עושים או לא עושים ימי זיכרון כאלו. עד אז, אני מציע שתשתוק ותן לאנשים להתאבל על יקיריהם בשקט. יש מספיק פלסטינים חפים מפשע שנהרגו לאורך השנים של הסכסוך הזה, כנראה מספרם אפילו גבוה יותר משל היהודים. מי שמשתתף בטקסים האלו משני הצדדים בהגדרה מתאבל גם על אלו וגם על אלו.
    וכן, חבל מאוד שנבחרי ציבור ושרים תופסים טרמפ על האירוע הפרטי הזה ומפיצים את הרעל שלהם ביום הכי קדוש בלוח השנה הישראלי.

    @WHITERM אני לא יודע מי אתה וזה לא מעניין אותי. אתה חייב להתגבר על הנטייה לתקוף כל בנאדם שלא מסכים איתך.
    אני לא רואה שום בעיה להתנהג כאילו אני טוב ממך. לא כל האנשים בעולם שווים. יש אנשים שהם גם יפים וגם חכמים, ויש כאלו שהם גם מכוערים וגם טיפשים. אני לא עושה את זה כי אני לא מכיר אותך ואולי אלו רגשי נחיתות כלשהם, אבל ברמה העקרונית אני לא חושב שזו בעיה כזאת גדולה.
    לגביי העניין הכלכלי, לא הייתה לך שום בעיה לתקוף בנאדם על בסיס תמונה שלו נוסע ברכב עם גג נפתח, למרות שאתה לא בנעליים שלו ואין לך עסק, אם כבר מדברים על צביעות אז תתחיל לחפש שם.
    אין לך מושג מה ההשפעה של המצב על מצבי הכלכלי, אתה לא יודע מי אני ומה הוא. אני באמת לא מצליח להבין מה זה עניינך ולמה נראה לך שאתה יכול להניח דברים כאלו. ואתה יודע מה, נניח שהעסק שלי בחיים זה למכור נייר טואלט ותכשירים לחיטוי ידיים והתקופה הזאת הפכה אותי למיליונר. איך זה בדיוק רלוונטי לצורך הדיון? להגיד שאתה לא נכנס לכיס שלי כששורה אחת מעל אתה מספר לי מה הנזק של הקורונה לכיס שלי, בוא נגיד לא הדבר הכי קוהרנטי בעולם.

    תיאורטית זה יכול להיות אחלה טיעון, אבל הוא פשוט שגוי. לראיה כמות המתים ההיסטורית לעומת מה שקורה השנה. אני שם לב למשהו טיפה יוצא דופן, מה איתך?
    גם אם משום מה האנשים שהיו חיוביים לקוביד-19 נפטרו בגלל סיבות אחרות. ישנה עלייה בכלל מקרי המוות בכמעט כל המדינות בעולם.
    https://www.ft.com/__origami/service/image/v2/images/raw/https%3A%2F%2Fd6c748xw2pzm8.cloudfront.net%2Fprod%2F220a6880-87d6-11ea-9aed-7946c0f1c525-standard.Xxx?fit=scale-down&quality=highest&source=next&width=700
    רוצה לייחס אותה לדיכאונות?
     
    Roma ו-LFC-Gerrard1 אוהבים את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,220
    לייקים שהתקבלו:
    26,261
    מין:
    זכר
    את העלות האלטרנטיבית של הטיפול העולמי בקורונה נדע רק בעוד מספר חודשים.
    יש עליה מקומית בתמותה, ההשפעה על תמותה שנתית לא תהיה קיימת, במקרה הכי גרוע זניחה.
    ושוב הצעתי לא פעם מה פתרונות האמיתיים. לא עסקו בהם בעולם באמת כי אין במטרת האנשים המחליטים באמת לנסות ולהציל חיים.
     
  12. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    תקשיב,כל מחבל פלסטיני אינו חף מפשע,הוא בחר מתלכחילה להרוג וידע שישא בתוצאות.דמו בראשו.
    היום הזה לא קדוש לך,אתה סתם מבלבל את המח.אם היום הזה היה מזיז לך ברמה כלשהי,היית מתגייס או מתנגד לשקר של 'יום זיכרון משותף'.

    'לתקוף כל אדם אשר אינו מסכים איתך',לא הבנתי.כל האשכול הזה הוא תקיפות של אנשים כלפי אנשים,במיוחד אתה.אתה רק מגיב ואומר כמה שכולנו טועים ואתה צודק.
    לא רואה שום בעיה להתנהג כאילו אתה טוב ממני?מצד אחד אתה מזיין את המח כמה אתה לא צבוע ולא נאור,מצד שני אתה כותב את הקיא הזה.
    נכון,לא כולם שווים.אני רק מקווה שיש לך ביצים להגיד מילים כאלו לאנשים פנים מול פנים ולא בפורום שאתה אנונימי בו.
    מתישהו כתבתי שאני לא צבוע?אני רק מציין את העובדה שאתה הצבוע הכי גדול בפורום,כותב נגד משהו מסוים ועושה בדיוק אותו דבר.
    אתה לא מבין הרבה דברים,זה סבבה.אם זה קוהרנטי או לא,זאת לא דאגה שלך.
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,694
    לייקים שהתקבלו:
    3,347
    בוודאות לפחות חלק מהמשתתפים האלה אלו מחבלים או אנשים שפגעו בחיילים. רק שכמו שמהנראטיב שלך אלו רוצחים שפלים, מהנראטיב של הפלסטינאים והמשפחות הפלסטינאיות שמשתתפות בטקס הזה, החיילים הישראלים הם כובשים אכזרים.

    האנשים מ2 הצדדים שמשתתפים בטקס הזה עושים את זה מאמונה שאירועים כאלה של הידברות ואחווה בין העמים הם אלו שיקדמו את השלום, שהוא האינטרס של כל מי שמעורב בסכסוך הזה חוץ מהפוליטיקאים, המצביאים ושאר בעלי האינטרסים. אפשר לקרוא להם נאיבים או לא להסכים עם הדרך שלהם, אבל לא חושב שכל כך קשה להבין מה הטעם בטקס הזה.

    לפחות השנה הביקורת נשארה ברשתות החברתיות, ברגיל כל מיני צדיקים מגיעים לטקס ומאלצים את המשפחות השכולות להתמודד ביום הזיכרון עם יריקות, קללות ואיחולי מוות.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    עלייה מקומית בתמותה זה כמו שמונסון הוא גשם מקומי. אתה כנראה לא תוכל לראות את ההשפעה כי אין כמעט מדינות נורמליות שלא נקטו בגישה של סגר על האוכלוסיה. אתה מתעלם מהעובדה שחלק גדול מהמקומות שכן נקטו סגר, לא החליטו עליו בצורה שרירותית או אפילו כתוצאה מחשיבה רצינית, אלא כי הוא נכפה עליהם בעקבות קריסה מוחלטת של מערכת הבריאות. מה שהעובדות מראות זה שכשיש קריסה של מערכת הבריאות, אז יש אחרי זה קריסה של הכלכלה.
    אתה לא הצעת שום פתרון כי הפתרונות שלך לא מתחשבים בכלל באילוצים שקיימים במציאות. הפתרון שאני מציע לבעיה הוא חיסון לכל האנשים, לזה יש עלויות כלכליות זניחות בהרבה ותועלת מלאה בהשוואה לפתרונות שלך. מי צריך סגר מקומי כשכולם מחוסנים.
    רוב האנשים הרציניים שמציעים פתרונות עושים את זה תוך שימוש במודלים והדגמה של הפתרונות שלהם על המודלים כדי להראות שהם יכולים לעבוד בתיאוריה. רובם אגב מכירים בצורך של סגר מוגבל בזמן במידה ואתה צריך לבלום את ההתפשטות. כדי להכיל אותה אתה צריך כבר להשתמש בכלים אחרים במידה ואתה לא רוצה להיות סין.

    האם אין אנשים שמשתתפים בטקס שהתגייסו או שהבנים שלהם התגייסו? מי אתה בכלל שתקבע מה חשוב לאנשים. למה לעצור בטקסי זיכרון, אני מציע שתלך להלוויות ותספר לנוכחים אם מותר להם או אסור להם להיות עצובים. זה בטח יעשה אותך מאוד פופולרי.
    לגביי הנקודה של הגיוס לצבא. אני באמת לא מצליח להבין איך אתה חושב שזה נותן לך נקודות כלשהן בויכוח. זה לא רלוונטי בכלל לדיון, וזה בלי קשר לשאלה העובדתית שדווקא מאוד קל להכריע לגביה אם אתה מכיר את הבנאדם, ובלתי אפשרי אם אתה לא. או שהתגייסת או לא. אני יכול באותה מידה לדבר על זה שאתה אוהב לאכול גושי חרא שאתה אוסף מהרחוב. "מי אתה בכלל שתבקר אנשים שאיבדו את העסק שלהם שלהם ואין להם מה לאכול, לך דווקא יש מלא גושי חרא מהרחוב לאכול, עכשיו שאף אחד לא אוסף אותם". זה נראה לך רציני?
    אולי זאת הפרשנות שלך לדיון הזה. אני לתומי חשבתי שאנחנו דנים על נושאים אקטואלים.
    אתה נקדותית טועה, יש פה אנשים כמו ג'רארד שדווקא צודק מדי פעם בהודעות שלו.

    אני עושה מה שאני עושה בחיים שלי ואומר מה שאני אומר בחיים שלי, זה שוב, לא עניינך. אני לא חושב שאני יותר טוב ממך כי אני לא מכיר אותך. בהתבסס על ההודעות האחרונות שלך אז אני בטוח יודע להתווכח טוב יותר ומוסיף יותר ערך לדיון ענייני.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,220
    לייקים שהתקבלו:
    26,261
    מין:
    זכר
    שקר מוחלט. אין אף מערכת בריאות שקרסה ברמת מדינה. היו בתי חולים שבמקרה הכי גרוע קרסו למשך זמן מאוד מוגבל.
    זה נכון גם לדרום קוריאה ושוודיה.

    הסגר המוחלט תולדה של התפתחות תקשורתית רבה שמקלה על זריעת פאניקה, פוליטיקה ואינטרסים אישיים צרים. כל היועצים למיניהם פשוט השליטו פחד. אין שום מחקר שמוכיח שסגר כלכלי באמת יעיל אל מול הצעדים שאני הזכרתי.
    כל המחקרים והמודלים לגבי תמותה מתבססים על הנחה שכל מי שיצא חיובי לקורונה ומת - סיבת המוות היא קורונה ולא מחלות אחרות מהם הוא סובל. לא עושים מחקר אמיתי של סיבות המוות, כפי שגם בדרך כלל אף אחד לא באמת יבזבז זמן על לבדוק ממה אדם מבוגר/מבוגר מאוד מת.
    גם מתעלמים מהעובדה שהבדיקה עצמה לא הכי מדויקת.

    ואפילו אם תניח שכל המתים מתו באמת רק מקורונה, עדיין העליה בתמותה שהצגת, שהיא מקומית לגמרי, אינה הולמת הריסת כלכלה.

    התרופה יותר גרועה מהמחלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/4/20