אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    מני מזוז הוא ממזמן שחקן פוליטי שהיה צריך להיבחר להיות " שופט" בעליון בשימוע ציבורי בכנסת ישראל .

    מי שצריך לבחור את השופטים הארורים האלו זה רק הריבון, כלומר העם דרך נציגיו בכנסת .

    ככה לא נגיע למצב שהחצוף חסר המעצורים הזה מטיף מוסר ליותר מחצי עם וקורא לו " לא מוסרי" .

    מי הוא בכלל שיקבע מה מוסרי ומה לא ?? שיתרכז בלהיות שופט...העיקר סניורה המנותק הזה טוען שהשופטים שופטים לפי " ראיות" -לא, הם שופטים לפי השקפת העולם הפוליטית שלהם ולפי הערכים המעוותים שלהם .
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,695
    לייקים שהתקבלו:
    3,347
    @yonmu

    בוא נעשה קצת סדר בסיפור מני מזוז שמבחינתך מהווה הוכחה שניתן למסס מה שרוצים.
    במהלך פאנל שאלות עם הקהל בכנס של לשכת עורכי הדין, נשאל מני מזוז שאלה כלשהי על ידי אחת המשתתפות(לא הצלחתי למצוא מה הייתה השאלה), ובתשובה הוא ענה:
    "כששר בכיר מבצע מעשה מגונה במסגרת תפקידו, במשרד ראש הממשלה, בנסיבות ובעיתוי המסוים, ומציג את העניין כך שאו המתלוננת או השר משקרים, אי אפשר להותיר את הדבר תלוי ועומד באוויר". מזוז אמר כי "לו רמון היה טוען שמדובר באי הבנה או טעות ומתנצל, יכול להיות שהמערכת היתה נמנעת מלהתעסק בהיבט המשפטי".

    מאיפה אתה יודע שמזוז התכוון לטאטוא של הפרשה ע"י המערכת המשפטית? אולי הוא התכוון למשל, שאם רמון היה מתנצל במקום לקרוא למתלוננת שקרנית ולצאת נגדה במסע הכשפה תקשורתי, היא הייתה מושכת את התלונה?

    איך המשפט הבודד הזה שנאמר עם קונטקסט לא ברור וגם הוא מסויג(תראה את ההדגשה) הוא הוכחה לכך שהמערכת המשפטית מטייחת מה שהיא רוצה לפי שיקולים פוליטיים?

    חוץ מזה, כתבת שאולמרט נמצא בתחום הברור בעוד נתניהו ורמון נמצאים בתחום האפור. לפי אילו אמות משפטיים או מוסריים קבעת את זה?
    כתבת "אולמרט זה פחות או יותר שוחד של פוליטיקאי לפי הספר".
    במקרה של נתניהו יש עד מדינה שמעיד כי נתניהו נתן לו הוראות לבצע יחסי תן וקח עם אלוביץ'. מה תחום אפור פה לעזעזל? הרי כבר הסכמת שסיקור חיובי הוא תמורה בדיוק כמו שכסף זו תמורה, אז מה התחום האפור פה? איך אפשר לטאטא עדות של בן אדם שטוען שבנימין נתניהו נתן לו הוראות לבצע עסקת שוחד, והכל מגובה בעוד שלל עדויות, מסרונים, יומנים, והקלטה של אלוביץ' בה הוא נותן הוראות למנכ"ל וואלה לערוך כתבות לגבי נתניהו ובאותה נשימה מדבר על כך שנתניהו בכיס שלו והעריכות האלו יועילו לבזק ולאתר וואלה?

    איך אפשר לטאטא הקלטה(שהתגלתה במקרה בחקירה לא קשורה ובגלל היהירות של ראש הממשלה שהחליט להקליט) בה ראש הממשלה מקבל הצעת שוחד ברורה עליה לא דיווח לאף גורם מעולם?


    שים לב שאתה לא מדבר פה על קייס משפטי חזק/חלש, אלא על טאטוא וטיוח של המערכת המשפטית. נראה לך שאם כל העדויות והחשדות האלה היו נגד יצחק רבין(אהמ אהמ חשבון הדולרים) זה היה מטויח? נגד אריאל שרון בשיא ההתנתקות? באמת אני סקרן להבין את הרציונל.



    גם אתה מעיד על עצמך שאתה לא מצביע לנתניהו וזה לא מונע ממך לגונן עליו במידה מסוימת, והרי זו הטענה של הביביסטים - שרק נראטיב אחד מופיע בתקשורת.
    אז לא, עמית סגל ואבישי בן חיים מציגים נרטיב שמצודד עם ביבי הרבה יותר ממה שהוא מצודד עם השמאל, כמו שאתה מצודד בביבי הרבה יותר ממה שאתה מצודד בשמאל. אפילו אם אף אחד מכם לא מצביע לו.

    אבישי בן חיים התחיל לכתוב בישראל היום, זה אמור להגיד לך הכל לגבי כמה הנראטיב שהוא מציג מועיל או מזיק לביבי.
     
    Sturridge אוהב/ת את זה.
  3. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    והפיתרון שלך לבעיה הוא שחברי הכנסת בעלי ההשקפות הפוליטיות יבחרו שופטים בעלי השקפות דומות? מה ההיגיון?
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,695
    לייקים שהתקבלו:
    3,347
    @Roma @רוברטו באגיו31

    אני חייב לשאול - מבחינתכם יאיר נתניהו הוא סתם ילד משועמם שיושב בבלפור וכותב את מחשובתיו הרנדומליות בטוויטר, כשאין לו שום מגע עם אבא שלו או עם מישהו ממקורביו(כולל 2 יועצי התקשורת אוריך את לוק שהגיעו לתפקיד דרך חברות עם יאיר)?
    סתם במקרה, בערך כל משפט שביבי נתניהו מוציא מהפה שלו הופיע בגירסא כזו או אחרת בחשבון הטוויטר של יאיר נתניהו לפני כן?

    אני אשאל את זה אחרת, אם ביבי נתניהו היה חושב שהפעילות של יאיר נתניהו(כולל הפה ג'ורה וההכפשות וההסתות נגד כל העולם) מזיקה לו, הוא היה עוצר את זה לדעתכם או לא?
     
    Sturridge, oranfu ו-yonmu אוהבים את זה.
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,274
    לייקים שהתקבלו:
    4,852
    מין:
    זכר
    מצטער אם אני הורס פה את החגיגה.
    אבל האמת? נמאס להיות השוטר, נמאס להיות היחיד שכואבות לו העיניים לראות את המלל והרפש שהולך בדיון הזה.
    ותרשו לי להקדים, הדבר האחרון שמעניין אותי כאן זה שמאלני ימני מרכז או אנאערף מה.

    אז קשר שמאלי אחרי אינספור אזהרות וחוסר הפנמה עם תקיפות של משתמשים אישית כמה וכמה פעמים, לא יהיה פה. אני מראש אומר, אם זה ימשיך, הוא לא יהיה האחרון. יש גבול לחרפה שהולכת פה, וגם להעלמת עין שהיתה כאן נמשכה כבר עד תום.

    תמשיכו להתכסח כמו שאתם אוהבים.
    אני הלכתי להקיא.
     
    סיונרה, YYY, LFC-Gerrard1 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  6. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    נו ברור שהפוליטיקאים יבחרו את השופטים בהליך מסודר ושקוף, תוך כדי הקפדה על בחירת שופטים מקצועיים .
    מן הסתם יהיו קריטריונים מקצועיים ברורים לבחירת שופט כזה או אחר, אך הכי חשוב : כל שופט יחוייב לענות על שאלות של נבחרי הציבור ולשטוח לפניינו את השקפת עולמו והערכים שהוא מאמין בהם .

    לא יכול להיות מצב ששופטי בג"צ מייצגים אולי 10 אחוז מהציבור הישראלי - את השמאל הקיצוני ביותר והמפלגה הערבית המשותפת שמאמינים בזכויות אדם למחבלים ורוצחים מתועבים .

    בג"צ חייב לשקף את הציבור הישראלי כפי שמשתקף בכנסת ישראל - כל שיטה אחרת זו אנרכיה/ דיקטטורה .
     
  7. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    תמצוץ לי ואני אצייץ את זה
     
  8. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    קל. עוכר ישראל זה ישראלי יהודי שיש לו outgroup preference בנושאים שבהם יש ניגוד עניינים בין ישראל היהודית ושאר העולם. ערבים לא נכללים בזה כי הם חלק מהקבוצה הערבית יש להם את האינטרסים שלהם.
    בכל פעם שיהודים ישראלי נלחם בשיניים דרך עתירות ובאקטיביזם כזה או אחר על מנת להשאיר את השבחומסתננים האפריקאים הוא עוכר ישראל. האינטרס שלהם מתנגש עם האינטרס של עם ישראל ועוכר הישראל בוחר כמו beta cuck ב-out group preference הוא נהיה אוטומטית עוכר ישראל. קח את זה משם לכל שאר ניגודי העניינים. אם אתה כורת ברית עם הקבוצות שהם לא עם ישראל ומצדד בהם בנושאים שבהם הם מתנגשים עם ישראל אתה עוכר ישראל.
     
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    אם אתה שואל אותי אם ביבי שולח את יאיר לכתוב את השטויות שהוא רושם? לא יודע ולא אכפת לי. אני לא מתעסק בספקולציות. דרך אגב, יאיר עושה רבה נזק, כמו המקרה האחרון עם דנה וייס, מצד שני הוא גם תורם לו בצורה מסוימת. אולי ביבי רואה במדד הפלוס\מינוס תוצאה חיובית למרות הכל.
    אני לא חושב שביבי שולט בו, אי אפשר לחנך ולשלוט בבחור בן 28 שחי כמו פרזיט מגיל 0. יאיר רושם את זה והוא זה שצריך לחטוף את האש.
    גם הבת של גדעון סער רשמה דברים כנגד בכירי הליכוד וראש הממשלה, האם גדעון שלח אותה? שוב ספקולציות לא מעניינות.

    לגבי העתיד, אני באמת חושב שיאיר נתניהו חושב שיש לו עתיד בפוליטיקה ואולי ככה הוא סולל את דרכו בעתיד בליכוד. רק חבל שאין לו קמצוץ מהיכולות של אביו.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,392
    לייקים שהתקבלו:
    6,851
    את היכולת הכי חשובה, לעלות לשמאל על העצבים - יש לו בגדול. כל השאר לא חשוב.

    ראש הממשלה הבא.
     
    Clichy אוהב/ת את זה.
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    האינטרס של עם ישראל הוא משהו שכל אחד יגדיר אותו אחרת. לדוגמא, אני מאמין שהאינטרס של עם ישראל הוא לחיות במדינה מפותחת וליברלית שבה אנחנו מוכנים לקבל אנשים זרים שהגיעו מאיזורי מלחמה, בטח כאשר הם עובדים בעבודות שאף אחד אחר לא עובד בהם, אני גם מאמין שהאינטרס של עם ישראל הוא להסדיר את העניין ככה שהנטל לא יפול באופן לא פרופורציונלי על אוכלוסיות חלשות. על כן, אתה, שפי פז וחבריה הם העוכרי ישראל על פי גישה זו.
     
  12. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    נו נשאל מה לדעתי זה עוכר ישראל. לדעתך מי שמתנגד ליבוא של מאות אלפי גברים ממדינה זרה שאינם יהודים ועל כן אין להם מה לעשות פה כדי שהם יאנסו בכיף ילדות וזקנות בת״א כי הם שוטפים כלים במסעדה של אסי בזול עוכר ישראל... הגיון טיפוסי של ליברלים. ובהגדרה ליברלים כאלה הם עוכרי ישראל. זה ממש ממש פשוט לא מסובך בכלל.

    ואם נבחן היכן עמדו המחבלו משפטנים של בג״ץ בעניין נבין זריז מי עוכר ישראל. כשנבחן מי כתב בנושא מה בעיתונים נבין מה הם המחבלו עאלק עיתונאים עוכרי הישראל.

    אגב נתניהו אמנם ניסה פה ושם ובעיקר דיבר והמחבלים בבג״ץ עמדו איתן וחסמו אותו בכל הזמנות נכשל כשלון חרוץ בנושא. לו ספציפית אני מייחס פחות אשמה בגלל חוסר המשילות של ראש הממשלה בשיטה הקיימת. זה כמו. לדרוש על שוטר על אופניים לחלק דוחות לפורעי חוק בכביש במרצדס. לך תשיג תוכיח.

    אני מודה לגמרי שהדעה שלי זה לא איזה מדע מוכח ומושלם אני מתאר ככה כיוון כללי. בטח שאפשר כמו בכל דבר למצוא חלקים יותר חזקים וחלקים יותר אפורים כן?
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    @רוברטו באגיו31
    אין שום דבר מפתיע בעמדה של סמוטריץ'. רוב ההתנגדות הדתית ללהט"ב מגיעה דווקא כנגד החצנת מיניות וזה ללא ספק מה שיאיר נתניהו עשה.
    אין לזה שום קשר לצביעות מצד סמוטריץ' ואין לו שום אינטרס לנסות למשוך מצביעים שיחשבו שהוא נאור. הוא כבר שרוף מדי בשביל זה.

    @חייל שוקולד
    1. כשמזוז מדבר על 'המערכת היתה נמנעת מלהתעסק בפן המשפטי' הוא לא מדבר על המתלוננת. עם כל הכבוד לחיילת משוחררת, היא לא מערכת. מערכת המשפט, מהמשטרה דרך הפרקליט והיועמ"ש ועד בג"ץ היא מערכת. אגב, ה'יכול להיות' הזה עוד יותר גרוע - זה אפילו בלי התחייבות. הכל בידיים שלהם, ברצותם יכניסו לכלא וברצותם ישחררו. משחקים באלוהים.
    מזוז פשוט אמר את זה באופן גלוי לגמרי - אם רמון היה מתקפל מולנו אז לא היינו שוברים אותו. זה משפט מאפיונרי לחלוטין.
    המשפט הזה הוא פשוט דוגמא בוטה לגמרי של כמות השתן שעלתה לחלאות האלה לראש שהם כבר לא מסתירים את היחס שלהם לציבור. הנה עכשיו בנימוקים של מזוז קיבלנו את זה שוב - אני מזוז האיש המוסרי והציבור בישראל מושחת, אבל הפעם אני ארשה לו להיות כזה.
    תמיד שאלתי את עצמי מאיפה הגיעה השנאה של הצרפתים לרמות שמאפשרות גיליוטינה. כשאני שומע את מזוז אני מבין לגמרי. ההתנשאות הבלתי נסבלת הזו של פאקינג משרת ציבור על הציבור שאותו הוא משרת - בלתי נתפס.

    2. כשאני מדבר על אפור אני לא מדבר על רמת מוסריות, אלא על פרמטר אחר.
    יש עבירות שאי אפשר לטאטא, ויש עבירות שאפשר לטאטא. ככל שעיתונאים חוקרים יותר, ככל ששופטים מוכנים ללכת רחוק יותר מבחינה תקדימית, ככל ששוטרים מוכנים לחקור עדים בצורה קיצונית יותר, וכן הלאה - יש דברים שניתן לטאטא ויש דברים שלא ניתן.
    הגדרת סיקור חיובי כשוחד, גם אם לי נראית הגיונית לגמרי, היא עדיין תקדימית. זה בקלות ניתן לטאטוא.
    שוחד פר אקסלנס של כסף מתחת לשולחן לא ניתן לטאטוא.
    נשיקה לבחורה שבאה להצטלם איתך ניתן לטאטוא.
    נגד אריאל שרון בהחלט היו חקירות בתקופת ההתנתקות והן בהחלט קיבלו האטה רצינית מאוד בגלל שהוא שירת את האינטרסים של האליטה. יש המון אנשים שיביאו המון ראיות לזה שזו היתה הסיבה העקרית שלו בהליכה למהלך (בסופו של דבר כנראה שלהתחנף לרב עובדיה היה יותר כדאי, כי קללת 'יתן לו באנה אחת יפול ישן ולא יקום' קצת יותר מסוכנת משופט).

    פרשת הדולרים אגב היתה סכסוך פנים-אליטה. שמעון פרס מול יצחק רבין. המהפך בא בהפתעה.
    עמית סגל ואב"ח בהחלט בצד הימני של המפה בסיפור, אבל לזכותם יאמר שהם לא ביביסטים. דווקא אב"ח בא עם תאוריה - עם המון חורים והכל, ועדיין - מאוד עקרונית שנהדר לשמוע מצד עיתונאי. סופסוף קצת עומק.
     
  14. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    איזה גבר אתה מול המסך,אתה וקשר שמאלי עושים תחרות מי יותר עבריין מקלדת?
     
  15. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,937
    לייקים שהתקבלו:
    2,565
    מאות אלפי מסתננים גברים יש רק בראש שלך.מי הציע לייבא בכלל מאות אלפי מסתננים גברים? בוא תראה לי איפה יש מאות אלפי גברים מסתננים בארץ? יש בסביבות ה50-60 אלף, וגם לא רק גברים אלא גם ילדים ונשים.

    האם צריך להעיף אותם מפה? יכול להיות, תבוא בטענות לחבר שלך ביבי, כחלון הסכים לעשות פסקת התגברות ספציפית על סוגיית המסתננים והוא בחר לא לעשות עם זה כלום.

    אז בהתחשב בדוגמא הזאת ובמשוואה שאתה יצרת ביבי הוא בכלל עוכר ישראל ולכן מי שמתנגד לו הוא למעשה אוהב ישראל.


    המתווה היחידי שנתניהו ניסה להוציא לפועל שהיה אמור לחתוך בחצי לפחות את מספר המסתננים בהדרגה ירד מהפרק לא בגלל בג"ץ אלא בגלל לחץ ציבורי של מתנגדי המסתננים הבולטים מהבייס שלו שחשו שהמתווה פרווה. מה שמיכיח שכנראה יש כאלה שיש להם אינטרס פוליטי להנציח את הבעיה במקום לפתור אותה, כי שנאת זרים תמיד מוכרת, אתה הוכחה ניצחת לזה.

    אבל שוב, קשה לקחת ברצינות מישהו שמטיף לאנשים שהם עוכרי ישראל כשהוא בחר לרדת מהארץ בזמן שהם עדיין גרים פה ומשלמים מיסים למדינת היהודים היחידה בעולם.

    Sent from my SM-A750F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/20

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 4, אורחים: 82)

  1. Bianconeri
  2. VAR