יובנטוס 2019/20: מאמן חדש, מטרות ישנות.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י itzik.miro, ‏10/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    7,135
    לייקים שהתקבלו:
    1,159
    לא. ראיתי אותו והיה יפה, סתם רציתי להרחיב בסוגיה
     
  2. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    1. ראמזי יכול להיות אולי ביובה סטאביה, אולי.
    2. ראביו יכול להיות משמעותי עבור יובנטוס, ב-11 או ב-16 זה לא באמת משנה.

    השורה התחתונה היא שהוא ראוי להישאר


    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שמאמן צריך לכפות שיטת משחק על סגל מסוים, יובנטוס בכלים הנוכחיים שלה לא מתאימה להניע כדור מרגל לרגל גם אם הגיעו קשרים לא רעים, אחד פצוע - ראמזי, השני מתאקלם מאס או מנוס. רונאלדו כמובן לא שחקן טוב בהנעת כדור, אין לו יתרון מיוחד על אחרים והפסים שלו סתמיים. לא ראיתי מסארי שום דבר מיוחד. כן ראיתי קבוצה הרבה פחות אגרסיבית וטובה פיזית, הרבה פחות ווינרית. מאמן לא צריך לקבל חוזה לעוד עונה על אוטומט. היה ניסיון שלא צלח וזה בסדר.
    להכניס כאן למשוואה את הזאר של צ'לסי זה פשע, הוא היה השחקן הכי טוב שלה בכל אחת מהעונות, בלעדיו היא לא זוכה בשתי אליפויות אנגליה ובליגה האירופית, הוא כיסה את התחת של סארי לא מעט. ברוב הקבוצות הגדולות שחקן אחד לא עושה הגנה, אז מה. מעבר לכך הוא הגיע לאנגליה לעונת בכורה, גם אם הוא היה חושב משהו לגבי הזאר הוא בחיים לא היה נוגע בו.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,763
    לייקים שהתקבלו:
    14,630
    מין:
    זכר
    קודם כל הפסים של רונאלדו ממש לא סתמיים. יש לו יכולת מסירה נהדרת וגם חשיבה מהירה. הבעיה שלרוב הוא בוחר לא להשתמש בהם כי הוא רואה רק רשת. בצורה אובססיבית ממש.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הוא מוסר כדורי רוחב מטורפים, הוא גם מרים סבבה וההטעייה הזו של כאילו להרים בימין ואז להעביר לשמאל זה בסדר גמור. כדור עומק כמו של מסי או דה בריינה נדיר לראות אותו. לא אומר שעצירת הכדור שלו לא טובה אבל פסים מרגל לרגל זה משהו שהוא מעולם לא הצטיין בהם. לפחות הוא ניגמל מהפדלאדות האלה וממהר למסור לקשר או לדיבאלה. ולנושא העיקרי: ליובנטוס בסגל הזה לא הייתה אפשרות להנחיל את השיטה שסארי רצה. לפעמים לא צריך לשנות דברים בכוח. לא רואה שום נקודת אור בעונה הזו חוץ מדיבאלה, שגם זה ביד המקרה, ושאני מניח שדה ליכט יהיה טוב משמעותית בשנה הבאה.
     
  6. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    יופי, אניילי עשה את מה שצריך, במיוחד אחרי התגובה ההזויה של סארי אתמול.

    החלום זה גוארדיולה, לא יודע אם פוצ'טינו או אינזאגי זה מה שצריך. זידאן בטוח לא.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אין לי בעיה שזידאן לא מתאים לך, אבל תמיד בוחנים את המאמן בהתאם לשוק. אני חושב שהעונה הנוכחית שלנו הייתה לא טובה אבל זידאן לא מתעקש על סגנון מסוים אלא מתאים את השיטה למה שיש לו, למשל העונה, הבין שאין שחקני התקפה טובים מספיק אז שיחקנו על הגנה. מעבר לכך הוא ה-מאמן שלוקח החלטות קשות. ספסל את בייל רגע לפני גמר הצ'מפיונס על אף סיום העונה המטורף שלו, לדוגמא, ולא חשש לשלוח אותו ליציע וגם את חאמס. גווארדיולה? אולי רק אם יזכה השנה עם סיטי בצ'מפיונס. הוא אוהב להגיע למקום שיש בו פנקס צ'קים פתוח ואני לא חושב שהכדורגל האיטלקי קוסם לו. זה נראה לי מאוד לא רלוונטי. אני חושב שאינזאגי מאמן טוב, גם אלגרי התחיל בקטן וסליחה על ההשוואה.
     
    טל. אוהב/ת את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,763
    לייקים שהתקבלו:
    14,630
    מין:
    זכר
    זידאן הוא על תקן סימן שאלה. הסגל שהיה לו בשלושת האליפויות טוב בהרבה מזה של יובה הנוכחית, למעשה הוא גם היה טוב יותר מזה של יובה ב-2017. אבל זה דיון תיאורטי כי אני לא רואה סינריו שריאל תראה לו את הדרך החוצה.
     
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,953
    לייקים שהתקבלו:
    3,356
    @Raulito - אלגרי הגיע אלינו אחרי שכבר לקח אליפות עם מילאן, זה לא בדיוק קטן.
    נכון שלאוהדים היו ספקות, אבל היה לו נסיון עם אלופים(זלאטן) ועם מערכת מחאה בלחצים.

    לא חושב שזידאן זה שם אפשרי, צריך להסתכל על השוק. כדי שזידאן יגיע צריך שריאל ימצאו מחליף וירצו להפטר מזידאן, לא חושב שיש להם סיבה כזו.

    להכל יש השלכות כלכליות הרי, והשאלה היא איזה הזדמנויות באמת נמצאות מולנו.
    נהייה חכמים יותר בימים הקרובים .
    הטרולים אומרים שפנו כבר לפוצ׳ ואינזאגי, ושגם אלגרי מועמד לחזור.
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    פוצ'טינו המאמן הכי "נחשק" שזמין בשוק כרגע אבל למען האמת זה יהיה מהלך די הזייתי לפטר את סארי רק כדי להביא את פוצ'טינו. הפיטורים האלה די מסמנים את הציפיות של יובה - צ'מפיונס (לפחות תחרות אמיתית על הגביע) או כלום, הליגה כבר הפכה לסוג של formality שלא מקנה לך נקודות זכות די בדומה לפסז' או באיירן.

    פוצ'טינו בדומה לסארי הוא מאמן סיסטמטי, השיטה והקולקטיב הם הכל. את הדבר הזה לוקח זמן להטמיע, כולל העברות כדי להתאים את הסגל למה שהוא רוצה. זה לא מנג'ר שאתה מביא בשביל לקחת צ'מפיונס עונה הבאה (ובכלל, אין לפוצ'טינו תואר אחד לרפואה כמנג'ר). פה נכנסת השאלה למה פיטרו את סארי? רק בגלל השורה התחתונה או גם בגלל שלא ראו תהליך תוך כדי העונה? אתם יודעים הרבה יותר טוב ממני.

    זה גם המקום לציין אגב שגם באנגליה (מניח שלעיתונאים עדיין יש קשרים לפוצ'טינו) מקורות אמינים אומרים שאתם מעוניינים בפוצ'טינו. לא רק זבלונים וטרולים איטלקים.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,763
    לייקים שהתקבלו:
    14,630
    מין:
    זכר
    לא היה ממש תהליך לאורך העונה. נכון שדיבאלה יותר נכנס לעניינים אבל זה היה משהו שיותר קשור אליו ולביטחון העצמי שלו. בהתקפה היו שינויים פה ושם. קצת יותר שיחקנו מהר, אבל זה עדיין לא מזכיר את הסאריבול. ההגנה היתה מחפירה ולא ראינו שינוי תחת סארי. ממשחק למשחק אותה רכרוכיות בקישור, אותה אדישות מרגיזה. גם הקטע של ללכת אחורה אחרי שמבקיעים זה רעה חולה שהיתה עוד אצל אלגרי ולצערי לא הסתיימה אצל סארי. ועם כל מה שאני כותב אם אנחנו עוברים את ליון סארי לא הולך הביתה. זאת אומרת שעל החלטה גרועה של השופט סארי שילם במשרתו. זאת עובדה. אניילי לא קיבל את ההחלטה בצורה מושכלת וקרה אלא מתוך ג'ננה, עובדה שזה קרה כבר בלילה של המשחק. בכל מקרה אני לא חושב שסארי הוא הבעיה המרכזית של הקבוצה, הלוואי שהוא היה. העסק הרבה יותר מסובך.
     
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,953
    לייקים שהתקבלו:
    3,356
    חולק עליך. לדעתי סארי היה הולך הביתה אלא אם היה עושה משהו בלתי רגיל באלופות(לא בהכרח זכיה)

    לא היה כמעט תהליך? לא היה תהליך בכלל.

    אותם טעויות בהגנה לאורך עונה שלמה, שהתייצבה רק בזכות התאפסות של הילד בן ה20 שרק הגיע.
    לא ראינו שינוי בהגנה? ראינו נסיגה ביכולת בהגנה. זאת היובנטוס הרעה ביותר ב9 שנים האחרונות. אין נתון אחד שסותר את זה. ומנגד, כל נתון על הקבוצה מהעונה הנוכחית מדגיש את זה.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מינוי סארי היה מלא בסתירות, אולי אם הייתה לו אישיות גדולה כמו קלופ או פפ היו הולכים איתו ומנסים להעביר את רונאלדו(למרות שגם אם כן בטח עם קורונה קשה להעביר מישהו כל-כך יקר), אבל אני מניח שהוא לא השאיר רושם מספיק טוב בעונה שהוא היה.
    עכשיו שהוא פוטר, יובה צריכה להצדיק את זה עם מינוי מתאים ובנייה נכונה סביב רונאלדו.

    פוצ'טינו הוא המועמד הברור בגלל המעמד שלו בתוך עולם הכדורגל, ונכון שהוא חסיד של ביילסה, אבל יש בו גם נגיעות של פרגמטיות.
    באופן מצחיק אלגרי הוא כנראה אשף ניצול הכלים העומדים לרשותו המוביל בעולם.
    ואם כבר יכולת התמודדות עם כוכב היסטורי, ארנסטו ואלוורדה פנוי. רק אומר.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    סארי רצה להנחיל שיטה חדשה אבל זה אותו הסגל שרץ הרבה מאוד שנים עם כל הכבוד לדה ליכט, לא היו כאן 5-6 שינויים ב-11. הקבוצה נראתה במרץ כאילו אנחנו בחודש אוגוסט, שחקנים דעכו כמעט ללא יוצא מן הכלל, בפציעות אין לו שליטה אבל ההרכב כמעט ולא חזר על עצמו וזה קשה מאוד. פוצ'טינו, חובת ההוכחה עליו בקבוצה גדולה אבל "השיטה והקולקטיב" זה אולי התאים לטוטנהאם שהוא קיבל אותה כקבוצה מתנדנדת ולא לאימפריה כמו יובנטוס, עליו יהיה להמציא את עצמו מחדש, הוא יחפש משהו אחר, מה גם שעד אנדומבלה היה הרבה זמן של יובש בחלון ההעברות מצד הקבוצה, בין אם זה המגרש החדש והבומבסטי שאכל את כל המזומנים.

    אני לא חושב שפוצ'טינו מקבל הצעות הרבה יותר מפתות מיובנטוס, יובה יכולה לחשוב על זה עוד קצת ולא לקבל החלטה ממש נמהרת. את רונאלדו לא היו מנסים 'להעביר', זה לא רלוונטי, הוא רחוק מלהיות הבעיה ולא הייתי ממהר לסתום את הגולל על 'ההימור' כלפיו. בשנה שעברה זו כן נראתה קבוצה שיכולה לזכות בליגת האלופות והייתה טובה משמעותית מיריבותיה באיטליה, וזה עוד בעונה חלשה של דיבאלה.
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    רונאלדו לא הבעיה, לא טענתי את זה, אבל אם מחר גווארדיולה אומר שהוא רוצה להגיע ולבנות את הקבוצה בלי רונאלדו, אז תהיה בטוח שאניילי וכו' היו מנסים לדחוף אותו לכל קבוצה אפשרית. סארי הוא לא פפ, ולכן יותר קל להגיד לו ולפילוסופיית המשחק שלו 'ביי'.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.