ברצלונה 2019/20 - פעם שלישית גלידה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Jefecito, ‏13/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    קשה לי להגיד שסוארס לא אגדת מועדון. מה שהוא עשה לטובת המועדון, לא הרבה עשו. עכשיו מדווחים שקומאן בישר לסוארס בשיחת טלפון שהוא לא רוצה אותו בקבוצה בעונה הבאה.
    וכמובן שלפיאניץ יש קורונה.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    בארסה זה המועדון היחיד שיש לו שתי אגדות מועדון עם אותו שם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/20
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    קודם כל בלי להיפרד משמות גדולים אי אפשר לעשות מהפכה, אם עוסמאן דמבלה וג'וניור פיפרו יעזבו וכך גם סרג'י רוברטו אז ברצלונה לא תצא באמת לדרך חדשה. אבל העניין הוא קודם כל שהדרך מסריחה, לא מבין למה דברים כאלה דולפים מהמועדון החוצה, סוארס עשה מספיק כדי לקבל את הכבוד הראוי לו. מעבר לכך אני חושב שמקצועית הוא בסדר גמור ואמר בעצמו שלא אכפת לו להיות שחקן ספסל, הוא עדיין נכס עם כל הכבוד ללאוטרו ואפשר למשל לבטל את הסעיף שמקנה לו הארכת חוזה אוטומטית אם ישחק ב-60% מהמשחקים. הוא יכול לתת עוד עונה. סוארס נראה לי גבר שבגברים, אחד שכן יוותר על כסף ויילך ממקום שלא רוצים אותו. ראקיטיץ' שאין לו מקום בקבוצה מהטופ - הוא לא כזה, אומטיטי רוצה להילחם עד היורו האחרון לפי מה שהבנתי (זוכרים את בייל? אז הנה גם לכם יש נציג) ומעניין אם בארסה תוכל לזרוק מאה מיליון יורו רק כדי להיפרד. ומחר נקרא על ניימאר ולאוטרו וכל הולנדי אפשרי. שכחתי שבמועדון הזה לוקחים הלוואות של מיליוני יורו בכל עונה.

    במארקה סיכמו את זה בתמונה יפה:

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/08/24/15982837748240.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/20
  4. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    אתה לא יכול להשאיר את סוארס עם המשכורת שלו על הספסל. מעדיף שישאר מאשר שילך ונתקע בלי מחליף. חייבים לעשות את זה שונה ולא בדרך המגעילה שאנחנו רואים.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    נניח מחר לאוטרו חותם בברצלונה (אולי קורים דברים שאנחנו לא יודעים? אינטר אני מניח תעשה שריר), עדיין לואיס סוארס היה מועדף על פניו אם יש משחק גדול מחרתיים, זוהי דעתי. אפשר לא להגדיר אותו כשחקן ספסל אלא תחרות הוגנת לחלוטין, בארסה משחקת 50 משחקים בכל עונה וגם אם אתה בונה על גריזמן בעמדה הטבעית שלו זה לא יספיק. במועדון דוחפים אותו החוצה - קח את החוזה שלך ולך, זה גם יותר יקר וזה גם לא חכם בכלל. אייאקס היא הקבוצה הגדולה היחידה שהביעה עניין והסכומים רחוקים מאוד. הוא לא יילך לגרבץ בארה"ב בגיל 33.

    ההשערות שלי: פיקה נישאר, מסי כמובן, וגם פיליפה קוטיניו. בחוץ: ג'ורדי אלבה, לואיס סוארס, ארתורו וידאל, איבן ראקיטיץ'. יפרצו עוד: אנסו פאטי ופרנקי דה יונג. אף אחד לא רוצה אותו: דמבלה.
     
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    אני כבר לא חושב שסוארס עדיף על לאוטרו. סוארס אדיר, לדעתי כמו שאמרתי מקודם אגדת מועדון. מה שהוא נתן למועדון זה לא ייאמן בכלל אבל הוא מעבר לשיא ואי אפשר להסתמך עליו לעונה שלמה.
     
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    לדעתכם לאוטארו מספיק טוב בשביל להיות החלוץ הפותח?
    איזה עוד לאטרנטיבות יש?
    ומה באמת התפקיד שמיעדים לגריזמן? הרי אם הוא הולך לשחק חלוץ אז אין שום סיבה להביא את לואטארו לא?
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    בהשוואה למי? סוארז? ברור.
    מבאפה? לא.
    למען האמת קשה לחשוב על חלוצים טובים ממנו באופן כללי, אבל ההגעה שלו כל כך מוטלת בספק עם כל מה שקורה מסביב. אולי הוא כבר לא כל כך ירצה לבוא כשהוא רואה ושומע מה קורה.

    אני משער שקומאן ישחק בעונה הבאה במערך 4-2-3-1 ואם מסי ישאר אז הוא וגריזמן ישחקו בצורה חופשית בתפקיד ה-9 וה-10.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,294
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    סוארז טוב משמעותית מלאוטארו כיום. לטווח הרחוק ברור שטורו עדיף אבל מי שמצפה מטורו לבוא ולתת את מה שסוארז נותן, שוגה.

    בכל מקרה, בארסה הרחיקה מעצמה כל רכש בכיר אפשרי היום. היא הודיעה לכל העולם ששחקנים בכירים שלה לא בתכניות, משמע הם לא יקבלו אירו על השחקנים האלה. סביר גם שיצטרכו לשלם פיצויים על התרות חוזה. מאיזה כסף הם יביאו את טורו או כל שחקן בכיר אחר? אני לא יודע, אבל התנהלות שערורייה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    ברצלונה לא מחפשת דמי העברה, היא רוצה להיפטר משכר העתק של רוב השחקנים שלה. סביליה לא תשלם חמישה מיליון יורו על איבן ראקיטיץ' או אפילו כפול מכך? אני לא משוכנע. השכר הוא כמובן עניין אחר. קונטה עד עכשיו חולה על ארתורו וידאל. מקרה בייל וחאמס בריאל >>>>>מה שקורה בברצלונה. כמובן שיוצאי הדופן הם שחקני המאה מיליון יורו למשל דמבלה (לא מקצוען, הייתי בועט אותו לכל הרוחות) וקוטיניו (לטעמי ראוי להזדמנות שנייה, לפי הדיווחים בתקשורת קומאן שוחח איתו והבטיחו לו מעמד משמעותית בעונה הבאה עם דקות משחק רבות, והוא יישאר).

    אם סוארס עוזב ובארסה נוטשת סופית את ה-4:3:3 לדוגמא גם אם גריזמן ישחק בעמדה שלו (קודם כל שישחק באמצע, לא חשוב אם מתחת לחלוץ או לא, הוא יכול לבצע חילופי מקומות עם מסי) - זה מעט מדי אם לא יגיע מחליף עם כל הכבוד לפרויקט הילדים ולמוכשרים שהצטרפו. פריצה כמו של פאטי זה דבר לא שגרתי וגם רודריגו בריאל לא היה משחק אם בייל וחאמס היו כשירים לדוגמא.

    חלוצים טובים יותר מלאוטרו ? לא חסר: אמבפה, כריסטיאנו, אובמיאנג, אימובילה, סוארס, אגוארו, לוקאקו, בנזמה, מוחמד סלאח, רוברט לבנדובסקי, טימו ורנר. כמובן שלא דיברנו על אלה שרלוונטים כי יש מעט מאוד. אבל מי אמר שחלוץ זו הבעיה?
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,294
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    למה שקבוצה שלא מתנהלת בצורה טיפשית תשים כסף על אחד משחקני בארסה ששוחרר? הרי הנזק כבר נעשה. עם סוארז למשל, קומאן התקשר אליו כדי להגיד לו שהוא לא בתכניות. לא פנים מול פנים, אפילו לא שיחת הסבר ארוכה. 3 דקות, קאט. נראה לך שיש סיכוי שהוא ישאר בסגל? נראה לך שיש סיכוי שהוא ישחק תחת קומאן וההנהלה הזאת? לא רואה סיכוי כזה. כנ"ל ראקיטיץ'.

    אגב, אני חושב שגריזמן > לאוטארו.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שהם ימשיכו במועדון, וראקיטיץ' לדוגמא כבר נאחז בכל העונה שעברה בקרנות המזבח ואז התלונן (אם הדיווחים על יובנטוס היו נכונים זו הזיה גדולה), אבל הם לא יעזבו בחינם ובכל מקרה המטרה היא לחסוך את שכר העתק שלהם ולא להרוויח יותר מדי על שחקנים בני 33. השתמשו בתקשורת והדליפו כדי להכניס את השחקנים ללחץ ולהראות להם שהפעם לא יוכלו להתעקש.
    לאוטרו מרטינס שיחק בקבוצה התקפית עם פרטנר מאוד נוח, הוא פתח נפלא אבל סיום העונה שלו הותיר ספקות מעבר לכך שברצלונה זה עולם קצת שונה, מתנצל אם זה נשמע רע. גם אם קל לשחק ליד מסי. אני גם חושב שגריזמן יהיה טוב יותר בעונה הבאה, בוודאות. במארקה אגב עקצו: "אותו מספר שערים (של סוארס) ב-13 משחקים יותר". העונה הנוכחית הייתה איומה אבל גריזמן שחקן גדול. משהו בליגה השנה מקולקל, כל שחקני המאה מיליון יורו לא הצליחו :)

    אגב ב-ESPN שנחשב למקור אמין אם כי קשה לי הפעם לבטוח בזה - בכירים בהנהלת בארסה יהיו מוכנים למכור את מסי במחיר נמוך משמעותית מסעיף השחרור כדי לממן את בניית הקבוצה החדשה, הזוי [בהנחה שהוא מתעקש].
     
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    ממתי ESPN מקור אמין לענייני כדורגל?
     
    Jefecito אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    נחשב מקור אמין, עומד מאחורי מה שאמרתי. אם כל אחד יכתוב 'ממתי X' בהודעה של שורה - הפורום ימשיך להיראות כמו שהוא נראה. מילא היית מוסיף משהו מקצועי על זה, מה דעתך בעניין, עד שאתה מגיע לפורום הספרדי.

    ******
    כדורגל: לפי המארקה רונאלד קומאן נפגש עם סרחיו בוסקטס במתחם האימונים בפגישה שארכה כחצי שעה בארבע עיניים והבהיר לו שהוא רוצה שימשיך אבל לא יהיה שחקן הרכב ראשון, פרנקי דה יונג יקבל עדיפות על פניו בקישור האחורי| לפי מונדו דפורטיבו, המועדון יבקש מהשחקנים הבכירים שכן ימשיכו - לקצץ בשכר. ג'ורדי אלבה (מחזיק בחוזה הארוך ביותר מבין הוותיקים - עד 2024) סרג'י רוברטו וג'רארד פיקה (חתומים עד 2022) וכן בוסקטס (חתום עד 2023)| בכלי התקשורת בטוחים שעצם זה שמראים ללואיס סוארס את הדרך החוצה מחזקת את האפשרות שליאו מסי יעזוב.
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מה סוארז נותן חוץ מלהיות קיר תומך למסי?
    הבן אדם לא זז על המגרש. לא עושה הגנה, לא רץ לעומק, לא עוזר בבניית משחק, לא עובר שחקנים בדריבל, לא מאיים מרחוק.
    הוא גולר היסטורי, אבל בכדורגל של היום צריך יותר מזה(דברים שללאוטרו יש). אפילו איקרדי לא ראה דקה בחצי גמר וגמר אלופות מאותן סיבות (והוא עוד במצב פיזי טוב).
     
מצב נושא:
הנושא נעול.