אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,919
    לייקים שהתקבלו:
    1,294
    אם אלה החפירות עוד לפני הסגר, השרת הולך לקרוס.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    יש עוד כמה הבדלים... נגיד זה שאני משקיע בלבנות טיעונים מורכבים והצעות למדיניות ואתה לא בדיוק רושם שום דבר מלבד לצטט משהו שאמרתי בלי שום הקשר. אפשר לתקוף אותי אישית עם שקרים ואמיתות חלקיות. אבל אולי תנסה לענות לטיעונים שלי. מה בדיוק רשמתי? איפה טעיתי? במה טעיתי? איפה הבעתי ידע שהוא מחוץ לתחום מומחיותי?
    מה שבאמת מעצבן זה לא העובדה שהעמדת אותי על טעותי, אני אדם מהשורה וטועה הרבה פעמים כנראה, רק שכאן לא טעיתי. אני אומר את אותם הדברים מההתחלה וצודק לכל אורך הדרך.
    לדוגמא, משהו שרשמתי בדיוק בסוף הסגר:
    העניין הוא שלא משנה כמה אני אשקיע בלכתוב דברים שיתבררו כנכונים. בסוף יגיע המשתמש שכותב הודעות של שורה אחת, ימצא הודעה לא קשורה ויגיד לי שאני מקשקש.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,218
    לייקים שהתקבלו:
    26,260
    מין:
    זכר
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,392
    לייקים שהתקבלו:
    6,851
    רשמתי כבר את הטייק שלי בנושא, אני לא חש צורך לחזור על עצמי מאתיים אלף פעם (טקטיקה לא רעה כדי להקשות על אנשים למצוא את ההודעות שלך, פשוט להציף את הפורום).
    מה שקרה זה שביטלת הישגים מדיניים של ביבי (שאמורים להיות הישגים בעיניך הרבה יותר מאשר בעיני המצביעים שלו) בטענה שקורונה זה הנושא החם והשאר לא חשוב. האירוניה שהצעדים שנעשים כרגע בקשר לקורונה הם בדיוק אלה שאתה מטיף להם כל הזמן הזה - אבל עכשיו גם זה לא בסדר כי נשים מוכות, כי עצמאיים, כי אנשים בודדים (*/aaarofl). כבר הבנו את הקטע הזה שמילה טובה על ראש הממשלה הנוכחי לא תצא מהמקלדת שלך גם אם יצמד לך אקדח לרקה, אני רק מגיש את זה כשירות לציבור אייסוקר שמנסה להתחיל איתך דיון רציני ולא יודע שמדובר בקשקשן ופרט לבזבוז זמן לא ייצא מזה דבר.
     
    italiano אוהב/ת את זה.
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    שוב, מה הטיעונים שלך כנגד מה שרשמתי, לא כנגד איזה סיונרה דמיוני שאתה רוצה להגיד שאמר דברים.
    לפחות סופסוף אתה כותב משהו שאפשר לענות לו.
    זה פשוט לא נכון, לא ביטלתי שום הישג כשלעצמו. מה לעשות שיש עכשיו דברים דחופים יותר לטפל בהם. הרי לא היית חוגג יחסים דיפלומטיים עם מדינה ערבית אם במקביל הצבא שלנו היה נמצא בלבנון. אז למה כאן, כשיש לך משבר בתוך תחומי המדינה זה כזה לא סביר שיש צורך לטפל בו?
    אגב, איחוד האמירויות שולחים את שר החוץ, למה אנחנו לא יכולים גם כן?
    מתי הטפתי לסגר? כרגיל, בין שקר לחוסר הבנת הנקרא.
    אני אומר כבר חודשים שאם הממשלה לא תעשה צעדים נדרשים, אז כל הנזק של מרץ-אפריל נזרק לזבל. זה מה שקרה אחד לאחד. איכשהו אני יוצא כאן זה שטועה.
    ברור שזה לא בסדר. אני לא זה שביקש שראש הממשלה יזניח את הקורונה ויביא אותנו למצב שבו בכלל מישהו שוקל לעשות סגר נוסף.
    אתה ממשיך להתעלם מהעובדה שסגר הוא האמצעי הכי קיצוני. לא היינו צריכים להיות במצב שבו אנחנו בכלל שוקלים את זה כאפשרות.
    אם הסטנדרט למילה טובה יהיה זה שהוא עשה משהו סביר בזמן שדרדר את המדינה לתהום, אז כנראה שעדיף שהיא לא תיאמר.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,693
    לייקים שהתקבלו:
    3,346
    @VAR

    אני גם תמכתי בסגר הראשון וחושב שזה מביך שהגענו למצב שצריך עכשיו להיכנס לסגר שני, המדינה המערבית הראשונה שהגיעה למצב הזה למיטב הבנתי. ואני גם לא מוצא שום סיבה הגיונית להיכנס לסגר שני אם אין אינדקציה שאחריו הדברים יתנהלו יותר טוב, ובלי שיש אפילו אסטרטגיה ברורה לימים שאחרי הסגר.

    שתף כדי שכולם יראו את הצביעות.
     
    Sturridge, LFC-Gerrard1, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    גם מה זה להיות "בעד סגר"? מה אני רוצה שיסגרו אותי בבית ולא יתנו לי לצאת?
    אני חושב שזאת מדיניות סבירה בתנאים מאוד קיצוניים. אם רוני גמזו שהוכיח שהוא לא מוטה פוליטית ולא לחיץ חושב שאין ברירה, אז אני מאמין לו.
    בכל מקרה, בלי שיש אסטרטגיה ליציאה מהסגר, אז זה רק עניין של זמן עד הסגר השלישי.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,392
    לייקים שהתקבלו:
    6,851
    @סיונרה
    לא הבנת, אני לא נמצא איתך בדיון. אני כבר מזמן הבנתי שזה חסר טעם. אני ציטטתי כל מה שהייתי צריך לצטט, שהגולשים יחליטו אם אתה עקבי או שאתה סתם חמוץ.

    @חייל שוקולד
    ישראל היא לא המדינה היחידה שחווה גל שני. בכל העולם נעשות התאמות שאת התוצאה הסופית שלהן נדע רק בעוד כמה שנים או אולי אפילו עשורים. איסלנד שלכל הדעות התמודדה יפה עם המשבר ביטלה את כל ההגבלות על 12 מדינות ביולי וחודש לאחר מכן החמירה אותם שוב, אז מה, זה מעיד על ממשלה לא מתפקדת שלא הייתה ערה למתרחש בחודש יולי? אדון סיונרה טען פה, מצוטט, שסגר מוקדם נחל הצלחה במדינות אחרות, אז מה הבעיה עם ההחלטה על סגר נוסף שעשוי למנוע התפרצות חמורה יותר? אולי ישראל היא הראשונה לעשות את זה מיני רבות?

    לי אגב יש בעיה עם כל סגר באשר הוא (גם זה שהיה במרץ) אבל אני מבין שאני לא היחיד שדעתו חשובה ושאין אף פיתרון שהוכח כאידאלי מכל הבחינות. אני לא מחזיק מביבי אלוהים שכל החלטה וכל פעולה שלו היא מדויקת, אבל זה מגוחך בעיני שמגפה שכל העולם לא מצליח להתמודד איתה היא כתב האישום הרביעי נגדו.
     
    italiano אוהב/ת את זה.
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ברור שכשמגיעים לשלב שבו אשכרה צריך להציג טיעונים אז אתה מתחפף וטוען "שאתה לא בדיון". מסתבר שכיבדתי אותך יותר ממה שמגיע לך בכך שהנחתי שמדובר באדם חושב.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,392
    לייקים שהתקבלו:
    6,851
    מוכן לוותר על הכבוד שלך אם זה אומר שייחסך מאיתנו השלב שבו אתה מתחיל להביא דוגמאות של ילדים בגן חובה כדי להתחמק ממצב שבו אתה צריך לפרגן לביבי באיזשהו נושא.
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,693
    לייקים שהתקבלו:
    3,346
    @VAR

    לא יודע מה קורה באיסלנד אבל הביקורת על הממשלה פה היא לא רק בגלל התוצאה הסופית אלא גם בגלל הדרך. כל צעד שנוקטים פה נגוע בפוליטיזציה ומשתנה 20 פעם עד להחלטה הסופית, לא הייתה שום אסטרטגיה ברורה ליציאה מהסגר הראשון, גם כשמחליטים על צעדים לא מצליחים ליישם אותם בצורה שקרובה ללהיות נורמלית(הקפסולות למשל שבתור מישהו עם אחים במערכת החינוך יכול להעיד שהתנהלו בצורה מגוכחת להחריד), עד עכשיו עוד לא הוקם מערך לקטיעת שרשראות הדבקה כשבדיוק השבוע התפרסם מחקר שמראה שמקומות עם מערכים גדולים ומתוקצבים יותר בלמו את הגל השני בצורה מוצלחת יותר.
    עם כל זה לא מספיק אז כל שבוע מתפרסם סיפור על מישהו מהממשלה שמפר את ההנחיות שהוא בעצמו גזר על הציבור.

    ואחרי כל זה התוצאה הסופית היא פשוט גרועה ביחס לעולם, איך שלא תבחן את זה. אז אפשר להגיד שיש הנחות מקלות כלשהן כמו הצפיפות במגזר החרדי(שבתכלס זה גם משהו שנוצר הרבה בגלל מדיניות ממשלתית, אבל נתעלם מזה) אבל אי אפשר להגיד שההתנהלות פה קרובה ללהיות אופטימלית או עניינית.

    אז סבבה, יש פה מצב שאף אחד לא מכיר, זה לא אומר שהציבור/התקשורת צריכים לשבת בצד ולגרבץ עד שיעברו כמה שנים ונוכל לספור את הכסף במדרגות. הרי אם עכשיו הממשלה הייתה מחליטה שהפיתרון לקורונה הוא יציאה למבצע ארצי בו פיקוד העורף יחלק לכל משפחה שיקוי מחסן לקורונה שרקח האדמו"ר מגור גם היית מעביר ביקורת, נכון?

    וכן, ניהול המשבר הזה הוא תעודת עניות, לא רק לביבי אלא לכל הפוליטיקה פה.
     
    Sturridge אוהב/ת את זה.
  12. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,392
    לייקים שהתקבלו:
    6,851
    @חייל שוקולד
    עוד אין תוצאה סופית, זה בדיוק הקטע. אני זוכר איך בהתחלה כולם שיבחו את שבדיה, אחרי שמניין הקורבנות שם הגיע לכמה אלפים כולם גינו אותם ועכשיו אני שוב פעם קורא על מומחים שרוצים ליישם את המדיניות השבדית. אני גם לא שופט לפי מספר קורבנות ביחס לאוכלוסיה, יש עוד הרבה פרמטרים אחרים שניתן לדרג לפיהם וסביר לניח שעד שלא נהיה כמה שנים אחרי סוף המגפה לא נוכל לכמת ולחלק ציונים. אלה שמנפחים את החזה היום עלולים להיות אלה שיעמדו על המוקד בעוד שנתיים כשהמיתון יגיע לשיא.

    אין לי מילים טובות לומר על הדרך, זו בסך הכל עוד דוגמה אחת מיני רבות לכך שהדמוקרטיה הפרלמנטרית שלנו פשטה את הרגל ושינוי שיטת הממשל הוא נחוץ. לא היינו צריכים את הקורונה בשביל לדעת את זה.
     
    italiano אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,976
    לייקים שהתקבלו:
    14,658
    מין:
    זכר
    אפסים. פשוט אפסים. העיקר שה-40 אלף שקל יכנסו לבנק בנוהל. מה אכפת להם שמאות אלפי אנשים יקרסו כלכלית, זה לא נוגע אליהם בכלל. אם הם ימשיכו ככה אל תופתעו אם מה שקורה בבלפור יהפוך להיות מהפיכה אלימות.

     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,976
    לייקים שהתקבלו:
    14,658
    מין:
    זכר
    זה חוקי בכלל שחבר כנסת הוא בובה של מישהו אחר? מה ההבדל בין זה לחוק ישראל היום?
     
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,919
    לייקים שהתקבלו:
    1,294
    מה ישתנה אם נעבור למשטר נשיאותי עם כל הבררה שנמצאת עכשיו בשילטון? נתניהו פתאום יפסיק להיות מושחת? הבבונים שלו יפתחו אינטליגנציה?
     
    Sturridge ו-oranfu אוהבים את זה.

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 141)

  1. הרצליה