האיטלקיות במפעלים האירופאים 2020/21:: מנסים שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏17/9/20.

  1. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    אטאלנטה בלי דה רון זו לא אותה קבוצה. לגאספריני חסרים עוד כמה שחקני מפתח (בדגש על גוזנס) אבל בלי ההולנדי שיטת המשחק שלהם הופכת אוטומטית מהרפתקנית למופקרת. דה רון הוא זה שמחפה על הבלמים שמגיעים עד הרחבה של היריבה ומאפשר את משחק הלחץ המטורף שגאספ אוהב, כשהוא לא על המגרש כמעט כל איבוד כדור הופך מיידית למצב מסוכן בצד השני. פרוילר אחלה שחקן שמשלים אותו היטב אבל הוא ופסאליץ' מול הקבוצות החזקות של היבשת זה לא מספיק, לא מפתיע שקבוצה כל כך מאומנת ומוכשרת כמו ליברפול ניצלה את זה עד תום. יש מצב טוב שגם איתו על המגרש זה היה ניגמר בהפסד, בכל זאת ליברפול, אבל אין לי ספק שזה היה הופך למשחק הרבה יותר צמוד ותחרותי. לפי מה שהבנתי הפציעה שלו לא רצינית והוא אמור לחזור אחרי הפגרה, אם זה אכן המצב וכמו שהבית הזה מתפתח אני עדיין חושב שאטאלנטה פייבוריטית לנצח את המפגש הישיר באמסטרדם ולעלות מהמקום השני.

    בארלה זה תענוג של שחקן. הקשר הכי טוב באיטליה בקלות ובוודאות.
     
    Roma ו-Bianconeri אוהבים את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,763
    לייקים שהתקבלו:
    14,630
    מין:
    זכר
    גם אני לא הבנתי את החילוף הזה, ואלה דווקא היו דקות טובות של אינטר
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,763
    לייקים שהתקבלו:
    14,630
    מין:
    זכר
    זה מעבר לדה רון. הקבוצה נמצאת בתקופה רעה. אני מזכיר לך שבתבוסות לנאפולי וסמפדוריה דה רון כן שיחק, וזה לא מנע מהקבוצה להתפרק. ליברפול קבוצה טובה מהן אז מן הסתם התבוסה מהדהדת יותר.
     
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,953
    לייקים שהתקבלו:
    3,356
    קונטה לוקח את המנטליות של יובה בגמרים, ומביא אותה לכל משחק בליגת האלופות. זה מאמן טוטאלי!

    קונטה קיבל את הסגל הטוב בליגה. בית שהוא אמור לעבור בקלות כולל ריאל מדריד בפתיחת עונה מזעזעת בצ׳מפיונס ועדיין הוא מחרבן את זה בעקשנות.

    אני סקרן לראות את היכולת של גאספ לאסוף את החברה שלו מהסחרור הזה שהם חווים בזמן האחרון. מקווה שיהיו לו תשובות.

    בארלה בהחלט נהדר
     
    uri ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,301
    לייקים שהתקבלו:
    3,687
    מין:
    זכר
    @Enzo Maresca אני חייב לומר שעוד לפני שהעונה ממש יצאה לדרך חשבתי שאטאלנטה, המשחקת עם דה רון ופרויילר כשני קשרים מרכזיים, ושהם אכן CMים טבעיים, מחזיקה כמחליפים פוטנציאליים רק קשרים התקפיים: פאשליץ׳, מאלינובסקי, ופסינה* (כולם AMים), ובמקום להוסיף קשר מרכזי (במקום או כמו נאפולי עם באקאיוקו) טעו והוסיפו עוד AM נוסף בדמות מיראנצ׳וק.

    מצד שני, כמו שכתב @DRORIKO לא דה רון ולא באקאיוקו הם איזה דאווידס, ומה שקובע אצל אטאלנטה זו היכולת הקבוצתית. וכשהם לא טובים כקבוצה ואנחנו צריכים לרדת לרזולוציה של יחידים, אז בעצם כל אטאלנטה נמצאת הרבה מעל המקום הטבעי שלה.

    * בטח לא DMים כמו שאפשר לראות את פרויילר ודה רון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/11/20
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שקונטה היה אמור לעבור בקלות את הבית כי גלדבאך קבוצה סבבה, רק מזכיר ששום דבר לא גמור כי ניצחון של אינטר בסן סירו אחרי פגרת הנבחרות, דבר שבהחלט יכול לקרות - משנה את פני הדברים. לדעתי אינטר הרוויחה את לאוטרו מחדש במשחק הזה. הוא היה מעולה, כבש על הפרצוף של ואראן וגם בישל. הוא היה לבד ברחבה וחייב להבקיע וניסה באובר-אלגנטיות אבל זה קורה. טבעי שאינטר תהיה פחות טובה ללא לוקאקו (לדעתי המצבים והדרמה נבעו בעיקר בחולשה ענקית של שתי הקבוצות), בכל מקרה יש הרבה מאוד סימני שאלה על הסגל\הרכב מסתמן.
    אשרף הציג משחק חושך מצרים, אני לא זוכר פס אחד טוב שלו, ממש נבהל כנראה לא רצה לקבור את קבוצתו האהובה בה גדל. וידאל בעט ליד הקורה אבל עסוק מאוד בלהרביץ, שלישיית הבלמים מאוד איטית ומפוזרת ולא מתואמת. קראתי כאן ביקורת גדולה על פרישיץ', אני חושב שהוא הציל את המשחק בשבת בליגה וגם אתמול עשה גול, הוא כן מסוגל לספק מספרים. כשאלכסיס רק חזר מפציעה וכנראה לגבי אריקסן זה משהו אחר (אני לא ממעריציו הגדולים) - אז שיבוצו בהרכב לא כזה מופרך.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,763
    לייקים שהתקבלו:
    14,630
    מין:
    זכר
    לוקאקו זה לא תירוץ כי אינטר היתה במומנטום טוב והגיעה למצבים כולל הגול השני. להוציא את בארלה בשביל גליארדיני זה לקחת צעד אחורה ולוותר על ניצחון. ויודעים מה, גם לא הייתי מוציא את פרישיץ, עד שהבן אדם נכנס לזון אתה מוציא אותו? זה כאילו הוא הביא את החילופים מהבית.

    וידאל במשחק מזעזע, וגם היה לו חלק בגול השלישי. דווקא אותו הייתי מחליף בגליארדיני אם כבר.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני חלילה לא בא להגן על קונטה, להפך, לפתע הסגל שמאוד נהגו להלל ולשבח בקיץ נראה לי לא מספיק טוב בדגש על ההגנה (שקריניאר כבר החלים מהקורונה ואולי היה מקום שיישחק). אני רק אומר שאינטר סבלה מחוסר מזל גדול מלכתכילה כשהגיעה למשחק ללא השחקן הכי טוב שלה ובפער. לאוטרו התעלל ברפא שלנו ואמנם נחסם על ידי ראמוס אבל עם לוקאקו זה בכלל היה פתח לטירוף. אני את פרישיץ' ציינתי כי אור טען שהוא חייב לצאת או משהו כזה. וידאל מאוד-מאוד-מאוד שונא את ריאל, אנטי מדרידיסטה, לעתים האובר-מוטיבצייה פוגעת ואסור לשכוח שהגיע שחקן שהוא קצת טיפה מעבר לשיא לדעתי. בפועל ראיתי קבוצה בה כולם חושבים קדימה וברוזוביץ' כמעט היחיד שעושה הגנה.
    בארלה עם אחד הבישולים הגאוניים בליגת האלופות כולל העונה שעברה, הוא חטף בלי הפסקה מהשחקנים שלנו - ראמוס, ואלוורדה, מנדי, לא הצליחו להתמודד איתו. אלא אם כן הייתה עייפות ניכרת או חשש לפציעונת זה בהחלט ניהול משחק לא טוב, אבל אני חושב שהביקורת החוזרת על קונטה היא בעניין הזה. בפועל אינטר נכנסה לפיגור 2:0 נגד קבוצה סופר-לחוצה עם בעיות זועקות לשמיים בהתקפה. איך הגבת להחמצה של בנזמה בתוספת הזמן מקו השער?
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,763
    לייקים שהתקבלו:
    14,630
    מין:
    זכר
    זה היה לפני המשחק, אבל עם איך שהמשחק התפתח היתה לה הזדמנות לנצח, או לפחות להגיע לעוד מצבים. ואור ציין שפרישיץ צריך לצאת במחצית הראשונה שהוא באמת היה חלש, אבל בשניה הוא נכנס למומנטום טוב ואני אישית לא הייתי מוציא אותו.
     
  10. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    7,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,539
    מין:
    זכר
    פרישיץ' ביקש להתחלף, הוא החזיק את הרגל וכבר לא יכל לרוץ.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,763
    לייקים שהתקבלו:
    14,630
    מין:
    זכר
    לא שמתי לב האמת
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    איבן במחצית הראשונה פספס הזדמנות משוגעת להעלות את אינטר ליתרון, בין אם בבעיטה או בפס נורמלי ולא הרמה מפגרת לבארלה. בכללי הוא לא היה קיים עד הדרדלה הנהדר שסידר את ה-2-2. גם לאוטארו, שלכאורה היה במשחק טוב עם שער ובישול, לא באמת היה טוב. יאנג, ברוזו, באסטוני ומעל כולם בארלה היו טובים. אשרף אכן היה מחריד.

    התלונות שלי הן לא על המשחק אתמול אלא על מגמה מתחילת העונה. אנחנו כל הזמן סופגים ואין שום שינוי באופי המשחק. בעונה שעברה אינטר הייתה טיפה יותר מכוערת אבל הרבה יותר קשה להתמודדות ואנחנו רואים משהו אחר העונה תחת אותו מאמן ועם סגל הרבה יותר טוב ושלם. יש תחושה שלא כל כך אכפת לקונטה מהעונה הזאת, הוא מבחינתו מסודר כלכלית וכל השאר לא מעניין. משלמים לו 12 מיליון אירו בשנה בשביל שיביא ערך מוסף ולא שיציג קבוצה כמו שכל מאמן איטלקי סביר היה מציג.

    ואגב, לא סבלתי את הבכיינות שלו אבל אני מתגעגע אליה כשאני רואה אותו מגיב כמו ספאלטי למשחקים כאלה. הלכנו שנתיים אחורה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני לא בהכרח מודד את לאוטרו כמה פסים הוא מסר כמו שצריך וכאלה. הוא כבש שער יפה, הוא בישל וסיפק את הסחורה בגדול, זו דעתי, אי אפשר לבוא אליו בטענות. אם הוא היה מוליך 4-5 התקפות מסוכנות ובועט ליד הקורה ובהזדמנות אחרת החברים שלו היו מחטיאים או למשל עושה דריבל ועובר את מנדי בין הרגלים, את ואראן ואת פדה אבל לא מביא סטטיסטיקה אז מה? לא ראיתי יכולת טובה מדי אצל אף שחקן משתי הקבוצות, כל אחד נתן מעט, כל אחת נהנתה מהחולשה של השנייה. אינטר הופתעה משום מה בדקות הפתיחה והייתה מבולבלת וככה ריאל כביכול הגיעה למצבים. זוכר מצוין את המצב שציינת ואכן היה לנו מזל ולא הבנתי מה פרישיץ' עשה אבל אני חושב שבהתחשב באופציות אחרות - אלכסיס לא כשיר במאה אחוז, ופרישיץ' כן שחקן שיכול לתת גול - טוב שנשאר על המגרש.

    ממה שקראתי לאחר המשחק [התגובות], הוא רצה עבירה של מנדי במסירה הכושלת של אשרף לאחור ולטעמי הוא טועה. הפעם הוא היה שקט יותר אבל אחרי פארמה היו אותן האשמות כלפי השחקנים שרושמים החמצות מזעזעות וכדומה. אני מסכים לחלוטין שהשנה יש קצת יותר הפקרות, כולם רצים קדימה, יושבת להם בראש המילה 'סקודטו'. גם בלי גודין שאני מודה שאשתקד לא היה מרהיב - זה צריך להיראות טוב יותר. אסור לסגור את הסיפור של אינטר בצ'מפיונס ואם ייקח אליפות אז יהיה בסדר ועמד ביעד.
     
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,301
    לייקים שהתקבלו:
    3,687
    מין:
    זכר
    הופעה טובה היום של לאציו, ובהתחשב בנסיבות גם התוצאה לא רעה.
     
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,953
    לייקים שהתקבלו:
    3,356
    לא ראיתי את לאציו, אבל הם עוברים תקופה קקה מאוד בגלל הקורונה, והם עושים יופי של תוצאות. בדיוק שאמרו שלאינזאגי אין עוד מה לתת שם.

    מחצית טובה סהכ, הרבה בעיות מוכרות, לא אכנס אליהם. מקווה שלא נסבך את עצמנו ונגדים את התוצאה