טיעונים דומים מהעבר הלא רחוק: אם כל המדינות באירופה אוסרות על נישואים חד מיניים - לא נראה לי מופרך לאסור נישואים חד מיניים. אם כל המדינות באירופה אוסרות צריכת מריחואנה - לא נראה לי מופרך לאסור צריכת מריחואנה. אם כל המדינות באירופה טובחות ביהודים - לא נראה לי מופרך לטבוח ביהודים. נראה לי שהבנתי לאן זה הולך, בקיצור זה לא טיעון. רוצה לטעון למה חשוב לממן תרבות - תפדל. "כולם עושים את זה" זה לא טיעון. אגב, רק למען הסדר הטוב, ארה"ב היא כבר הרבה זמן לא מעוז הקפיטליזם בהתנהלות הכלכלית שלה. נראה לי שאני יכול גם לפעול לשנות את המציאות. מעניין למה לא הצעת את זה.
קצבת נכים היא לא פופוליסטית. אולי אמרתי שהדיון הספיציפי שבמסגרתו השרים כץ וכחלון התחייבו לעלויות פסיכיות מכספי משלם המסים כדי להראות שהם דואגים וחברתיים היה פופוליסטי.
למה פופוליסטי? התפקיד של שליחי הציבור הוא לא לדאוג קודם כל לחלשים? כי אם לא אז בשביל מה צריך אותם שם. שרי אריסון יכולה להסתדר גם בלי שר האוצר. היא לא קהל היעד שלו.
הזמר במסכה הישראלי נחמד, האמריקאי ברמה ממש גבוהה (כל הפרקים ביוטיוב) אגב, המודחת הראשונה בזמר במסכה הספרדי היא ג'ורג'ינה חברה של כריסטיאנו
אני לא מאמין שאני כותב את זה על סרט דרמה ואני עוד יותר לא מאמין שאני כותב את זה על סרט ישראלי, אבל אתם מוכרחים בכל לשון של הכרח לצפות ב"געגוע".
עד שמשקיעים ארגזים בסדרה ישראלית, התקציב והאפקטים הם הכי קרוב שטלוויזיה ישראלית הגיעה להוליווד, כל השאר הוא כל כך טלוויזיה ישראלית. אשכנזי שהמבטא המרוקאי שלו מגוחך, עלילה שמצליחה בשלושה פרקים שלמים לא להתקדם בסנטימטר. אני וויתרתי.
אם אתה מדבר על מאור שוויצר, אז הוא רק רבע אשכנזי וחצי מרוקאי. השם מטעה קצת. גם אשתי מרוקאית ואין לה מבטא.קשה לייצר מבטא כשמדובר בדור שלישי לדוברי עברית.
המבטא של מאור שוויצר באמת מביך על גבול המעליב. נותן לו קרדיט על המאמץ לשחק דמות כל כך שונה ממנו אבל האמת שהמבטא שלו נשמע יותר כמו מפא"יניק שמנסה להסתנן להפגנה של הפנתרים. אני דווקא מאוד אהבתי את הסדרה עד עכשיו, קצת קשה שלא למרוח עלילה שידועה לכולם מראש ואפילו במציאות עצמה לא התרחשה על פני פרק זמן ארוך מדי (אני כמובן מדבר רק על המלחמה, לא על המציאות שקדמה לה ועל המציאות שאחריה), אבל בכל זאת מרגיש שהעלילה נמרחת במקומות הנכונים ולא מתעסקת בשטויות. אני גם מאוד מעריך את העובדה שאין ייפוי של המציאות ואם כבר פותחים את הפצע הזה אז בצורה הכי כואבת, אף אחד לא יוצא משם בלי נזק אם בכלל. כמובן שיש גם סיפורים עלילתיים בתוך כל הסדרה עצמה אבל זה חלק בלתי נפרד מסדרות טלויזיה, אחרת זה היה סתם סדרת דוקו. אחלה סדרה סך הכול. ובעניין אחר, גמביט המלכה מומלץ ביותר למי שעוד לא ראה. פשוט סדרה טובה ואין מה להוסיף מעבר.
מרגע לרגע אני יותר ויותר שם לב כמה הזמר במסיכה לא פחות מבויימת מגולסטאר. רמת המשחק של השופטים כשהם מנסים להראות כאילו הם בהלם וממש מתאמצים לגלות ולנחש, זה לא אמין. * אמרו שאופירה גילתה את מיכל אמדורסקי. מתי היא נזכרה לנחש שזו היא? אחרי שהיא הודחה, לפני החשיפה שלה * בפרק האחרון של ראשון ברמזים של היעל היה רמז שדיבר על רותם אבוהב. לא נראה לי מקרי שבשנייה שבן אל אמר את השם שלה, הופיע למטה פרומו לתוכנית החדשה של רותם אבוהב. * מה הקטע של ה"שלט" שבעזרתו הם בוחרים מי יודח אם אין באמת קהל וזו עריכה רק? אין באמת סטנדרט לביצוע, פשוט מדיחים לפי החוזה שהיה לכל אחד מהאמנים, או משהו כזה. * גם הרמזים המטעים יותר מדי שקופים, כמו הרמזים על עופר שכטר ועדי הימלבלוי שנועדו שנחשוב שזה יהודה לוי, אבל זה בעצם ידוע שזה צחי הלוי כבר מתחילת התכנית.