האיטלקיות במפעלים האירופאים 2020/21:: מנסים שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏17/9/20.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,757
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    בי אתה אף פעם לא משקיע ככה :cry:
     
    uri אוהב/ת את זה.
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,300
    לייקים שהתקבלו:
    3,686
    מין:
    זכר
    Milan squad vs. Man Utd: Leao and Rebic out | Football Italia

    הרכב (צפוי) לא מעודד :mellow:
    Milan (probable): Donnarumma; Kalulu, Kjaer, Tomori, Theo Hernandez; Meite, Kessie; Saelemaekers, Calhanoglu, Krunic, Castillejo

    אני מניח שהמשימה הראשונית תהיה תיקו אפס.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,757
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אז אני מבין שקרוניץ׳ וקסטייחו הם אלה שצריכים לשמור על הכבוד האבוד של הכדורגל האיטלקי. אין ספק שהוריאנט הבריטי הגיע בזמן.
     
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,300
    לייקים שהתקבלו:
    3,686
    מין:
    זכר
    אני מבין שעל סאלמאקרס האגדי אתה סומך בעינים עצומות ;)

    קיצר, נחזיק אצבעות.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,757
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    לא רואה את המשחק אבל למה איבנז הוחלף? בגלל הצהוב?
     
  6. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,783
    לייקים שהתקבלו:
    2,196
    מין:
    זכר
    התנגשות ראשים עם קומבולה באמצע המחצית -> זעזוע מוח.

    כל הצופים של המשחק עונש הזה גם קיבלו משהו שדומה לזעזוע מוח אם אתה שואל אותי.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,757
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אוי ואבוי, רק בריאות
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,609
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    מי זה הקלולו הזה ולמה עם כל המחמאות לדאלוט הוא לא בהרכב?
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    מאמן העונה פיולי.
     
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,300
    לייקים שהתקבלו:
    3,686
    מין:
    זכר
    קאלולו הוא צרפתי בן 20 שהגיע (כמעט בחינם) הישר מהנוער של ליון. הוא הרבה יותר שחקן הגנה מדאלוט, וכמו קלאבריה (אגב, יתכן שסיים את העונה) נותן איזון להרננדז שהרבה יותר שחקן התקפה בצד השני. בחירתו נראת הגיונית (גם לפי המחצית הראשונה כמובן) כשאין שחקני התקפה כשרים וצריך לשמור על רשת נקיה.

    בלי קשר, דאלוט לדעתי לא נחשב לכזה סיפור הצלחה עד כה. הוא בסך הכל מסוגל לשחק בשני צדדי ההגנה והשתלב היטב בצוות השחקנים ובמועדון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/3/21
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,609
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    לא מתרשם הגנתית בכלל מקאלולו הזה עד כה.

    כמובן שאני לא מחזיק בשיט מדאלוט, סתם מגן בינוני שאין לו תפקיד וסגנון מוגדרים. הלוואי שנמכור להם אותו.
     
  12. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,585
    לייקים שהתקבלו:
    118
    מבחינת סגל ואוהדים, לאציו בהחלט קבוצה גדולה, הרי אותו סגל (שהתחזק משמעותית השנה) נאבק על אליפות בעונה שעברה, אז איך זה שהתרסקנו ככה העונה (שוב, סגל שהתחזק משמעותית)? אני אגיד לך - הרכבים לא נכונים, חילופים הזויים שפגעו בקבוצה, הכנה טקטית ומנטאלית ברמת ביוב ועוד ועוד. זה עוד לא מאוחר גם בשבילך לראות משחקים ולהבין על מה מדובר (והוא עוד ימשיך לחרב תקבוצה, שלא יהיה ספקות). מזכירים לי גם את זה ש'עלינו ל-16 האחרונות של הצ'מפיונס', אבל מהבית שקיבלנו זה היה חובה אחרת זה כישלון קולוסאלי. איפה ה'הישג' פה בדיוק? (ותודה למשקוף שהציל לנו תתחת בבית נגד פאקינג ברוז'). באיירן? באנו מפוחדים, מבוהלים, בלי לחץ על ההגנה הגרועה שלהם, בלי תעוזה, בלי שום כלום. עמדנו מאחורה וחיכינו שהם יזיינו אותנו. אחלה הכנה של מאמן.

    אני גם לא מבין למה יורדים על לוטיטו. הבנאדם, חוץ מזה שהוא אחד האנשים העשירים באיטליה, הציל את לאציו מפשיטת רגל. הוא גם נתן לאינזאגי את כל הכלים כדי להצליח ולא מכר שחקנים מבוקשים בהרבה כסף (קבוצה קטנה שכמונו...) נאבקנו על אליפות בעונה שעברה? הוא לא הסתפק בזה והלך והביא לו 5 שחקני רכש טובים בלא מעט כסף. באגף שמאל התחזקנו משמעותית, הגיע עוד חלוץ טוב לרוטציה, הגיע עוד טרקוויסטה מעולה ומוכשר, הגיע שוער מנוסה שעדיף על הקיים. ביחד עם מה שהצליח אשתקד זה היה אמור לקחת את לאציו למקומות אחרים לגמרי ממה שהיא היום. הסיבות, כידוע, ידועות.

    אנשים גם שוכחים אבל ללאציו לא היה סגל כזה מאז עונת האליפות, וזה תשובה למי ששאל מה לאציו עשתה לפני אינזאגי (בורות). תראו את הסגלים שהיו לפיולי, לרוסי, לבאלרדיני, לפטקוביץ', ותבינו למה יש לי הרבה ציפיות.

    פשוט לא נכון אבל נגיע לזה.
    סטראקושה קיבל הרבה גולים באשמתו (הגול מלאוטארו, סמפדוריה שהיה בושה ועוד) ואינזאגי המשיך לתת לו לפתוח, אז לא רק שהוא הוציא אותו מההרכב באיחור, הוא גם פתח איתו בהמשך העונה והפלא ופלא, הוא שוב קיבל גולים מצחיקים, אפילו נגד קבוצתך האהודה אבל פרט זה משום מה נעלם מזכרונך.

    שוב לא נכון.
    פארולו גם שיחק כבלם נגד ססואלו ועשה כמה טעויות, פארולו שיחק נגד קליארי כבלם ומהצד שלו שתי התקפות כמעט נגמרו בגול (בשליפה ממה שאני זוכר, אם אבדוק בטח אמצא עוד). חשבתי שאתה רואה משחקים של לאציו? (....). נו ומה היה נגד ורונה? זה לא אשמת אינזאגי שהפסדנו? ומה היה נגד לוקאקו שב-2-1 כשהיינו חם במשחק הוא הכניס אותו וחירב לנו תמשחק? זו לא אשמת אינזאגי? אז אשמת מי? אולי אשמתי. אם זה לא 'באיחור' אז מזה באיחור?

    פארס היה מעולה נגד יובנטוס, היה מעולה נגד קרוטונה, היה מעולה נגד בולוניה, היה מעולה נגד טורינו (במשחק ההתקפה הכי טוב שלנו, שאגב בו פתחו גם פריירהו מוריקי, מוזר...), וגם זה רק בשליפה ממה שזכור לי. לא מבין איזה משחקים ראית, אבל להגיד גם שמארוסיץ' מציג יכולת טובה זה תלוש מהמציאות, צר לי. הוא נתן גול אחד בברגמו, חוץ מזה אפס אחד גדול כל העונה. אולי אתה לא רואה מספיק משחקים.. מניח (לפי התגובות והלייקים) שהיתר פה בכלל לא.

    זה לא משנה, הוא יודע שצ'ירו צריך מנוחה, זה זעק לשמייים ולא סתם הוא הוציא אותו במשחקים האחרונים, ולא בגארבג' טיים. אז כן, זה בהחלט משהו שצדקתי לגביו.

    אתה קורא ל-11 דקות, 13,14, 9 וכו' 'שיחק משמעותית'?! די נו. אף אחד בעולם לא היה מצליח להשפיע על משחקים עם כמות כזו עלובה של דקות. וזה ככה כל העונה.. כמו שאמרתי, כשהוא פתח בהרכב נגד טורינו, לאציו שיחקה את הכדורגל הכי טוב שלה בשנים האחרונות. פריירה שחקן סופר סופר מוכשר, ואם ישחק יותר לטעמי יהפוך לכוכב ברמת אלברטו וסאביץ'. מי שלא ראה/רואה אותו לא יכול לחוות דעה, ולא יכול לערער על דעתי.

    ראה ערך לסעיף פריירה*. פשוט אותו המקרה. כן היו לו משחק-שניים לא טובים, אבל הוא שחקן רכש שבא ממדינה זרה וכו' וכו'. כבר לשלוח אותו הביתה על סמך הדקות האלה שאתה מראה? לא רציני, לא ראוי, אפילו ילדותי.

    לסיכום, אינזאגי הוא מלאך פה, כנראה שאנשים מסיקים מזה שעל סמך חצי עונה טובה אשתקד אסור לגעת בו, אסור לבקר, להעיר, כאילו לשחקנים אין את רוב האחוזים מההצלחה הזו. שכחו גם את הקריסה המנטאלית אחרי הקורונה (כן, בטח השחקנים אשמים בזה).
     
  13. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    לא לא לא חמוד שלי. אף אחד לא אמר שאסור לבקר/להעיר את אינזאגי אבל מלבקר אותו ועד להחליט שהוא "ריסק את לאציו לחתיכות" יש מרחק של אוקיינוסים.

    לאציו תחת אינזאגי היא התאמה מושלמת במילון ל- "אובר אצ'יברית". מלבד סאביץ, אלברטו, אימובילה ולאצארי אין ללאציו *אף* שחקן שיכול להיות בסגל של הקבוצות הבכירות, כל שכן בהרכב.

    זה גם יפה שהחלטת שאנחנו לא רואים משחקים כי אנחנו לא בדעה שלך.

    כדי ש @ VAR יהיה מרוצה נוסיף גם את אצ'רבי קשישא.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/3/21
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    את אצ׳רבי הייתי לוקח להרכב שלנו
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  15. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,585
    לייקים שהתקבלו:
    118
    כי הוא ריסק אותה מקצועית העונה, מה לעשות. זו עובדה מוכחת וקיימת, ושוב, רק מי שראה את לאציו בתדירות שאני ראיתי אותה העונה מסוגל להבין את זה.

    אגב, ללאציו יש ארבעה חלוצים ששווים הרכב של כל קבוצה בליגה. קאייסדו למשל היה אחד האחראים הבלעדיים לריצה שלנו אשתקד, והעונה הוא מסופסל. אולי תסביר לי למה?

    לואיז פליפה שווה הרכב של כל קבוצה באירופה, הוא בלם אדיר שעשה התקדמות מטאורית. אצ'רבי בלם מעולה. ויש עוד שחקנים.. אז מה שאמרת לא ממש נכון.

    כי אתם לא רואים, אני רואה את זה מצוין על סמך התגובות והלייקים. ומי שלא רואה לא יכול להבחין במה שקורה. נקודה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/3/21