בחירות 2021 (א'?)

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏5/2/21.

?

למי תצביע בבחירות?

  1. הליכוד

    5 הצבעות
    12.5%
  2. תקווה חדשה

    6 הצבעות
    15.0%
  3. ימינה

    7 הצבעות
    17.5%
  4. יש עתיד

    6 הצבעות
    15.0%
  5. הרשימה המשותפת

    2 הצבעות
    5.0%
  6. ש"ס

    0 הצבעות
    0.0%
  7. ישראל ביתנו

    1 הצבעות
    2.5%
  8. העבודה

    2 הצבעות
    5.0%
  9. הציונות הדתית

    4 הצבעות
    10.0%
  10. אחר

    7 הצבעות
    17.5%
  1. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    מישהו מוכן להסביר לי איך מפלגת רע"מ הצליחו להגיע ל 5 מנדטים ?
    הרי אתמול אחרי המדגם עמית סגל שאל את דן מנו האם מנסור עבאס קרוב בכלל לאחוז החסימה והוא אמר לו שהוא רחוק מאוד .
    איך פתאום הוא קיבל 5 מנדטים ?? נראה לי מוזר מאוד .

    לגבי הקמת ממשלה בתמיכה מבחוץ של מנסור עבאס : מסוכן מאוד ואני חד משמעית נגד. רע"מ היא מפלגה איסלאמיסטית קיצונית ולהישען עלייה במשך 4 שנים או אפילו יום אחד זו סכנה והפקרה של ביטחון ישראל .

    נראה שאנחנו דוהרים לעבר בחירות חמישיות
     
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אם הבנתי נכון-הדוגמים לא הציבו מספיק קלפיות בדרום, שם רע"מ חזקה מאוד באוכלוסיה הבדואית. הם חשבו שיצליחו לנרמל את התוצאות אבל לא הצליחו.
     
    Clichy אוהב/ת את זה.
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,943
    לייקים שהתקבלו:
    10,119
    לא תקום ממשלת ימין עם סמוטריץ' ובן-גביר שנשענת על קולות רע"מ, פשוט לא יקרה וגם אם התסריט הבדיוני הזה יקרה זו תהיה ירייה ברגל לימין שיכשיר הקמת ממשלות שמאל בעתיד בתמיכת המשותפת מבלי רעש ציבורי מוצדק כמו שהיה בשנה שעברה ולמעשה ישנה את הסטטוס-קוו הנוכחי ואת מפת הגושים בצורה דרמטית.

    לא מדברים על זה משום מה אבל על הנייר לימין יש 65 מנדטים פלוס מינוס עם גדעון אבל מרוב שגדעון ימין אמיתי, ממלכתי וערכי הוא מעדיף אחרי הכישלון עצום שלו בבחירות לגרור את כולנו למערכת בחירות חמישית ממניעים של שנאה אישית ואגו. מרגיש שצומח לנו כאן בוגי 2.
     
    South Boy, abcd ו-רוברטו באגיו31 אוהבים את זה.
  4. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,626
    לייקים שהתקבלו:
    4,045
    מה אתה רוצה מגדעון? הוא מהיום הראשון שלו אמר שמי שרוצה את נתניהו שלא יצביע בשבילו. בגלל שנתניהו לא יכול להרכיב ממשלה כי הוא מאוס על ידי רוב המערכת הפוליטית אתה מצפה שפעם אחר פעם יפרו הבטחות בחירות בשבילו?
    מי שהצביע לגדעון זה ימין שחד משמעית לא רוצה את נתניהו.

    כשאני רואה איך חלק מהביביסטים מכינים את הקרקע לשת"פ עם עבאס, אני לגמרי (בפעם הראשונה) בעד ממשלה של לפיד עם המשותפת.
     
    yakov_y, modric19, YYY ו-5 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  5. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,590
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    @Nigel de Jong
    תשמע את הנגבי, ריקלין, ברדוגו וביסמוט - כל אחד בדרכו לא פוסל את זה על הסף ואני ממש לא אתפלא אם זה יקרה. אתה מסתכל על זה בפריזמה של ימין אבל בסוף מי שקובע מסתכל בפריזמה של נתניהו, סה טו.

    אגב אם נתניהו אכן הולך לעשות את זה, מה מונע מבכיר בליכוד (נניח אדלשטיין) לקחת שליש סיעה ויחד עם בנט, סער, ליברמן/חרדים, גנץ ולפיד ולהקים קואליציה בטענה שצריך למנוע מנתניהו ללכת לקואליציה עם עבאס? נראלי תירוץ סביר למישהו מהליכוד ללכת נגד המנהיג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/3/21
  6. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,015
    לייקים שהתקבלו:
    1,248
    מין:
    זכר
    מקרה קלאסי שבו נתניהו יגיד לכחול לבן/תקווה חדשה/ישראל ביתנו/העבודה להצטרף לממשלה כדי למנוע ממשלה של בן גביר ועבאס ולהציל את כולנו.
    השאלה האם יהיה מישהו מספיק פתי לקנות את זה?
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,943
    לייקים שהתקבלו:
    10,119
    גדעון אמר את זה שחשב שהוא נוגע ב-20 מנדטים ושיהיה לו את הכוח להקים ממשלה ללא נתניהו, מאז קרו יותר מדי דברים וזה לא המצב וכרגע האופציות הן ממשלת נתניהו בתמיכת גדעון ובנט(לאלה שבן-גביר מציק להם בעין אז גם ההשפעה שלו תרד במקרה כזה) או בחירות חמישיות שאני מניח שכולנו לא רוצים. גם הייתי מצפה מאיש המחנה הלאומי לטיפת יושרה אחרי שהתוצאות הראו שעוד שבועיים של קמפיין וגם את אחוז החסימה הוא היה רואה מלמטה לגלות אחריות ונתניהו עדיין זוכה לאמון הציבור הימני עם 30 מנדטים בערך להבין שזה מה שהציבור אותו הוא מייחל להנהיג בעתיד רוצה. זה לא שאם הוא לא יפר את הבטחת הבחירות המטופשות הזו הוא ינסוק במנדטים בסבב הבא. זה שיש ימין שלא רוצה את נתניהו לא אומר שאותו ימין מוכן ללכת לעוד סבב בחירות או להקים ממשלה מוזרה בתמיכת המשותפת ורע"מ רק כדי להפיל אותו.

    לא יודע מי נחשב ביביסט ומי מכין את הקרקע לשת"פ עם עבאס, אני אני חושב שכן הגיע הזמן שהערבים ישתלבו בממשלה ויעסקו מבפנים בכל הסוגיות החשובות בחברה הערבית שכמו שאנחנו רואים מחלחלות גם ליישובים היהודים/מעורבים אבל לא עם מפלגות שהן ימין פלסטיני קיצוני זו לא דרישה מופרכת או גזענית. כרגע המשותפת כוללת את בל"ד על סך כל מהללי השהידים אצלה ורע"מ היא סניף של האחים המוסלמים, אי אפשר מצד אחד לעשות דה-לגיטימציה מוחלטת לבן-גביר ונעם ומצד שני להעלים עין משורה ארוכה של התבטאויות ומעשים חריגים של חברים במפלגות הללו רק כי זה משרת את האג'נדה להפלת נתניהו. ואז חוזרים לנקודת ההתחלה, רוצים ממשלה ללא קיצוניים לדעתכם אז תפסיקו עם החרמות הילדותיות.
     
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אני הצבעתי לגדעון סער בידיעה שהוא והרשימה שלו הם הדבר הכי קרוב לאידיאולוגיה שלי וגם בידיעה שהוא לא מוכן לשבת עם ביבי, אבל גם למחיר שצריך לשלם כדי להחליף את ביבי צריך להיות גבול.
    בהנחה ואתה ימין רוויזיוניסטי אמיתי ולא זומבי שרק רוצה לראות את ביבי מודח מהכיסא אתה לא תהיה מוכן בשום אופן לשבת בממשלה ביחד עם הרשימה המשותפת ואנשים כמו יאיר גולן ש"מזהים תהליכים משנות השלושים בגרמניה", אתה לא תעדיף לגרור את המדינה לפאקינג מערכת בחירות חמישית בלי אפילו לנסות ולגשת לאופציה הלא נוחה של משא ומתן קואליציוני עם הליכוד כשהאלטרנטיבה היא לשבת ליד מרצ והרשימה המשותפת. זה פשוט יהרג ובל יעבור.
    חבל שקיצוניים כמו בן גביר וסמוטריץ' צריכים להיות החלק האינטגרלי בגוש הימין ועל הדרך למנוע גם כניסה של רע"מ שאני באופן אישי לא מבין למה צריך לפסול אותם, הם אולי לא מפלגת ימין אבל עד כמה שידוע לי אף מועמד לכנסת מטעם הרשימה הזאת הוא לא איום על הדמוקרטיה והצביון היהודי של מדינת ישראל, סך הכול מפלגה שדואגת לצרכים של המגזר שלה בדרכים לגיטימיות. עצם העובדה שמפלגת מטונפת כמו הרשימה המשותפת נפרדה מהם מחזקת את הטענה שהם מפלגה שפויה בעיניי.
     
  9. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    בסופו של דבר האינטרס הציוני ויהודי המובהק הוא השקעה מאסיבית מבחינה כספית בציבור הערבי והצרכים האזרחיים והבטחוניים שלו .
    השקעה גדולה בתשתיות בערים ערביות, בחינוך, במיגור הפשע, הרצח והאלימות בחברה הערבית וכן הלאה .
    את כל אלה אפשר וחייבים לעשות בלי קשר לשיתוף פעולה פוליטי והישענות על מפלגה איסלמיסטית כמו רע"מ .

    אני לא רואה הבדל בין איימן עודה ואחמד טיבי למנסור עבאס והמפלגה שלו, בשני המקרים מדובר באנשים שלא מכירים בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי .

    מבחינה ביטחונית והתמודדות אל מול הטרור הערבי, אסור בשום אופן להישען על מפלגות כאלו .

    מנסור עבאס עושה בשכל מבחינתו ומבחינת המצביעים שלו שהוא מדבר על נושאים אזרחיים ומציג עמדה מתונה, אבל בואו לא נשכח שמדובר בבן אדם שתמך בעבר במחבלים .

    מנסור עבאס יאפשר לממשלה כלשהי להרוס מבנים בלתי חוקיים במגזר הערבי והבדואי ?? הוא יאפשר לממשלה לטפל בבעיית הפוליגמיה אצל הבדואים וההשתלטות שלהם על שכונות יהודיות ??
    לדעתי לא...
    אז שוב...אי אפשר לסמוך על מנסור שייתן לממשלה עתידית יד חופשית מבחינה בטחונית ומדינית .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/3/21
  10. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    באמת? אתה לא רואה הבדל בין יועץ אש"ף לענייני ישראל לבין פוליטיקאי ערבי שדואג לאינטרסים של המגזר שלו בלי למשל לטנף את זיכרון השואה או לפקפק בזכותה של מדינה יהודית ודמוקרטית להתקיים?
    בוא לא נתייפייף, אם מפלגה ערבית שפויה לא תדאג לאינטרסים של המגזר הערבי אף אחד לא ידאג לו, דהיינו אי אפשר באמת לעשות את כל מה שאתה מציין בהקשר לחברה הערבית בלי שיהיה להם קול משלהם בממשלה. לממשלות שקמו בלעדיהם היה מספיק זמן לעשות משהו כדי לשפר את מצבם ואף אחד לא באמת עשה משהו אז אולי אם ניתן הזדמנות לנציגים השפויים של המגזר להשפיע זה יוביל גם לשיפור מצבם של האזרחים הערבים וגם כנראה להחלשת כוחם של הקולות הקיצוניים במגזר הזה שמכתיבים את הטון כבר שנים.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,136
    לייקים שהתקבלו:
    26,246
    מין:
    זכר
    נכון כי הוא גם התחרה במסגרת המפלגה הנוכחית גם בבחירות הקודמות.

    יש אדם אחד שאשם. אם הוא יפרוש, תהיה בקלות ממשלה. והוא גם ככה יפרוש כשיציעו לו עסקת טיעון.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  12. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אני יודע שאתה אוהב לענות רק על מה שבא לך, אבל אפשר לשאול שאלה בכל זאת?
    בוא נצא מנקודת הנחה שאתה צודק בכל מה שאתה אומר, ביבי מושחת ושקרן ומסית וכל השאר, לבנאדם עדיין יש 30 מנדטים ומעלה כבר ארבע מערכות בחירות והיד עוד נטויה. הוא מנהיג המפלגה שקיבלה הכי קולות בבחירות דמוקרטיות מלאות ביי פאר, תאהב את זה או לא זאת עובדה.
    למה ביבי אשם בסירובו לפרוש למרות שמעל מיליון אזרחים בחרו בו על אף כתבי האישום שלו יותר מאשר אלה שמסרבים לשבת איתו? למה הם לא פורשים ומפנים את הכיסא למועמד פחות קיצוני שישים סוף לטירוף הבחירות? למה את מה שאתה מצפה מביבי או רוצה שהוא יעשה אתה לא מצפה מהמקבילים שלו?
    בכלל, אפשר לשאול למה כתבי האישום של ביבי מפריעים לך הרבה יותר משני כתבי האישום באשמת תקיפה ובאשמת מרמה והפרת אמונים (בדיוק כמו ביבי המושחת!!!@#$@#$@#$) של אביגדור ליברמן? הייתי מצפה מלוחם שחיתות כמוך שלפחות יעלה את זה לסדר היום.
     
    abcd ו-Nigel de Jong אוהבים את זה.
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,943
    לייקים שהתקבלו:
    10,119
    לאותו איש יש את כמות המצביעים הגבוה ביותר בפעם המי יודע כמה, אם כל מיני ראשי ממשלה פוטנציאליים בעיני עצמם שאולי בעזרת חיבור של 3-4 מפלגות משתווים למספר הקולות שהוא מקבל לא היו מחרימים אותו ואת מצביעיו הייתה מוקמת ממשלה בקלות גדולה יותר.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  14. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,911
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    יש מצב שגדעון סער בכלל לא הביא מנדטים. וכל ששת המנדטים של תקווה חדשה הם של שאשא ביטון. לכן גם הליכוד לא נפגע מהפרישה של סער.
     
  15. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,919
    לייקים שהתקבלו:
    2,558
    אף אחד לא מחרים את המצביעים שלו, זה עוד ספין מטופש מבית היוצר של בלפור. בוחרי הליכוד לא נמצאין בכנסת, לא מרכיבים ממשלה ולא מקבלים החלטות.

    מה שאתה מצפה מגדעון סער, שאפשר לי להניח שלא קיבל את הקול שלך, זה להפר את הבטחתו לבוחר ולאפשר לנתניהו להקים ממשלת ביבי-חרדים-לאומנים דתיים על מלא. עם כל הכבוד, לא בחרתי בסער כדי שיזחל לביבי ולגוש הדתי שלו. סער חייב דין וחשבון לבוחרים שלו, לא לבוחרי הגוש של ביבי.

    Sent from my M2002J9G using Tapatalk