אותו אחד שיגיד להם שאסור להם לעשות הרואין, למכור את הגוף שלהם לזנות, למכור כליה, להתחתן עם חתול או להתחתן עם 3 נשים.
צודק, ברגע שיש כפייה אחת אז דין כל הכפיות זהות. אני יכול לדוגמא להגיע אליו הביתה, לחסום לו את האסלה ולהכריח אותו לחרבן בכיור, וכשהוא ישאל "מי אתה שתעשה זאת", אענה: "אותו אחד שאוסר עלייך להזריק לעצמך הרואין".
אתה מבלבל את הטיעון: אתה טענת כללית "אם הם בוגרים שרוצים לעשות משהו מי אני שאאסור". אני הראתי דוגמאות שבהם אתה כן תומך במניעה מאנשים בוגרים לעשות דברים, כלומר לא מדובר בטענה כללית. עכשיו אתה מוזמן להסביר מה החלוקה שלך בין כפייה לגיטימית לבין כפייה לא לגיטימית, ולמה היא אמורה להיות קונצנזוס.
אני אשמח לראות שאני תומך בכל הדברים שציינת, טוב לדעת. ואתה חוזר על מה שאמרת שלא הטיעון. עצם הקיום של כפייה שכולם מסכימים עליה לא מלבין את כל הכפיות שישנן.
אז אולי תכתוב טיעונים במקום עקיצות כושלות? אחרת זה סתם לטרחן. זה מאוד פשוט, ועוקצנות לא תפתור את הבעיה - הקונצנזוס בעולם המערבי הוא שיש כפייה לגיטימית. רוצה לטעון שכפייה by definition היא לא ראויה? בכיף, אז תחליף את התגובה הקודמת שלך ותגיד שאתה בעד זנות והרואין חופשי לבגירים. רוצה לטעון שכפייה ספציפית היא לא ראויה? בכיף, תסביר מה הופך כפייה ללגיטימית ולמה הספציפית הזו לא לגיטימית. אפשר כמובן, לוותר על הדיון האינטילגנטי ולזרוק עוד הודעה של שורה ורבע שכאילו אמורה לעקוץ אותי.
היא לא אמורה לעקוץ אותך. אתה חוזר על הכשל הלוגי הזה בכל פעם. זה שיש איסורים בעולם המערבי על כל מני דברים שהם בין אנשים פרטיים, לא הופך את זה לחינגת איסורים שהכל בה לגיטימי. הרף לאיסור על איזשהו סוג של אינטראקציה בין אנשים בוגרים צריך להיות מאוד מאוד גבוה. העובדה שיש כל מני דברים הסטורים שנשתמרו וחלקם מאוד מטומטמים או דרקוניים, היא לא סיבה לא-לבטל או להוסיף, אלא סיבה לבחון אותם מחדש. פעם היה אסור לשכב עם גברים או לשתות אלכוהול, היום זה נראה לנו כמו דברים שלא ייתכנו ולא הגיוניים.
אתה מפספס את הכשל הלוגי. אי אפשר לטעון "זה פסול כי זה כפייה" כאשר יש מקרים שבהם אתה תומך כפייה. זה כל הסיפור. או שכפייה אסורה אבסולוטית או שהיא לא אסורה אבסולוטית. אם היא לא אסורה אבסולוטית תסביר למה סקס\נישואין בין אב לבתו זה בסדר אבל צריכת סמים לא. אם היא אסורה אבסולוטית תתנגד גם למאבק בזנות וסמים. זה הכל. אגב, ביטול האיסור על סקס הומוסקסואלי או על צריכת אלכוהול קרה בעקבות הכרה של הציבור שהדברים האלה לא שליליים, לא בגלל סלידה של הציבור מכפייה. זה לא המצב ביחס לסקס בין הורה לילדו.
כמו שאתה מאמין באלוהים היהודי אבל לא באלים ההודים. על פי ההגיון הזה, אתה לא יכול להאמין רק באלוהים אחד, או שאתה מאמין באחד או שאתה מאמין בכולם. זה שאתה מסכים לקיומה של כפייה לא אומר ש"הכל הולך". אם הסיבה לאיסור על נישואים בתוך המשפחה היא "איכס איזה מגעילים" (זו התגובה שלי לפחות) אז כן, זו כפיה פסולה. אין סיבה שהמדינה תתערב באיך ששני אנשים בוגרים בוחרים לנהל את הקשר ביניהם. בין אם זה לבוא לארוחת שישי פעם בשבוע ובין אם זה להזדיין. אגב "התנגדות לצריכת סמים", זה נראה לך סביר שמישהו יגיד לך מה אסור ומותר לך להכניס לגוף שלך?
בעקבות ביטול חובת עטיית מסכות בחוץ המלצת "הרופאים" לזהם מסכה בכיס או בתיק בשביל ללבוש את כל החידקים שיצטברו בכניסה לחלל סגור.