אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. Mario Balotelli1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/4/20
    הודעות:
    473
    לייקים שהתקבלו:
    321
    מין:
    זכר
    @South Boy
    לא נכון, באוסלו הוסכם ששטחי A וB יועברו לשליטת הרשות הפלסטינית, שטחי C(שהם 60% מיו''ש) ישארו בידי ישראל.
    לא כתוב שם בשום מקום שישראל תיסוג מכל השטחים.
    חוץ מזה שאוסלו לא מת, אנחנו עדיין ממשיכים להתנהל לפי חלוקת השטחים של אוסלו(עם שטחי A,B,C) והסכם פריז שהוא התוסף הכלכלי של ההסכם.
    צמד המילים "אוסלו מת" נאמר ע''י פוליטיקאים פופוליסטים מהימין שאוהבים לבקר את ההסכם אבל בפועל לעולם לא יבטלו אותו או את הרשות הפלסטינית, גם הם יודעים שאין לנו אינטרס לחזור לשלוט על כל אספקט בחיים של 2 מיליון פלסטינים.
     
    Telkiyski ו-oranfu אוהבים את זה.
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,392
    לייקים שהתקבלו:
    6,851
    הוא נושא ב49% מהאשמה. בסדר?

    למה זה רלוונטי מי הגה את אוסלו? אם זה הסכם נוראי כל כך היו לו 12 שנים, וביניהן 4 שנות טראמפ, לבטל את ההסכמים האלה (שגם ככה ישראל היא היחידה שמכבדת אותם). אם הוא לא עשה את זה, הוא שותף לפשע. אם היית עד לאונס אף אחד לא יאשים אותך באונס, אבל אתה בטח לא אמור לצאת נקי אם עזרת לאנס לברוח מהמשטרה.

    זה כל הסיפור של הימין בישראל. בוכה על מה שהשמאל עושה, ובעצמו לא עושה דבר כדי לשנות את המציאות כשיש לו את הכוח לכך.

    עריכה: למעשה, ביבי אשם עוד יותר מהשמאל. רבין היה איש שמאל שנבחר בבחירות דמוקרטיות, הוא עשה מה שלשמו נבחר. ביבי בגד במצביעים שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/21
    LFC-Gerrard1 ו-Bitcoin אוהבים את זה.
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    מויקיפדיה, לא התאמצתי הרבה:

    בסופו של דבר במציאות הנוכחית גם זה לא מספיק לפלסטינים, ואחרי התקדים שנוצר בהתנתקות חד צדדית מרצועת עזה ללא תנאים לא ברור לי מי מאמין שההנהגה הפלסטינית תסתפק בפחות מזה, ועוד יותר לא ברור לי מי חושב שאחרי מה שקרה מאז ברצועת עזה יקרה משהו שונה ביהודה ושומרון (שהיא הרבה יותר קרובה ללב ישראל מאשר רצועת עזה). וזה אפילו מבלי לדבר על האינתיפאדה שנולדה בחסות ההסכם הזה והיוותה הפרה של כל התחייבות פלסטינית לזנוח את הטרור ולהניח את נשקם כלשון ההסכם, חלק שמשום מה לא התייחסת אליו.
    אנחנו יכולים לקשקש על פרטי ההסכם עד מחר, כמו שאמרתי בסופו של דבר זה הכול ניסיון לגלגל את תפוח האדמה הלוהט הזה לידיים אחרות. ההסכם הזה הוא כלום ושום דבר חוץ מחתיכת נייר שההנהגה הפלסטינית הוכיחה בכל הזדמנות שהייתה לה שהיא לא תהסס להפר כל חלק ממנו כל עוד ישרת את האינטרסים שלה.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,958
    לייקים שהתקבלו:
    10,134
    ככה זה שרוב העיסוק של המשטרה ב5 השנים האחרונות הופנה לחקירות בנוגע לסיגרים ואייטמים על שרה נתניהו בוואלה.
     
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,937
    לייקים שהתקבלו:
    2,565
    על סמך מה החלטת שזה היה רוב העיסוק של המשטרה? היכולת שלך לקבוע דברים בפסקנות שאין לך שום יכולת להוכיח אותם מדהימה אותי. כמה שוטרים יש במשטרת ישראל? כמה מהם בכלל נגעו בחקירות ביבי ושרה? על אלו נתונים אתה מתבסס?

    כמו הטיעון שבנט ולפיד בעולם מקביל כראשי ממשלה היו נכנסים קרקעית ומגיעים לאותם הישגים כמו במבצע הזה עם יותר קורבנות. ספקולציה שאין שום יכולת להוכיח אותה, אבל אתה החלטת בביטחון מוחלט שזה מה שהיה קורה.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה דווקא הגיוני, בגלל החקירות נגד נתניהו לא היה למשטרה מפכ"ל במשך שנתיים וכשמונה אחד בכוונה לקחו מישהו שהיה במג"ב ומאוד רחוק מחקירות הצווארון הלבן. אז אפשר לטעון שבגלל העיסוק בנתניהו המשטרה לא מתפקדת.
     
    yakov_y, Sturridge, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    המשטרה הכחולה טובה במודיעין ובגיוס עדי מדינה., זה מה שנשאר ממנה
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,958
    לייקים שהתקבלו:
    10,134
    אין לי מושג אני ממציא הכל.
     
  9. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,162
    לייקים שהתקבלו:
    1,626
    מישהו מוכן להסביר לי מה היה הרעיון בכל המבצע הזה? מה?
    "להשיג שקט ולהחזיר את ההרתעה"? באמת? מה על מי זה אמור לעבוד החרא הזה? איזה הרתעה? הרתעה ממה? הרי זה לא שביום יום חמאס יורים על תל אביב נכון? ומיריות על עוטף עזה אנחנו כבר יודעים שלאף אחד לא אכפת. אז מה אמור לקרות? הרי חמאס ימשיכו מתי שבא להם ככה מידי פעם לירות על העוטף, ואנחנו נמשיך לזייף תקיפות כשאנחנו פוגעים באיזה משגר מגוחך ומחסלים את המפגר הבן 16 שהפעיל אותו (שבהחלט צריך לחסל אותו, אבל זה לא העניין.). בינתיים חמאס יחדש את עצמו באין מפריע עד שהוא יחליט לתת לנו עוד כאפה לעין עם הראש של הזין.
    אני רק מזכיר, בכל אחד מהמבצעים האחרונים "החזרנו את חמאס שנים אחורה". בפועל קיבלנו כל כמה שנים עוד סבב מול חמאס משודרג עם הרבה יותר טילים, שכרגע כבר מכסים בערך 70% משטח מדינת ישראל.

    חוץ מזה, מה זו הרופסות המגוחכת הזאת להסכים להפסקת אש "בלי תנאים", שזה בפני עצמו כישלון, תוך כדי שהפאקינג צד שני קורא לפלסטינאים לבצע "יום זעם"!? יענו, "אנחנו החמאס לא נירה טילים, אבל נשלח עליכם את הכלבים שלנו שיעשו לכם בלאגן."
    איזו פקאינג מדיניות מגוכחת. התמונות מהיום הם שערוריה. נותנים לחמאס לסמן לכל העולם שהוא ניצח (ועל הזין של החמאס שחצי עזה הרוסה), צוחקים לנו בפנים. הרתעה? חחחחחחחחחחחח לא חושב שיש תקופה שהפלסטינאים פחות פחדו מהמשטרה ומצה"ל.

    זה שמדינת ישראל הלבינה את חמאס זה פשע שאת התוצאות שלנו אנחנו אוכלים היום ונאכל עוד שנים. מבחינת יותר מחצי-עולם כבר חמאס הוא ארגון שחרור לגיטימי ולא ארגון טרור.
    מה שמוביל אותי גם למערך ההסברה של ישראל שהוא כנראה הגרוע בעולם בהיסטוריה. ביזיון. אני כבר מתחיל לחשוב שאנחנו עושים בכוונה כדי שכולם ישנאו אותנו. איך אפשר להסביר את זה? המדינה השאירה את משימת ההסברה לאיזה כמה ישראלים עם אנגלית טובה בפייסבוק.
    כן, יש בערך פי 100 מוסלמים בעולם מיהודים וזה משחק מכור מראש. הכל נכון. זה לא מסביר את החידלון האדיר בתחום הזה. אנחנו אפילו לא מנסים.

    כן, אני לא מצביא גדול, אבל אני בכנות לא רואה שום הישג של ישראל במבצע הזה.
    רק הפסדים, וגדולים במיוחד.

    ולא, אני לא בא להאשים את הימין ולא אכפת לי ויכול להיות שהכל התחיל באוסלו. זו לא הנקודה.
    הנקודה היא שאנחנו בפאקינג מצב שאנחנו מנוטרלים לגמרי מול האויבים שלנו עם בערך 0 מרווח פעולה ואין שום תכנית פעולה לטווח ארוך.
    נשבר הזין כבר.

    איך אמר קהלת? מה שהיה הוא שיהיה ומה שנעשה הוא שיעשה, ואין כל חדש תחת השמש.
     
  10. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,590
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    ארגון שחרור לגיטימי? אני דווקא ראיתי תגובה מתונה של רוב מדינות אירופה, מדינות ערב המתונות (מישהו שמע את המפרציות?) וגם ביידן עצמו.
    כן יש בעיה עם האגף הפרוגרסיבי* שמתחיל להתחזק (וכוחו אמור להדאיג יותר מכל מדינה אחרת) אבל בשורה התחתונה דווקא קיבלתי רושם שדיפלומטית חמאס לא מעניינים.

    * ובהקשר הזה דעת הקהל (בזכות תרבות האינסטגרם המטומטמת) לגמרי נגדנו, ועוד 20-30 שנה נצטרך להתמודד עם זה.
     
  11. LFC-Gerrard1 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/10
    הודעות:
    1,162
    לייקים שהתקבלו:
    1,626
    התגובות של מדינות אירופה אכן היו מתונות. זה אמור להיות סימן טוב? איך לדעתך היו התגובות אם מדינה אחרת, או אפילו אנחנו, היינו נלחמים בדעא"ש נגיד? ברור שהתגובות היו שונות לחלוטין.
    חמאס מיתג את עצמו כמגן ונציג הפלסטינים, וישראל עזרה לו מאוד במיתוג הזה. אנחנו בנינו והכשרנו את המפלצת הזו.
    איך לדעתך יגיבו בסבב הבא? בעוד שלושה סבבים של כלום ושום דבר?

    אין לנו אף תכנית לעתיד וכמו שזה נראה הלחץ הבינלאומי עלינו רק יגדל וכבר הוכחנו שאנחנו מסורסים לחלוטין מבחינת יכולת לפעול. אשכרה עומדים לנו עם סטופר כדי להגיד לנו להפסיק.
    המצב שלנו בזבל.

    עדות נוספת למצב הרקוב שאנחנו נמצאים בו הו הקלות שבא אזרחי ישראל באום אל-פחם למשל מעיזים לעשות חגיגות ניצחון ולהניף דגלים של חמאס.
    תמיכה בארגון טרור היא עבירה פלילית לא? איך זה שכל החלאות אדם, חיות הפרא הללו לא בכלא? זה עוד חלק מההלבנה שנעשה בעידוד המדינה.
    ואם זו לא עבירה פלילית, אז מחר צריכה להיות מונחת הצעת חוק שכל מי שיחגוג או יזדהה עם ארגון טרור יעוף לכלא.

    בשורה התחתונה הזו, מבחינתי, אנחנו במצב הרבה יותר גרוע אחרי המבצע מאשר היינו לפני המבצע. לא מבחינת היכולות של חמאס (נכון לכרגע) אלא מכל שאר הבחינות. (המעמד של חמאס, ההתקוממות של ערביי ישראל, הכאוס ברחובות, ההסברה, וכל השאר.)

    לא מבין איך כל הסיפור הזה עובר כל כך בשקט.
    יאללה עזבו, בוא נמשיך עם המנטליות הישראלית של לעצום עיניים ו"יהיה בסדר".
    זה עבד כל כך טוב עד עכשיו.
     
    oranfu ו-Lebron אוהבים את זה.
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    רשתות חברתיות הרגו אותנו, אנשים מגבשים דעות פוליטיות חזקות על סמך פאקינג ציוץ של 120 תווים (במקרה הטוב) וזה די חרץ את הגורל של המדינה הזאת מבחינת דעת קהל. זה קרב שישראל בחיים לא תנצח לא משנה מה היא תעשה. יש פה צד אחד שהרבה יותר חזק מהשני וזה מתבטא גם בחוסר פרופורציה בהרס ובהרג בישראל לעומת עזה, ובעידן הזה אף אחד לא צריך או רוצה לדעת יותר מזה כדי לגבש דעה. העיקר רק שתהיה דעה, ועדיף גם אחת חריפה כי למה להודות שאתה לא יודע מספיק כדי לחוות דעה כשאפשר להגיד הכל באנונימיות?

    אני דווקא לא חושב שחמאס עבר איזהשהיא הלבנה, זו לא ההתרשמות שלי לפחות. העולם יודע מי זה חמאס, זה פשוט לא כזה מעניין אנשים וזה שוב חוזר למציאות שאנחנו חיים בה ורמת השיח הפוליטי היום. אנשים לא רוצים פתרונות, הם רוצים להאשים ולכעוס וכרגע ישראל היא מטרה הרבה יותר קלה מחמאס. הנחת היסוד של הקהל הטיפש הזה היא שישראל עושה את כל מה שהיא עושה מסיבות זדוניות (דת, או גזע כי הרי אין דבר שהשמאל הפרוגרסיבי הלבן אוהב יותר מלהכניס את התפיסה שלהם של יחסי גזע למקומות בעולם שבהם זה פשוט לא רלוונטי או לא קיים) ולא שיקולים בטחוניים מורכבים ושאם פשוט תסיים את המצור ואת הכיבוש ותתן מדינה אז הכל יהיה בסדר וחמאס ייעלם והטרור ייפסק. לכן אתה אשם.

    אם כבר זה מצביע על הבעיה האמיתית בזירה הזאת והיא כך שאין שום קונספט בכלל של אחריות לפלסטינים בסכסוך, שום שליטה בגורלם, הם צד פאסיבי לגמרי שלא עושה כלום, רק נעשה לו.

    הדבר היחיד שאני חושב שיכול להטות את הכף מבחינת דעת קהל, לצערי, זה אם אירופה תחזור להיות מוכת טרור מוסלמי.
     
    אמיר ע, שי, Clichy ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני לא מבין למה אתם הולכים כזה רחוק. אנחנו בישראל די השלמנו עם העובדה שחלק קטן מהמדינה שלנו ואחוז די מצומצם מהתושבים חיים כבר 20 שנה עם איום טילים עליהם, ולא ממש מוכנים לסכן חיי חיילים כדי לפעול לכך שזה יפסיק.
    הקונספט של "בכל רגע עלול ליפול לי טיל על הראש" זה משהו שמאוד קשה לתפוס למי שלא חווה את זה, ואני אומר את זה בתור אחד שזו הפעם הראשונה שלו בסיטואציה. אני באמת לא יכול לדמיין מה זה לחיות תחת ההרגשה שלא משנה כמה סבבה לך עכשיו, בכל רגע אתה צריך לזרוק הכל ותוך חצי דקה ללכת למרחב מוגן. ואז נשארת רק הסטטיסטיקה היבשה, ישראל עושה הרבה יותר נזק והורגת הרבה יותר אנשים מהפלסטינים בכל סיטואציה שלא תהיה, ובסוף אנחנו לא קדושים. אנחנו כן עושים פשרות בנוגע לחיי פלסטינים לטובת המטרות הבטחוניות והפוליטיות שלנו. אולי לא מספיק כפי שנייג'ל וזיומאי היו רוצים, אולי יותר מדי לפי טלקיסקי, אבל יכלנו להתאמץ יותר ולהרוג פחות פלסטינים, במחיר של דברים אחרים כנראה.
     
    אמיר ע ו-oranfu אוהבים את זה.
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,392
    לייקים שהתקבלו:
    6,851
    ההסברה הישראלית עושה יותר נזק מתועלת. ערבים טוענים שגנבנו להם את הארץ. ישראל בתגובה: "אנחנו הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון", מתבכיינים על רקטות, סופרים כמה שניות צריך כדי להיכנס לממד, מבלבלים את השכל על כמה מוסרי הצבא שמיידע לפני שמפציץ. הכל, חוץ מלהתמודד עם הטענה של האויב ולהפריך את השקרים שלו (משהו שקל מאוד לעשות ומביא תוצאות משעשעות במיוחד כשמדברים ככה למוסלמים בפייסבוק. פתאום מגלים שהפלסטינים הם בכלל צאצאים של האימפריה העותמאנית).

    אם לא הייתי מכיר את ההיסטוריה של המזרח התיכון וחווה אותה על בשרי, ניזון מהחדשות כאן מצד אחד ומההסברה הישראלית מהצד השני - אין ספק בכלל שהייתי אנטי ישראלי.

    לא שהסברה יעילה הייתה בהכרח מטה את הכף לטובתנו, אבל לפחות אנשים עם מוח היו תומכים בנו.
     
    אמיר ע, oranfu, שי ו-4 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,919
    לייקים שהתקבלו:
    1,294
    לא היינו אמורים לנצח ולא צריך היה להשיג תמונת ניצחון. החמאס כן, הוא צריך להצדיק את ההרס ואת ההרג בעזה. והפסקת אש ללא תנאים גם כן בסדר. אבל עכשיו החמאס צריך לשקם את עזה ובשביל זה הוא צריך אותנו. זה הזמן להציב לו תנאים. בואו נראה את הגאון ששנתיים לא מצליח להרכיב ממשלה מתפקדת מכריח את חמאס לעשות בעזה מה שהוא לא עושה בישראל.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 202)

  1. LFC-Gerrard1