הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    בורדו עם הגנה אדירה במחצית השניה. כיסוי שטחים נפלא והרבה תיאום בין הבחורים, פאייט ולהקתו נותרו אובדי עצות. פטקוביץ' גם עשה בשכל שהדביק לפואנטה דאבל אפ והוציא אותו מהמשחק אחרי מחצית ראשונה נהדרת של האמריקאי הצעיר. הרבה בריאות לסמואל קאלו.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,940
    לייקים שהתקבלו:
    10,117
    יותר נכון מאז הכניסה של פמבלה, MOTM. גם עשה לבד את השער שהחזיר את בורדו למשחק ובעיקר ביטל את דה-לה פואנטה שהתמודד מול שחקן חזק ממנו ויותר חשוב גם לא פחות מהיר ממנו. במחצית הראשונה שני השערים של מארסיי הגיעו משם ובמחצית השניה בורדו סיכנה את מארסיי מאותו אגף וביטלה אותה לגמרי במחצית השניה. זה לא מפתיע לגבי פמבלה, הראה פוטנציאל אדיר גם במדי פ.ס.ז' בעונה שעברה אבל שם הדרישות זה כמה שיותר טוב וכמה שיותר נוצץ כאן ועכשיו אז אין סבלנות או מקום לשחקנים כמוהו ובורדו במתכונת הנוכחית שלה זאת חממה טובה עבורו.

    מארסיי קבוצה עם תקרה גבוהה השנה, אחרי שמיליק יחזור, חלוץ נוסף יגיע במקומו של בנדטו והשחקנים בצד ימין(וואס ולירולה) יצטרפו זאת תהיה מגוונת יותר אבל צריך לומר שהם מרגישים כמו קבוצה נחמדה שיכולה להיות נהדרת לפרקים אבל לא יותר, בינתיים אחרי שני מחזורים הפסידו שתי מחציות 2-0 מול קבוצות בינוניות כמו מונפלייה ובורדו ובשבוע הבא הם יוצאים לניס, שם הסתבכות דומה תעלה כבר בהפסד.
    חייב גם לומר שאני לא מבין את המחיר ששולם על ז'רסון, כמו שכתבנו כאן לשלם סכום כזה על שחקן מהליגה הברזילאית זה הימור גדול מדי, נראה שהוא לא עומד בקצבים ותוקע את המשחק, קצת מרושל. אולי זה קשיי התאקלמות אבל בינתיים מתחיל להריח כמו פלופ.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    הבעיה עם מיליק זה שהוא כל הזמן פצוע. קשה לסמוך על אחד כזה. השאלה היא מי זה החלוץ הנוסף שמארסיי תביא(בנדטו בכלל מראה נכונות לעזוב?)
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,940
    לייקים שהתקבלו:
    10,117
    ליון התירה אתמול את החוזה של מרסלו בגלל "התנהגות לא הולמת" והיום מתברר שפטר בוס דורש מאותן סיבות להוסיף לרשימת ההעברות חמישה שחקנים נוספים: חוסאם אוואר, ריאן שרקי, טיאגו מנדש, מקסוול קורנה ואיסלם סלימאני.
    כל זה מגיע לאחר מה שקרה על המגרש ובחדר ההלבשה של ליון בתבוסה 3-0 לאנז'ה, כרגע נראה שבמועדון הולכים עם ההולנדי ואם יגיעו ההצעות המתאימות על השחקנים הם יימכרו(אני מעריך שרק שרקי ישאר) וליון בדרך למהפכה בסגל אחרי חלון העברות חלש מאוד שצפוי להתעורר בשבועיים הקרובים אחרי פתיחת העונה החלשה.
     
    Roma ו-alexshw אוהבים את זה.
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אולאס אוכל את הדייסה שהוא בישל לעצמו. לפעמים שווה למכור גם בכמה מליונים פחות ממה שאתה מעריך שחקנים.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,940
    לייקים שהתקבלו:
    10,117
    בנדטו עבר לאלצ'ה.
    שחקן עם הבדל קיצוני ביכולת ובתפוקה לפני שהחלה הקורונה ואחריה, התחיל כרוק סטאר ובסיום התברר שגם מיטרוגלו המושמץ העמיד נתונים טובים יותר ביחס שערים פר דקות. מארסיי תצרף במקומו חלוץ חדש, האופציות הן סורלות', סימאונה, דלור וחלוץ צעיר של צ'לסי בשם איקה אוגבו.
    לדעתי דלור שאולי יהיה האופציה היקרה ביותר תפור על מארסיי גם בסגנון וגם באופי, הוא גם קרוב משפחה של ז'יניאק אאל"ט, יזכה לאהבה גדולה ביציעי הולודרום.

    החלון המרשים של ראן נמשך, בטיסט סנטאמריה שזכור לטובה מאנז'ה מגיע אחרי שנה אחת בגרמניה ויסגור לראן את החור שנוצר בעמדת הקשר האחורי מאז עזיבתו של אנזונזי(הוא גם טוב ממנו). גם "מודריץ' החדש" לוברו מאייר מדינאמו זאגרב בדרך.
    ראן מכוונת בכל הכוח על מקום בפודיום השנה, לא יודע אם ז'נזיו שכבר נכשל עם קבוצות מוכשרות יותר בליון זה האיש שיקח אותם לשם אבל הפוטנציאל שם גדול וקיים. כרגע מבחינתי הם יחד עם מונאקו, מארסיי וניס מועמדות לסיים בשני המקומות מתחת לפריז לפני ליל וליון.
     
  7. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,550
    לייקים שהתקבלו:
    5,524
    @Nigel de Jong

    2 שאלות -

    מאוד התאכזבתי מהמשחק של מונאקו מול שחטאר, זה היה ההרכב שצפוי לרוץ בליגה או שהיו חוסרים או צפויה תנועה בחלון עוד?

    קראתי גם על האיומים של ליון לשחרור ״חמשת הסוררים״. מן הסתם עוקב מקרוב בגלל אוואר (וגם קורנה שמקושר לקבוצות פרמייר ליג), מה המטרה של הטענות הללו על שחקנים שידוע כבר לאורך כל הקיץ שליון רוצה למכור למרבה במחיר בגלל בעיות כלכליות?
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,242
    מין:
    זכר
    אם נכונות הידיעות, מקווה שלא יעמדו בפריז בדרכו של מבאפה. אסור לו להשאר שם, הוא פשוט יתחיל להרקיב וכבר עונתו האחרונה לא הייתה להיט גדול בסטנדרטים שלו.
     
  9. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,590
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    @Nigel de Jong
    ועוד שאלה ברשותך - מה הסטטוס הצפוי של קאקרה בשנה הקרובה - בונים עליו להרכב פותח או יותר שולי?
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,940
    לייקים שהתקבלו:
    10,117
    לא ראיתי את המשחק נגד שחטאר, את המשחקים בליגה ראיתי ברובם ושם היה נראה שהם באו חצי קלאץ' בגלל המשחקים באירופה.
    חוץ מהשוער, סידיבה ואולי לוקאס על פופאנה נניח זה אמור להיות ההרכב של מונאקו העונה, אולי עליה לבתים באלופות שכרגע לא נראית ריאלית הייתה מביאה איתה עוד רכש.

    לגבי ליון, למה אתה יוצא מנקודת הנחה שהטענות לא נכונות?
    טיאגו מנדש(בעיקר אשתו יותר נכון) מתחילת הקיץ רוצה ללכת לברזיל, אוואר כשחקן מאוד מבוקש באופן טבעי רוצה להתקדם, קורנה גם היה קרוב הקיץ ללידס והרטה ובינתיים נשאר וסלימאני לא נראה הטיפוס הכי נעים בחדר ההלבשה. לי זה נשמע הגיוני שנוצר אצלם מרמור או חוסר חשק שבא לידי ביטוי במשחקים הראשונים של העונה, עוד יותר טבעי שזה מגיע כאשר יש מאמן חדש עם דרישות קפדניות כמו בוס. הדרך מפה לטריז בינו לבינם קצרה וגם אם למועדון יש אינטרס מסוים למכור חלק מהם במחיר הדרוש(לא סתם מהר מאוד יצאו פרסומים ששרקי לא יעזוב, אף אחד לא יוותר מהר על כישרון כזה) הוא עדיין לא צריך לעבור לסדר היום על התנהגות כזו.

    לכל הפחות שחקן 12-13 בסגל, לא התקדם בעונה שעברה אצל רודי כמו שחלק ציפו אחרי הקמפיין נוקאאוט באלופות בזמן הקורונה אבל זה כי הוא נמצא בעמדה שבה יש את אוואר ואת כל הרכש הברזילאי של ז'וניניו. אני מאוד מחזיק ממנו ולשיטה של בוס קשר אמצע כמוהו שיודע להשתחרר מהר מלחץ ולשנות קצב יכול להתפתח טוב.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לאור המשבר שפוקד אותי 'נפלתי' על המחצית הראשונה של פ.ס.ז' נגד ברסט, בידיוק הרגע אמבפה כבש את השני ולחמן נחרץ לאחר שהוא חגג את השער (ולמה שלא יהיה מבסוט?) - "הוא נשאר".
    לא ממש מכיר את היריבה אבל היא פתחה בהתלהבות וניסתה לעקוץ מהאגף של חכימי, הייתה לי הרגשה שהאמצע של פ.ס.ז' קצת אפור מדי על אף נוכחותו של וראטי (סתם הערה, לא שחשבתי שיהיה כאן 0:0), אבל זה היה רק ברבע השעה הראשונה ושער אחד מוריד את כל הלחץ מפ.ס.ז'. וראטי עדיין בחגיגות של היורו כנראה, איזו החמצה ענקית הייתה לו ברחבה והאמת ששם הוא לא מרגיש בנוח, הוא בטעות היה שם. חכימי מפלצת כדורגל ואפילו ביישן מדי ומפרגן מדי, היה יכול לסיים עם צמד לפחות. התזמון שלו בהצטרפות להתקפה - נפלא, הוא יבטל כל שחקן הגנה שמולו, שולט בשתי הרגליים, לא יוותר על אף אפשרות לתקוף ולא יתעצל ויישאר מאחור. ברכה לפ.ס.ז'. איקרדי די חלש ולא מורגש. בואו נגיד שההלם עדיין לא הגיע כי מסי לא התלבש ואפילו לא ראמוס שעדיין פצוע. קיילור יתחיל להריח את הספסל בקרוב, דונארומה מתחמם...
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    גם בגיל 50 די מאריה הוא נשק קטלני במתפרצות
     
  13. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,550
    לייקים שהתקבלו:
    5,524
    מונאקו ממשיכה בפתיחה הרעה עם 2-0 ללאנס בבית. בקושי בעטו למסגרת פעמיים, כשלאנס הייתה עם עשרה שחקנים מהדקה ה 60. גולובין הורחק גם בדקה ה85.
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,940
    לייקים שהתקבלו:
    10,117
    קווין אנאן על כיסא גלגלים מקבל כבוד מהקהל באליאנץ ריביירה לפני הדרבי הדרומי בין ניס למארסיי, יפה מאוד. היה הבטחה גדולה בניס של תחילת העשור הקודם, תאונת דרכים קשה הפכה אותו למשותק.
     
    LFC-Gerrard1 ו-alexshw אוהבים את זה.
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,242
    מין:
    זכר
    מזכיר סיפור של אחד הכשרונות הכי גדולים של ברה"מ בתקופה שהיא התפרקה ובהמשך כדורגל אוקראיני - סרגיי שצ'רבקוב, שחגג לפני מספר ימים יום הולדת 50. שיחק עם קאנצ'לסקיס בשחטאר דונייצק וב - 1992 חתם בספורטינג אצל בובי רובסון. היה קשר התקפי ויכל לשחק כחלוץ.
    שיתף פעולה עם פיגו, בלאקוב ויורדנוב.

    בדצמבר 1993 נפצע בצורה קשה בתאונת דרכים בליסבון. חטף פגיעה גדולה בעמוד השדרה ורגליו שותקו וכמובן הוא נאלץ לפרוש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/21
    LFC-Gerrard1 ו-Nigel de Jong אוהבים את זה.