אקטואליה

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/4/11.

  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,937
    לייקים שהתקבלו:
    2,565
    איפה אמרתי שהם פליטים? קראתי להם מהגרים לא חוקיים/מהגרי עבודה, משמע הם היגרו בשביל עבודה באופן לא חוקי,ככה גם קוראים להם בארצות הברית - illegal immigrants.
    הטרמינולוגיה של המסתננים צורמת לי ומרגישה לי כמו ניסיון לדה הומניזציה. אבל זה באמת שולי לעומת הדיון על שפי פז.

    בעיני אחת שקוראת לשים מישהי שלא באה לה בטוב מול כיתת יורים או שפורצת לגן ילדים ומבהילה ילדים יותר גרועה משמאלנית צדקנית ככל שתהיה.

    בינינו, אם את הדברים ששפי פז עשתה ואמרה היה עושה או אומר שמאלני או ערבי הייתה פחות סלחנות מצד אנשים מסוימים. אה, היא התנצלה שקראה להוציא להורג אישה, איזה יופי. מעניין אם אלדד יניב למשל היה קורא להוציא את שפי פז להורג מה היו התגובות.

    אגב, שמתי לב שרוב אלו שמעריכים את שפי פז לא גרים בדרום תל אביב. איך אני יודע?
    אם היו מעריכים אותה כל כך, היא הייתה מקבלת יותר מ-183 קולות עלובים. כך שאולי תושבי דרום תל אביב לא כזה מעריכים אותה כמו שאנשי תקשורת ימנים מעריכים אותה (וכנגזרת מזה, גם רבבות ישראל שלא גרים בדרום תל אביב).

    אתה בכלל גר בדרום תל אביב? אני גרתי שם לפני כמה שנים ואני מכיר המון אנשים שגרים שם וכולם שונאים את שפי פז וחושבים שהיא גזענית מטונפת ללא קשר לדעתם לגבי המהגרים הלא חוקיים. התוצאות בבחירות למועצה גם מוכיחות את זה.
     
  2. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    9,316
    לייקים שהתקבלו:
    4,574
    מין:
    זכר
    קצת מוזר הקטע הזה לעקוב אחרי לייקים של אחרים.
    בואו ניתן לו לייק כולנו נרים לו את הביטחון.
     
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אתה יודע שבעבר שפי פז גם החביאה בביתה מסתננים שחיו בשכנות אליה מפני רשויות ההגירה לפני שאתה קורא לה גזענית? גזענית היא לא, אני יכול להסכים שלפעמים המאבק שלה במסתננים נשמע כמו קסנופוביה אבל זה בעיקר כי מדובר באישה מאוד אמוציונלית, וגם אם לפעמים אני סולד מהאמירות שלה אני מעריך אותה על המאבק שלה כי היא בניגוד להמון אנשים שרוכבים על המסתננים לקידום אינטרסים אישיים באמת חיה את המציאות הזאת באופן יום יומי ומדברת מדם ליבה.
    חוץ מזה שהאמירות שלה זה נושא שולי ולא מעניין, כמו שאם אלדד יניב או סדי בן שטרית או אחד היצורים בסגנון יגיד משהו מזעזע אז כולנו נסלוד ונמשיך הלאה כי זה לא העניין, העניין הוא המסתננים וגם אם האמת לא נמצאת כולה בצד אחד אני חושב שכל בנאדם עם מוח בין האוזניים שחי בסביבה של שפי פז ולא מרוחק קילומטרים ממנה מזדהה יותר עם העמדה של שפי פז מאשר של אנשים עלובים כמו גבי לסקי שרק מחפשים תשומת לב על הגב של סבל של אלפי אנשים (תתפלא, גם סבל של המסתננים).
    לשאלתך, לא גרתי מעולם בדרום תל אביב אבל את רוב ילדותי וחיי הבוגרים העברתי שם ואני מכיר את האזור יותר טוב מהמון אנשים שחיו שם לתקופה מסוימת. דרום תל אביב זה אזור גדול ומלא בניגודים, אם באזור שגרת בו שפי פז היא גזענית מטונפת אז אני יכול לנחש איפה גרת, באזור שאני מכיר של דרום תל אביב שפי פז מתקבלת בתמיכה כי היא אולי הבנאדם היחיד שמשמיע את קולם של עשרות אלפי אנשים שסובלים מהצד האפל של המסתננים כבר במשך שנים. את האנשים שגרים בדרום תל אביב לא מעניין בחירות מוניציפליות אחרת גם חולדאי כבר לא היה ראש העיר, זה לא מעיד בשום דבר על דעת הקהל על שפי פז. אף אחד לא אמר שהיא טלית שכולה תכלת ואפשר להתווכח המון על הסגנון שלה, אבל אי אפשר לקחת ממנה את המאבק שלה למען אלפי אנשים שנאלצים לחיות עם הצד האפל של המסתננים בחסות אנשים כמו גבי לסקי שלא יודעת איך נראה מסתנן ולמדינת ישראל אכפת מהם אפילו פחות מהמסתננים.
     
  4. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,937
    לייקים שהתקבלו:
    2,565
    @South Boy זה שבעבר היא לא הייתה גזענית, לא אומר שהיא לא כזאת היום.
    תתפלא אבל בתחילת המאבק ראיתי אותה אחרת עד שהשנאה והגזענות השתלטו עליה וזה כל מה שהיא מקדמת היום.

    נתניהו הביא מתווה לא מושלם אבל כזה שיכול היה לשפר משמעותית את המצב ולהעביר לפחות מחצית מהמהגרים הלא חוקיים מחוץ לישראל, אבל בגלל הלחץ הציבורי שהיא הובילה נתניהו נלחץ, המתווה בוטל והבעיה נותרה ללא פיתרון באופק. אז הבנתי שהיא לא שואפת באמת לפיתרון והיא התאהבה בפוזיציה של מובילת המאבק.

    גרתי שנתיים בדרום תל אביב והייתי שם עוד הרבה בין לבין, ככה שאני מכיר את האזור טוב מאוד, לא עושה איתך תחרות מי מכיר את האזור טוב יותר.

    שפי פז בעיני היא התחתית של הביוב האנושי, אני מבין שאתה לא חושב ככה ולכן נצטרך להסכים שלא להסכים.
     
  5. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,021
    לייקים שהתקבלו:
    1,249
    מין:
    זכר
    מעניין מה השינוי שקרה לה שמקודם היא לא הייתה גזענית ועכשיו כן?אולי זה קשור להחלפת דעות בין שמאל לימין?
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,969
    לייקים שהתקבלו:
    14,657
    מין:
    זכר
    יש עוד פעילים במאבק הזה אבל אתה מכיר רק את פז כי היא עושה הכי הרבה רעש מ.ש.ל
     
  7. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,937
    לייקים שהתקבלו:
    2,565
    לא הכרתי אותה לפני זה, אני יכול להתייחס רק למה שהיא עושה היום. סאות'בוי העלה את העבר שלה כדי להוכיח שהיא לא גזענית, אז אמרתי שאולי בעבר הייתה לא גזענית, היום כן, על סמך מה שהיא עושה. אם אין לה בעיה לפרוץ לגן ילדים ולהבהיל ילדים רק בגלל שהם נולדו למהגרים בלתי חוקיים שחורים ולא יהודים אז כן, היא חלאה גזענית.

    שוב פעם ימין ושמאל? מה זה קשור ימין למען השם? בחיים שלי לא הצבעתי למרצ והעבודה וגם לא אצביע, ואני גם לא חושב ששמאלנים חפים מגזענות (להפך). יש לך נטייה ולא בפעם הראשונה לייחס לי מחשבות ודעות ללא קשר למה שאני כותב, הרי אמרתי שאני חושב שצריך למצוא דרך להעביר את המהגרים הלא חוקיים בחזרה למדינתם או למדינה שלישית, אני פשוט לא מוכן לאבד צלם אנוש על הדרך כמו החלאה שפי פז.
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  8. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,021
    לייקים שהתקבלו:
    1,249
    מין:
    זכר
    זה נכתב עליי? כי אני די בטוח שלא הגבתי או ייחסתי לך טענות כלשהן על הודעות קודמות. ספציפית זו קפצה לי בעין כי זה נהיה כבר נדוש לשמוע שמי שתומך במשהו ימני אז הוא גזען. היה לי פה דיון גם על אדם נוסף ששינה דעות ופתאום גילו שהוא טרול ומרצה בינוני. כנראה שהוא כזה גם לפני, פשוט אף אחד לא פצה פה כאשר זו הייתה הדעה "הנכונה".
     
  9. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,937
    לייקים שהתקבלו:
    2,565
    אין לי מושג על איזה מרצה אתה מדבר, אבל מעולם לא אמרתי שמי שימני הוא גזען ומי ששמאלני הוא לא גזען, כי אני פשוט לא חושב ככה.
    אמיר השכל למשל שהוא שמאלני הוכיח מבחינתי שהוא גזען בהתבטאות הפטרונית מול השוטרת האיתיופית.

    מהתגובה שלך אליי ניתן להסיק שאני חושב ששפי פז גזענית רק כי החליפה דעות משמאל לימין וזה קשקוש, עד שהתחילה את המאבק נגד המהגרים הלא חוקיים לא שמעתי עליה בכלל, וכשפרצה לתודעה כשהתחיל המאבק בכלל לא חשבתי שהיא גזענית. רק אחרי הצטברות מעשים ואמירות שלה לאורך השנים התחלתי לחשוב ככה. אולי כדאי להפסיק להגיב על אוטומט ולקרוא קודם מה נכתב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/21
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    שמח לשמוע שאצלך לא קיים ספקטרום בין "היא צודקת" ובין "בוא נעמיד אותה מול כיתת יורים". נגיד סתם להגיד שאתה לא מסכים עם מישהו זו אפילו לא אפשרות שנתפסת. תודה שהוכחת את מה שטענתי.
     
  11. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,590
    לייקים שהתקבלו:
    3,779


    ראיתי את זה רק עכשיו, ואולי באמת הניסוח היה לא טוב אבל בגדול אמירה מטומטמת, יהירה, מטופשת ואפילו מגלומנית. נתניהו על הרבה פחות חטף חזק.

    אני לא יודע מה קורה בחדרי חדרים ואילו החלטות מתקבלות, אבל בכל מה שקשור להתנהלות תקשורתית וכלפי חוץ בכלל - ציון 0 לבנט בחודשיים האחרונים. לא משווה לנתניהו שיודע את העבודה בלי קשר לניסיון שצבר כרוה"מ, אבל לפעמים זה נראה פתטי.
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אמרה מטומטמת לגמריי. מה הבעיה של המפגרים האלו לא להפוך את העניין של החיסונים לפוליטי?
     
    Lebron, LFC-Gerrard1, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  13. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    צריך לדעת להתנהל מול התקשורת בשביל לא לדבר כאלה שטויות? זה האיש. כופה את עצמו על העם, רוצה בכוח שיאהבו אותו. מגלומן חסר תקנה
     
  14. איזה_עפולאי Member

    הצטרף ב:
    ‏16/11/20
    הודעות:
    374
    לייקים שהתקבלו:
    77
    מין:
    זכר
    בנט ממש מאכזב. התפקיד גדול עליו בכמה מידות.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    איך אפשר להגיד אחרי חודשיים ויום שמישהו "מאכזב"? אפילו לכדורגלן זר בליגת העל נותנים יותר זמן מזה לפני שמחליטים מה חושבים עליו.