מנצ'סטר יונייטד 2021/22 - הבדיחה הזו כבר לא מצחיקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Bruno Fernandes Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/21
    הודעות:
    1,321
    לייקים שהתקבלו:
    229
    מין:
    זכר
    הכשלון שלהם בכך שלא מינו מנגרים נכונים.
    זה הכל הכסף שלמרות שהוא מרווחי המועדון,הוא עצום מה שהם נתנו להשקעה פוסט פרגוסון באיזור חיוג של ההשקעה של מנצ'סטר סיטי מאותה תקופה .
    אני ברחבי הרשת נתקל בתגובות כמו שלך וגם אם אתה צודק ולגלייזרים לא אכפת מהצלחה-הרי שהכסף שהם משקיעים אתה אמור ליצור קבוצה תחרותית גם אם הבעלים אוהב לקחת ילדים לאי של אפשטיין ולא רואה משחקי חוץ מול ווטפורד ואיסמעילה סאר.
    וכן גם אם ההשטאג חשוב מהספורט עצמו.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    בניגוד לקומאן, לסולשיאר יש מספיק כוח אש כדי לצלוח את משחקי המבחן שלו ולהמשיך את האשליה לעוד תקופה של זמן.
    הוא גם לא טקטיקן גדול אבל לדעתי כן הראה קצת חשיבה בבחירת ההרכבים. ככה שאם הוא ינצל את ההזדמנות עכשיו כדי להחזיר סוג של יציבות מבחינת בחירת שחקנים הוא יצליח לסיים את העונה וזה גם יותר הגיוני בהתחשב במה שהתרגלנו מההנהלה של יונייטד.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,113
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    לדעתי אין לו חדר הלבשה כדי לסיים עונה ואופתע אם זה יקרה.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,202
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    הוא היה חלק. מרכזי? אני לא חושב. אין מה לעשות - אף אחד לא היה מצליח לעשות משהו משמעותי בקבוצה הזו כשהיא מודרכת ראשית על ידי דינוזאור ואז על ידי מורה להתעמלות.
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,202
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    בזבז את הזמן מאוד. אני לא יכול לומר מה היה קורה בסיטואציה אחרת ויכול להיות שהפגמים של פוגבה היו נשארים ומתבטאים בכל מצב, אבל אני רואה בו מישהו שהגיע ליונייטד ככישרון-על בן 23 שעדיין היה זקוק להכוונה ולחידוד. ובחמש וחצי השנים שחלפו מאז לא היה לו מאמן שייתן את זה. אולי אף מאמן לא היה מצליח, אבל השניים שהיו לנו בתקופתנו הם בטח לא מדד לזה.

    גם לאו מסי לא היה מוביל את יונייטד לכלום בשש השנים הללו.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    למה ברונו פרננדש נראה מצוין כבר שנה וחצי? ואין לי ספק שגם העונה הוא יחזור לעצמו, בין כל המגרעות. לפוגבה היו נסיבות מקלות, או.קיי. הוא לא נתן את המאה אחוז שלו כדי להצליח לדעתי והתעסק בעיקר בקקה. לא ראיתי שחקן עם תשוקה יוצאת דופן, לא ראיתי שחקן שמעריך את זה ששילמו עליו כל כך הרבה כסף. כשכוכבים מרוויחים הרבה מאוד כסף ומשחקים רע, מותר למאמן, פיגורה, ומוריניו עדיין כזה - לבקר אותו בתקשורת גם אם זה לא אגנטי לצורך העניין. אגב, סתם כי זרקת 'מסי' - קומאן לא מאמן. ובחצי השני של 2020/21 מסי היה טוב מאוד (למרות שבמשחקים הגדולים לדעתי חוץ מנגד פ.ס.ז' - די כשל). ביובנטוס אגב הוא היה מוקף בכל טוב, קישור פנומנלי כך שכן נשאלת השאלה אם הוא היה טוב יותר כשהפרטנרים שלו היו רק 'סבירים'.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    הכישלון שלהם הוא לא פחות בעובדה שהם לא יודעים לחתוך בזמן.
    אנחנו לא המועדון הראשון שמינה מאמן שנכשל. זה קרה לכולם, כולל סיטי, צ'לסי, באיירן, ברצלונה, ריאל וכל מועדון גדול.
    כמו עם אולה עכשיו, ככה גם עם מוריניו וגם עם ואן חאל, הם המשיכו עם המאמן בכוח, במקרה של מוריניו ואולה הם אפילו נתנו חוזה חדש למאמן שכולם ידעו שזה רק שאלה של זמן עד שיפוטר, כלומר לא רק שלא הכירו במציאות, אלא אפילו ניסו לשנות אותה בכוח כאילו חוזה חדש ישנה פתאום את המציאות.
    אפילו ברצלונה חסרת הכסף פיטרה היום את קומאן....
     
    אמיר ע אוהב/ת את זה.
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,202
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    אין שני שחקנים זהים ואין שני בני אדם זהים. פוגבה ופרננדש גם היו בשלבים שונים של הקריירה. הפורטוגלי היה מבוגר יותר, מחושל יותר ומעוצב יותר. הצרפתי נזקק יותר ליד מכוונת. אני לא מדבר על איך שהיא אמורה להיות - אם בדרך של ביקורת נוסח מוריניו או ידה רכה נוסח סולשיאר (ושני הדברים נראים לי קיצוניים מדי בכל מקרה). זה לא רק עניין של גישה אלא גם יכולת עיצוב של שחקן ברמה המקצועית. זה לא היה ביונייטד בשנים אחרונות.

    שוב, יכול להיות שגם היד המכוונת הכי טובה בעולם לא היתה משנה יותר מדי בנוגע לפוגבה, אבל היא לא היתה שם, כך שלא נדע.

    וכשאני אומר "מסי", אני לא מתכוון לזה שהשחקן יהיה טוב, או שהשחקן ינפק מספרים. אני מתכוון לזה שהשחקן יוביל את הקבוצה להצלחות, שזה הדבר היחיד שחשוב. וזה לא משנה מה פוגבה היה עושה בשש השנים האחרונות - יונייטד לא היתה זוכה באליפות או בליגת האלופות.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    אבל הוא בכלל לא ניסה, לא נתן את ה-100%.
    מה שמעניין אותו זה האינסטגרם, והלייקים, והתספורות, וכמובן הכסף. בגלל זה אני גם לא אופתע אם הוא יאריך חוזה, כי הוא קלאסי לניהול הנוכחי שלנו שהמיתוג והשיווק בו הכי חשובים ולא הכדורגל, וגם את פוגבה מעניינים הרבה דברים לפני הכדורגל.
    מישהו כאן נתן דוגמא להופעות בנבחרת צרפת, שהם או משחק אחד או תקופה קצרה של משחקים, ולכן זה לא רלוונטי. במקרים כאלה הרבה יותר קל להיות מחויב. להיות מחויב לאורך עונה שלמה, ולא במדי הנבחרת אלא לפעמים באיזה משחק לא אטרקטיבי לכאורה בברנלי נניח, זה הרבה יותר קשה.
    גם לא רלוונטי מבחינתי מה עשה ביובנטוס, שם היה עם מעמד אחר לגמרי, כשאצלנו הגיע אחרי שיא העברות, עם אגו ומעמד אחר לגמרי וזה גם מרגיש ככה.
    ברור שהמאמנים שלנו לא עזרו לו, אבל היו תקופות מסוימות, במיוחד בתקופות שקיבל ביקורת והיה צריך להוכיח את עצמו, שהוא כן בלט גם תחת מאמנים כושלים (כמו שברונו בלט גם תחת מאמן כושל).
    כלומר במקרה של פוגבה לפחות, לפני שמסתכלים החוצה, קודם כל צריך להסתכל על השחקן עצמו. שחקן שנכנס כמחליף בפיגור גדול מול ליברפול ועושה עבירה כדי לברוח מהמשחק ולהוציא עצמו מהסיטואציה גם במחיר של הפקרת החברים לקבוצה והכנסת הקבוצה לבור גדול יותר ממה שהייתה, הוא שחקן שקודם כל נכשל בגלל עצמו...
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,202
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    אני לא יודע איך אפשר לכמת אם שחקן נותן 100% או לא. וגם אצל פרגוסון, כשהיתה תקופה שבה הקבוצה זייפה מקצועית, היו אוהדים שעלינו על כך שהשחקנים לא משקיעים מספיק ולא נראים מחויבים. כשהקבוצה משחקת טוב, הכל נראה טוב יותר וכולם נראים טוב יותר.

    זה לא אומר שאני מזכה לגמרי את פוגבה, אני רק אומר שזה השחקן שהוא. ואם אתה בוחר להביא שחקן כזה - שהוא ללא ספק ברוך כישרונות - אז צריך לוודא שיש לך מה לעשות איתו, איך לעשות איתו ועם מי לעשות איתו. וליונייטד בשנים האחרונות לא היה את המישהו הזה שאפשר לעשות איתו. לכן גם פוגבה מטריד אותי הרבה פחות מאחרים. אפשר להפוך אותו לפרצוף של הכישלון של יונייטד, בכיף. אבל הוא לא הסיבה לכישלון. לא הראשונה ולא השנייה.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    הבעיה שבסכום שהושקע בו, ובתפקיד המרכזי שהובא בשבילו, הוא היה חייב להיות חלק מהפיתרון, והוא לא היה, ואז כשיש לך בעיה באמצע, אז הוא כבר הופך להיות חלק מהבעיה.

    מה זה אומר שלא משקיע 100%? שבהרבה מאבקים במקום להמשיך להיאבק, לרוץ, להילחם כדי לחטוף את הכדור, ויש לו את הפיזיות והאתלטיות בשביל זה, הוא בוחר בדרך הקלה, שולח ידיים, עושה עבירה, כשאם היה משקיע היה זוכה בכדור.
    גם הרבה פעמים הוא ירד לתאקלים חסרי אחריות בתוך הרחבה, וזה לא שמדובר באיזה שחקן חסר הבנה בכדורגל, פשוט במקום להיות מחויב ולרוץ עד הסוף, ולהיאבק עד הסוף, ולהשקיע הכל, הוא פשוט העדיף לגלוש או להיכנס בצורה שיכולה לגרום לפנדל, כי זה הדרך הקלה כי אז הוא מסיים את המהלך, ולא צריך להשקיע עוד עבודה הגנתית ולהמשיך עם המהלך עד הסוף.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,113
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    אז זהו שפוגבה גם שחקן חסר הבנה טקטית שמתבסס נטו על כישרון ואתלטיות. זו לא רק עצלנות. גם בהתקפה רואים את זה.
    בשנות התשעים היה לו קל יותר.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  13. Bruno Fernandes Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/21
    הודעות:
    1,321
    לייקים שהתקבלו:
    229
    מין:
    זכר
    תשמע בסופו של דבר אפילו שהם מאחרים הפיטורים, ומורחים את הזמן.
    הם כן נתנו למנגרים צק פתוח וקיץ שלם (האמת יותר מקיץ אחד) ובשורה התחתונה המנגרים כשלו
     
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,202
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    אני לא חושב שבאמת מאשימים את הבעלים בהיעדר רצון טוב. אתה לא נותן למנג'רים כל כך הרבה כסף להשקיע בלי רצון להצליח. אבל איכשהו, שוב ושוב הם נופלים על היישום ועושים אותו ברמה של ליגה ז'.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אולי פוגבה מעולם לא היה יכול לעמוד בציפיות בסיטואציה הנוכחית, @אמיר ע, אבל הכישלון שלו היה יכול להיות פחות גדול - הן בפן הקבוצתי והן בפן האישי. אם היה נותן משחק גדול למשל בגמר הליגה האירופית אשתקד וכובש בעצמו את השער המכריע, למשל. אם היה עוזר ליונייטד להתחרות על אליפות באמת, גם אם היה מפסיד בסוף. זה לא 'אליפות או כלום'. ברוב הזמן שלו בקבוצה יונייטד לא רלוונטית, כמו ההדחה למשל בשלב הבתים בליגת האלופות בעונה שעברה. אתה באמת צופה בו במשחקים שלמים ולא מתרגז מהרכות שלו? מקבלת ההחלטות? אגב הוא הגיע בגיל 23, או.קיי, אבל עכשיו הוא בן 28, האם ראית אצלו שינוי משמעותי בגישה? כמה פעמים אמרת לעצמך במהלך השנים האלה - "איזה מזל שפוגבה אצלנו"?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.