ליברפול 21/22 - The Last Dance?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏18/8/21.

  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    פירמינו עבר עונה חלשה אבל בעיקר מוזרה. המון שטויות אבל לדעתי מבחינת גולים/אסיסטים פר דקות זאת אחת העונות הטובות שלו אם לא הכי טובה (מניח ש17/18 שם גם איפשהו). גם אתמול הנחית לקייטה כדור מצוין שלצערנו סיים בגלקסיה אחרת.
    ג׳וטה לגמרי רגל מסיימת אבל עצם הנוכחות שלו (אם היה נכנס לדוגמה על חשבון הנדרסון ולא דיאז) באיזורים האלה ייצרה משחקי צירופים, דהירות קדימה, היה לו גם אנרגיות שהיו חסרות.
     
  2. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,202
    לייקים שהתקבלו:
    1,439
    לי נראה שנקודת התורפה הגדולה ביותר של ליברפול היא המגנים, ובמיוחד רוברטסון. משהו שם לא דופק כמו בעבר, וגם הרעיון של inverted fullbacks לא בדיוק הצליח העונה. עזבו שארנולד נקודתית היה חלש מאוד אתמול, מה קורה לרוברטסון בזמן האחרון? מתי בפעם האחרונה הוא נתן קרוס טוב כמו פעם? איפה הוא היה אתמול בגול?

    זה היה הנשק החזק ביותר של ליברפול לדעתי, והעסק הזה קצת לא דופק בזמן האחרון, ולדעתי זה גם משפיע על השלישייה ההתקפית. אולי לא תסכימו איתי אבל זו תחושה שקיימת אצלי.

    בכל מקרה, אין מה להתבאס יותר מדי. היה ברור שהעונה הזאת שייכת למדריד. בדיוק כמו צ'לסי ב-2012, באמת לא פחות מזל מאז. גם אלוהים לא היה לוקח מהם את הגביע הזה.

    בואו נראה איפה הם יהיו בעונה הבאה וכמה עוד הם יצליחו לחלוב מהפרה הזו.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    חושב שבריאל כן יש את ההכרה שחייבים לחדש את הסגל.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    אני חושב שהעניין עם המגנים קשור מאוד גם בהתקפה.
    קודם כל זה המקום להגיד שמספרית אין ממש ירידה. בכל המטריקות של יצירת מצבים, בישולים וכו' - טרנט עדיין בכלל לא נמצא באיזור של מגנים אחרים בליגה אלא כתף אל כתף עם דה בריינה ופליימייקרים אחרים, ומוביל בהרבה מהן. ורוברטסון עדיין לא הרחק מאחוריו.
    זה בהשוואה לעונות שיא כמובן. בהשוואה לעונה שעברה יש עליה מטאורית. עם כל הביקורות אי אפשר להגיד שלטרנט ורוברטסון היו עונות שהן פחות ממצוינות.

    במבחן העין ובהרגשה, זה כן מרגיש שהם פחות אפקטיביים, אני מסכים. אבל אני חושב שלא מעט מזה זה בגלל שההתקפה הרבה יותר חורקת והרבה פחות שוטפת בחצי השני של העונה הזו. זה גורם להם להגביה הרבה יותר כדורים סתמיים (שזה הgo-to של רוב הקבוצות כשאין להן רעיונות בהתקפה).
    אני הייתי שמח לראות איזה השוואה של ממוצע שערים פר משחק בין חצי ראשון לעונה לשני. כל הפוקוס על סלאח אבל גם הסקורר השני הכי טוב שלנו - ג'וטה - נעלם לגמרי בחודשים האחרונים. מאנה עשה התאמות, דיאז מצוין אבל לא סקורר. צריך לחשוב איך מחברים את כל העסק שם גם אם איכשהוא מאנה נשאר, כי אני לא בטוח שסלאח-מאנה-דיאז זה כזה תמהיל טוב כמו שנראה על הנייר. לפחות לא בכושר הזה של סלאח.
     
    oranfu, Footballover ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  5. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,159
    לייקים שהתקבלו:
    2,566
    קייטה באמת היה נוראי לצפייה. עלה בדקה 75 כדי לתת רעננות ודחיפה קדימה וכל מה שהצליח לנפק זה עבירות ובעיטה מזעזעת.
    לא מחבב את השחקן הזה ולא מאמין בו יותר.

    רוברטסון לא בעונת שיא. אני חושב שכולם יסכימו על זה.
    גם לו יש חלק בשער. ההבדל שהוא ניסה לעצור את ואלוורדה ולא הצליח, בזמן שטרנט שכח את השחקן שלו לחלוטין.
     
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    צימיקאס חייב לשחק יותר בעונה הבאה, אין ספק. גם אם במשחקים הגדולים עדיין נלך עם אנדי, הרוטציה הזאת חשובה לשניהם, ואני זוכר כמה וכמה משחקים העונה שבהם היה נראה הגיוני לעשות יותר רוטציה.
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    אני דווקא הייתי מרוצה מקייטה.
    היה מרענן לראות קשר שמנסה לדחוף קדימה במסירות קצרות וגם זז עם הכדור.
    זה משהו שאנחנו לא מקבלים מהנדרסון,תיאגו ופאביניו.
    פאביניו היה כשיר בכלל? לא חילץ כדור אחד ובגדול אני לא יודע מה עשה על המגרש.

    כשנכנסו קייטה ופירמינו שאלנו את ריאל מדריד שאלות חדשות שהם יותר התקשו לענות עליהן.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    קייטה = ווינאלדום = לוקאס. לפחות במובן שאיכשהוא הם קשרים שמצליחים להיות השחקנים האחרונים על המגרש שאני רוצה שיבעטו לשער או יגיעו למצב הבקעה וזה כולל בלמים ושוער. את הבעיטה הזאת של קייטה ראינו כבר עשרות פעמים, יש לו טכניקת בעיטה גרועה.

    לא יודע אם הייתי נפטר ממנו, הוא שחקן שימושי לסגל. תמיד אצלנו כשמדברים על שחקנים שצריכים לעזוב, צריך להיזהר ולזכור שאצלנו עושים חלונות העברות רזים מאוד. רכש מצוין אבל נקודתי מאוד ויכולים גם בכיף להזניח עמדות ולהישאר עם חוסר מספרי. מה ייתן לנו אם קייטה יעזוב ובמקומו לא יגיע אף אחד? מילנר ישחק יותר? לא תודה.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    במובן של שחקנים שאי אפשר לסמוך עליהם, לגמרי. ייאמר לזכות קלופ שהוא ניקה את כל החבר׳ה האלה מהסגל, רק חבל שהביא אחד גם...

    כשאני אומר שהוא צריך לעזוב זה רק בהתחשב שמגיע עוד קשר בקיץ, כמובן. פאביניו/הנדרסון, תיאגו/חדש, קרטיס/הארווי/קראבליו. נראית לי אחלה רוטציה. כמו כן כתבתי שבעיניי אנחנו צריכים לשחק יותר בדאבל פיבוט בעונה הבאה אז זה גם מתוך התפיסה הזאת.

    בפועל אני חושב שהוא מקבל חוזה חדש, אגב.
     
  10. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    זה פשוט לא יקרה. לצערנו.
    זה בדיוק נוגע במינוס הגדול ביותר של קלופ לדעתי וזה השימוש (האמיתי) בסגל הרחב והיכולת לשלב שחקני ספסל בתדירות מספיק גבוהה במהלך העונה שגם שומרת מצד אחד על הכוכבים יותר רעננים ומצד שני כשאתה צריך פתאום שינוי זה לא נראה כאילו הוצאת שחקן מהפריזר וציפית שהוא ידפוק איזו הופעה אבל הוא לא בזון בכלל.

    מצד אחד מאוד ברור שהוא לא מאמין בסגל מאוד מאוד רחב ומצד שני כשיש לו אפשרויות לתת מנוחה ולעשות רוטציות הוא פשוט לא עושה את זה. הוא רץ עם ה-11 שלו ועושה חילופים רק כשהוא ממש ממש נדחק לפינה.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    Liverpool-Forever

    שורה תחתונה, גמר ליגת האלופות, קייטה קיבל כדור גדול במחצית השנייה, במקום לכבוש או לייצר בעיטה ראויה הוא שלח את הכדור ליד דגל הקרן.
    אלה הרגעים שאתה אמור לייצר בהם את ההבדל/להוכיח שאתה מתאים לרמות האלה..

    נ.ב
    Footballover

    טרנט עם שני שערים ו - 12 בישולים בליגה! רוברטסון עם שלושה שערים ו-11 בישולים בליגה! (מתאר לעצמי שגם במסירות מפתח הם תורמים לא מעט) כלומר כל אחד מהם עם מעורבות ישירה ב-14 שערים העונה בליגה, היחידים שמתקרבים אליהם הם קאנסלו (בעונה אדירה גם כן, עם 11 בישולים ושער) וג'ימס (9 בישולים ו-5 שערים), כל השאר בכלל לא באזור החיוג שלהם (כולל שחקנים כמו אלונסו או כל מיני מגינים שהטיקט שלהם הוא שהם התקפיים).
    לקבל מעורבות ישירה של 28 שערים משני המגינים שלך זה פסיכי, ולא מעניין שלפעמים הם מגינים על הנייר והשיטה של קלופ הופכת אותם כשליברפול תוקפת או מחזיקה בכדור לקיצוניים או לשחקני מרכז שדה, בפועל הם לא באים על חשבון שחקני קישור או קיצונים או שמאחוריהם שמים שני מגינים נוספים אלא בנוסף לתפקיד ההגנתי הם גם בהתקפה תורמים בתפקוד שלהם ובסגנון המשחק בצורה מאוד משמעותית.

    לא יודע עם נתונים כאלה איך אפשר להפוך את שני המגינים של ליברפול לבעיה או נקודת תורפה, בדיוק להפך, הם חלק מהפיתרון וחלק מהסיבה שהשיטה של קלופ כל כך מצליחה, תחשוב על ואן ביאסקה ודאלוט שם במקומם, כל המהות של סגנון המשחק והשיטה של קלופ היו מבוזבזים לעומת המצב היום שיש שני מגינים שזה כאילו השיטה והסגנון של קלופ נולדו בשבילם (יכול בהחלט להיות שעם שני מגינים אחרים, מוגבלים יותר התקפית גם הסגנון ושיטת המשחק של קלופ הייתה משתנה).
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אני חושב שאתה טועה האמת, גם לגבי העונה וגם לגבי העונה שעברה. יש לו לאן להשתפר בנושא הזה, לא אגיד שלא, אבל אם בעבר ראינו אותו באמת משחק עם 11 שחקנים בלבד, העונה הייתה כבר יותר לכיוון ה14-15 (ה11 מאתמול + מאטיפ, קייטה, ג׳וטה, ופירמינו/צימיקאס). אם הוא לא היה מרחיב את הרוטציה לא היית מגיע לכל הגמרים האפשריים העונה.

    בנוסף, אני חושב שה5 חילופים בליגה עונה הבאה ישנו את הדרך שבה קלופ מנהל משחק ומנהל סגל. כשיש לך את האפשרות הזאת בעוד 38 משחקים בעונה, אתה יותר בקלות פותח עם השחקן השני בעמדה מסוימת, מתוך ההבנה שאתה יכול לשנות וזה לא יעלה לך באחד מ3 חילופים יקרים.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,731
    לייקים שהתקבלו:
    422
    מוזר לי שאף אחד לא מציין את ואן דייק. לדעתי יש לו לא פחות אחוזים בגול מארנולד ורוברטסון. היה לו כל כך הרבה זמן להתקרב לואלורדה עוד שזה היה צמוד לאגף. לפעמים זה מרגיש שלואן דייק יותר חשוב הסטטיסטיקה של כמה פעמים עברו אותו מאשר למנוע שערים.
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    קרבחאל עקף את ואלוורדה והיה מגיע לעמדה יותר מסוכנת לקרוס, הוא ניסה להפריע למסירה הזאת וגם השאיר רגל מאחורה לנסות ולהפריע לואלוודה. פאביניו בדיוק הגיע גם מאחורה אז כנראה שהסתמך יותר עליו שיעצור את המסירה ותיכנן להמשיך עם קרבחאל. לא רואה בעיה מיוחדת.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    אני לא מסתכל על שחקנים/קבוצות ככה.
    משחק אחד, מצב אחד, מקרה אחד.
    אני מסתכל על זה בתמונה רחבה.
    העונה שלנו גדולה למרות תוצאה אחרונה לא טובה.
    קייטה אם כובש או מחמיץ הוא אותו קייטה שאנחנו מכירים. אם כובש הוא שחקן סביר, אם מחמיץ הוא שחקן סביר.