אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,996
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    ואצטדיון רחובות שיהיה באותה קיבולת של אצטדיון הברפלד רק מודרני בהרבה עם יציע כבוד ותקשורת מכובדים וקירוי יהיה אף קרוב יותר לנס ציונה מהברפלד עד שממש לא יורגש ששווה להשקיע בהרחבת אצטדיון נס ציונה (בעבר היה מצב הפוך, נס ציונה לחצה על רחובות לוותר על פרויקט אצטדיון רחובות ולהשקיע בהרחבת אצטדיון נס ציונה לשימוש הקבוצות מ2 הערים). בכל אופן לא משנה כמה קשה לקבוצות קטנות, אין טעם להוריד את רף הקיבולת הנדרשת עבור נס ציונה למשל במקום להכריח אותה לבצע הרחבה כמו שנוף הגליל התמודדה בהצלחה עם פרויקט הרחבת גרין. גם אם היא לא מביאה קהל ברוב המשחקים עדיין זה עניין גם בטיחותי כשמתארחת אחת הקבוצות הגדולות המושכות קהל בית וחוץ להביא אותם לאצטדיון נורמלי וחשוב מזה אצטדיון שמאפשר פיצול קהל בין יציעים וכן יש גם משמעות לנראות של המשחק בטלוויזיה שיראו מול המצלמה טריבונה וקהל ולא רק חומה. הנה למשל לוד גם נערכת להרחבת האצטדיון שלה ביציע נוסף שיביא אותו לכ6000 מקומות. בנס ציונה בניית יציע נוסף אמורה להיות פשוטה יחסית כי לא מדובר ביציע ראשי יקר (יציע ראשי מכיל דברים כמו תא שידור, יציע תקשורת, יציע אח"מים שכולל לפעמים גם טרקלין אירוח, לא פעם יש בו גם את חדרי ההלבשה וכו') אלא יציע שבמינימום דורש רק טריבונה (אפילו לא מקורה), כמה תאי שירותים, מזנון, שערי כניסה וזהו שקבלן יעיל יכול לבצע באיזה 10 מיליון שקלים בלבד. כזכור גם הקיבולת שלו יכולה להיות מצומצמת יחסית ל1500-2000 צופים בלבד (קצת כמו הטריבונה המשנית בוינטר או עכו).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/22
  2. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,576
    לייקים שהתקבלו:
    286
    מין:
    זכר
    כן אבל זה לא היה הנושא. העניין הוא שנס ציונה עדיין לא משחקת בעיר שלה או בכללי באצטדיון שהוא הבלעדי שלה.
    ובאופן כללי על כך שקבוצות בישראל רק מחכות שהעיריות יעשו להן הכל בשביל שיהיה להן אצטדיון ביתי במקום שיחפשו בעצמן איך לעשות זאת כמו שקורה באירופה. היחידה בארץ שאולי איכשהו נלחמה על אצטדיון ביתי זו הפועל כפר סבא שאוהדיה עשו מחאות למען זה ובסוף ניצחו (למרות שזה עדיין צפוי להיות אצטדיון עירוני ולא פרטי אבל עדיין זה הכי קרוב עד עכשיו) נגיד בגרמניה היה סיפור מעניין על קבוצה מסוימת בשם KFC (אין קשר לעוף המטוגן) חזרה לארח בביתה כאשר היא עדיין משפצת אותה וכרגע ניתן להכניס רק 2000 צופים והסיפור המרכזי הוא שאוהדיה לקחו חלק בעבודות השיפוץ על מנת לזרז את החזרה לביתם. חבל שבישראל יש מעט מאוד אוהדים (מכל הקבוצות) שיודעים שאפשר להילחם על אצטדיון ביתי כי גם ככה הנהלות הקבוצות בישראל, בניגוד לקבוצות בחו"ל שמחפשות בכל דרך לבנות אצטדיונים ביתיים, רק מחכות שהעיריות שלהן יבנו או ישפצו להן אצטדיונים. גולדהאר היחידי (ואולי פעם גם כבירי) שחיפש (וכנראה עדיין מחפש) לבנות אצטדיון ביתי לקבוצתו רק חבל שהוא לא ממש סגור על איפה זה יהיה בדיוק

    על אצטדיונים ביתיים צריכים להילחם או הנהלת מועדון או אוהדי מועדון או ביחד הרבה יותר מאשר העירייה (מדובר בכללי על כל קבוצה).
     
  3. matanbl22 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    1,552
    לייקים שהתקבלו:
    423
    אז למה לא להקים יציע זמני בנס ציונה שישלים לקיבולת המתאימה?
     
  4. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,394
    לייקים שהתקבלו:
    621
    יש שמועות שאצטדיון החדש במעלה אפרים, שישמש את הפועל בקעת הירדן, קורם עור ויציעים
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,271
    לייקים שהתקבלו:
    4,847
    מין:
    זכר
    האיצטדיון בראשון לציון עבר את השדרוגים הנדרשים כדי להיות מאושר לליגת העל?
     
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,996
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    כבר כתבתי עליו בזמנו כולל תמונה..
     
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,996
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    לא מבין מה אתה מכניס את הפועל כפר סבא. אצטדיונים פרטיים ממשיים זה הפרויקטים שלא הוקמו על ידי מכבי-גולדהאר (ולא, הוא הפסיק בינתיים לחפש ועצר את המגעים שהיו עם עיריית רמה"ש או המו"מ עם ר"ג) והפועל-כבירי תל אביב (לא מדבר על פנטזיות שהיו להרבה קבוצות נוספות כמו הפועל קטמון (ירושלים), הפועל חיפה, בני יהודה, הפועל כפר שלם, מכבי יפו ועוד לאצטדיון משלהם, לעיתים כפיצוי על הריסת אצטדיון ישן). בני יהודה בעצם חצי איבדה את הבעלות על אצטדיון שכונת התקווה והעירייה מכתיבה מה שקורה בו בפועל ויש לנו את הסיפור הבלתי נגמר של הכוח ר"ג ואצטדיון וינטר. יש גם קבוצות שאני לא בקי בפרטי המגרש העירוני שלהן אם זה פרטי או לא אבל ממילא זה מופקע (למשל איצטוני של הפועל מרמורק שאמורה לקבל במקומו מגרש אימונים לצד האצטדיון העירוני החדש). קבוצות בארץ אולי עוד יכולות לתמוך בבניית מגרש נוער/קומפלקס אימונים אבל לא באצטדיון פרטי והשאלה היא רק האם יוקם אצטדיון במימון עירוני (שיכול להסתייע גם בתרומות ספונסרים פרטיים שיכולים להיות גם בעלי הקבוצות למשל או סתם חסויות שם מסחריות) או במימון ממשלתי (קרן המתקנים) או גם וגם. אבל כמובן הבירוקרטיה מעכבת אישור אצטדיון עירוני וגיוס תקציב לבנייתו, אבל מצד שני אין מה לצפות שבעלים פרטיים יקימו כאלה, במיוחד אם מדובר על קבוצות פריפריאליות יותר. אתה חושב שמיזמים יומרניים יחסית כמו חידוש אצטדיון קריית שמונה, אצטדיונים חדשים כמו כפר קאסם, אשדוד, חדרה היו מוקמים בכספי בעלי הקבוצות ולא בבעלות עירונית? אצטדיון זה כלל לא מתקן רווחי ובמיוחד במושגים הישראליים. רק תקרא על הגירעונות שנותרים בתקציב סמי עופר מדי שנה. אפילו בלומפילד שמביא יותר קהל מכל הקבוצות (ועוד לא כללנו את המופעים) גירעוני כשזוכרים כמה עלתה הקמתו וכמה עולה התחזוקה של הדשא והמערכות ולא רוצה לחשוב כמה היה הפסדי אם מכבי או הפועל היו נוטשות לאצטדיונים משלהן. הרי גם בתחום הכדורסל שהאולמות שלו יכולים להיות הרבה יותר ורסטילים בשימוש מעבר למשחקים (הופעות, כנסים, ירידים, תערוכות, אטרקציות זמניות) לא ראינו אולמות פרטיים כולל הקפאה/ביטול היוזמה של מכבי ת"א לארנה בינלאומית לכ20,000 צופים. להסתכל על איזו גרמניה/אנגליה/ארה"ב/איטליה וכו' ולהגיד בהן יש אצטדיונים פרטיים אז אפשר גם בישראל זה פשוט לא בר השוואה כי אצלן יש משהו שאין בארץ כמו ריבוי אוהדים נאמנים גם בקבוצות ליגות נמוכות (שאצלנו לא מביאות גם קבוצות בליגת העל) וכן זה כולל גם סיפורי ההתנדבות של אוהדים בגרמניה לאצטדיונים הפרטיים שלהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/22
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אני אומר שזה לא משנה בן כמה אתה כי ההרחבות האלה לא יקרו. הרחבה צריכה סיבה - איזה סיבה יש לקבוצת עירוני ראשון לצון, שהבעלים שלה במקרה הטוב הוא עמוס לוזון לבצע הרחבה? יש להם קהל שממלא את המגרש? קהל שגדל מהשנה לשנה בכמויות? קבוצה מצליחה? זה לא עניין של עדיף לבנות משהו מחדש - אף אחד לא יבנה משהו מחדש במקום הברפלד. גם לא במקום וינטר. זה עלות של עשרות מיליונים במקרה הטוב, ללא שום צורך. איזה מיקום חלופי יש ברמת גן לוינטר? האינטרס של המדינה הוא לבנות דירות לא איצטדיונים. איזה תועלת יש להקים או להרחיב את וינטר? בשביל מי? הכח גלי גיל רמת גן בליגה ב שמביאה 100 אוהדים למשחק? בשביל הפועל רמת גן שלא רוצה לשחק שם והאוהדים שלה ירחימו את האיצטדיון? בשביל בני יהודה שרוצה ומגיע לה בצדק איצטדיון משלה? אחי אתה לא עם אופטימיות זהירה - אתה עם הזייה / אשליה שרק אלוקים יודע מי מתחזק אותה אצלך. גם הרצליה - עבור מי יבנו מגרש חדש? מכבי הרצליה בליגה א'? הפועל הרצליה בליגה א'? בשביל 100 אוהדים יבנו איצטדיון של 10,000 איש ומעלה? למה? איזה ביזבוז משווע של כספים. במקום זה אם כבר עדיף שיהרסו את האיצטדיון ויבנו על השטח שלו 3 מגרשי אימונים לילדים ונוער. קצת יותר רלוונטי לכדורגל הישראלי.

    למה שירחיבו את פתח תקווה? באיזה אמתלה? בוא תספר לי. עבור ה-1,000 אוהדים של מכבי פת? עבור ה-3000 שבאים להפועל פת בליגה שניה? עם כל הכבוד גם אם הפועל פת תביא 8000 לליגת העל, אין בעיה, האורחים יתפקו ב-3000 כרטיסים - CES'T LA VIE. איך חדרה יכולה ללכת על 8000 מקומות? לפי העובדה שהיא מעולם לא הביאה יותר מ-2000 איש למגרש, אז בשביל מה לבנות מגרש ל-10000 או 15000? בשביל להיות בהרגשה של איצדטיון ריק? למה כי כפר סבא מתכננת מגרש ל-10000? שגם הוא לא באמת רלוונטי? לבאר שבע יש איצטדיוןצל-16000 עם אפשרות ל16000 איש שימלאו אותו כאוהדי הקבוצה. לאשדוד אין 16000 לכל הקבוצות בעיר ביחד. קרית שמונה צריכה איצטדיון של 10000? אתה יודע מה זה 10000 איש שבאים למשחק בקרית שמונה? זה 50% מהעיר. בשום סיטואציה אי פעם לא היה יותר מ-4000 מקומיים שבאו למשחק.

    אתה יכול לבוא בטענת על האופן שבונים פה איצטדיונים, עם קירות שמפריעים, עם 2 יציעים במקום 3 או 4, וואלה לגיטימי, אבל לרצות שישפכו פה עשרות מיליונים על איצטדיונים כאילו נעלמו כל הבעיות במדינה. במקום לבנות איצטדיון ב-150 מיליון עם 15000, עדיף לבנות איצטדיון ב-30 מיליון עם 4 יציעים, בתכולה של 7000, בלי הרחבה, שהיא יותר ריאלית, ובשאר הכסף לבנות תחנת משטרה או בית חולים בעיר.
     
    ~Omri~ אוהב/ת את זה.
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לא נשמה - הצד השלילי הוא שלא נראה 100 איש במגרש בלחץ שבאים כל שבוע שני מנס ציונה - זה הרבה יותר גרוע למוצר מאשר אם יהיה איצטדיון מפואר יותר או פחות. הצד החיובי הוא שסבירות גבוהה שנראה 1000 איש ומעלה כל משחק של נס ציונה - פי 10! בקהל. לא פי 1 2 או 3, פי 10! ולדעתי נראה הרבה יותר, אפילו בין 1500 ל-2000 באופן קבוע, ויותר אם הקבוצה תצליח - ובהברפלד של 6000 מקומות זה ייתן גם אווירה של משחק.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    עזוב את איצטדיון הכדורגל, שיבנו קודם אולם כדורסל בנס ציונה מחכים שם למשיח.
    ואם כבר הרחבה - הרחבה ריאלית ונורמלית זה לקחת את הצדדים באיצטדיון בנס ציונה ביציע המרכזי שכבר קיים, ולהרים אותם לאותו גובה, ועל הדרך להזיז את עמדות הצילום לצד שני. צעד יותר הגיוני, יותר אפקטיבי ויותר טוב, מאשר לבנות עוד יציעים כרגע. איצטדיון יוגדל ל-6000 מקומות ויהיה אחלה
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    עדכון מהפייסבוק של בוקי:
    עכשיו זה או אנחנו או גל יוסף, שלומי הראל, נמרוד ורד ואיזה ישראל ספיר. אוהדי הכח מול אלה הרוצים "זכויות" במגרש וינטר. לשופטת בבית המשפט המחוזי קוראים חנה פלינר. עד ה-15.6.22 המפרק צריך להגיש לה דו"ח על ההצעות שקיבל לרכישת הקבוצה.
    אוהדי הכח אספו תרומות. שקל ועוד שקל ועוד שקל והפקידו אצל המפרק בזמן ההצעה -130 אלף שקל מזומן. הכח תחזור להיות אלופת המדינה בכדורגל. רק האהבה תנצח. לא חובבי הנדל"ן
     
  12. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,996
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    אחי אם אתה רוצה כבוד תן גם כבוד בצורה שאתה מתנסח. בארץ לא חסר למה יקום אצטדיון חדש משאיפה מגלומנית של ראש עיר ועד לצורך ממשי. זה שבהווה נשמע לך מנותק אצטדיון מוגדל להפועל ראשל"צ, העפלה אחת לליגת העל (והיו לה כמה הזדמנויות מוחמצות של כמעט העפלה) ופתאום כל התפיסה משתנה במיוחד כשתזכור מה גודל העיר ועושרה (ולא, אני לא מצפה משום בעל קבוצה בארץ להרחיב את האצטדיון אלא מהעירייה בעלת האצטדיון). הרי לא הגיוני שעיר בגודל ראשל"צ תישאר עם אצטדיון מיושן וקטן כשערים שכנות מתחדשות (הרחבת אצטדיון לוד, בניית אצטדיון רחובות ובהמשך אשדוד). במינימום יהיה צורך לשקול להרחיב את הברפלד ל10,000 ולעשות בו עבודה יסודית על תוספות כמו קירוי, טרקלין אח"מים ומה לא (אני לא אומר אפילו מילה על בנייתו והריסתו מחדש או הרחבתו לרמת טרנר/טדי, הרי התכנון המקורי שלו היה לגדול בהדרגה ל30,000 מקומות). וגם בלי העפלה, עצם תוכנית המתאר של העיר לצמוח לאיזה 350,000 תושבים, להישאר עם אצטדיון ל6000 צופים זה בדיחה. אפילו קריית שמונה מתכננת אצטדיון גדול יותר או אם נתמקד בליגה הלאומית אפילו טבריה וכפר קאסם יהיו עם אצטדיונים מודרניים יותר. אולי רז קיסטנליך פחות שם בינתיים על מתקני הספורט בעיר (מבחינת עלות השקעה במתקנים) וחסם תוכניות שאפתניות כמו הארנה שתוכננה בתקופת דוב צור, אבל במוקדם או במאוחר לא ייתכן שהברפלד יישאר במצבו הנוכחי. מספיק שראשל"צ תיקח כמודל את אשדוד כדי להבין שעליה לקדם את רמת המתקנים בעיר. זה לא מחייב גם להוציא מאות מיליונים. הנה למשל כל אצטדיון כפר קאסם החדש אמור לעלות כ80 מיליון שקלים. אז כמה יעלה כבר לשפץ את היציעים הקיימים בהברפלד ולהוסיף יציעים נוספים, נגיד 50 מיליון לתכנון מכובד אבל לא יומרני הכולל הרחבה ל10,000 מקומות, קירוי, טרקלין אירוח וכו'?

    ולגבי רמת גן, יש לה 2 אופציות, או להישאר עם 2 אצטדיונים הלאומי ווינטר (אפילו אם זה יהיה לאומי חדש ווינטר חדש או משופץ), או להתקדם לקראת עתיד בו יהיה רק אצטדיון עירוני אחד וחדיש ואילו את קרקע האצטדיון השני לשווק לנדל"ן. מה שבטוח אין מה לצפות בה לאצטדיון שלישי להפועל ר"ג, בזמן שאצטדיון גדול יחסית כמו וינטר יוותר רק להכוח ר"ג.

    ולא אני אישית לא מתלונן על בניית אצטדיונים של 2 יציעים כי אני מבין שלמרות הפגיעה החלקית באווירה, קל יותר להרחיב אותם (כמו שהורחב טדי) מאשר להרחיב בבניית מפלס עליון וכו' (אין אצלנו דוגמאות של בניית מפלס עליון לאצטדיון קיים למעט הרחבת בלומפילד שהיתה מורכבת יותר מבניית מפלס שני על יציע קיים או בעבר הרחוק בניית המפלס השני ביד אליהו כשהפך מזירה פתוחה להיכל מקורה, למשל אצטדיון הברפלד שתוכנן עם עתודת הרחבה במפלס שני או אצטדיון האורווה ההיסטורי בפ"ת מעולם לא מימש אותה). נכון שההיתכנות להרחבה יכולה להימשך שנים אבל עדיין אפשרית כשיגיע היום ולאו דווקא עבור הקבוצות העירוניות שאתה מכיר כעת שמצביע על מיקומן בליגה א' ושואל בשביל מה להרחיב. הנה רק לפני שנים ספורות כל אזור המרכז השתגע מחלום האצטדיון הפרטי שכלל את האופציה שאחת או יותר מהקבוצות התל אביביות ינטשו לאצטדיון פרטי מחוץ לגבולות העיר (שעדיין היה עשוי לכאורה לשמש כבית גם לקבוצה העירונית הקטנה נטולת האוהדים). איזה קבוצה היתה בבת ים כשחלמה על אצטדיון להפועל ת"א? איזה קבוצות יש לרמת גן, רמת השרון או רעננה שחלמה לחלוק אצטדיון ענק עם מכבי ת"א (עם או בלי הנבחרת)? איך ראש עיריית ראשל"צ הקודם הציע לגולדהאר שמצידו יהרוס את הברפלד ויבנה במקומו אצטדיון ל50,000 צופים כולל משחקי הנבחרת? איך מודיעין מעזה בתוכנית המתאר שלה להציע אופציה לאצטדיון עירוני שיכול להיות גם אצטדיון לאומי עם פוטנציאל ל50,000 מקומות? איך נתניה ופתח תקווה כמעט הרחיבו את האצטדיונים שלהם עבור מכבי ת"א אף שהיה ברור שבלומפילד סגור לשיפוצים זמנית בלבד (לא כולל האופציה שגולדהאר שקל גם לרכוש את אחד מהם ולהרחיבו ולהכתירו כאצטדיון הפרטי של מכבי ת"א)? איך ערים כמו נשר או טירת כרמל ועכו הציעו להפועל חיפה לקבל את האצטדיון שלהם ולהרחיב אותו לצרכיה? איך קבוצת Nobody כמו ריינה המייצגת יישוב קטן שהפתיעה והעפילה לליגת העל מעזה כבר לחלום על אצטדיון ברמת ליגת העל? כמו שאמרתי Never Say Never. וגם קרן המתקנים עוד מבטיחה מצידה לקדם אצטדיונים חדשים כולל כאלו במגזר הערבי. נכון שקצב התכנון והביצוע בארץ כל כך איטי ונדחה וספק אם ההבטחות של היום ימומשו בעוד 5 שנים ויותר, אבל מה שנכון ל2022 לא אומר שנכון בעוד עשור. אתה יודע איזה מצב יהיו הקבוצות של פתח תקווה, נתניה או הרצליה וכו' ב2030? אני עוד לא יודע. למשל אצטדיון המושבה רק לפני כמה שנים שימש 2 קבוצות ליגת על מהעיר (ובית זמני לעוד כמה מחוץ לעיר).. בכל אופן לא אמרתי שתומך או שולל לגבי אצטדיונים כמו קריית שמונה או כפר סבא העתידי. אולי יש לי השגות לגבי התוכניות (למה כפר סבא לא משתפת פעולה עם רעננה לאצטדיון בגבול המשותף? למה קריית שמונה מתכננת אצטדיון של 10,000 מקומות ב2 יציעים ולא 4 ולאיזה קהל כששרצקי גם תמיד מדבר שבעתיד לא יעביר את הקבוצה לילדיו ובכלל מאיים לעיתים על נטישת קריית שמונה?) אבל אלו תוכניות שמקודמות כך או כך ואני יכול רק לקוות שייבנו בחוכמה, לא בעלות ביצוע מופרזת ולא בקיבולת מופרזת אבל גם לא קומפקטי מדי ולכן אולי לבנות עם עתודת הרחבה (וכן בעיניי טרנר קומפקטי מדי והיה מלכתחילה צריך לבנות אותו לפחות ל20,000), כי גם להישאר עם האצטדיונים הנוכחיים אי אפשר. למזלי אני לא במנהלת הליגה, לא בהתאחדות, לא בקרן המתקנים ולא שר הספורט.. ובתקציבי הערים יש סעיפים גם למתקני הספורט גם אם נחשבים לפחות חשובים לעומת כל היכל תרבות, בית חולים, דיור מוגן, מעונות סטודנטים, קונסרבטוריון, קאנטרי קלאב, ספורטק, מתנ"ס, וכו'. וכנ"ל גם בממשלה יש לצד תקציבי ביטחון חינוך ובריאות וכו' גם תקציב קרן המתקנים. אפילו התירו את הימורי הטוטו כדי לגייס כספים גם למתקני הספורט. תתנגד או לא בסופו של דבר ימשיכו להקים מתקנים חדשים ולשפץ ישנים.

    ובבקשה מיציתי את נושא הדיונים בתיאוריות. נחזור לעדכונים קונקרטיים ומספיק עם השרשור האינסופי הזה אתה חושב אני חושב. שבוע טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/22
  13. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,576
    לייקים שהתקבלו:
    286
    מין:
    זכר
    אוהדי הכח התעוררו והבינו שהם צריכים להילחם על הבית שלהם
    כל הכבוד להם. מאחל להם להציל את וינטר (וכמובן שיצליחו לשדרג אותו)
    אבל נחמד שבוקי חושב שהכח תחזור לקחת אליפות. כרגע יותר סיכויים שיהיה מאבק אליפות בין הפועל עפולה לשמשון כפר קאסם
     
  14. matanbl22 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    1,552
    לייקים שהתקבלו:
    423
    שישחררו כבר את האנדרטה הזאת. וינטר צריך להיות לעבור שיפוץ קטן ולהיות מגרש ביתי להפועל והכח ר״ג. במקום זה המבנה הזה רק נרקב
     
  15. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,576
    לייקים שהתקבלו:
    286
    מין:
    זכר
    וינטר לא צריך להיות בית להפועל רמת גן. הוא שייך רק להכח. שהפועל רמת גן תפעל להקטנת אצטדיון רמת גן
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 32)

  1. בן ברום