מחזור חמישי בליגת העל: האלופה מושפלת ע"י הפועל ירושלים. מכבי מביסה את בית"ר. הפועל ממשיכה בקריסה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/9/22.

  1. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אגב בכתבה של השופר בוואחד הוא מצטט אנשים במועדון ''דווקא ביום כזה היינו צריכים את הקהל איתנו''
    ארגוני האוהדים החרימו את המשחק בגלל מחירי הכרטיסים. הם מעבירים ביקורת על הקהל דרך השופר שלהם. מי אתם בלי בכר והקהל? חבורת זבל
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/22
  2. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,527
    לייקים שהתקבלו:
    1,728
    מין:
    זכר
    החרם לא היה בגלל המחירים.
    זה היה על אלימות של משטרת ירושלים כנגד אוהדי מכבי חיפה.

    גם בעונה שעברה היה שם באלגן נגד הפועל ירושלים, הארגונים יצאו תוך איזה רבע שעה, וגם שם נראנו רע (תיקו אם אני זוכר נכון).

    בכל מקרה אני לא חושב שיש קשר קריטי בין ההפסד לזה שהם לא הגיעו, במקרה הטוב זה עוד סיבה ויש הרבה, להפסד אתמול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/22
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,925
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    אורי אלון היה זה שהטיל וטו על מכירת גוני נאור(שחקן שמסיים חוזה בסיום העונה), סביר להניח שהוא יטיל וטו גם על מכירת שחקנים נוספים.
    הם מועדון אוהדים רק על הנייר, בפועל למיליארדרים שתורמים שם מאחורי הקלעים יש משקל מכריע בתקציב שלהם, בוטאקה וכאלה לא באים כי יש 600-800 מנויים או מחזיקי מנייה. ממקור שני נקרא לזה אני יודע שאורי אלון כבר מהעונה שעברה נמצא בהיכון לקראת כניסה לפרונט, זה יקרה מתישהו בשנים הקרובות. זה יסתור אמנם את מה שהם מנסים להציג לעולם כמועדון אוהדים שלא תלוי בבעלי הון אבל צביעות זה לא משהו זר לאנשים מסוגם והם יאכלו את זה בכיף כדי להפוך למועדון עשיר והישגי.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,688
    לייקים שהתקבלו:
    3,343
    מועדון אוהדים לא אומר שאסור שישקיעו בו כסף, גם בהפועל סל השקיעו אנשים חיצוניים הרבה כסף וגם במועדוני אוהדים בעולם. אין דרך אחרת להיות הישגי באמת, בטח לא לקבוצה כמו הפועל ירושלים. כל עוד רוב האחזקה של הקבוצה היא אצל הקהל אז זה מועדון אוהדים.

    בכל מקרה כיף לראות מהצד את כמות היחס והמרמור שהם מוציאים ממך, רק מראה כמה הם רלוונטים.
     
    Sir Alex Ferguson ו-AmitHPT אוהבים את זה.
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,925
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    זה כבר מוטיב חוזר בפעם המיליון מבלי שניהלתי איתך שיח אתה מגיב לי במקרה הטוב חצי לגופו של עניין וחצי עם עקיצה אישית ובמקרה השני רק עקיצה אישית. אני לא יודע מה המניע אבל זה כבר נהיה מעיק ומטריד אז לפני שאתה בודק אותי ומבקר אותי תבדוק קודם את כמות היחס והמרמרת שאתה מוציא עליי.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,688
    לייקים שהתקבלו:
    3,343
    נראה לי שהתשובה שלי הייתה די עניינית לביקורת שהשמעת על כך שהם מועדון אוהדים רק על הנייר. והחלק שמתייחס אליך ענייני בדיוק כמו המשפט שלך "צביעות זה לא משהו זר לאנשים מסוגם".

    וחס וחלילה אין לי ביקורת עליך, באמת באמת עושה לי טוב על הלב לראות אותך(ועוד אנשים בטוויטר וכאלה, אבל פה זה בעיקר אתה ולא בפעם הראשונה) מתמרמר עליהם ככה. אחלה הפועל ירושלים.
     
  7. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אליה ואיביץ' אומרים אחרי כל משחק לעיני המצלמות שהם צריכים רכש
    שני מאמנים שהביאו לא מעט רכש העונה. רק בכר שותק. כנראה שהוא רוצה לסיים עם המועדון בסוף העונה ברוח טובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/22
  8. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,014
    לייקים שהתקבלו:
    1,378
    אתה לא יודע מה נאמר בחדרי חדרים. הוא לא צריך לדבר בתקשורת מול כתבלבי החצר.
    הוא לא פראייר, בניגוד לקודמו בתפקיד. אני סומך עליו.
     
  9. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הוא לא פראייר אבל כנראה שהוא מבין שאין לו בשביל מה להילחם יותר. הוא מעדיף להיפרד מהמועדון בסוף העונה ברוח טובה. עשה את שלו בענק במועדון, הצליח להביא הישגים גדולים תחת בעלים חובבן ולוזר.
    יום אחרי שהוא יעזוב אנחנו נחזור להיות הבדיחה הכי גדולה בכדורגל הישראלי. אין לי ספק בזה
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,925
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    מבחינתך ולא בפעם הראשונה כל ביקורת שמנוגדת לפוזיציה שלך היא התמרמרות ובכי, שתדע לכבד ולהכיל דעות שונות משלך יהיה נחמד יותר להתדיין איתך ואם הפועל ירושלים היא מה שעושה טוב על הלב לאוהד הפועל ת"א אז כנראה שהמצב שלכם לא משהו.

    ניתן ניסיון אחרון לפני שניפרד כידידים, אז ככה:
    אני החמאתי להם העונה באותו ערב שבו הם ניצחו אותי וגם החמאתי להם על דברים מסוימים בעונה שעברה אחרי שניצחתי אותם 3 פעמים. ביקרתי אותם גם שהם היו בליגה א' וכשלו מספר עונות רצופות בליגה הלאומית ואני הייתי אוהד של קבוצה שסיימה במשך כמה עונות ברצף בשלישיה הראשונה. הדעה שלי כלפיהם הייתה זהה לאורך השנים ולא תלויה במצב המקצועי של בית"ר-הפועל או בתוצאה מסוימת של הדרבי האחרון.

    ממספר סיבות שונות יש לי יותר ידע לגבי מה שהולך אצלם מרוב הכותבים כאן(וחבל שאין עוד ירושלמים או אוהדי הפועל ירושלים שיגיבו לי פה) אז ברגע שכל הדעות הם מזווית אחת אני מביא זווית נוספת, ככה מתפתחים דיונים. למשל מדברים על העניין הרומנטי של "מועדון אוהדים" אז אם אני יודע כמו שכתבתי ממקור מאוד חזק שאורי אלון תומך שם כלכלית ועשוי להגיע לפרונט אבל אף אחד מהאוהדים/פרשנים שלהם בתקשורת המיינסטרים לא מדבר על זה או מעלה את הנושא לסדר היום כי הם מציגים תמונה לא נכונה של המציאות שמתאימה לנראטיב שהם רוצים לצייר כלפי חוץ. בגלל זה גם ביקרתי את הנוכחות של אסף כהן כ*פרשן מקצועי* במשחק של הקבוצה שלו ולכן אני גם חושב שגם זה חמור מאוד שיהונתן כהן בפודקאסט של ערוץ הספורט על הכדורגל הישראלי עושה תעמולה לקבוצה שלו ונכנס בקבוצות אחרות ובאוהדים של קבוצות אחרות כאילו בכובע של אובייקטיבי. ולמה צביעות לא זרה להם? לא חסרות סיבות אבל ספציפית כיוונתי ליהונתן כהן ואסף כהן כי צמד האובייקטיבים ביטלו במשך השנים האחרונות המון ביקורות(ברובן מוצדקות) של מישל דיין, מגדולי שחקני המועדון המקורי לאורך ההיסטוריה על המיזם/קבוצה כי טענו שהוא לא אובייקטיבי כי הוא רוצה תפקיד במערכת. ככה זה שהגמל לא רואה את הדבשת שלו.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני אישית לא מתייחס אליהם כמועדון אוהדים אלא כעוד קבוצה בליגה, אולי אני טועה. אשתקד גם אם זו הייתה עונה חגיגית עבורם וחזרו לליגה הבכירה אחרי זמן רב - הם היו קבוצה די משעממת מבחינתי, עם סגנון המשחק, שחקנים שאין אחד שכדאי לפתוח טלוויזיה בשבילו, וגם אמירות מנותקות מהמציאות של המאמן. העונה, עושה רושם שגיא בדש מצוין, הקבוצה רגועה ומתפתח משהו טוב, זה שבוע היסטורי עבורם. אגב אדם, אתמול ב-'חדשות הספורט' או באולפן הלילה דיברו על תרומה די משמעותית של אורי אלון או משהו כזה, שישה מיליון שקלים, ושהוא עשוי להרחיב את מעגל הכספים הזה.
     
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אין דרך להתחמק מזה.
    אם הפועל רוצים להצליח הם צריכים הכנסות וספונסרים, ואנשים/גופים ששמים כסף גם רוצים משקל כלשהוא בהחלטות או מוכנים להשקיע כדי לגרום למישהו שהם רוצים שיקרה, אבל עדיף שזה יקרה מעמדת כוח לעומת עמדת חוסר אונים.
    לתת לאורי אלון להשקיע ולקדם את הקבוצה, זה לא כמו להיות אוהד פשוט כשמישהו שאתה לא רוצה שיהיה ינהל את הקבוצה. ובסוף זה חלק מהעניין, השקעה. אורי אלון שם כסף כדי להגיע למצב שאתה מתאר.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,925
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    אין פסול בזה שאורי אלון או ג'ף בזוס וכל עשירי העולם ישקיעו מיליארדים בהפועל ירושלים כספונסרים או כבעלים יחידים, אני לא מבקר את העזרה הכלכלית של אלון או טוען שזה לא לגיטימי, ההפך ובשיחות שלי לאורך השנים עם חברים אדומים אמרתי להם שהדרך היחידה שלהם להגיע להישגיות היא לעבור לסוג של בעלות פרטית ביום אחד(אז דיברנו על ליפקין). אבל אי אפשר לשחק על הקלף של אנחנו מועדון אוהדים ואנחנו הבעלים של המועדון והכל קורה בזכותנו בואו תלמדנו מאיתנו אבל מהצד השני להעלים מהשיח את זה שספונסר חיצוני שם בקבוצה יותר כסף מהרוב המוחלט של בעלי הקבוצות בליגה(פרט לשלושת העשירות ואולי נתניה), זה כמו שאוהד מכבי ת"א יסביר לאוהד הפועל ת"א למה מדיניות הרכש שלהם טובה יותר משלו ויזניח את ההבדל בין הבעלים של שתי הקבוצות.

    עמדת כוח או עמדת חוסר אונים זה כבר עניין של פרשנות, ללא תרומות חיצוניות כנראה שקטמון מעמידה תקציב של קבוצת אמצע טבלה בלאומית.
    הכסף של האוהדים הרגילים, כביכול הבעלים הוא רק בונוס ולא היסודות הכלכליים של המועדון.
     
  14. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    אבל כמו שנכתב למעלה, השאלה לא מי מכניס את הכסף אלא מי מחזיק בבעלות הקבוצה. האם המשקיעים מחזיקים ברוב מניות הקבוצה או האוהדים? אני שואל אותך כי אין לי מושג מה המצב כרגע בהפועל ירושלים. אם הם מצליחים להכניס כסף גדול לקבוצה מספונסרים מבלי לתת להם בעלות אז זה מצב אידאלי מבחינתם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/22
  15. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    בדיוק. מה גם הוא דיבר יפה מאוד על המגרש בשני המשחקים האחרונים כשהעדיף לתת להרכב עייף מאוד במקרה של פריז או לא מתפקד במקרה של ירושלים לשחק ולא מיהר לעשות חילופים. נראה לי ששחר הבין את המסר.