מחזור חמישי בליגת האלופות: מכבי חיפה ואלפי אוהדיה בפריז

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/10/22.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הזוי להגיד את זה אבל אלופת המדינה עדיין לא הודחה מליגת האלופות באופן סופי. מי חשב שבמחזור החמישי בליגת האלופות הירוקים של ברק בכר עוד יהיו חזק בעניינים, לפחות במאבק על המקום השלישי המוליך לליגה האירופית - הישג שלא עשתה אף קבוצה ישראלית מאז הקבוצה האגדית של 2002/03? הערב, יום שלישי, עוד חג אלופת שמח למכבי חיפה שתתארח אצל פריז סן ז'רמן כשאלפי אוהדים צובעים את רחובות צרפת. לא צריך להזכיר את הטירוף שהיה בסמי עופר במחזור הקודם עם ה-0:2 המדהים על יובנטוס. במקביל כן יהיה מרתק לעקוב אחרי המשחק השני כאשר יובה תתארח בבנפיקה.

    https://images.wcdn.co.il/f_auto,q_auto,w_600,t_54/3/4/3/4/3434648-46.Xxx

    המצב בבית:

    1. פריז סן ז'רמן - 8 נקודות| יחס שערים 4:7
    2. בנפיקה ליסבון - 8 נקודות| חס שערים 3:6
    3. יובנטוס - 3 נקודות| יחס שערים 7:5
    4. מכבי חיפה - 3 נקודות| יחס שערים 8:4

    מכבי חיפה מגיעה למשחק במצב רוח מצוין. אופוריית ליגת האלופות כבר לא משפיעה על הליגה, לפחות לא במחזורים האחרונים, כשאחרי 0:1 קשה על הפועל חדרה בסמי עופר הגיע ניצחון גדול 2:3 בקריית שמונה, 'ניצחון של אלופה' כמו שאומרים. אמנם ברק בכר לא ניצב במקום הראשון עדיין אך חיפה בהחלט בקשר עין עם מכבי ת"א. חיפה מגיעה כשאין שום לחץ על כתפיה, אחרי שלוש שעות מרגשות אתמול כשהשחקנים יצאו לרחובות והיו בהלם מכמות האוהדים שעטפו אותם באהבה - והם רוצים להחזיר. "במליאת 29 שנה לניצחון ההיסטורי של נבחרת ישראל על צרפת" אמר בכר - מכבי חיפה רוצה גם. וכן, כבר הייתה קבוצה ישראלית שניצחה בפריז - הפועל תל אביב - אבל אלה היו ימים אחרים. "חייבים לחלום", אמר המגן השמאלי המצוין פייר קורנו שבישל במשחק נגד יובה. אגב, מדברים על איזה 8,000 אוהדים ירוקים שיגיעו למשחק, חלקם יסתננו ליציעי פריז סן ז'רמן.

    החדשות הרעות היו הפציעה של המגן הימני דניאל סונדגרן שייעדר שלושה חודשים וכמובן שדולב חזיזה עדיין לא חזר. עם או בלי קשר לכך, בכר מתלבט בין מערך לגיטימי של שלושה בלמים לבין רביעייה אחורית בלבד נגד אחת הקבוצות הטובות בעולם. עבדולאי סק, או שמע עומר אצילי, באמת?, כוכב הצמד מהמשחק הקודם, אחד מהם ישחק שם. דין דוד ופרנזי פיירו, ששבר בצורת בליגה, יפתחו בחוד. נטע לביא הקפטן דיבר על החשיבות של לא לאבד כדורים בחצי המגרש שלהם כדי למנוע משחני ההתקפה של פריז סן ז'רמן לעשות קסמים.

    "האוהדים שלנו בכל מקום, זה מחמם את הלב. כל משחק הוא מאני טיים. אני הראשון שלוקח סיכונים אבל זה תלוי באיך יתפתח המשחק", אמר בכר, שלוקח דוגמא מהמשחק נגד יובנטוס. "במחצית הראשונה היינו יותר התקפיים ואז ירדנו לאחור". הוא נשאל את השאלה המרגשת האם הוא מאמין בסיכוי העפלה וענה: "תמיד מאמינים, אחרת לא היינו פה. אסור לנו לעשות טעויות. אנחנו רוצים להראות שיש כאן קבוצה אמיצה שבאה לשחק כדורגל". ואכן, אם אפשר להגיד דבר על מכבי חיפה מלבד זה שהיא עושה כבוד לכדורגל הישראלי - שהיא אמיצה. בסמי עופר היא שיחקה טוב נגד הצרפתים. אגב, נכתב כי הוריו של פיירו יהיו במגרש וציפו בו לראשונה. מגש
    לירוקים כבר יש יותר נקודות מהקמפיין הקודם שלה וגם מזה של מכבי ת"א ב-2016 כמובן. אם תחולל סנסציה ותנצח זה יהיה, מספרית, הקמפיין השני הכי טוב של קבוצה ישראלית כאשר רק מכבי חיפה 2002/03 עם שבע נקודות ו-12 שערי זכות - מאפיל עליו.

    מכבי חיפה - הרכב משוער: ג'וש כהן| עבדולאי סק, שון גולדברג, דילן בטובינסיקה, פייר קורנו| נטע לביא, עלי מוחמד, צ'ארון שרי| עומר אצילי, דין דוד, פרנזי פיירו.

    פריז סן ז'רמן צריכה את הנקודות ומצד אחד זה נחמד עבור מכבי חיפה שהצרפתים ישחקו עם כל הכוכבים, מצד שני זה כמובן מקטין משמעותית את הסיכויים להפתעה. פ.ס.ז' שבליגה הצרפתית עושה מה שהיא רוצה - התקשתה בצמד המשחקים נגד בנפיקה ליסבון, שניהם הסתיימו בתיקו 1:1 וכריסטוף גאלטייה יודע עד כמה חשוב לסיים כאלופי הבית - כאשתקד פ.ס.ז' סיימה שנייה אחרי מנצ'סטר סיטי) - היא קיבלה הגרלה קשה בדמות ריאל מדריד ולבסוף הודחה. אחרי תיקו מאופס נגד סטאד ריימסב חוץ, פ.ס.ז' ניצחה 0:1 את מארסיי ומגיעה למשחק עם ניצחון נוסף, 0:3 על אז'קסי בהצגה של ליאו מסי שכבש ובישל פעמיים. העונה יש לו כבר תשעה שערים ועשרה בישולים.

    בהשוואה למשחק הליגה האחרון, הצרפתים מקבלים בחזרה את ניימאר שהיה מושעה (יחליף את קרלוס סולר) וירשום את שחקו ה-80 בליגת האלופות, כך גם סרחיו ראמוס שזמין לאחר שריצה השעייה בשל כרטיס אדום. הוא אמור לפתוח במקומו של פרנסל קימפמבה ששב לכשירות. מנגד, מרקו וראטי ייעדר (כרטיסים צהובים, איך לא) ואת מקומו יתפוס ויטיניה. גם רנאטו סאנצ'ס יהיה במרכז השדה. את השלישייה ההתקפית הקטלנית של פ.ס.ז' חוו הירוקים על בשרם. אמבפה דהר ודהר באגף בשער השיוויון של מסי, שבהמשך בישל לצרפתי בכדור גאוני ואז ניימאר סגר עניין עם ה-1:3.

    יחד עם ריאל מדריד ונאפולי, פ.ס.ז' היא הקבוצה הגדולה היחידה שלא הפסידה באף משחק העונה בשום מסגרת. המאמן לא מזלזל במכבי חיפה כמובן ובמועדון כועסים על כל הפרסומים השונים בנוגע לשכרו של אמבפה, כש"העיתוי לא מפתיע", בטוחים שם במטרה להסב להם נזק. גאלטייה אמר: "לא הופתענו מהאיכות של מכבי חיפה שמשחקת מסודר, עם שחקנים טכניים שיודעים מה לעשות עם הכדור. המאמן שלהם אוהב כדורגל התקפי וראינו אתז ה במשחק הראשון. הם גם הוכיחו את עצמם נגד יובנטוס. הם יכולים לשחק בכמה שיטות, ויש להם שחקנים מסוכנים מאוד", אמר והחמיא להולנדי: צ'רון שרי במיוחד (כבש במשחק בחיפה), הוא שחקן עם רגל שמאל טובה מאוד. אצילי יעיל מאוד מול השער".

    פריז סן ז'רמן - הרכב משוער: ג'יאנלואיג'י דונארומה אשרף חכימי, סרחיו ראמוס, מרקיניוס, חואן ברנט| ויטיניה, פביאן רואיס, רנאטו סאנצ'ס| ליאו מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/10/22
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  2. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    לפי ההרכב המשוער שרשמת סק יעלה מגן ימני. לא מאמין שזה יקרה. יש לבכר שלשה מגנים בסגל כולל שניים ימניים. אלא אם כן הוא מתכנן לפתוח עם גרשון/דילן מגן ימני וסק בלם, מה שגם לא נראה לי. נחכה להרכב הרשמי. המטרה היום זה לא לקבל תבוסה אם אפשר ויותר חשוב שבנפיקה תעשה את העבודה מול יובה ושנעבור את המשחק ללא פציעות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/10/22
  3. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,606
    לייקים שהתקבלו:
    981
    זה ישמע אולי הזוי אבל מקווה מאוד שבכר יעלה במערך הרגיל למשחק הזה. עד עכשיו בכל פעם שחיפה עלתה זהיר זה לא היה נראה טוב.
    כשהיא באה בהרכב שמדגיש את האיכויות ההתקפיות שלה היא היתה במיטבה. אז נכון שהפעם היא פוגשת יריבה מאטמוספירה אחרת, אבל חיפה הזו הוכיחה בכל הזדמנות שהיא לא יודעת לשחק הגנתי וקבוצה כמו פריז שתריח יריבה שמשחקת מולה בפחד תרסק אותה לחתיכות. אשמח לראות 4-3-3 רגיל, עם כמובן היערכות מיוחדת לאמבפה שבסמי עופר היה השחקן היחיד שהיה ניכר שחיפה לא הצליחה להתמודד מולו. חיפה יכולה לצאת פה בתבוסה ככה או ככה, אז לפחות שזה יהיה כשהיא באה לשחק כדורגל.
     
  4. Morientes Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/19
    הודעות:
    5,351
    לייקים שהתקבלו:
    958
    מין:
    זכר
    חיפה משחקת בד״כ עם 3 בלמים באירופה
     
  5. DaveTheSave Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/18
    הודעות:
    1,351
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    היה אפשרי רק אם סונדגרן היה משחק.
    כל מי שיהיה במקומו מגן ימני ברביעייה יאנס.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,078
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    למה שרז מאיר לא ישחק וינגבק?
     
  7. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    זה מה שכולם חושבים אבל בינתיים כתוב שסק בהרכב ומאיר עדיין לא אז לא ברור מה בכר מתכנן. חייבים לעלות עם האופציה הכי מהירה בימין כי אחרת אמבפה כנראה יכבוש שלושער במחצית. לא שיש משהו שיכול על לעצור אותו אבל לפחות להקשות עליו קצת. אני מניח שבכר בסוף יעלה עם שלשה בלמים בשביל לצופף ורז מאיר מגן ימני, מה שכנראה יפגע במשחק המעבר שלנו.
     
  8. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,014
    לייקים שהתקבלו:
    1,378
    אני קונה תוצאה זהה למפגש הראשון בין הקבוצות בסמי עופר (גם הנוער הפסיד היום באותה תוצאה 3-1)
    מקווה שנצא במינימום נזק והכי חשוב - ללא פציעות.
     
    de Middenweg, oranfu ו-שי אוהבים את זה.
  9. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    רז מאיר חודש ישב על הספסל בלי לקבל דקה, וגם בשבת הוא לא היה מקבל דקות אם סונדגרן לא היה נפצע. אופתע אם הוא יפתח היום
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,078
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    לא חושב שמישהו לא יקנה.
     
  11. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,201
    לייקים שהתקבלו:
    761
    ענית לעצמך. סונדגרן עדיין פצוע.
     
  12. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    חושב שבכר היה נותן לסונדגרן כמה דקות מנוחה אם הוא היה חושב שמאיר בכושר לשחק. סונדגרן שיחק משחקים מלאים בזמן שמאיר על הספסל. לא רואה את מאיר פותח היום, אולי בשבת הוא יפתח
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/10/22
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    קודם כל ההרכבים המשוערים הם מ'וואלה ספורט', בסה"כ סידרתי. לגבי המשחק: מרגש לראות כמות אוהדים מטורפת של מכבי חיפה ברחובות וכן הלאה. מעניין כמה מהם יסתננו ליציעי פ.ס.ז'. אחד שמתאמן איתי בחדר כושר התבאס שהוא לא נוסע אבל סיפר לי שכבר היה בבנפיקה ונגד יובנטוס בטורינו ושהתלבט כמה שניות אבל יש גבול לכסף גם אם זו חוויה של פעם בחיים.

    הסיכוי שמכבי חיפה תחזור עם משהו - אפסי. הפערים פשוט עצומים. הפעם המשחק בחוץ, פ.ס.ז' צריכה את הנקודות, היה עדיף לירוקים שהצרפתים היו מנצחים את בנפיקה. אני לא פוסל שפ.ס.ז' יפתחו בצורה מנומנמת יעני בתחושת של 'הגול יגיע' - וזה כן יעזור. אם בכר עולה עם ארבעה שחקני הגנה בלבד הוא גבר-גבר מצד אחד ואולי מגזים. עלי מוחמד היחיד שיכול לנסות להתמודד איתם במהירות ובזריזות, אולי משהו במצב נייח בזכות עומר אצילי. ברור שעל מסי ואמבפה צריך שני שחקנים כל הזמן. לא חושב שמכבי חיפה תובס, לא יהיה כאן 5:0. אולי תפסיד שוב 3:1 וזה בכלל לא משנה. אני רק מקווה שג'וש כהן יהיה טוב כמו נגד יובנטוס ולא יחלק להם מתנות.
     
  14. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,606
    לייקים שהתקבלו:
    981
    שיחקה העונה 4 פעמים עם שני בלמים, 6 פעמים עם שלושה.

    לשחק מול פסז' זו משימת התאבדות ככה או ככה. התחושה שלי היא שלחיפה השנה יש יותר להציע באירופה כשהיא באה בגישה התקפית.
    זה לא מבטיח שום דבר מול יריבה ברמת איכות כזו, אבל לדעתי יהיה לה סיכוי יותר גבוה להפתיע היום ככה.
     
  15. DaveTheSave Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/18
    הודעות:
    1,351
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    קשה עד בלתי אפשרי לקבוצה ישראלית לגרד 1-0 במשחק חשוב.
    אם לעשות סנסציה זה רק בכדורגל התקפי עם גולים.