הנגלה האחרונה של שמינית הגמר: מה יהיה עם כריסטיאנו? ספרד נגד מרוקו

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2022' פורסם ע"י Raulito, ‏5/12/22.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,609
    לייקים שהתקבלו:
    6,721
    פאביאן שר לא היה יכול לעשות כלום בגול הראשון.
    פליקס הניח לו את הכדור בטאץ מדהים לרגל שמאל.
    ראמוס הרבה יותר מהיר משר והכדור הגיע למהירות של 106 קמ"ש בשיא הבעיטה.
    אין מה לעשות נגד דבר כזה, זה מסוג השערים של רונאלדו בשיא. השוער רואה את הכדור אחרי שהוא נוחת בתוך השער.
    הוא סקורר מטורף ראמוס ברחבה וזה אחד מהבונוסים כשאתה משחק עם חלוץ מטרה טבעי ברחבה ולא שפצור של פליקס/לאאו שם.
    יש גיוון בסיומת.
     
    itzik.miro ו-crazyjoedevola אוהבים את זה.
  2. היודע Member

    הצטרף ב:
    ‏30/4/12
    הודעות:
    476
    לייקים שהתקבלו:
    48
    בינתיים עם כל הזיוני שכל על "ההצגות", "הריקודים" ו"השמח" של נבחרת ברזיל היא הבקיעה פחות מאנגליה, צרפת, פורטוגל ואפילו הולנד וספרד. בדריבלים היא אפילו לא בטופ טן.
     
  3. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    רונאלדו לא באמת הרס את יובה כמו שחלק מהאוהדים שלה טוענים. נכון שהוא היה כבר אז בגרף ירידה ובגרסה פחות טובה מרונאלדו של ריאל, אבל עדיין מקצועית תרם מאוד ולא באמת היו ליובה סקוררים אלטרנטיביים עדיפים. זה נכון שהוא אגו מניאק ולוקח על עצמו לפעמים דברים מגוחכים, כמו הבעיטות החופשיות שלא באמת עובדות כבר מאז 2012 בערך, אבל המגרעות האלה זניחות למול התרומה המקצועית שנתן.

    הבעיה המקצועית המרכזית של יובה הייתה שהקישור שלה דעך מאוד (עוד מאז 2016) והיא לא ריעננה אותו כמו שצריך. גם בחירת המאמנים שלה מאז אלגרי ב2019 הייתה גרועה ולא מתאימה (עם כל הכבוד לסארי ״פרופסור הכדורגל״ שלמעט 2 עונות טובות בנאפולי לא עשה שום דבר מעניין בקריירה שלו).
    מנטלית, אם הבעלים והמאמנים חשבו שכל בעיות העומק ביובה יפתרו כי הביאו את רונאלדו, או שחסמו את עצמם כלכלית בגלל הקניה שלו - זו בעיה שלהם.

    בדיעבד היה עדיף לרונאלדו לעבור מריאל לאיזו פסז׳ שהייתה מעמידה לידו סגל של כוכבים. זה היה מאפשר ליהנות ממנו כשחקן טופ בלי הרעשים האלה מהצד עוד 3-4 שנים, כמו מסי היום.
    כל הטענות כאילו התרומה שלו לפורטוגל בטורנירים זניחה ושטויות כאלה מגוחכות. עד השנה שעברה האיש היה השחקן מספר 1 של הנבחרת במשך 15 שנים. העונה ובטורניר הזה כמובן שהוא כבר מפריע, וראמוס צריך לפתוח במקומו במשחקים הבאים. לא מבטל בכלום את מה שעשה ויהיה צדק פואטי נדיר אם יזכה להניף את גביע העולם.
     
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מה הקטע לדחוף את האנגלים האפורים האלה לדיונים על נבחרות גדולות. האנגלים מעניינים רק את האנגלים
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    זה גול גדול כי הוא עשה הכל מהר ועדיין עם כמה שאני מוכשר ושאתה מכיר אותו טוב ממני - אני לא חושב שהוא היה מצליח לעשות את זה על כל בלם. פביאן שר נתן לו מטר אחד וגם שנייה-שתיים לחשוב, הוא היה חייב לשמור אותו יותר קרוב ולפעול הרבה יותר מהר. וזה מבלי להוריד מהיכולת של החלוץ שרשם הצגה גדולה וכבש שערים מאוד מגוונים והוא כמובן צריך להמשיך עד הסוף.

    ברזיל מקבלת הייפ בגלל ההיסטוריה שלה ובגלל שהגולים שלה היו ממש יפים וחלקם נגד הגנה עומדת כביכול, גול כמו השני של רישארליסון נגד דרום קוריאה זה שער של פלייסטיישן ולא אנגליה שטסה למתפרצות וכבשה ככה מלא וכמובן צרפת שבעיקר נשענה על קיליאן אמבפה. להזכיר את ספרד זה מגוחך, היא הבקיעה רק פעמיים ויצרה בכל שאר המשחקים פרט לקוסטה ריקה אולי 5-6 מצבי הבקעה ואני ממש לארג'.

    לגבי כריסטיאנו רונאלדו - הוא היה טוב מאוד ביובנטוס ולא מצוין, חלוץ רחבה שתלוי בשחקנים שלצדו מה לעשות. גם יש את אלה ש'בלי רונאלדו הם לקחו אליפויות בקצב ואיתו סיימו מקום שישי' כאילו זה משחק טניס.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    שלב שמינית הגמר הכי חד צדדי ועלוב שראיתי בחיי. עוד הוכחה שהמונדיאל הזה זבל מזובל.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    שני משחקים גם הוכרעו מהנקודה הלבנה אז זה מאזן קצת את המצב. אני לא רואה בזה משהו כל כך שלילי שבמשהו שדומה לרגע האמת חלק מהנבחרות הגדולות הפיקו את המקסימום. במונדיאל הזה שש משמונה הנציגות האחרונות - שמות גדולים.
    ב-2006 למשל אוקראינה הייתה זו שהסתננה רחוק והודחה נגד איטליה בקושי רב. והיו את גרמניה וארגנטינה שנפגשו זו וזו, אנגליה ופורטוגל, ברזיל וצרפת. ב-2010 למשל היו גם אורוגוואי שהייתה נבחרת נהדרת, וגם גאנה, וגם פרגוואי "נדחפה" ועשתה לספרד קשיים. 2002 היה השיא כשצרפת, ארגנטינה ופורטוגל (חצי גמר יורו קודם) עפו בבתים וברבע הגמר גם איטליה כבר לא המשיכה. נותרנו ברבע הגמר עם דרום קוריאה, ארה"ב, סנגל וטורקיה.
     
  8. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,233
    לייקים שהתקבלו:
    223
    קרואטיה בסופו של דבר פיינליסטית מהגמר הקודם.
    שיש לה כמה וורלד קלאסים +שחקני דרג ב'
    איטליה \בלגיה\ספרד\קולומביה\הכנס שם יותר טובות ממנה משמעותית ? לא ואולי גם בכלל לא.
    אז זה למעשה 7 נבחרות גדולות.
    רק מרוקו האפורה הפתיעה את ספרד וגם זה בפנדלים.
    **מקווה שמניפי הדגל של המדינה שלא קיימת יקבלו בראש מפורטוגל.

    גרמניה זה הפיספוס היחיד
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  9. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    3,155
    לייקים שהתקבלו:
    2,561
    מרוקו ריגשה אתמול. משחק הקרבה יוצא מן הכלל בהגנה, שחקנים שם התאבדו על כדורים כמו שלא ראיתי הרבה זמן. הם סחטו את עצמם לחלוטין ולכן ברבע הגמר פורטוגל זה באנקר, גם בלי קשר להתחברות שלהם במשחק האחרון.

    אתמול הבנתי לראשונה את כל הרעש סביב ז'ואאו פליקס. יש מצב שזו הייתה ההופעה הכי טובה שלו בקריירה.
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    לא מבין את ההודעה הזו.
    כבר ראינו מונדיאלים בחיינו, לא רואה פה משהו יוצא דופן לרעה(18' היה הרבה יותר משעמם בשלבי השמינית), אבל העובדה שאולי מדובר בשמינית הכי חד צדדית(נניח), זו אולי כתוצאה מהעובדה שקיבלת מונדיאל עם 3-4 נבחרות על ועוד 3-4 נבחרות מצויינות.
    7 פייבוריטיות עלו ולכן אנחנו אמורים לקבל רבעי וחצאי גמר שיהיו לכל הפחות תחרותיים מאוד.
     
    robertocarlos.m אוהב/ת את זה.
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אני מנסה להבין מה היה כזה "מדהים" ב-35 דקות שבהן ברזיל נתנה לדרום קוריאה 0:4, או ב0:4 שהפורטוגלים נתנו לשוויץ ב-50 דקות, או ב1:3 של צרפת, שלמעט מצב כפול ב-20 שניות היריבה לא היתה קיימת על המגרש, והמשחק הזה היה שווה 0:6. או ב-0:3 שאנגליה נתנה לסנגל ב-50 דקות. המשחק אתמול של ספרד מרוקו היה שיחזור מדויק של ספרד רוסיה ב-2018 - העתק אחד לאחד. ארגנטינה אוסטרליה היה משחק של שתי נבחרות לא מאותו ענף, שאלמלא האוסטרלים בעלי אמונה עצמית נמוכה, הם מצליחים בסוף להתעלות על הארגנטינאים בעלי הרס עצמי מדהים. המשחק היחידי שבעיניי היה שווה לצפות ולו בגלל יחסי הכוחות היה קרואטיה נגד יפן.
    הגיע הזמן שהשיטה הפושטת רגל הזאת של 1בית א מול 2בית ב תלך לעולמה. אם כבר יש פערים חד צדדים הגיע הזמן שהם יבואו לידי ביטוי בטבלת דירוג, מה זה אומר? שאם נניח במונדיאל הבא יש 48 קבוצות, ו-32 עולות לשלב הבא, אזי 1 ישחק מול 32, 2 מול 31 וכך הלאה. נכון יהיו פערי רמות במשחקים מסוימים (סביר שעבור ה-5 ראשונות שידורגו אבל שם זה יסתיים) - אבל הם לא יהיו ב-95% מהמשחקים כמו בשמינית הגמר - למעשה הסיבה היחידה שהמשחק של ספרד מרוקו לא הפך להיות כמו 5 משחקים אחרים בשלב הזה היא העובדה שמרוקו נתמכה בכ-35 אלף אוהדים. תוציאו אותם מהמשוואה וזה משחק של 2:0 מינימום לספרד, בפיהוק.

    סלחו לי אבל אלה לא משחקים של שמינית גמר מונדיאל, אני לא זוכר דבר כזה בהיסטוריה, אלה משחקים של שלב בתים.
    נבחרות על? פרט לנבחרת צרפת אין פה נבחרת על בטורניר הזה, היחידה שמתקרבת אליה בעיניי זו פורטוגל, אבל משאר הבחינות אם אני מסתכל על כל הנבחרות שעלו שלב, אני באמת לא חושב שברזיל יותר טובה מהולנד האפורה הזאת. האקסטרה שלה זה ניימאר. אני לא חושב שארגנטינה שווה משהו מול כל אחת מהגדולות האחרות שעלו, מדובר בנבחרת בלי הגנה, בלי קישור, שהתקווה היחידה שלה היא ששחקני בנפיקה יולחמו להרכב.

    בואו נסתכל על הנבחרות הגדולות שלו - מול מי לעזעזאל הן שיחקו עד עכשיו?
    ארגנטינה - ערב הסעודית, מקסיקו, פולין, אוסטרליה - 4 נבחרות שכולן ללא יוצא מן הכלל הסריחו את הדשא, חלקן אפילו לא ניסו לתקוף - מקסיקו פולין. ערב הסעודית היה לה נס של 1 ל-100 משחקים. בכל מצב עולם אחר המחצית הראשונה נגמרה ב-0:3 והמשחק עצמו ב-6 או 7.
    ברזיל - סרביה, שוויץ, קמרון, דרום קוריאה - הפייט היחידי שהיה לברזילאים היה מול שוויץ, כשניימאר היה בחוץ, והשוויצרים צופפו חזק אבל פשוט לא האמינו בעצמם מספיק התקפית. גם שער הניצחון של ברזיל היה מקרי, אם הוא לא פוגע במישהו ונכבש, עד אתמול הן משחקות ואין שערים.
    צרפת - אוסטרליה, דנמרק, טוניסיה, פולין - מבין כל ה-4, דנמרק היתה היריב היחידי של הצרפתים, ושם הם באמת הרימו את הרמה שלהם ובסוף ניצחו. כל שאר המשחקים הם או לא התאמצו או לא עניין אותם, ו-3 מהם הם ניצחו בקלילות מרגיזה
    אנגליה - איראן, ווילס, ארה"ב, סנגל - מבין ה-4 שוב, רק אחת היתה יריבה אמיתית - ארה"ב, והם כמעט הפסידו לה גם ולא היו ראויים לנקודה במשחק הזה (שאפו ארה"ב! - היחידה אגב מבין כל שאר ה-7 שעפו פרט לספרד שנראתה שייכת למעמד - יש מה לצפות ב-2026) - ווילס הכי חלשה שאני זוכר ב-30 השנים האחרונות (ביזיון שהם במונדיאל), איראן פח, סנגל בלי מאנה זה לא אותה נבחרת ולא תוכלו לשכנע אותי אחרת.
    פורטוגל - גאנה, אורוגוואי, דרום קוריאה, שוויץ - מבין כל הקבוצות אין ספק שפורטוגל היתה זו שקיבלה קבוצות טובות - לדעתי היא הכי מרשימה מבין כל הנבחרות עד עתה בהתחשב גם בחוזק היריבות (מעניין אם רונאלדו יישב שוב בחוץ גם ברבע גמר) - גאנה באה לשחק כדורגל, למרות חוסר הניסיון של מאמנה, שבסוף עלה לה בהפסד, נראתה אחלה. אורוגוואי - בניגוד לצמד המשחקים מול גאנה ודרום קוריאה נראתה במשחק הזה סביר. דרום קוריאה קשה לי לשפוט כשפורטוגל עלתה עם חצי הרכב וסביר שעם הרכב מלא זה גם נגמר בדריטל. שוויץ הם נתנו אתמול הצגה אפילו מוגזמת בהשוואה אליהם ולשוויץ. אין מילים כפיים.
    הולנד - סנגל, אקוואדור, קטאר, ארה"ב - תעשו לי טובה. באמת. המשחק הראשון נגד סנגל היה בלתי ניתן לצפייה. מול אקוואדור היה יותר כדורגל אבל הדרום אמריקאים פשוט נאיבים ועובדה שהם עפו בסוף, וקטאר וכדורגל זה כמו ישראל וריצת 100 מטר. ארה"ב היתה היריבה היחידה - וגם פה אני חושב שאלמנט הנאיביות הוא זה ששם את הולנד ברבע גמר, ולא היכולת, אם פוליסיק לבד מול השוער דקה שניה כובש אנחנו בעולם אחר. מבחינתי הולנד היא הכי חלשה מכל ה-8 שעלו - הכי לא הולנד שיש - אבל דווקא הכי לא הולנד שיש - מסוגלת לעשות הולנד 1998 ולהדיח את ארגנטינה.
     
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מזכיר לי את הקטע הזה שכל פעם שמישהו עושה משה מוצלח, אז צריך להקטין את זה ע"י הקטנה של היריבה. כאילו אין לזה קשר למה שנעשה.

    מסי שם רביעייה נגד ארסנל, אז זה בגלל שזו ארסנל וכו'. שיעשה את זה נגד ריאל, שיעשה את זה בחצי גמר, שיעשה את זה בגמר, שיעשה את זה במונדיאל. נו באמת.

    זה המונדיאל, אין לי מושג למה ציפית.
    יש אולי 3-4 נבחרות טובות בכל טורניר, וזה פורמט שבו להסתכן פחות מביא יותר הצלחה.
     
  13. SoD Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/08
    הודעות:
    521
    לייקים שהתקבלו:
    220
    אז לסיכום:
    1) כל הנבחרות פח
    2) כל המשחקים לא שוויונים כשיריבה חזקה מפרקת יריבה חלשה
    3) ברזיל נבחרת פח, יש לה אמנם ניימאר אבל זה כולה שחקן אחד.
    4) סנגל גם נבחרת פח, בלי השחקן האחד הטוב שלה מאנה זו פשוט לא אותה נבחרת.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אתה רוצה שנעבור מונדיאל מונדיאל ב-6 האחרונים תגיד לי אם בשמינית הגמר אתה זוכר כזו חד צדדיות?
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אפשר לשאול את זה בצורה אחרת. מתי אתה זוכר מונדיאל עם 5-6 נבחרות שכל אחת ראויה לזכות בטורניר?