לא יוצא דופן לדעת מי? 30% מהאוכלוסיה שגר על שטח שמהווה 5.3% מהשטח של מדינה כל כך קטנה זה בעיניי לא סביר בשום צורה. ושוב אין טעם להשוות לזה מדינות ענק או מדינות באותו הגודל עם רבע מהאוכלוסייה כי אין עוד מדינה מערבית עם ריבוי טבעי כמו שיש בישראל.
על מהזה מבוסס? על היכרות עם אנשים מהתחום. מילה אחת טובה לא שמעתי עליה. קח דוגמא אחת. https://www.makorrishon.co.il/opinion/551313/ נכון שבשנה אי אפשר לעשות הרבה, אבל כן ניתן לגבש דעה על התנהלות השרה והחלטותיה. לי נראה שהיחס העדין משהו שלך למרב מיכאלי נובע מפוזיציה פוליטית. מדובר בפוליטיקאית כושלת ומגלומנית נטולת כל יכולות ביצוע, שחוץ מיח"צ עצמי לא מעניין אותה שום דבר. החיה בסרט הזאת הייתה עסוקה לחשוב על התפקיד הבא שלה במקום להתרכז בתפקיד הנוכחי שלה, כי מסיבה כלשהי היא האמינה, על פי הצהרותיה שהיא תהיה ראש ממשלה. מראה דבר או שניים על החיבור שלה למציאות.
לא הבנתי את ראשי מפלגות השמאל, קוראים שוב לאנשים לחזור לגשרים. הרי כבר היו בגשרים, החליפו את הממשלה ונכשלו כישלון חרוץ בממשלה ואז בבחירות. אולי הגיע הזמן לחושבים? אולי אפילו לתת לממשלה הנכנסת שעדיין לא הורכבה להיכשל? כי כרגע הממשלה מפגנה כנגד עצמה.
די נאיבי מצידך לחשוב שהם יעשו אחרת. להודות בטעות זה התאבדות פוליטית בישראל. הקטע של להפגין נגד הממשלה כאשר אתם הממשלה כנראה שובר שיא גינס בטמטום. חבל שאין תקשורת רצינית שתעלה זאת מולם.
הדבר היחיד שיש להם למכור זה ״הלכה המדינה״ על זה הפוליטיקה שלהם בנויה, והדבר היחיד שהמחנה שלהם מעוניין לשמוע זה רק כמה נורא הצד השני, מבלי להתייחס למה קורה במדינה בכלל.
לא יוצא דופן אמפירית, ישראל היא לא המדינה היחידה בעולם, וברור לך שבמדינות יותר גדולות בשטח היחס קיצוני יותר? למה זה לא סביר? זה נשמע כמו מדד שרירותי לחלוטין. המטרה היא שאנשים יוכלו להתנייד לכל הצרכים שלהם - עבודה, לימודים, בילויים, קניות, חברים בקלות יחסית, וזה פשוט לא אפשרי במודל הישראלי של השנים האחרונות, כי אין מקום יותר לרכבים על הכבישים. ולכן צריך לבנות צפוף, בוא נגיד לפחות צפוף כמו בערים מערביות ואסייתיות מתקדמות. ברשותך אתחיל מהסוף כי ההודעה שלך עצבנה אותי, דווקא כי אותך אני יחסית מכבד כאן, בטח בהשוואה לקשרים השמאליים ולשכפולים שלו שצצים פה כל יומיים. לא מנהלים דיון רציני בין בני אדם חושבים על ידי טיעוני אד-הומינום כאלה. אם יש לך מה להגיד אתה מוזמן לעשות זאת בצורה מכבדת. במובן שפוליטיקה היא חלוקת משאבים ושמירב מיכאלי נמצאת באותה העמדה שלי בנושא חלוקת משאבי הדרך, אז כן, הצהרתי גם בהודעה הקודמת שאני תומך בה פוליטית. במובן שאתה מתייחס לדברים כמו הסכסוך הישראלי ערבי שאני לכאורה בצד הפוליטי שלה, אז זה סתם האשמה ריקה, כי המפלגה האחרונה שאצביע לה מבין המפלגות הלא חרדיות/ערביות היא מפלגת העבודה ואני רחוק שנות אור מכל מה שהיא מייצגת. אני לא יודע על מה בדיוק התבססת. בכל מקרה, כמעט כל מה שכתבת כאן הוא התרשמות שאינה קשורה לתפקוד או חוסר תפקוד שלה אלא לאיך שהיא הוצגה בתקשורת, שכאמור 99% מההתעסקות שלה זה בזבל, וזה גורר גם פוליטיקאים יותר רציניים למשחק הנוראי הזה. מצחיק שאתה כותב "אנשים מהתחום" ומביא לכאן טור דעה שהיא בהחלט עלבון לאינטיליגנציה של אדם שעובד באיזה ארגון שהקשר בינו ובין תחבורה הוא בערך בזה שחבריו נוסעים מדי פעם בכבישים. אשמח אם אתה רוצה לנהל עליו דיון רציני, לא מרגיש שזה הכיוון שלך ואני לא רואה צורך להתאמץ בשביל זה כרגע. ללא אנטיתזה אין תזה. זה בדרך משתיק את איטליאנו והחברים, אז אולי אתה תהיה קצת מעל זה, ותגיד לי מה היא הייתה עושה שכן היה מרצה אותך? הייתי צריך לגגל, זה משהו שהוצג ביוני 2022, כמה חודשים לפני הבחירות שלאחריהן היא לא תהיה יותר שרת התחבורה. אין לך דוגמא למשהו שאשכרה קשור לכהונה שלה?
מיכאלי היא בדיחה מהלכת. יאיר לפיד לעניים. גם בקרב מצביעי העבודה יש קונצנזוס שהיא הייתה שרת תחבורה גרועה. שחרר אותנו מגברת טיקטוק שלך
"כבוד" אעלק, המפכ"ל הכי כושל שהיה אי פעם. שיגיד תודה שבן גביר עוד לא בעט אותו. לחץ במשטרה על המפכל: תתפטר - ותציל את כבודך - חדשות רוטר