גמר מונדיאל 2022: הריקוד הושלם: מסי וארגנטינה אלופי העולם לאחר משחק מטורף

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2022' פורסם ע"י Raulito, ‏17/12/22.

  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,951
    לייקים שהתקבלו:
    3,355
    אם משהו שאפשר לשנוא יותר מפסטיבל מסי המאוס בתקשורת(שוב לא אשמתו ולא מוריד מגדולתו ומזה שמגיע לו לזכות בזכות), זה שדוחפים את רונאלדו בלי קשר לכלום.

    מה הקשר שלו לדיון הזה בכלל? לטוב ולרע, מה קשור? למה צריך לדחוף את השיט הזה ?

    קצת רשמים מהמשחק:
    המנטליות הייתה הדבר המכריע ביותר, לכל אורך המשחק. ההתלהבות של הארגנטינאים ברוב הדקות והתסכול וחדלות האישים בצרפתים הורגשו מאוד והיה נראה שרמת הכדורגל נגזרת לגמרי מתוך המצב המנטלי.
    זה כמובן היה ברור לחלוטין אחרי השטות של אוטמנדי שהמצב המנטלי התהפך לגמרי. הארגנטינאים נראו תשושים וכל כדור קדימה לאמבפה היה נראה כמו פוטנציאל לגול.

    החילופים של דשאן, שהיו נראים כמו הימור הזוי בהתחלה(לוותר על זירו וגריזמן בעיקר) אבל מסתבר שזה עבד. אני עדיין חושב שהיה מקום מול קישור אגרסיבי כמו של ארגנטינה לפתוח עם קאמבינגה יחד עם טשומאני וראביו אפילו. הכניסה של קאמבינגה יחד עם הטמטום חסר הגבולות של אוטמנדי החיו את צרפת והכניסו את אמבפה לטירוף פשוט משום מקום.

    לצרפת יש מספיק כשרון להיות מועמדת בולטת גם עוד 4 שנים.

    סקאלוני די קפא מבחינת ניהול המשחק, למזלו לא יזכרו לו את זה. לא כתבתי את זה קודם, אבל גם רומרו בטורניר טוב מאוד, היום הוא לדעתי הציל גול לפחות פעם אחת.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    כי ציינו פה את "כת כריסטיאנו רונאלדו" ואת מקומו לאורך ההיסטוריה אז חזרתי שוב בקצרה על המנטרה שלי, זה פשוט מאוד. אני גם בטוח שאם נעבור פה על ההודעות, נניח קרוב ל-600 - יהיו כמה לא ממש בוגרות ("בטח כריסטיאנו כבר התאבד בבית", ניחוש מושכל) או שיא האינטיליגנציה, אז מה?

    דידייה דשאן המון זמן בנבחרת והיא צריכה רענון גם אם זה לא זינדין זידאן. הוא היה יחסית מקובע לאורך הטורניר למעט ההברקה עם אנטואן גריזמן בקישור. אדוארדו קמאבינגה לא שיחק אף דקה למעט המשחק חסר חשיבות נגד טוניסיה וכמובן בעמדה שלא שלו אבל הפעם הוא תרם כמו שעזר לריאל מדריד לדחוף קדימה בקאמבקים בליגת האלופות. צרפת רצתה כמה שפחות את הכדור ולכן לא היה אכפת לדשאן מה גם שארגנטינה הפתיעה כביכול עם שלושה קשרים באמצע ולא ארבעה נגד נבחרת שכביכול עולה עליה. אולי היה מקום לשלב יותר את קינגסלי קומאן וגם את תוראם. אמנם עוסמאן דמבלה כידרר יפה והוציא מתפרצות די טוב וגם עזר בהגנה אבל בתאכלס לא תירגם את זה למספיק מצבים וכמובן יזכרו לו את הפנדל ההזוי, תערובת של חוסר אחריות עם עצם שליחת הרגל וגם שופט.
    צרפת עד לפנדל עשתה הכל עקום. היא לא עשתה גליץ', אף שחקן לא דפק ספרינט. ההבדל בין ביטחון עצמי מוגזם ושאננות ויהירות לבין חוסר ביטחון ו"בקלאאוט" הוא נמוך מאוד, חבל דק.

    אולי בעתיד נראה את קיליאן אמבפה בכלל בשפיץ, ועד לדקה ה-80 בערך היה אפשר וצריך לבוא אליו בטענות. הוא לא ירד מספיק אחורה לקבל את הכדור ויש לו חלק בזה שצרפת לא בעטה לשער בכלל עד לפנדל. אומרים שקארים בנזמה לא יזומן יותר אם דשאן ימשיך והוא לא צעיר, גם אוליבייה לא ילד. יש את אנקונקו שיכול לשחק בצד.

    לדעתי ליאונל סקאלוני למעט 20 דקות היום הוא הדמות המנצחת בנבחרת, הוא היה האמיץ ביותר, היום, שיחק עם הרבה מאוד מערכים, לדעתי שלושה כולל משחק עם שלושה בלמים נגד הולנד, הנבחרת פישלה במשחק הפתיחה ומאז הפגינה ים אופי, גם את קרואטיה היא טיטאה די בקלות וקרואטיה היא מוקש.
     
  3. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,779
    לייקים שהתקבלו:
    2,195
    מין:
    זכר
    הכל מכור. הכל מסריח. רע לי.
     
    robertocarlos.m ו-VAR אוהבים את זה.
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,748
    לייקים שהתקבלו:
    19,401


    מצחיק.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    רונאלדו נחשב לכישרון ענק עוד בצעירותו. לא סתם הוא זכה בפרס בראבו. נכון שהוא לא היה דריבליסט כמו מסי(למרות שהיה דריבליסט בחסד) אבל הוא היה יותר גדול וחזק ממנו וזה שימש אותו לדברים אחרים(למשל להתמודד עם בלמים, למשל משחק ראש) אם רונאלדו הוא הסקורר הכי גדול בהיסטוריה, מסי הוא השחקן השלם הכי גדול בהיסטוריה. לצערנו או לשמחתנו הם אף פעם לא שיחקו באותה קבוצה כי זה מתכון לסרט אימה.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,321
    לייקים שהתקבלו:
    6,795
    אני חושב שקיבלתי את אחת ההחלטות הטובות שדילגתי על כל שלב הפלייאוף כולל המשחק היום. נכון לא ראיתי גמר שידברו עליו גם עוד עשורים. גם על השער של אינייסטה בגשר ב2009 ידברו עוד עשורים, אבל כשאני נזכר במשחק ההוא, אני מקבל בעיקר בחילה. אז חסכתי לעצמי עוד בחילה. לא מרגשת אותי דרמה כשהכל מזויף וידוע מראש.
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,373
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    זו בהחלט סוגיה מקוממת, אבל היא שולית ומתגמדת ביחס לשחיתות הברורה שהביאה את הטורניר למדגרת הטרור הזו, שינוי לוח הזמנים המיותר שזה הביא איתו, הרמיסה הדוחה של זכויות אדם בסיסיות, אלפי הקורבנות, המגבלות על האוהדים שהגיעו (וגם אלה שלא, בגלל מגבלות אחרות). אין שום דבר טוב בחרא הזה.
    כל מה שסבב את הטורניר הזה דוחה מיסודו, זה כתם היסטורי וחייבים לציין את זה לעד. לא יתכן שיקיימו מונדיאל איפה שלא יקבלו בברכה טורניר מקביל לנשים. לא יתכן שימותו אלפי אנשים כדי שיקיימו טורניר כדורגל. לא יתכן שבזמן טורניר כדורגל אלכוהול יהיה מחוץ לחוק. לא יתכן שבאיזשהו אירוע בינלאומי נטייה מינית של אדם תהווה "פרובוקציה כנגד המארחים".
     
    DaveTheSave אוהב/ת את זה.
  8. robertocarlos.m Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    1,428
    לייקים שהתקבלו:
    803
    מסי זה השחקן עם הכישרון הכי גדול שראיתי. רונאלדו בחיים אבל בחיים לא יתקרב לרמת הכישרון ברגליים של מסי. גם רונאלדיניו לצורך העניין יותר כשרוני ממנו אבל עם עבודה קשה והתמדה הוא הגיע להישגים חסרי תקדים.

    במונדיאל הזה ארגנטינה נהנתה לא מעט מעזרה של השופטים. 5 פנדלים זה שיא לנבחרת בכל מונדיאל אי פעם, רובם מפוקפקים אם לא כולם. וזה זיהם את הספורטיביות במשחקים שלהם. אין שום קשר לרמת המשחק של צרפת היום- הפנדל פגם בספורטיביות של המשחק וחבל.

    אמבפה מלך השערים עם 8 גולים הכי הרבה מאז ה-8 של רונאלדו לואיז ב-2002. שלושער ראשון בגמר מאז ג״ף הרסט ב-1966.
    השווה את פלה עם 12 (מסי השווה את ז׳יסט פונטיין עם 13) והוא מלך שערי הגמרים (4) ומקדים שמות כמו פלה, זידאן וואווה (3 כל אחד).
    הולך להיות כמעט בוודאות מלך השערים ולעקוף את פונטיין-מסי, גרד מילר (14), רונאלדו לואיז (15) וקלוסה (16) בעתיד.
     
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,373
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    אני לא חושב שזה כל כך רלוונטי. ברשימת הגדולים יש שחקנים ששיחקו בליגה המובילה בעולם בתקופתם - פעם זה היה באיטליה וספרד, היום זה בבירור ובאופן די קיצוני אנגליה.
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,924
    לייקים שהתקבלו:
    10,096
    אגב צרפת שיחקה לאורך כל ההארכה עם עשרה שחקני שדה שחורים, נראה לי שזאת הפעם הראשונה בהיסטוריה שזה קורה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אנחנו יכולים לציין את זה עד מחר, מישהו שם עלינו ז**? בסופו שלנו money talks ואנחנו נמשיך לראות את קטאר מארחת טורנירים גדולים. לא אתפלא אם את מונדיאל 2030 נראה בסעודיה, שזאת מדינה אפילו יותר גרועה מקטאר. כבר עכשיו מדברים עליה בתור מועמדת מובילה.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,079
    לייקים שהתקבלו:
    26,236
    מין:
    זכר
    עוד מעט יהיו לנו יחסים עם סעודיה
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    עם הממשלה החדשה אנחנו יכולים לדבר איתם באותו הראש :tonguewink:
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    1,246
    מין:
    זכר
    מעניין מתי הגזענים בצרפת יתחילו לומר שהמהגרים הפסידו להם גביע עולם.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,746
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    קודם שדי מאריה יואיל בטובו לא להיפצע כל שני וחמישי. פארדס יכול להישאר בקטאר.