המפעלים האירופיים - 23/24 : ת"א ביוון, חיפה מול פיורנטינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏24/5/23.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לא
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה הייתה צריכה שוער יותר טוב, אין ספק בכלל, חלק מהגולים הם לא אשמתו במאה אחוז, זה לא 'מובהק', אבל הוא היה צריך לעשות יותר. לפעמים מגן שמאלי מחליף לא משחק יותר מדי בעונה. ואם היה מגיע גלאקטיקו, אני צריך לשים מרכאות, במקום עומר אצילי - אז ענאן חלאילי היה משחק פחות העונה ויש גם את ליאור רפאלוב. אני חושב שפישלו בגדול לגבי קשר האמצע. ועדיין, לגבי אתמול לא בטוח שזה היה עוזר. מכבי חיפה בשלב בתים בליגה האירופית ויש לה אחלה סגל והיא בהחלט יכולה לקחת אליפות. לעתים היא משלמת על חוסר הניסיון של מסאי דגו או הרצון שלו להפתיע יותר מדי. עכשיו הם צריכים לשמור על זה שבסגל הנוכחי לא יהיה שובע איכשהו.

    בסופו של דבר מכבי חיפה מתאפיינת בהתקפה הקטלנית שלה. היא לא כבשה אף שער ובמשחק הראשון בבית לא הגיעה למצבים אפילו, ולכן זה מאכזב.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    1. יאנג בויז היא ללא ספק הקבוצה השוויצרית הכי בינונית שאלופה ישראלית שיחקה מולה, בפער. לא ראיתי ממנה שום דבר מיוחד, חוץ מהגנה חזקה, אבל זה משהו שכל קבוצה שמכבדת את עצמה, בחלק המערבי של אירופה, יש לה. גם אתמול, אפשר להגיד שכל השערים שלה, היו שערים שחשבנו שהכדורגל הישראלי הפסיק לספוג אי שם לפני 10-15 שנים, אבל מסתבר שלא. גול ראשון ללא שמירה, של הישראלי החדש, סונדגרן (זה רק אני או שהבן אדם בירידה מתמדת כבר יותר מחצי שנה?), גול שני עצמי מביך, יכול לקרות לכל אחד, אבל תמיד קורה לקבוצה ישראלית, אף פעם לא ליריבה, והגול השלישי - הנה אנשים רצו חלאיילי, אז כמו שזה בא עם התלהבות ויכולת בחלק ההתקפי, זה בא עם חוסר ניסיון בחלק ההגנתי. מה שנקרא אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

    2. אפשר לבוא ולהאשים את מסאי דגו עד מחר. אבל הוא לא אשם במכלול. נכון שהוא עשה טעויות מבחינת מאמן בהרכב, אבל כנראה שאנשים מצפים ממנו להיות ברק בכר. למסאי דגו יש בערך 20 משחקים של ניסיון באימון בוגרים בהפועל פ״ת, קרית שמונה והפועל כפ״ס. אין לבן אדם אפילו עונה שלמה, ובטח שלא בקבוצת צמרת. זה מבחינתי קודם כל חוסר ניסיון, הרבה יותר מ-״אשמה״. קודם כל הוא עלה עם ההרכב שמרבית האנשים, בדגש על איציק אהרונוביץ׳, טחנו לו כל השבוע. בעיניי זה היה טעות. למה? כי עם כל הכבוד לרצון לשחק התקפי ולהעז יותר, הוא דווקא היה צריך ללכת אחורה אל ההיסטוריה, ולפתוח כמו סלאבישה יוקאנוביץ׳ בפלזן. מה זה אומר? לעלות עם הרכב שמגעיל את המשחק, לא כזה שיוצא להתקפות על ההתחלה, ויוזם, ולקראת סיום המשחק, להכניס שחקנים ולנסות לתת את העקיצה. זה בדרך כלל, מה שמאמנים עושים בכדורגל האירופאי. המחצית הראשונה, בדרך כלל, מטרתה לתת למארחים לתקוף ולתסכל ולהוציא להם את העוקץ. זה עוד יותר בלט בעיניי, שזה מה שהיה צריך לעשות, בהתחשב בעובדה שלמכבי חיפה לא היה מגן טבעי. אם היה משחק לפתוח בו עם שלישיית בלמים - כולל הבלם החדש (אחרת בשביל מה הבאת אותו?) - זה אתמול

    3. מי שאשמים בעובדה שמכבי חיפה לא באמת היתה קרובה לליגת האלופות הם יענקלה שחר וגל אלברמן - מי יותר ומי פחות תחליטו אתם. יענקלה קיבל בשנה שעברה יחד עם מכירות שחקנים קרוב ל-30 מיליון יורו. והוא התעקש להעמיד השנה למכבי חיפה - מאמן פחות טוב, שחקנים פחות טובים אלה העובדות היבשות. גל אלברמן בכלל, כנראה חושב שהוא איזה עילוי, אחרת אין לי הסבר איך הוא נתן למסאי את המושכנות במקום לעשות את התהליך הטבעי של להעלות אותו להיות עוזר מאמן במכבי חיפה ולבנות אותו לקראת השמה של מאמן. זה מזכיר לי את ההשמה של פירלו כמאמן יובנטוס. אלברמן לא הסתפק בזה ואמר, אני מחרבן גם על האוהדים וגם על הליגה - אני אקח את איתמר ניצן שוער - אם כבר עשית מהפיכה אז תלך עד הסוף - תן לשריף כיוף לעמוד בשער, תבנה אותו - מביא זר יום לפני הפלייאוף באלופות, מביא קשר אחורי שלא יכול לשחק במוקדמות (הזוי הזוי הזוי). וזה לא שיענקלה שחר רצה להפוך את מכבי חיפה לאימפריה, להרים אותה מעל תקרת הזכוכית - הוא לא. עכשיו זה חדש לכם? לא. זה כבר קרה ב-2003, ב-2010, והנה שוב ב-2023. אם מכבי חיפה היתה רוצה להביא רכשים בכירים - היא יכלה לעשות את זה בקיץ - ולרוץ שנים קדימה ולגמור פה את הכדורגל לודוגורץ סטייל.

    4. בסופו של דבר, מכבי חיפה נמצאת בליגה האירופאית, בגלל ההגרלה, כמו שאינטר שנה שעברה הגיעה לגמר האלופות, קודם כל בגלל ההגרלה, אחרי זה בגלל היכולת. מכבי חיפה הזאת, בלי אצילי, בלי נטע, בלי אבו פאני, בלי באטובינסקיה, בלי פלאניץ׳ (אני יודע היה בפלייאוף רק), בלי ג׳וש כהן - היא לא קבוצה לליגת האלופות, והיא גם לא קבוצה לפלייאוף ליגת האלופות. מכבי חיפה נהנתה מהגרלות נהדרות - שריף טיראספול וסלובאן בראטיסלבה. עם הגרלות קצת יותר קשות, מכבי חיפה בכלל היתה מתכוננת למשחק של מחר במוקדמות ליגה האירופאית.
     
    hbs7, EsheD ו-גלץ אוהבים את זה.
  4. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    זה סתם היה נראה שניסה לחקות את בכר עם הכדורגל ההתקפי, חשבתי גם אתמול שהיה צריך לשחק שם הגנתי ולנסות לתסכל את השוויצרים. גם בכוכב האדום הם חטפו 2:0 מוקדם ולא הסיקו מסקנות למשחק הזה


    Sent from my SM-S918B using Tapatalk
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,845
    לייקים שהתקבלו:
    6,438
    טענתי שעד כה, לא היה שום שינוי בהכרעות אם היה את איתמר ניצן או ג'וש.
    הפסדנו אתמול בגלל טעויות של סונדגרן שהובילו לשערים קלים (שאחד מהם באשמת ניצן ישירות).
     
  6. Roy t Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/15
    הודעות:
    289
    לייקים שהתקבלו:
    71
    מין:
    זכר
    כמו שאמר אתמול עומרי אפק, זה היה שיעור של קבוצה ישראלית באירופה, חיפה בעטה 20 פעם לשער מתוכן 3 בעיטות למסגרת, יאנג בויז עם 3 מ 7......

    שיעור בתכליתיות

    Sent from my SM-G990E using Tapatalk
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  7. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    מסכים, להגיע להרבה מצבים ולהחמיץ מזמן לא מרשים אף אחד ולא מעיד על קבוצה טובה יותר. בגלל זה יאנג בויז שנים מצליחה באירופה וקבוצות ישראליות לא

    Sent from my SM-S918B using Tapatalk
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  8. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,892
    לייקים שהתקבלו:
    2,546
    רק בעונה שעברה חיפה עלתה בזכות טעות שוער מביכה ושער עצמי לקראת סוף המשחק.
    הרבה מזל היה לחיפה מול הכוכב האדום, הפעם המזל היה נגדה.
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.
  9. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,157
    לייקים שהתקבלו:
    690
    כשלאוהדים יותר אכפת מהבעלים מההפסד, אני מבין שאין מה להיות מאוכזבים. רק לקוות להגרלה נוחה בליגה האירופית כדי לא לסיים אחרונים בבית, וחיזוקים הולמים לטורניר כזה קשה.

    האוהדים הנייטרלים יכולים לפנטז על הגרלות אטרקטיביות, אוהדי מכבי חיפה (ומי שמעודד את הישראליות למען דירוג אופ"א) חייבים לקוות להגרלה נוחה וקבוצה תחרותית.
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,767
    לייקים שהתקבלו:
    19,419
    בשולי הדברים, וכי ראיתי שיש ביקורת עליו, חלאיילי לא צריך לשחק ווינגבק.
    גם אין לו את היסודות של משחק ההגנה (כמו הגישה להרחיק כדור בגול השלישי) וגם פוגעים בו התקפית כי הוא חייב להיות עם פוקוס על חזרה להגנה וגם כשמגיע לעמדות התקפיות זה אחרי שכיסה כבר שטח ולא בתחילת הפעולה.

    אותם הדברים גם נכונים לחזיזה.
    אבל מצב הסגל לא באמת השאיר לנו שום אופציה חוץ מלשחק איתו ווינגבק אתמול.



    בכלל אני מתחיל לפתוח עם חלאיילי חלוץ.
    יש לי אפס אמונה בפיירו ודוד, לדעתי חלאיילי ייתן לנו יותר מהם בעמדה הזאת.
     
    EuropeGuy ו-גלץ אוהבים את זה.
  11. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    8,212
    לייקים שהתקבלו:
    7,533
    מין:
    זכר
    #שוראנובעדייןחי

    יש חלוץ, רק צריך להשתמש בו.
     
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    חחחח אהבתי

    Sent from my SM-S918B using Tapatalk
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,767
    לייקים שהתקבלו:
    19,419
    כמובן, אני רוצה לראות את שוראנוב פותח חלוץ כבר ביום ראשון.

    אבל ביחד איתו, אני מתחיל להתייחס לחלאיילי כחלוץ.
    כמו שזה נראה לי הם נותים לנו 2 דברים שונים. שוראנוב הוא חלוץ של כדור לרגל ברחבה וחלאיילי הוא חלוץ של כדור לשטח ויכולת אישית.
    קצת כמו פיירו ודוד רק עם יכולת של שחקני כדורגל (בתקווה).
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,339
    לייקים שהתקבלו:
    6,807
    מי ישחק בימין אם לא חלאיילי? ראינו שעם סבע זה לא עובד.

    מעניין עד כמה גרוע שוראנוב באימונים שהוא מקבל פחות קרדיט מדין דוד. כי במשחקים זה נראה שהטיפול שלו בכדור בערך פי מיליון יותר טוב.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,106
    לייקים שהתקבלו:
    26,240
    מין:
    זכר
    פשוט בונים ממש על פיירו. בליגה מישהו מהזרים צריך לשבת בחוץ. אז לשוראנוב אולי יהיו יותר דקות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.