מנצ'סטר יונייטד 2022/23- עידן חדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י prica9, ‏11/6/22.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    בוא נעשה סדר אחת ולתמיד, כי ברור לשנינו שצדקנו בקיץ, וש"הנביא" ינסה להפוך את זה כאילו טענו שהויילנד הוא ריאן ברוסטר מודל 2023 - 2024 מה שכמובן ילך ויקצין עם הזמן ועם ההתפתחות של הויילנד אצלנו:

    1. טענו בקיץ שלאור המוגבלות ההתקפית שלנו בשנה שעברה, וזה עוד בעונה שבה ראשפורד היה בעונה שהכל הלך לו והיה ברור שהיא לא תחזור, אנחנו צריכים לנסות ללכת על חלוץ מוכח כדי לעשות לפחות קפיצת מדרגה אחת לאחר העונה הראשונה של טן האח.
    לאור העובדה שקיין היה על המדף והוא אנגלי השם שלו כמובן היה הראשון שדיברנו עליו, גם אם זה אומר לשלם "מס יונייטד" על קיין ולוותר על הרכישות המדהימות שעשינו בקיץ של מאונט ואוננה.
    טענו שקיין זה חלוץ של בין 20 - 30 שערים בעונה מה שגם אם לא יביא לזכייה באליפות, כן יחזק אותנו בעמדה שהיינו מוגבלים בה וכן יתרום לנו.
    בגרמניה הוא אגב כבר עם 29 שערים ו 8 בישולים כשהוא כבר שבר כמה שיאים כשהוא מזכיר מספרים של שחקנים כמו מולר ולבנדורסקי בשיאם ויכול כבר בעונת הבכורה שלו לשבור את שיא הכיבושים בליגה הגרמנית בכל הזמנים (שים לב ש"הנביא" כבר מנסה לקבע נארטיב שגם אם קיין יכבוש 40 שערים הוא כישלון אם באיירן לא יזכו באליפות, כאילו הוא משחק כמו בטניס לבד, כאילו הוא אחראי ליכולת ההגנתית של באיירן וליכולת הטקטית של טוכל).

    2. טענו בקיץ שהויילנד הוא הפרוספקט הכי גדול בשוק. טענו שהחשיבה היא דווקא כן יצרתית, טענו שבעתיד הוא כן יכול להתאים מה שצריך אבל לרכוש אותו הקיץ במחיר שנרכש כשאין גיבוי זה לא יספיק וגם יכול להביא להתרסקות שלו.
    ומה קרה בפועל? הויילנד כבש לראשונה רק במחזור ה - 19! אחרי חצי עונה! כשאנחנו במקום ה-8 ולכן גם הלחץ להישגים ירד משמעותית כשברור שאנחנו לא הולכים לעשות שום קפיצת מדרגה ואפילו לא נצליח לשחזר את העונה הקודמת כלומר כבש אחרי שהתרסק.
    בראיון האחרון הויילנד בעצמו לקח אחריות על החצי הראשון של העונה והודה לכולם על התמיכה כי בניגוד לאחרים שחיפשו בשבילו כל הזמן תירוצים הוא גם ידע שהוא וקודם כל הוא לא סיפק את הסחורה.

    3. אז כן, קיין עם 20 שערים או 30 שערים היה גורם לעונה שלנו להראות אחרת.
    עד כמה? אני לא יודע, אבל לשנות את המציאות כאילו העונה של הויילנד טובה יותר, וכאילו אין לו קשר בכלל לעובדה שלא כבש חצי עונה בליגה, וכאילו זה לא השפיע עלינו שחצי עונה היינו בלי חלוץ שכובש, זה כמו תמיד אצל הנביא שינוי המציאות כדי להראות שהוא בכלל לא טעה אלא צדק.
    השלב הבא כמו שכתבתי זה להקצין עוד ועוד את הדברים שכתבנו על הויילנד כדי להראות שהוא היחידי שבכלל החזיק ממנו ואנחנו היינו בטוחים שהוא יהיה חלוץ של שני שערים לעונה כל הקרירה כשבפועל אנחנו כתבנו שהוא כניראה יתרסק, ולאחר מכן זה אמור להשתפר כשעם השנים אולי גם הוא יוכל להפוך לחלוץ של 20 או 30 שערי ליגה בעונה, רק בניגוד אליו קיין כבר כזה והיה נותן לנו את זה בשנתיים - שלוש הקרובות (גם הויילנד עכשיו בתקופה שהכל נכנס לו אפילו כשכדור נבעט עליו, יהיו תקופות כמו כל שחקן צעיר ששוב הגולים לא יכנסו כי חלק מהקטע של שחקן צעיר מוכשר ככל שיהיה זה חוסר יציבות, ושוב למועדון כמו שלנו בטח בהעדר חלוץ איכותי נוסף זה לוקסוס גדול מידי).
    והנה היצטוטים שלי מהקיץ, גזור ושמור לימים שיטענו שאמרו שהויילנג פחות מוכשר מדני וולבק -
     
    one united ו-MaxAaRons אוהבים את זה.
  2. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,287
    לייקים שהתקבלו:
    224
    1. אמרתי לאיש המפוקפק לא מזמן שנברקוזן הנוכחית היא מכונה, קבוצה מהטובות בהיסטוריה של הבונדס ליגה.
    הארי קיין... ופלה ורונאלדו 9 כולם היו מפסידים לקבוצה הזו את האליפות.
    2 . אמרתי לאיש המפוקפק שעונה שעברה באיירן הפסידה את האליפות.
    דורטמונד האפסים היו צריכים לנצח במחזור האחרון קבוצת תחתית ולא ניצחו ורק מסיבה זו באיירן הפסידה את האליפות.
    קרי - קיין עושה את מה שצריך העונה, אבל הוא לא יכול להיות 11 שחקנים.
    3 . אמרתי לאיש המפוקפק בקיץ שהוילנד עדיף בפער על -ראמוס ומואני שהלכו לפסז.
    היום אני טוען שהוא גם עדיף על פרגוסון וששקו שהם גם פרוספקטים בעמדת ה9'.


    מסכים בכל מה שאמרת כרגיל,אני ואתה היינו הצדיקים בסדום היחידים בדיון סורר זה.

    רק אל תשכח מושון , התזה שלו בניגוד לשלך זה שמאונט , אוננה וההשאלה של אמארבט זה רכש טוב שיראה טוב אצל כל מאמן, ורק היכולות אימון שהלוקות בחסר של האח גורמים לשחקנים הפחים האלו להראות גרוע.
    אתה מסכים עם התזה הזו?
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    אוננה ומאונט יכולים להראות טוב יותר. אבל שוב זאת לא השאלה. אלא איך סיימנו את הקיץ גם בלי חלוץ שיתן 20 - 30 שערים העונה, וגם בלי רכש בעמדות אחרות שבאמת היו צריכות חיזוק.
    אני כבר כתבתי את האני מאמין שלי, תצרף מספיק טופ קלאס לאורך זמן ואתה תשפר את עצמך. תשפוך את אותו כסף על שחקנים לרוחב ולא תתקדם בכלום.
    מילא אם היו משתמשים בכסף לחיזוק של עמדות באמת חלשות, אבל להוסיף עשרות מיליונים כדי לעבור מדה חאה לאוננה? כדי להביא שחקן בעמדה של ראשפורד וגארנצ׳ו ולאנוס את המציאות שהוא פתאום יהיה ״8״ איכותי? יכול להביא את הציטוטים שלי מהקיץ שטן האח כותב מראש את הכישלון של עצמו (לדעתי חלק מזה כתוב גם בציטוטים שלי למעלה), אי אפשר להוציא כל כך הרבה כסף בקיץ בלי לחזק באמת את הקבוצה אלא רק להביא שחקנים לרוחב וגם זה אפילו לא ועוד פרוספקט להתקפה מבטיח כמה שיהיה.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,812
    לייקים שהתקבלו:
    6,745
    קיין במילים שלו הסביר לך שאין פה עניין של מס יונייטד. הוא רצה לעבור לבאיירן מינכן בשלב האחרון בקריירה בו הוא יוכל לזכות בתארים או להתמודד עליהם מיד. מה אתה חושב שעוד 100 אלף בשבוע בחוזה(כשבאיירן מכניסים לו בונוסים שאף שחקן בסגל שלהם היום לא מקבל) היו משנים את הדיעה שלו? מה גם שאתה עדיין לא מבין שאין לנו מעשית את האפשרות להוציא לפועל עסקה כזאת.
    לא יודע כבר מי יכול לעזור לך להבין את זה.

    ננסה פעם אחרונה אחרי שאף בדיד שניסינו לדחוף לאירוע לא עזר, נשים לך את ההסבר המופשט הזה פה כדי שתבין קצת איך שחקנים באמת נרשמים כל שנה בספרים. אולי מתישהו תצליח להבין שהעסקה על הויילן כ16.7 מליון פאונד בספרים בחוזה הנוכחי היא בעצם זולה מהרבה ״עסקאות סקסיות״ אחרות של שחקנים ב״מבצע״.

    Real paying Mbappe a £120m sign on fee show why it’s just very misleading to look at transfer fees only when its evaluated how “expensive” a squad is, as the cost for Real to get Mbappe would be marked as £nil. average cost per year for signing Rasmus Højlund for £64m to a 5 year 75k a week contract is £16.7m. This is also how the cost is recorded in the books, ie at £16.7m per season. The average cost per year for signing Jadon Sancho for £72.9m to a 5 year 350k a week contract is £32.78m. I.e. almost double the cost of Rasmus, while the transfer fees are comparable. The average cost per year for City to sign Erling Haaland for £60m to a 5 year 550k a week contract is NOT £40m which one might think — but at least £56m in a non treble winning season and reportedly around £70m in a treble winning season and somewhere underwent 56-70m per year when big titles are won, ie 570% of Rasmus Højlund’s cost. Still, if we only look at transfer fees, Højlund is more “expensive” than both Haaland and Mbappe. MUFC was rumored to be interested in Adrien Rabbiot on a “free” transfer. Rabiot wanted a 10m sign-on bonus and to make 10m — net — in wages, which equals app. £307k in wages. The average yearly cost of signing Rabbiot “for free” would have been 18.7m, which is more than Højlund’s avg costs per year. Another example is Andre Onana, who after a £45m transfer fee and a 100k a week wage has an avg yearly cost of £14.2m, ie he is also cheaper than Rabiot on a free would have been. Casemiro, Varane and Antony are all expensive signings, with an average yearly cost of 30m, 28m and 26m respectively.Why do I think this is important to point out? We have already begun to ‘cut costs’ significantly at MUFC. This at a time while our rivals rapidly are increasing their cost. When we look at the transfer fees paid under ETH, it could look like we are spending as much as our rivals, but in terms of actual costs we are — way — behind City and Chelsea, behind Arsenal and not far ahead of Liverpool. We must for sure do more clever business going forward. But it is just incorrect to think that we currently have an expensive squad in relation to our rivals or that we have spent more than our rivals the last seasons. If we are to compete with City and Arsenal, investments must be made in the squad.

    לא, טענת יותר מפעם אחת שהארי קיין והשערים שלו היו גורמים לך להתחרות העונה(ואז שינית את זה ללפחות טופ 4).
    אבל אני זוכר הודעה שלך מתחילת הקיץ שבפעם הראשונה גם נפלט לך לאן ה30 שערים של קיין לקחו את טוטנהאם בעונה שעברה(מקום 8).
    אף אחד לא מערער על זה שקיין אחד מהחלוצים הכי טובים בעולם היום והוא בפריים שלו. ותתן לי לתת לך ספויילר, הוא יזכה בסוף בתארים בבאיירן מינכן, אם לא השנה אז בשנה הבאה.
    אף אחד לא טען שבגללו באיירן מינכן תפסיק לזכות בתארים ל4- שנים הקרובות.
    ציינתי עובדות מהחודש האחרון. הוא גרוע בו, באיירן רעה, הם נפלו במשחק מול היריבה הכי גדולה שלהם בליגה(כשהוא אולי החלש על הדשא).
    זה אחד מהפרמטרים שהוא משקלל כשהוא עובר לשם: בבאיירן מינכן כשאתה לא זוכה בתואר, בטח מקומי, בטח כשזה עונה בלי כל שלושת התארים המקומיים, אז זה כתם.
    פשוט מאוד. טוכל כבר לא יהיה שם, אבל בעוד 12 שנה יזכרו בדיוק מי השחקנים שנתנו את העונה הזאת(אם היה ותסתיים ככה). זה באיירן.
    במטוטלת הזאת שמאפשרת לך לברוח מהתחרות של אנגליה ולקחת אתגרים גדולים כמו יונייטד או צ׳לסי יש צד אחד עם המשקולת הזאת שהגעת למועדון שמרגיל אותך להאבק ולקחת כל תואר בכל שנה. זה הסטנדרט.
    השאלה היא תמיד מה באמת היו האלטרנטיבות שלך בקיץ.
    טוני למשל, שעכשיו יהיה על המדף במחיר יחסית סביר היה לא רלוונטי בקיץ בגלל ההשעיה.
    חוץ מטוראם שנסגר עוד לפני הקיץ, לא היו באמת חלוצים במחירי גניבה שהם תעודת בטחון ל20+ שערים בעונה.
    פשוט לא היו כאלה, כולל ווטקינס(שהיה עולה בערך כמו הויילן והוא בחיים לא נתן עונת פריימרליג של 20+ שערים).
    נכון, לקח לו זמן ארוך להכנס לעונה הזאת. ברור שהוא יקח אחריות על היכולת שלו בראיונות. זה הבן אדם, אף פעם לא יזרוק את המאמן שהביא אותו מתחת לגלגלים.
    אבל מספיק להסתכל על כל אולפן רציני עם פרשנים רציניים שמנתחים את המשחק של הויילן עוד מלפני חודשיים- שלושה כדי להבין שהבעיה היותר גדולה בחבלי הקליטה שלו היתה הצורה שהקבוצה שיחקה לידו והשתשמה בו.
    כן, כנראה קיין היה מבקיע יותר וגם מבשל יותר(לטעמי בכדורגל המפגר ששיחקנו לא מתקרב למספרים שלו מבאיירן או טוטנהאם אשתקד) האם זה היה עוזר במשהו?
    ראית כבר משחקים שהויילן שם לך צמד העונה והקבוצה הפסידה או הייתה יכולה בקלות להפסיד(למשל כמו במשחק האחרון מול לוטון).

    איזה לחץ ירד? טן האח יודע בכל החודשים האחרונים שבלי לפחות טופ 4 אין מה לדבר על המשך התעסוקה שלו פה בעונה הבאה(ואולי אפילו זה לא יעזור לו). טופ 4 השנה נראה כמו משימה הרבה יותר קשה משנה שעברה היות ויש לך שלושה קבוצות שהולכות ראש בראש על אליפות ומהצד את טוטנהאם ווילה(השנייה שלמה יותר מניוקאסל של שנה שעברה) שנאבקות על עוד מקום 1.
    אם הלחץ היה יורד היית רואה כבר מאמן משוחרר שמשלב הרבה יותר שחקנים ברוטציה מבחירה, שמשדר רוגע גם בחילופים ולא מדבר מהכריסמיס שכל משחק שלנו מעכשיו זה גמר גביע שחייבים לנצח, אין אופציה אחרת.
    לדעתי הלחץ עליו ועל כל הקבוצה רק גבר אחרי דצמבר וינואר הרעים וזה קצת יישר אותו.
    הוא הבין שלכל הפחות אין לו את הפריבלגיה להמר על השלישיה למעלה ואם יש משהו שיתן לו איזה רבע נקודת זכות זה אם יצליח להכניס את הויילן, גארנצ׳ו וראשפורד לעונה הזאת.

    אני יודע, קיין נתן עונה מדהימה בשנה שעברה.
    טוטנהאם איתו ספגה יותר מ14 קבוצות בליגה וסיימה מקום 8 בלי לאתגר את הטופ 4.
    מה זה אמור להציג לך? ששחקן אחד באנגליה, שיכול לתת עונת קריירה, לא יכול אפילו לסחוב לבד(והוא לא היה לבד אגב) את הקבוצה שלו למאבק על הטופ 4.
    זו אנגליה, מפה הוא ברח בגיל 30. אתה קודם כל צריך מאמן מתפקד באנגליה כדי להאבק על משהו.
    אתה מתחיל עם הטופ קלאס אם יש לך אפשרות להתחיל עם הטופ קלאס(כלומר, אם רייס וקיין רוצים להגיע אליך ויש לך גם אפשרות כלכלית להשיג אותם).
    אם אין לך, אתה מנסה לדוג שחקנים שבסיטואציות מסוימות יכולים להגיע לרמה הזאת וכשהציפיה ממך היא להמשיך לבנות את הקבוצה כי אתה מאמן כדורגל שנכנס לשנה שנייה בקבוצה לא לשנה רביעית.
    אמרת בציטוטים שלך שהיה ברור לך שראשפורד לא הולך לשחזר את העונה האחרונה שלו(נביא?). אז הינה, אוסימן בין כל הפציעות והריבים שלו מול הקהל והנשיא, עומד על 8 שערים בכל המסגרות העונה. הוא כמובן לא הפך בין לילה לשחקן גרוע או אוברייטד אבל הינה גם הוא מראה לך שכשהראש לא מרוכז בכדורגל והעונה לא חלקה בלי פציעות ויש מאמן גרוע מעל, גם אוסימאן פתאום לא תעודת ביטוח לכלום.
    ותחשוב שאוסימאן בקיץ היה עולה 150 מליון פאונד לפחות העברה+ חוזה בסדר גודל של החוזה של קיין לא ה4.5 מליון פאונד לשנה שלוקח הויילן.



    לא יודע איך לספר לך את זה.
    לבזבז 200 מליון פאונד או באיזור הזה בקיץ(מבלי לבזבז בכלל בינואר) הפך לאיזה סכום די סטנרדטי בצמרת הליגה האנגלית.
    כמה שנים ארסנל מבזבזת את הסכומים האלה(או עוברת אותם) לפני שבכלל נכנסה לטופ 4? טוטנהאם כולל חלון ינואר האחרון מתקרבת להוצאות של 280 מליון אירו, חלק מהשחקנים שקנתה בקיץ האחרון אפילו לא משחקים אצלה. ולמה היא בזבזה את כל זה?
    כדי להאבק על טופ 4 ואולי אפילו לא להצליח להשיג את זה.

    אתה משלם סכומים מסוימים לפי מה שיש לעמדה הזאת להציע.
    עמדת החלוץ היא אחת העמדות הכי ״רזות״ שהיה לשוק להציע לך.
    רוב הטאלנטים שהיו מונחים שם הם הימורים לא פחות גדולים מהויילן או שחקנים הרבה פחות מוכשרים ממנו וכמעט כולם יקרים מאוד(חלק אפילו היו לוקחים חוזה גבוה בהרבה משלו).

    עמדת השוער הכי גם כן עמדה יקרה מאוד בלי היצע גדול מאוד של שוערים שהם לא בגדר ״הימור״.
    אם טראפורד עולה לך 20 מליון והשוער המחליף בפאלאס שמכרת בקיץ עולה יותר מ20 מליון פאונד אז אתה צריך להבין לבד שגם העמדה הזאת בעייתית מאוד בשוק.
    טן האח בחר ללכת על שוער שסיים בדיוק את העונה הטובה בקריירה שלו, שוער שהוא מכיר, אימן והיה מתאים לכדורגל המודרני ששיחק באייאקס וגרף הצלחות גם על הבמה האירופאית(ואין שמץ לכדורגל הזה אצלינו השנה).

    לא מאמין שאפשר באמת לקחת אליפות לסיטי, ארסנל או ליברפול של קלופ תוך שנה אחת.
    כן ציפינו כולנו לאיזו קפיצת מדרגה קלה של מאבק אולי עד למרץ או אם כל הכוכבים בשמיים יתחברו אז עד לסוף אבל בסוף הסטנדרט לאליפות בליגה הזאת גבוה מאוד ואתה רואה שגם למאמנים הגדולים והבולטים בליגה הזאת לוקח זמן עד שהם באמת לוקחים את האליפות או מתקרבים לקחת את האליפות(למעט מי שמאמן בקבוצה שמרמה).

    הייתי במקומך שומר קצת על צניעות. כמו שחשבתם שהויילן לא יהיה פקטור העונה בהבטים של סיומת וכיבוש שערים ככה יכול מאוד להיות שגם אוננה ומאונט בסוף יקלטו במועדון הזה ויהיו שדרוג לא קטן על השחקנים שהחליפו(לא דה חאה מודל 2016 אלא דה חאה מודל 2022).

    דבר אחד די ברור, הכשלון העונה הוא קודם כל בגלל יכולות האימון והניהול של הסגל הזה.
    כל שחקן רכש שהגיע הראה שיש לו מה לתרום פה, כולל מגן שויתרו על ההשאלה שלו בינואר.
    למרות התוצאות האחרונות אני עדיין לא רואה מאמן שהתאפס על עצמו ומסוגל באמת להצעיד את המועדון הזה לדרך חדשה.
    אנחנו עדיין משחקים בצורה מופקרת וישירה מדי תוך ויתור על מרכז השדה, אנחנו עדיין עושים חילופים מוכתבים מראש, לרוב בדקות הלא נכונות וכאלה שתורמים יותר ליריבה שלנו מלקבוצה.
    זה רע קודם כל כי טן האח מתפקד רע ולא הוגן לחשוב שרכש כזה או אחר היה מציל פה את טן האח מעצמו או לחילופין אם שחקן כזה או אחר שיצא מהסגל היה נשאר פה אז הכל היה אחרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/2/24
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,812
    לייקים שהתקבלו:
    6,745
    אז רטקליף בראיון 1 על 1 ראשון לביביסי נותן כמה insights מעניינים לקיץ.
    המעניין ביותר לדעתי זו התגובה המפתיעה על גרינווד:


    Sir Jim Ratcliffe on Mason Greenwood: "It's a new decision to make for us. He's Man United player". "We need to look at facts, judge fairly and take into consideration what the values of the club are". "Then we come out of that with a decision on Greenwood".

    החלטה אמיצה אם הוא מחליט ללכת פה אול אין על השארות של השחקן.
    בטוח יצליח לשווק את זה טוב אם באמת תגיע התעניינות רשמית ממועדונים גדולים כמו ברצלונה ואם יפמפם מספיק את הffp.

    לאשוורת׳ הוא כבר מתייחס כאילו הוא פה.
    Sir Jim Ratcliffe: “Dan Ashworth is a 10/10 sporting director”. “You can't really criticise Dan for looking at maybe most coveted job in football as a sporting director - particularly with the challenge at Manchester United”.
    Sir Jim Ratcliffe on Dan Ashworth saga: “It’s a bit silly, personally. I wont get dragged into that”. “What I do think is completely absurd is suggesting a man who is really good at his job sits in his garden for one and a half years”. “It’s absurd and stupid”.

    בסוף גם נותן עקיצה לשייח ז׳אסים אל טחינה שכבר הופכת לויראל.
    Sir Jim Ratcliffe on Sheikh Jassim: “Still nobody's ever seen him, actually”. “The Glazers never met him... he never... I'm not sure he exists!”.
     
  6. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,287
    לייקים שהתקבלו:
    224
    הייתי במקומך שומר קצת על צניעות. כמו שחשבתם שהויילן לא יהיה פקטור העונה בהבטים של סיומת וכיבוש שערים ככה יכול מאוד להיות שגם אוננה ומאונט בסוף יקלטו במועדון הזה ויהיו שדרוג לא קטן על השחקנים שהחליפו(לא דה חאה מודל 2016 אלא דה חאה מודל 2022).

    כתבת תגובה עניינית , מפורטת , סדורה וקוהרנטית, כל מילה בסלע.
    אבל עם החלק הזה נפלת (כרגיל).
    מה פקטור העונה מה... מה!? הוא לא פקטור ולא זוברי.
    השחקן עלה 75 מיליון ליש"ט והבקיע רק 13 שערים עד כה.
    פקטור הוא יהיה ב2028.

    בקשר למאונט... איפה יתרום ? איפה? בימין יש לך שחקן יותר טוב בשם אמאד.
    ואפילו ראשפורד עדיף , בשמאל יש לך באנקר.
    ב10 יש לך שחקן יותר טוב בהרבה עם כל השנאה שלי והביקורת כלפי פרננדס.
    כקשר 8 הוא יכול לשחק רק בu21
    אני מרכיב את מוחמד אבו פאני 8 לפני שאני נותן למאונט לשחק 8.

    אוננה שוער שלא נכנס לטופ 10 של הפריימר ליג.
    שועק מטומטם שנוטה לעשות טעוית שלומיאליות.
    באינטר לקחו שוער אוברייטד , זקן ומעבר לשיא והוא רמה מעל אוננה.
    אני מקווה שברררררראאאדדדההה ואשוורת לא דפוקים כמוך אחרת גם ב2028 לא נראה תואר גדול.


    ****באסה שאנחנו א ריאל מדריד... אמבפה nil£ בספרים אה...
    אינעל הפרצוף של whiterm.
     
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,812
    לייקים שהתקבלו:
    6,745
    ראסמוס עלה כמעט 65 מליון פאונד.
    השאר זה בונוסים כש8.5 מליון מהם הם בונוסים ארוכי טווח, כלומר משקללים את מה שאתה חושב שיקרה ב2028.
    אז אתה תשלם את יתרת החשבון עליו.
    עד אז הויילן נרשם כהוצאה שנתית ממוצעת של 16.7 מליון פאונד. ככה מתייחסים לרכש היום, לא בעסקה שסגרת שאולי תתממש ואולי לא אלא שקלול של כל מה שמשלמים בפועל פר עונה.

    הבקיע ״רק״ 13 שערים.
    כן מהשימוש הכי נמוך בחלוץ פותח בכל החלק העליון של הטבלה באנגליה וכשיש עוד 13 מחזורי ליגה לשחק.

    מרכוס תוראם אגב, נו ההוא שמשה לפני שנה התפחלץ פה מקישור שלנו אליו ואז אחרי שלושה וחצי חודשים הפך את דעתו בתקווה שאף אחד מאתנו לא יזכור את השיט שרשם עליו כולה כבש 12 שערים העונה בכל המסגרות.
    ואין עוררין שהוא טוב ותורם מאוד לאינטר(והיה רכש הכרחי מאוד לסגנון שלהם). הינה גם הקונספציה הזאת שאפשר למצוא ככה על המדף בקלות סקוררים בטוחים של 20+ שערים בעונה באנגליה מתפוררת לחלקיקים.

    אנחנו עוד נראה מה יתנו פה אוננה ושחקן שלא באמת שיחק העונה(מאונט).
    אצל מאמן נורמלי ובמערכת יציבה יותר שניהם יכולים לתת הרבה בטח כשצריך להזכר מה הם מחליפים.
    בכל אופן אני מאמין שצריך להביא לפחות קשר אחד בקיץ וזה יגיע אחרי שתוריד את וראן וקאסמירו מהספרים.
     
  8. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,287
    לייקים שהתקבלו:
    224
    רגע שאני אבין נכון.
    אם מקפלים את קאסמירו וראן ואנטוני , שלמעשה כל אחד שווה 25-30 בספרים.
    זאת אומרת שהשמעאקים מהבורד החדש יכולים להתפרע בהעברות?
    יאללה בוא נראה את הגיס החמישי שהגיע משיטי, נראה מה הוא שווה


    אוננה החליף שוער הרבה יותר טוב ממנו.
    אני מחר תולה את אוננה על עץ תמר ומביא את גונסטון מפאלאס.
    מאונט אמור להחליף את אריקסן ב8 , בעסקה של 60 מיליון ליש"ט בשנת חוזה עם שכר של 300 אלף בשבוע ?
    שאני אבין מאונט זה מה ? הgoat של העמדה מספר 8?
    אתה מתי שהוא תבין שיש לך עסק עם גוזר קופונים?
    או שימכרו את מאונט לניוקאסל\הכנס שם בהפסד אתה תתפכח?
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,812
    לייקים שהתקבלו:
    6,745
    מייסון מאונט חתם על חוזה של 5 שנים, 250 אלף פאונד לשבוע. נמכר ב55 מליון פאונד כש5 נוספים יגיעו לצ׳לסי בהתבססות על הצלחות והישגים.
    כלומר בספרים הוא עולה לך 24 מליון פאונד בשנה בגיל 24.
    שזה עדיין פחות מאנטוני, וראן, קאסמירו(שאת שלושתם תנסה להוריד מהספרים כבר מהקיץ הקרוב ובסבירות גבוהה תצליח להעיף לפחות 2).

    רוצה לומר, לא מאונט ולא אוננה באמת מגבילים לך את ההתמודדות מול הffp. בטח אם מאונט יחזור ויראה לפחות סביר כשחקן סגל שיש לו לפחות עוד 5 שנים לתת ברמות הגבוהות.
    בדיוק, אתה צריך לחשוב עם עצמך אם מייסון מאונט בגיל 25 יוכל להיות 8 טוב יותר מהגירסה הנוכחית של אריקסן, נו זה שלא יכול לתת יותר מ20 דקות של כדורגל וגם את זה רק מול יריבות ספציפיות או מהגירסה של מקטומיני שלא מסוגלת לתת כלום בקישור.
    להערכתי? מסוגל, כולל רוטציה איכותית גם ל10 ובהרכבים מסוימים כשנרצה לשחק יותר פוזשן אז גם באגף. אין לי שום בעיה עם זה.
    משה יקרא לזה חיזוק רוחבי אני רואה פה חיזוק איכותי של שחקן שכשהוא בשיא שלו יכול לתפוס מקום בהרכב בכמה עמדות ומחליף בגדול שחקנים מהגרועים בקבוצה על התפקידים שהוא משחק בהם.

    אוננה החליף שוער בירידה שהיה אחראי על כמות אינסופית של שערים, טעויות ומשחקים שהוא חירבן עם משחק הרגל הגרוע שלו בעונה האחרונה.
    דה חאה נראה רע בחודשים האחרונים בעונה בעיקר ובגמר הגביע(אוי מה שהיית עושה לאוננה על הופעה כזאת בגמר).
    אבל הדבר המשמעותי יותר, עד לקיץ האחרון דה חאה ישב לך על מעל ל19 מליון פאונד לעונה.
    שנים הוא היה השוער הכי טוב בליגה אז זה היה על הכיפאק, אבל שלוש שנים לפחות הוא כבר לא וזו מעמסה. בטח בתפקיד שלא צריך לשלם עליו סכומים כאלה לשוער שחצה את גיל 30.
    יזכר לטעמי כשוער הגדול ביותר ששיחק אצלינו, בשיאו היה הטוב בעולם והיה יכול להעמיס ארון שלם של תארים אם היה משחק בקבוצה נורמלית.
    אבל הוא שוער בירידה שהיה ממשיך את הירידה שלו וגם בחוזה החדש שסגרו איתו אין שום הצדקה לשלם סכומים כאלה על שוער מחליף כשהכוונה הייתה מלכתחילה להביא שוער ראשון לעונה הקרובה.

    מה שדאקר לא מצליח להבין שגם בלי למכור את אחד מבין קאסמירו, וראן, אנטוני אנחנו במצב הרבה יותר טוב מול הffp וההגבלות של הליגה מהקיץ שעבר.
    הוא פשוט לא מבין איך עובד החישוב הרלוונטי לאירוע והוא לא מבין את המשמעות של הcap שמותר לך לפזר ואיך שזה צריך להיות מחושב(3 שנים קדימה). סווידיש ראמבל הסביר את זה מצוין אתמול וכרגיל גרם לו להקציף מהפה בעוד סרייה של ציוצים מביכים היום.


    ווילר,מייק מגמרט וסיימון סטון יוצאים בשעות האחרונות עם דיווחים שחוששים ששואו בעצם סיים את העונה וגם זמינות ליורו בספק.
    אז אחרי קריירה של כמעט עשור כשהוא מצליח לשמור על כשירות של מעל ל70 אחוז מהמשחקים רק ב-2 עונות הגיע הזמן לסיים את הרומן.
    כמה מגוחך שבאקורד הסיום של מורטאו פה הוא מעיף את אלבארו לבנפיקה עבור כלום ונותן אור ירוק להעיף מפה את רגילון בדיוק רגע לפני ששואו גומר את הסיפור. אירוני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/2/24
  10. SoD Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/08
    הודעות:
    521
    לייקים שהתקבלו:
    220
    גם בחוכמה בדיעבד לא היה שום התכנות וגם שום הגיון בהנתן העלות להביא את הארי קיין, וזה שאולי הרכש שנעשה לא אופטימאלי זה לא טיעון - היה פשוט צריך לעשות רכש יותר טוב (וגם בגזרה הזו, מאונט פצוע כל העונה, הוילנד מתחיל להוכיח את עצמו ולדעתי זה רכש מצוין, ואוננה מלכתחילה רכש שלא היה לי ברור ואני חושב ששם הבעיה)
     
    Lebron אוהב/ת את זה.
  11. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,388
    לייקים שהתקבלו:
    418
    שואו בחוץ, כנראה סיים את העונה.
    העיקר שמקודם דאגנו להעיף את אלבארו ואת רגילון. חבורה של טיפשים.

    יאללה, מתרגש שוב לראות את השייקיות של לינדלוף בצד שמאל.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,812
    לייקים שהתקבלו:
    6,745
    אני מאמין שנראה את אמאס מתחיל לרוץ כבר בקיץ עם הקבוצה ומי יודע אולי יעשה לעצמו קידום מוקדם בסטייל שקובי עשה לעצמו בקיץ שעבר.
    מבחינת כשרון הוא כנראה הכי טוב באנגליה במחזור גיל שלו ואחד מארבעת השחקנים המרשימים בקבוצת אנדר18 שלנו העונה. אחרי הפציעה של לייסי הוא ופיצטגרלד הם השחקנים הכי יציבים בקבוצה.

    הפלוס הנוסף - קשה לי להאמין שהצוות החדש לא מביא מגן שמאלי בקיץ.
    בין אם נמכור את שואו ובין אם לא. רטקליף בראיון שלו היום אמר שכל הקונטרול לסגנון המשחק הולך להגיע דרכם וגם בבנייה הם הולכים לתת את הטון. נראה שהוא בא עם אנרגיות לתת פה תוצאות מהירות לעבודה שלהם כי יש לו גם ככה חלון מוגדר של 3 שנים.
    בסוף הגרפים של שואו הם הכי פשוטים לניתוח(יותר מהברכיים שלו). עם כמות הפציעות שכבר הספיק לעבור לא תהיה לו קריירה ארוכה ומפה זה רק ילך וידעך.
     
  13. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,287
    לייקים שהתקבלו:
    224
    שואו גם אם לא היה פציע שחקן לא לרמות האלו.הפך לבונקר בנבחרת בגלל פציעות של צילוול (גם אוברייטד אבל הרבה יותר טוב משואו).שואו ברמה ההגנתית שחקן מביך , אני שאני צופה במשחק של יונייטד ובמשחק מהליגה הישראלית הדבר הראשון שבולט לי זה שואו והסגירות האלכסוניות שלו , שואו ושמירת הקו נבדל שלו.
    ממש באותה רמה.
    יש פה איזה מושון\אורן\הייטקיסט שיאמת את דבריי?
    לא ראיתי אצלנו מגן הגנתי יותר פח מהאוברייטד הזה בכל שנותיי כאוהד וברוך וברוך שמו יש לי קילומטרז' בלתי מבוטל.
    מאלאסיה שהגיע שחקן פציע , לא פיזי ולא עדיף על שואו , עוד גזירת קופון של אדם בזוי שבא להתעשר על חשבוננו במקום לעבוד.

    צריך גם לחשוב על מגן ימני דחוף , אני הייתי מוכר את ביסאקה\דאלוט ומביא את פרימפונג.
    איזה כוכב כדורגל ברמה הגבוהה ביותר , סחתיין קיי700 , פעם אחת לפחות צדקת בקשר לשחקן.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,198
    לייקים שהתקבלו:
    26,254
    מין:
    זכר
    ראיתי נתון ששואו לא זמין חצי מהזמן שלו במועדון. הבן אדם כאן 10 שנים.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,812
    לייקים שהתקבלו:
    6,745

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 16)

  1. DaveTheSave