ליגת ווינר סל 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י כינוי, ‏5/8/22.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אתה מיתמם. מכבי תל אביב חושבת רק על עצמה כמו כל מועדון כולל המועדון שלך. היא מיתגה את עצמה במשך עשרות שנים בתור "הקבוצה של המדינה". הכי חשוב לה זה להשאיר את המותג הזה שנקרא "ימי חמישי עם מכבי" הם לא רוצים שזה פתאום יהיה "ימי חמישי עם מכבי וירושלים" ובטח ובטח שלא "ימי חמישי עם מכבי והפועל". זה קטע כלכלי. ילד ממוצע שגדל בישראל גודל להיות אוהד מכבי בגלל היורוליג, כי הליגה פה מעניינת את הביצה. כשאותו ילד יגדל הוא ירכוש מנוי למכבי. ככה אתה משמר דורות של אוהדים. ויש גם את הספונסרים. הם משלמים הון תועפות למכבי בגלל הרייטינג שהיא מביאה. אם תכניס עוד ישראלית למפעל הרייטינג הזה ירד וכך גם הכסף מהספונסרים.
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,688
    לייקים שהתקבלו:
    3,343
    ואתה מתאר את כל היופי הזה כאילו מדובר במצב תקין ובריא.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    בכדורסל לפחות אני לא רואה את הקשיים האלה. כאמור פטריק בוורלי מעל כולם, אבל הפועל הביאה עוד כמה זרים בפרופיל גבוה. מכבי החתימה את ג'ורדן פלויד. גם אלה שעזבו את מכבי עזבו בשביל יותר כסף, דבר שהיה מאז ומתמיד, מכבי תמיד תהיה דרג 2 בשרשרת המזון, לא קשור למלחמה.
     
  4. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    1. הפועל עמדה שנים על הרגליים האחוריות כדי לשמור על מספר הזרים נמוך ככל הניתן.

    2. אני לא מקציף ובוודאי שלא מחפש טיעון מוסרי לצבוע איתו את הבאסה שבכך שהפועל בונה קבוצה טובה ומפזרת כסף גדול כדי להיות הכי טובה. זה מה שמכבי עושה. ועכשיו, אחרי כל החארטות והאידאולוגיה והרומנטיות בשקל, גם אתם. בדיוק כמו מכבי.

    3. הפועל משחקת ביורוקאפ, לא? מה בדיוק הביא אותה לשם ומה צריך לקרות כדי שלא תשחק שם בעונה הבאה (לא כולל תרחישים שבהם תרוויח השתתפות ביורוליג, כמובן)?

    אגב, ינאי מצהיר באופן קבוע על רצונו לזכות בשריון ביורוליג, לא?
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    המצב לא תקין אבל מכבי לא זאת שיצרה אותו אלא רק משחקת את המשחק. אם המצב היה הפוך ולהפועל היה את השריון ביורוליג רמי כהן היה מכניס את מכבי? שנינו יודעים את התשובה
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,688
    לייקים שהתקבלו:
    3,343
    1. לא שמתי לב שהפועל עכשיו דחפה להגדלת מספר הזרים או משהו בסגנון (משהו שמכבי דחפה אליו לא פעם ולא פעמיים). בהינתן החוקים הקיימים, אין סיבה שהפועל תירה לעצמה ברגל ותשחק עם פחות זרים ממה שמותר. ישראלים היו משמעותיים בשנתיים האחרונות בהפועל (גם אצל מכבי ביורוליג הרבה יותר לעומת תקופות אחרות), ונראה שגם השנה זה יהיה המצב.

    2. כאמור, הטיעון נגד מכבי אף פעם לא היה "יש להם כסף", לטעון שכן זה עיוות ענק של המציאות. לכן למשל ברגל, אני בתור מישהו שצורך הרבה דעות של אוהדי הפועל (בחיים האמיתיים, ברשתות חברתיות וכו'), באמת שכמעט אף פעם לא שמעתי טענות על כך שגולדהאר משקיע כסף במכבי כאילו זה לא בסדר. המקום אולי היחיד שאי פעם שמעתי טענה נגד זה, זה המשתמש טלקיסקי כאן בפורום.

    3. הפועל נרשמת כל שנה ליורוקאפ כמו שכל קבוצה יכולה להירשם וכנראה תתקבל אם תתן סיבה לחשוב שהיא קבוצה ראויה (תקציב כלשהו, הישג ספורטיבי כלשהו). באף שנה מאז שהפועל נרשמה ליורוקאפ לא קרה שקבוצה שסיימה מעליה רצתה להיכנס וחסמו אותה. ירושלים וחולון בחרו בזמנו בעונה שסיימו מעלינו להיכנס למפעלים של פיב"א מסיבות אסטרטגיות שלהן, ירושלים השנה בחרה לחזור ליורוקאפ.

    בינתיים ביורוליג, הפועל גם אם תעמיד תקציב גבוה משל מכבי ותזכה ב5 אליפויות רצוף כנראה לא תיכנס למפעל. בינתיים מכבי, לפי הדיווח האחרון שקראתי בנושא, משוריינת עד 2040 לא משנה מה קורה.

    אגב, זה בהחלט מצב חרא שקבוצה צריכה להירשם למפעל והוא מחליט אם לקבל אותה, אבל ככה הכדורסל הרקוב באירופה עובד ובדומה לסוגיית הזרים, אין סיבה שהפועל תירה לעצמה ברגל כשזו הדרך הריאלית (בקושי) היחידה להעפיל ליורוליג.

    4. עופר ינאי מדבר הרבה על הרצון שלו להיכנס ליורוליג, את המילה שיריון לא שמעתי יוצאת לו מהפה. לאחרונה שמעתי ריאיון שלו בפודקאסט של נדב פרי שהוא מדבר על כך שהמפעל ארכאי, מיושן, בשליטה מוגזמת של הקבוצות ועניין של זמן עד שהוא ישתנה מכורח המציאות. הוא לא פירט עד הסוף מה זה אומר, אבל לא נשמע שהוא מבסוט מאיך שהדברים מתנהלים כיום בכדורסל האירופי. כרגע די ברור שהתוכנית של המועדון היא להיכנס למפעל בצורה ספורטיבית, ולהישאר בו בצורה ספורטיבית.

    גם אם יחליט אי פעם להשתריין ליורוליג, הוא יצטרך את אישור הקהל (העמותה) ואני לא חושב שזה יעבור. אם כן, תזכה בזכות הכה חשובה לך להגיד שאין הבדל בין הפועל למכבי.
     
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,688
    לייקים שהתקבלו:
    3,343
    אפשר בכיף להתווכח שמכבי ממש כן יצרה את המצב וגם משמרת אותו, אבל לא כל כך מעניין אותי להיכנס לזה.

    רשמתי בהודעה קודמת שלי פסקה שמתחילה ב"גם אם מכבי לא הייתה ממקבלי ההחלטות", מוזמן לקרוא מה שכתוב שם.

    כל הישג שלהם בליגה המקומית במי יודע כמה שנים האחרונות מוכתם בכתם ענק של חוסר ספורטיביות בחסות הכדורסל האירופאי הרקוב. הקהל שלהם אגב הוא באופן אירוני מהראשונים שמפסיד מזה, כי הישגים מקומיים מעניינים את רובם כקליפת השום. ככה זה כשמדובר במונופול ולכישלון ספורטיבי בזירה המקומית יש אפס עגול של השלכות.
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,423
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    ג'קירי בדרך להפועל ת"א ??????
    דווקא השנה עלינו ליגה ? אין סיכוי לכלום.
    מזל שעשיתי מנוי.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    לא סתם הם בבעיית מנויים עכשיו. כי רוב הסיכויים שאין יורוליג ומי יקנה מנוי רק לליגה
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    אתם לא מבינים מה הולך עכשיו ברשתות. מסתלבטים לבוורלי על הצורה. חוגגים על הציטוט שלו מ-2019 שהוא אמר לסטף קרי ״ה-5 שנים הבאות הולכות להיות שלי״
     
  11. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,578
    לייקים שהתקבלו:
    5,955
    1. הפועל לא צריכה לירות לעצמה ברגל, אבל איפשהו בין ירייה ברגל לבין רישום 8 זרים (ללא קשר לחוקים בליגה, כמובן) קיים אזור אפור שבו הייתי מצפה למצוא קבוצה שלפני פחות משנתיים היו"ר שלה דיבר על כמה שחשוב לקהל שלה לראות קבוצה ישראלית ואיך שהאפשרות לרשום 5 זרים למשחק תפגע בזה.

    3. הפועל לא הגיעה ליורוקאפ בזכות הישגים ספורטיביים והיא לא נשארת שם בזכות הישגים ספורטיביים (הרי המקום שלה בעונה הבאה היה מובטח הרבה לפני שהסתיימה העונה האחרונה). היא שם כי שווה למפעל לארח אותה. כמו ירושלים.

    4. הוא בהחלט לא מבסוט מהצורה שבה הכדורסל האירופי מתנהל. אני לא יודע מה אמר לפודקאסט האוהדים שאתה כנראה מתייחס אליו, בפודקאסט של וואן הוא דיבר על התכניות שלו ליורוליג והן סופרליג על סטרואידים. שריונים, עזיבת הליגות המקומיות, הסכמי חסות עצומים שימקמו את המשוריינות בספירה אחרת מהמתחרות המקומיות שלהן.

    אני גם לא יודע כמה זה "די ברור" שהוא רוצה את הפועל ביורוליג דרך הישגים ספורטיביים כשהוא אומר בפה מלא שזה לא משנה לו אם זה יקרה דרך היורוקאפ או לא, שהוא שילם ליורוליג 100 א' אירו כדי להיפגש עם קבוצות ולייצר לעצמו לובי ושהוא מספר לכל אחד שמוכן לשמוע כמה שהוא דואג להתערבב עם הביג שוטס ולקדם את הרעיון של הפועל ביורוליג.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    לא מאמין לו שהוא שילם 100 מיליון יורו בשביל להיפגש עם קבוצות

    עריכה:סליחה לא קראתי טוב
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/24
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,423
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    100 אלף יורו רשום.

    בברלי שיחק אצל צביקה שרף ב-10/11 ברוסיה למי שלא יודע.
    איזה מסלול קריירה פסיכי עשה, אחד מהשומרים הכי טובים שראיתי בחיי, גארד הגנתי 10/10, פסיכי.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,743
    לייקים שהתקבלו:
    14,628
    מין:
    זכר
    מעניין איך הוא יתחבר לקהל. זה שהוא נלחם ונושך והכל זה סבבה, אבל כשאתה מביא שחקן בפרופיל כזה גבוה אתה לא רוצה ליאור ארדיטי, אתה רוצה אחד שיקבור 20 נקודות כל ערב. השאלה היותר גדולה זה איך הוא ורגלנד יסתדרו ביניהם. כשיש איתו בקבוצה את יאניס, לילארד ומידלטון, אין לו בעיה לזוז הצידה ולהיות הפועל השחור, האם הוא יהיה מוכן לאפסן את האגו גם עם רגלנד, שחקן שהוא לא שמע עליו מעולם? STAY TUNED כמו שאומרים
     
  15. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,197
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    גם בכדורגל אתה לא רואה את הקשיים האלה, כי אנחנו רואים את מי שחתם ולא את מי שלא. זה שמכבי והפועל סל הביאו כמה שחקנים לא משקף את כל אלה שאמרו להן לא, ובטח שלא משקף את כל הקבוצות האחרות שמתמודדות בשוק הרבה יותר מוגבל ונתקלות גם הן בסירובים.