נבחרת ספרד - אלופי אירופה!

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Raulito, ‏29/5/08.

  1. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובכל זאת כל הזמן ניסיתם לתקוף דרך המרכז למרות שלא הצלחתם לחדור את הבונקר האיטלקי, הייתם צריכים לפתוח יותר את המשחק לאגפים, ככה אני בטוח שהייתם מגיעים ליותר הזדמנויות.
     
  2. Engonga Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/06
    הודעות:
    623
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו?
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מארצ'נה, גוויזה, ארבלואה, אנייסטה, וייה וקאזורלה
     
  4. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קינג קייני,

    אתה כמובן צודק, אלא שאין לנבחרות הזו שחקני אגף טבעיים וזו בעצם הבעיה. והיה ותרצה הנבחרת לפתח משחק אגפים, אין באפשרותה - קאסורלה הוא שחקן נחמד, אבל רק על תקן אלטרנטיבה; את אינייסטה ייעד ארגונייס על תקן קיצוני, ואלא שמהנדס גם לא כזה. יתרה מכך, ארגונייס שם אותו באגף ימין ולמעשה מנטרל אותו לחלוטין. סילבה הוא למעשה הקיצוני היחיד, שגם זה בעל נטייה לחתוך לא מעט לאמצע. כאשר מבחינים בבעיית האגפים הזו, מה שניתן לעשות זה פשוט לבכות ולקלל את ארגונייס אשר החליט להשאיר את חואקין בבית. זה אולי חוכמה בדיעבד לבוא ולומר שחואקין היה פותר באופן תמידי את בעיית האגפים ואיתו הכל היה נראה אחרת לגמרי, אך אין ספק בכלל שהוא היה מוסיף מימד למשחק ההתקפה ולמשחק האגפים בפרט.

    בכל הקשור להרכבת שחקני האגף בסגל הנבחרת, ארגוניס, ובגדול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/08
  5. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סרחיו ראמוס, לאו דווקא שחקן יקבל כדור באמצע וייתן ספרינט וירים, זה יכול להיות משחק מהמרכז ומשם מוסרים כדור הצידה והרמה לאמצע, לא צריך קיצוני מבריק בשביל זה. במיוחד כשברוב ההתקפות של ספרד לא היו שחקנים איטלקים משני הצדדים של ההגנה וככה היו שחקנים פנויים ספרדים בצדדים, אבל גם אלו שאמורים לשחק כקיצונים הלכו למרכז ופה הייתה טמונה הבעיה האמיתית.

    עוד טעות של אראגונייס הייתה לתפקד את אינייסטה בימין, שם הוא לא יכול לספק את מה שהוא נותן מהמרכז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/08
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,253
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    לדעתי הסיבה היא שטורס מתופקד אחרת ממה שהוא מתופקד בליברפול . במשחק אתמול ראיתי אותו הרבה יותר מדי באגפים , ולא ברחבה . זאת או שגיאה שלו או הוראות של ארגונייס , כשאני חושב שדווקא המאמן הוותיק אמר לו לפתוח לאגפים . זאת טעות קשה . טורס מאוד לא מתמצא בעמדה הזאת .
     
  7. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לאו דווקא הוראה של ארגונייס לדעתי. אפשר היה לראות את הצפיפות האדירה במרכז המגרש של האיטלקים, כאשר על כל אחד מטורס וויאה שמרו 3-4 שחקנים, ולכן הדבר גרם לשניים ליסוג באילוץ לצדי המגרש על מנת לקבל שם את הכדורים ולעשות את הפעולות האישיות ביותר חופש פעולה אותו הם צריכים.

    אולם מסתבר שמול המבצר האיטלקי גם זה לא עזר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/08
  8. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טורס ו-וייה היו צריכים לחכות שתגיע עזרה מהקשור אם הם ראו שהם לבד מול מרכז ההגנה של האיטלקים ולא איך שמקבלים כדור ישר להתקיף. אם הם היו מחכים אולי היה מגיע שחקן לאגף והם היו מוסרים לו ורצים פנימה בשביל לכבוש.
    הם עשו טעויות שנבעו מפזיזות, הם לא חשבו לפני שהם עשו.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    השחקנים דיברו קצת לקראת המשחק נגד רוסיה -

    דוד סילבה:"למרות שניצחנו את רוסיה 4-1 במשחק הראשון, לא היה לנו קל. המשחק הבא נגדם יהיה הרבה יותר קשה. הם השתפרו מאוד והצליחו לנצח נבחרת ברמה של הולנד. אם נחשוב שהמשחק בידיים שלנו ונזלזל, אנחנו נתרסק".
    קרלוס מרצ'אנה:"רוסיה נבחרת מצויינת למרות שניצחנו אותם במשחק הראשון 4-1. קורה שיש ימים לא טובים ובמשחק נגדינו הם לא היו בשיאם. הם נבחרת שונה לחלוטין כרגע".
    סאנטי קאסורלה:"זו היסטוריה להגיע לחצי הגמר, אבל הפסקנו לחגוג והראש שלנו במשחק נגד רוסיה. רוסיה נבחרת מצויינת שיכולה ללכת עד הסוף, הם הוכיחו את עצמם. המשחק הראשון לא מעניין".
    פרננדו טורס:"רוסיה נבחרת מצויינת, אבל אם ניצחנו אותם כבר פעם אחת, אז בוודאי שאפשר לעשות זאת שוב".
    חואן קאפדוויליה:"זה יהיה משחק קשה מאוד ונצטרך להיות חדים כמו במשחק הראשון. המשחק הקודם בין הנבחרות היה לפני שבועיים וזה הרבה מאוד זמן. בינתיים הם הספיקו לשפר את איכות המשחק שלהם, ואולי הכי חשוב - יש להם את ארשבין. אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים"

    איקר קסיאס בראיון ל'אס':"זה הזמן לעשות משהו גדול"

    לואיס ארגוניס בראיון ל'אס':"קסיאס הוא הקפטן המושלם"

    * לפני הנתונים של התקשורת הספרדית, לא פחות מ16 מליון ספרדים צפו בדו-קרב הפנדלים נגד איטליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/08
  10. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זהו, שגם מהקישור המרכזי הדחיפה קדימה היא לקויה. סנה הוא אל בדיוק האיש שעליו צריך לבנות לדחוף את הקשיור, אלא לספק את העבודה הדפנסיבית. מי שאמור לתת את הטון במרכז השדה ולנהל את המשחק הוא צ'אבי, שלבד לצערי לא יכל להתמודד עם מרכז השדה(דה רוסי, אקווילני, אמברוסיני ופרוטה)הקשוח של האיטלקים שהורכב מארבעה שחקנים. לפיכך, במצבים שכאלו, אין טוב יותר ממשחק האגפים שכאמור משמש את הנשק החזק ביותר נגד קבוצות שמצופפות.

    בקיצור, הדבר המאכזב הוא שלספרדים לא היו תשובות לבונקר של האיטלקי, וזה דבר די מדאיג מבחינתי. ובכלל, לסלקסיון יש בעיה כללית בפריצת בונקרים. חסר שחקן בדמות גוטי, או ססק של ארסנל, שבפס אחד גאוני ועוקץ יחתוך הגנה שלמה. ומה גם ששחקני אגף נורמליים אין בנבחרת הזו. למעט סילבה שאני מחחב אותו, ועם לומר את האמת, גם הוא לא שחקן ברמה הכי גבוהה, שאר שחקני האגף(נו טוב, רק עוד שניים - קאסורלה וסרחיו גארסיה)הם שחקנים חביבים שאמורים לקבל את חולצת ההרכב רק במשחקים לפרוטוקול ו\או להיכרנס בדקה ה90 על מנת להעביר זמן.

     
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני עדיין לא חושב ששחקן אחד יכול להפוך תוצאה של 4-1. העליונות של ספרד הורגשה בכל מקום, במיוחד בקישור עם צ'אבי. החברה הרוסים יכולים לשלוח את ארשבין כל פעם למרדף, אבל פויול זה לא איזה בלם הולנדי. לדעתי יהיה צמוד אבל ספרד תנצח עדיין, כי שוב-העליונות שהיא הראתה על רוסיה, העליבות של רוסיה באותו משחק פשוט חתמו לכולם מי הקבוצה היותר טובה.

    אבל זה טוב שהשחקנים נותנים כבוד (yonmwa, אתה מבין על מה אני מדבר? הם לא פוחדים מרוסיה, הם נותנים כבוד, לא תשמע מהם הצהרות בחיים של "אנחנו ננצח" וכאלה) ככה הם יגיעו מפוקסים ולא עם הראש בעננים שזאת אותה רוסיה ושיהיה קל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/08
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    זה לא רק זה, מומנטום וביטחון זה אחד הדברים המכריעים, ובהיבט הזה הרוסים בעננים (לטובה). אחרי 2 המשחקים האחרונים שלהם הם באים בהרגשה שהם יכולים לשלוט וליזום ולנצח בזכות לחץ חיובי שלהם. לספרד יש הגנה טובה יותר מלהולנדים על זה אין ויכוח, אבל עדיין לדעתי טוב בשביל הספרדים אם ישכחו מהמשחק הראשון, זה היה בסיטואציה שונה, לא מעיד שום דבר על מה שיקרה ביום חמישי.
     
  13. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אין מה להשוות את רוסיה של המחזור הראשון לבין רוסיה הזאת. כמו שלירן אמר מומנטום וביטחון זה דבר מאוד חשוב ושיש לך את זה אפשר להגיע רחוק גם בלי הרבה כישרון(טורקיה).

    רוסיה עכשיו מאמינים בעצמם, יש להם את ארשאבין שזה תוספת אדירה והוא לא שיחק במשחק הראשון, ואחרי שאתה מפסיד קל לך יותר ללמוד את הנבחרת השנייה.

    ועדיין אני חושב שספרד יעלו, וינצחו אולי גם ביותר משער אחד בגלל שנבחרת שתשחק פתוח נגד ספרד תקבל בראש. הפיתרון היחיד נגד ספרד זה להתבנקר כי ספרד נבחרת שקשה לה לפרוץ בונקרים, אבל כל עוד רוסיה ישחקו עם ספרד פתוח(כמו בכל המשחק שהם שיחקו עד עכשיו) הם יחטפו בראש.

    ספרד מאוד מזכירה לי את ברצלונה בדבר הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/6/08
  14. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר לגוטי, אם ארגונס החליט לא לזמן את ראול, אז זה די ליגיטימי שהוא לא יזמן גם את גוטי. ראול וגוטי הם חברים טובים מאוד, ויכול להיות שגוטי היה יוצר אווירה לא נעימה בנבחרת. לדעתי זה או שאתה מזמן את שניהם, או שאתה לא מזמן אף אחד.
     
  15. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד, אתה חושב שזה כמו בסופר? אחד+אחד? מה זה השטויות האלה?! בגלל שהוא לא זימן את סנטי אזקרו וואלדז, הוא לא צריך לזמן את צ'אבי איניסטה ופויול...נו באמת.