אוסטריה, התגעגעת לגרמניה?

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏30/5/08.

  1. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבריי אוהדי המנשפט,עקב כך שאני מתחיל עבודה חדשה עוד שבועיים, חשבתי לארגן נסיעה ספונטנית לברלין כדי להיות נוכח בחגיגות שאמורות להיות בברלין ביום ראשון בערב. אני מביא בפניכם את הנסיון להשיג חבילה/טיסה במדינת ישראל ברגע האחרון:

    נכנסתי אתמול לאתר ה-דקה ה-90, ולחצתי על רכישת כרטיס טיסה הלוך חזור לברלין ב-99 דולר, כן זה היה המחיר, והיו עוד כמה טיסות למילאנו ועוד יעדים בדיוק בסכום הזה.
    אחרי שעתיים מתקשרים אליי ואומרים לי, מצטערים אבל אין מקום בהלוך (יש רק בחזור), אני כמובן מכיר את הטריקים השיווקיים האלה שאופיינים לתחמנים הרמאים של מדינת ישראל, כמובן שלא הסכמתי שיציעו לי איזה כרטיס טיסה במחיר פי 5 (שיחפשו פראייר אחר). אין לי ספק שהם סתם מפרסמים מראש מחירים נמוכים בידיעה שמי שלחוץ ליסוע בסוף יסכים להוסיף כסף למחיר המפורסם (גם אם זה יהיה רק 10 אחוז ממי שניסה להזמין אונליין, הרי שהם השיגו את מטרתם ).

    היום קמתי בבוקר, ראיתי חבילה בדקה ה-90 ב-400 דולר לטיסה +3 לילות במלון, מחיר הגיוני לרגע האחרון, התקשרתי כדאי לוודא משהו בקשר למיקום המלון, ואז אמרו לי שהחבילה הזו בכלל לא רלוונטית. אתם מבינים? הם מפרסמים סתם דברים באתר בלי שיש להם באמת מקומות למכור.

    הלכתי לצבר, מצאתי טיסה ב-239 דולר, דיברתי בטלפון עם הנציגה והיא הבטיחה לי שיש 6 מקומות, נתתי לה כרטיס אשראי והיא שלחה לי טופס למלא פרטיי ולחתום על אישור העסקה. פקססתי את האישור והייתי שמח וטוב לבב, כעבור חצי שעה היא מתקשרת אליי ואומרת לי שכנראה הייתה תקלה בהעברת הנתונים ביניהם לשרת של חברת התעופה, ואין בעצם מקומות בטיסה והיא מתנצלת שהטעתה אותי. נחשו מה? היה לה מקום באותה הטיסה במחיר פי שתיים להציע לי... אמרתי כמובן לא תודה ודאגתי לוודא שלא יחייבו את כרטיס האשראי שלי חס וחלילה.

    בדקתי עוד כמה אתרים כשלפתע מצאתי שוב טיסה ב-181 דולר באתר הדקה ה-90, אמרתי יאללה נזמין בשביל הספורט, הזמנתי, כעבור 5 דקות מתקשרת אליי נציגה שלהם שאומרת שאין בכלל מקומות בטיסה הזאת מאתמול.

    למרות שמאד רציתי ליסוע ספונטנית לברלין, וכבר לא הייתי 10 שנים בעיר המדהימה הזו, הנסיעה כנראה תדחה למועד אחר ואת חגיגות הזכייה (בתקווה שגרמניה תנצח כמובן) נצטרך לעשות פה.
     
  2. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    טל, אם אתה עדיין בעניין :

    יש חברת תעופה חדשה שמשווקת טיסות מישראל היישר אל ברלין, במחירים סולידים בהחלט. שמה של החברה Germania Express או בשם הקיצור שלה GEXX.

    יש שתי טיסות אפשריות על מנת להגיע לברלין לגמר :

    From : Tel Aviv(TLV) To : Berlin Tegel(TXL), 27/6 1:20-6:05
    יש עוד 9 מקומות בטיסה הזאת.

    From : Tel Aviv(TLV) To : Berlin Tegel(TXL), 29/6 0:55-5:30
    יש עוד 9 מקומות בטיסה הזאת.

    עלות הטיסה הלוך 160 יורו

    חזרה מברלין :

    From : TXL To : TLV, 3/7 19:40-23:45
    יש עוד 12 מקומות בטיסה הזאת.

    עלות הטיסה חזור 160 יורו

    בסה''כ : 320 יורו.
     
  3. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה על המידע, רשמתי לעצמי לפעם הבאה שאני נוסע. זה מחיר יקר בשבילי, קיוויתי וציפיתי למחירים כמו שהתפרסמו פה באתרים בארץ של הרגע האחרון. במחיר כזה אפשר ליסוע תמיד גם בחברה סדירה, אבל אני אשמור את הלינק הזה בכל מקרה, שוב תודה!
     
  4. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    איזה חגיגות? גם אתה חוגג תארים וירטואלית עוד לפני שאתה רואה אותם?

    לכל אלו שמתפלאים כל כך למה לא ראיתם את הכדורגל של המוקדמות בחצי הגמר או בטורניר בכלל, אז מעבר לכך שאתם מציגים את עצמכם כאנשים שרואים כדורגל בערך מינוס פלוס מאתמול, אז אתם גם לא חושבים להציץ אחורה להסטוריה של טורנירים גדולים ולראות שהם לא נראים כמו מוקדמות בשום דרך וצורה.

    לקחתם את המונדיאל כדוגמא, אבל הוא לא דוגמא לכלום. כשהגענו לרבע הגמר וחצי הגמר במונדיאל מול נבחרות גדולות, גם שם נגמרו ההצגות היפות שחוללנו על הנבחרות הבנוניות. וכל זה עם ביותיות כן.
    במציאות טורניר הוא מקום קשה וכל שלב שעוברים לא משנה איך הוא הישג. אלו לא משחקי ליגה שאפשר או צריך לעשות אותם יפה לעין, לא כך עובדים הדברים. מי שמנסה יפה לעין, מוצא את עצמו בחוץ בשלב די מוקדם.

    במילים אחרות תסלחו לי, אבל אתם אוהדי גרמניה קאקאמייקה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/08
  5. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבר'ה, ובעיקר טל, בואו לא נמהר לחגוג יותר מדיי מהר. אז נכון, אנחנו שמחים ומאושרים שהמנשאפט שלנו עשתה דרך מאוד מאוד יפה בטורניר הזה, והגיעה לגמר (מה שהרבה אנשים לא חשבו שיקרה...) אבל עדיין לא זכינו בגביע, ומצפה לנו קרב מאוווד קשה ביום ראשון נגד רוסיה\ספרד. דברו איתי ביום ראשון ב-23:35 (במידה ולא תהיה הארכה) ואז נבחן את דרכי הפעולה.

    ועד אז...בבקשה, לא לחגוג יותר מדיי =/
     
  6. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    היה קשה, ניצחון עם כדורגל חלש, אך גם לנבחרות חזקות יש נפילות. הגדולה של גרמניה במשחק הזה, לא איבדו את הראש גם כאשר פיגרו בהתחלה וגם כאשר ספגו את השער בדקות האחרונות. כל נבחרת צריכה לדעת גם ברגעים קשים ובמשחקים שהיא לא במיטבה להתעלות על עצמה ולנסות לנצח, גרמניה עשתה זאת אתמול.

    שוער :

    יינס לאהמן - לעניות דעתי, שני השערים לא כתוצאה מטעות שלו. בשער הראשון - כדור שנגע במשקוף נחת לרגלו של השחקן הטורקי ועם בעיטה באמת דרדלה אשר נכנסה בין רגליו של לאהמן. בשער השני - יצא מוקדם אל מחוץ השער ונגיעה קטנה של שנטורק הובילה לספיגת השער. קצת נראה לחוץ לא משחק גדול שלו.

    הגנה :

    ארנה פרידריך - היה השחקן שלא הצליח לשמור על אוגור בוראל בשער הראשון של הטורקים. בסה''כ לא משחק טוב שלו. חייב לשפר את ההגנה שלו ולנסות להיצמד לשחקן שלו ולא לעזוב אותו אפילו לשנייה בחלק המגרש של גרמניה. מבחינת התקפה, לא נראה בכלל. לא יצא להתקפות לא השתתף ונשאר כל הזמן בהגנה.

    פר מרטסהאקר - משחק חלש מאוד של פר. צריך להיות עמוד התווך של ההגנה הגרמנית, עשה המון שגיאות במסירות לקישור ונכנע לשחקן הנמוך ממנו במפגשי הגובה סמיח שנטורק. חייב להיות ראשון לכל כדורי הגובה בעקבות גובהו ומסירות מדויקות חייבות להיות על מנת למנוע מצב של מתפרצת מצד היריבה.

    כריסטוף מטצלדר - בדומה לפר, משחק חלש מאוד. נכנע לשנטורק בהרבה מצבים אך גם הוכשל באכזריות על ידי הטורקים ברוב המשחק.

    פיליפ להאם - הפסיד לשחקני הקישור הטורקים פעם אחר פעם באחד על אחד, שבדרך כלל מנצח אותם בקלילות רבה. בהתקפה, כמו תמיד, תוקף והצטרף להתקפה. לאחר שנכנע לקאזים בדרך לשער השיווין, לקח על עצמו להאם את הטעות והחזיר לגרמניה את הניצחון מבצע יפייפה שבסופו של דבר גם כבש את השער.

    קישור :

    בסטיאן שווינשטייגר - כבש את השער ל-1-1. עבד קשה ורץ הרבה, אך הוא יכול לעשות הרבה יותר ממה שעשה אתמול. ללא ספק השחקן הכישרוני ביותר בנבחרת הזאת. חייב להיות יותר משמעותי ולקבל יותר כדורים על מנת לסכן את הגנת היריב. בסה''כ בסדר.

    סיימון רולפס - האיש שצריך לתת את הביטחון, שכח את הביטחון אתמול במלון. משחק חלש מאוד שלו, איבד הרבה כדורים לא הצליח לדייק במסירות והוחלף על ידי פרינגס במחצית. חייב להיות יותר רגוע ולחפש את המסירות הבטוחות ולא לסכן את הגנתו.

    תומאס היצלספרגר - לא קשר אחורי. עשה עבודה טובה אתמול בחלק הקדמי של המגרש, כאשר מסר כדורים טובים לפודולסקי, מסר כדור חלומי לפיליפ לאהם שכבש את שער הניצחון. חסר מאוד בקישור האחורי, חייב להיות יותר חזק בהגנה. בסה''כ משחק התקפי נהדר שלו, משחק הגנתי חלש שלו.

    מיכאל באלאק - רע מאוד. כלום, נאדה, ניקס ניסינות לבעיטה. המון שגיאות במסירות לחבריו לקבוצה. הפסיד הרבה במשחקי אחד על אחד. איפה באלאק של פורטוגל ?

    לוקאס פודולסקי - כמו כל משחק בטורניר, טוב מאוד. נראה הכי אנרגיטי בנבחרת, דינמי מאוד. מסירות מדויקות מצא את שווינשטייגר בשער השוויון עם כדור מדוייק. חייב לנסות לבעוט יותר לשער עם בעיטה כמו שלו זאת יכולה להיות בעיה עבור היריבה.

    טורסטן פרינגס (46 במקום רולפס) - למרות הפציעה שלו בצלע, נלחם כמו שרק הוא יודע. שחקן מצוין ללא ספק באנקר בהרכב במקום רולפס שלא הרשים במשחק האחרון.

    חלוץ :

    מירוסלב קלוזה - רץ, התאמץ ביקש כדורים ולא קיבל אותם. כבש שער בנגיחה. חייב לקבל כדורים מהקישור על מנת להפחיד את הגנת היריבה. קיבל כדור אחד וכבש אותו גם.

     
  7. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סלע אל תבלבל לי ת'מוח, אני רואה כדורגל קצת יותר שנים ממך!

    אה כן והשגתי כרטיס, אני טס הלילה לברלין!
     
  8. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צר לי שלא יכלתי להצטרף אליך,אבל אני בטוח שאתה תיהנה גם בשבילי.
    תחגוג ותשמח והיופי זה לחוות את האווירה בברלין במהלך הגמר ולאחר הגמר (אמן!)
     
  9. צחי לייבמן Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/07
    הודעות:
    946
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תהנה אחי תעשה חיים.
     
  10. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טל תהנה אחי, ואל תחזור משם בלי ה"פרש אייר" של הגביע בעזרת השם! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
    תייצג אותנו בכבוד...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/6/08
  11. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לא יודע מה אתם רוצים מהיצלספרגר, לטעמי לצד שווייני היה הכי טוב בנבחרת.

     
  12. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה חבר'ה, מבטיח להנות בעיר המדהימה הזאת בלי קשר לתוצאת משחק הגמר וכמובן מקווה ומייחל לחגוג ביום ראשון בערב באונטר דן לינדן או בכל מקום אחר שייבחר :)
     
  13. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לטעמי דווקא פרינגס היה אחד מהשחקנים הבולטים בגרמניה לצד שוויני. מאז שפרינגס נכנס, ראינו מרכז שדה הרבה יותר אגרסיבי, עם שליטה גרמנית ובטחון- שזה בדיוק מה שגרמניה הייתה צריכה במשחק הזה לאחר הפתיחה המאוד הססנית ב-45 הדק' הראשונות. פרינגס- אחד השחקנים שאני יותר מעריך במנשאפט.
     
  14. סטפן אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/06
    הודעות:
    297
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באיירן כבר בגמר ... לאחר שני ניצחונות קשים נגד בראגה ברבע וגלאטסראיי בחצי
    שם היא מחכה למנצחת בין חטאפה לזניט סט. פטרסבורג ... לפי ההיסטוריה הלא כל כך רחוקה קל בטח לא יהיה , ובכל זאת הייתי מקווה שנפגוש את חטאפה
    מעניין אם אפשר לשאול את טוני למשחק אחד !!!
     
  15. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    למעט השורה הראשונה, הדברים לא היו מיועדים אליך.
    ראה עמוד קודם.