בורוסיה דורטמונד 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏1/7/08.

  1. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    האמת לירן, הופתעתי מאוד שקראתי את זה אתמול בקיקר וגם באתר הרישמי של בורוסיה דורטמונד. טינגה לא שחקן שהרשים אותי יותר מידי למרות שאשתקד היו לו כמה משחקים שהוא לא הפסיק להתרוצץ על המגרש ורצה שהכדור יהיה אצלו כל הזמן, דבר שדי הפתיע אותי לנוכח העובדה שבתחילת העונה נגד דואיסבורג ושאלקה בשני המשחקים הראשונים הוא כל הזמן ברח מהכדור כאשר מסרו לו ועשה טעויות גדולות. חבל לי עכשיו שטינגה נפצע לתקופה כמעט של שלושה שבועות, בכל זאת הכללתי אותו תמיד כשחקן ברוטצייה ואם קלופ מאמין בו ונותן לו את הקרדיט מי אני שאכעס.

    שני שחקנים שמשחקים בתפקידים שונים. טינגה הוא סוג של פליימייקר שיכול להיות שחקן מסוג קרינגה "אול אראונד פלייר", שמשחק בכל תפקיד במגרש. את סאהין, לא ראינו אשתקד בהולנד, את היכולות שלו ואת השיפור שלו. בדורטמונד אגב, לא מתלהבים ממנו עד כדי כך ולא מדברים עליו יותר מידי בתקשורת ולחשוב שלפני שנתיים סאהין עשה מעצמו סופרסטאר לאחר שכיכב במשחק אחד. טינגה הרבה יותר טוב ממנו בכלליות, הוא שחקן עם יכולות טכניות גבוהות מאוד והוא לא מוותר אף פעם במגרש, אתן לך דוגמא : אשתקד, גמר הגביע הגרמני, דקה 88 היה ניכר לעין שהמשחק אבוד לדורטמונד, אבל טינגה היה היחידי במגרש שדחף את השחקנים קדימה ונתן להם מוטיבציה ולאחר מכן הגיע הגול וכולם רצו ישר לחבקו.

    טינגה כן חזק פיזית ובמיוחד חזק מנטלית. הוא סוג של לידר זאת המנטליות שלו.
     
  2. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    לא תצליחו לשכנע אותי,טינגה כבר הספיק לי.
    אך עם זאת טוב מאוד שיש עכשיו תחרות רצינית על ההרכב.

    תגידו הסקאוטר בדורטמונד פוטר או משהו כזה?
    איך זה שמתעניינים שם בחלוץ ולא בבלם מחליף ראוי?
     
  3. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    אף אחד לא ניסע לשכנע אותך. אני לא יודע כמה משחקים ראית אשתקד, ואם בכלל קלטת את תכונות המשחק שלו, אבל טינגה אשתקד מתחילת המחצית השנייה של העונה לא הפסיק לעבוד והזיע והיה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה לצד מלאדן פטריץ' ופלוריאן קרינגה. אני באמת שלא יודע עד כמה אתה מכיר אותו ואת הקבוצה בכלל.

    סנטנה, הומלס, סובוטיץ', קובאץ'. רבייעית הבלמים של בורוסיה דורטמונד, שניים מהם משחקים, כמה בלמים צריך שיהיו בקבוצה ? בהרכב ישחקו סובוטיץ' וסנטנה ככל הנראה ואילו קובאץ' והומלס בלמים מחליפים ושניהם מאוד ראויים, לפי מה שראינו במחנה האימונים של הומלס ואילו את קובאץ' קיבלנו ביורו, וכל מילה מיותרת.
     
  4. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יוני, עם כל הכבוד לשמות שהזכרת כאן, אלו לא השמות שאמורים לקחת את דורטמונד לצמרת הבונדסליגה. ההתקפה כן, עם חלוצים טובים מאוד. הקישור גם, פחות אולי מההתקפה, אבל קישור טוב. ההגנה לא עושה איתותי עלייה בטבלה. בעצם אם אני מסתכל על הסגל של דורטמונד אפשר להגיד שההיררכיה מדהימה: אם תיקח את הבלם הראשון ועד החלוץ האחרון תראה עלייה הדרגתית כמו גרף לינארי. ההגנה, כמובן, בתחתית הגרף.
     
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    יוני, השאלה אם 4 הבלמים האלו מתאימים למאמץ הכפול של דורטמונד העונה, להזכיר לך : גביע, ליגה, אופ"א ...
    אם אתה שואל אותי אז ממש לא!
     
  6. S.Eto'o Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/06
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3 בלמים מתוך ה4 שהזכרתה(להוציא את הומלס)לא מספיק טובים לקבוצה שמתיימרת להאבק על מקום בצמרת הבונדיסליגה ובמקביל העפלה לשלבים הגבוהים של גביע אופ"א.
    בעונה שעברה הומלס קיבל צ'אנסים מדול ושיחק מצוין,למה הוא לא מיועד להיות שחקן הרכב?

     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    הומלס היה לא רע, לא יודע מה עוד טמון בו. בכל אופן הוא עדיין לא מתאים להרכב של קבוצה שרוצה לרוץ בכל החזיתות.
     
  8. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    בקשר לטינגה,אולי הוא רץ משקיע והכול אבל לפעמים לא הולך לו ואנחנו לא צריכים שחקן כזה בבורסיה דורטמונד שאפשר לרכוש שחקנים יותר טובים בעמדתו.

    מסנטנה וסובוטיץ' עוד לא ראינו הרבה,אז לא לקבור אותם כבר עכשיו ולהגיד שהם לא ראויים.
    ויוני כבר אמרתי יורו אחד מוצלח של קובאץ' לא יצליח למחוק לי מהזיכרון עונה שלמה גרועה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/7/08
  9. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    בורוסיה דורטמונד מנצחת בפדרבורן 2-1, קלימוביץ' ופטריץ' כבשו

    בורוסיה דורטמונד ניצחה את SC פדרבורן במשחק אימון לקראת המפגשים היותר גדולים נגד יובנטוס האיטלקית, טוטנהאם האנגלית ובאיירן מינכן אלופת גרמניה ומחזיקת הגביע הגרמני בסופרקאפ. דייגו קלימוביץ' ומלאדן פטריץ' כבשו את השערים לטובת הקבוצה, מרסל שמאלצר הצעיר שנכנס במחצית השנייה היה השחקן הטוב ביותר על המגרש כאשר הציג יכולות גבוהות מאוד ויורגן קלופ בתגובה "הוא עדיין צעיר, אני בטוח שהוא יהיה בעתיד חלק חשוב בקבוצה שלנו". בשער פתח השוער לוקאס קרוסה ואילו במחצית הוחלף על ידי רומן ויידנפלר שספג את השער המצמק של פדרבורן בדקה ה83 בפנדל. יאקוב 'קובה' בלאג'יקובסקי הפולני הצעיר והמוכשר הוכיח לא פעם אחת במשחק שהיכולות שלו חשובות לקבוצה בליגה וצריך לתרום יותר העונה מאשר תרם אשתקד.


    ------------------------------------

    אני מאוד מרוצה בסה''כ מהיכולת שהציגה היום הקבוצה, למרות השער שספגנו בדקה ה83 בפנדל, יכולת טובה מאוד בחלק הראשון של המשחק, כבר בדקה השנייה קיבל קלימוביץ' כדור מדוייק לרגל מההונגרי תאמאש היינל שהצטיין גם כן. הצעירים מקבלים את זמנם במשחקי ההכנה לבונדסליגה וזה מוכיח כי הנוער של בורוסיה דורטמונד עדיין אחת הטובים בגרמניה. מרסל שמאלצר, שחקן מרהיב. היה תענוג לראות כל נגיעה בכדור שלו עם המון ביטחון ואני בטוח שבעתיד הוא יכול לתרום המון לקבוצה. מלאדן פטריץ' במשחקו הראשון העונה עם בורוסיה דורטמונד כובש כבר שער וזה חשוב מאוד, ללא ספק יכול להכניס אותו לעניינים מהר מאוד. דלרון באקליי חזר תשוש מאנגליה לאחר שהתאמן עם הול סיטי במטרה לחתם בעולה החדשה לפריימיר ליג, אך בסופו של דבר החליט לחזור לגרמניה, שיחק מחצית אחת וכרגיל עבד קשה והזיע. מסתמן כי שני הבלמים שישחקו בעונה הקרובה יחד יהיו שני החדשים שלנו, סובוטיץ' ופליפה סנטנה ששוב פתחו בהרכב הקבוצה אך הוחלפו יחד במחצית השנייה על ידי מאטס הומלס ורוברט קובאץ' שגם הוא רושם הופעה ראשונה במדי הקבוצה לאחר חופשה שקיבל מהקבוצה עקב השתתפותו ביורו האחרון.
     
  10. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    שימח אותי מאוד לראות את השחקנים שלנו נלחמים על כל כדור גם אם זה רק משחק ידידות. בכל זאת בורוסיה דורטמונד נכנסת בהחלט לעניינים כעת לאחר ניצחון על באיירן מינכן ולקראת המשחק נגד יובנטוס טורין וכמובן גם טוטנהאם האנגלית. השחקנים שמאוד מצאו חן בעייני היו, יאקוב 'קובה' בלאג'יקובסקי, תאמאש היינל הרכש החדש, מאטס הומלס ונלסון ואלדז שנראה מאוד עירני ומאוד רוצה, הוא יכול להיות ללא ספק חלק חשוב מהקאדר הנוכחי של בורוסיה דורטמונד במידה ופריי לא יכנס לכושר משחק.

    -------------------------

    ביום שבת תשחק בורוסיה דורטמונד נגד יובנטוס טורין במשחק הכנה לליגה ולגביע אופ''א. וביום שבת שלפני המשחק תעשה בורוסיה דורטמונד יום למשפחה עם כל השחקנים וכל הצוות המקצועי כמובן. בורוסיה דורטמונד מתכוננת לקראת עונה קשה שאולי יכולה להיות בסיומה בתור עונה מפתיעה בהחלט.
     
  11. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    למה נדחה המשחק, מישהו יודע?
     
  12. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    גשמים חזקים
     
  13. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    תהיו בריאים שם באירופה, איזה כיף של מזג אוויר....גשם בקיץ!
     
  14. Frings Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/07
    הודעות:
    325
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן מוכשר מאוד התגלה באליפות אירופה U19 וקוראים לו : דניז נאקי ! איפה דורטמונד החביאה אותו כל הזמן ?
     
  15. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לא החביאה אותו בשום מקום. הוא משחק בדורטמונד AMATURE ואני בטוח שיורגן קלופ שם עין עליו כבר באליפות אירופה עד גיל 19. ד''א המשחק של בורוסיה דורטמונד נגד יובנטוס טורין יהיה היום בשעה 15:45 שעון גרמניה וישודר בDSF. האווירה בדורטמונד פשוט מדהימה לקראת העונה שבפתח.