בורוסיה דורטמונד 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏1/7/08.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ושוב נשאלת השאלה. את מי?

    אין לך מה להתאכז מקלימוביץ'. הוא אפילו לא ראוי להיות שחקן מחליף בקבוצה כמו דורטמונד. אמרתי את זה כבר שנה שעברה והמספרים שלו דיי מוכיחים שצדקתי.

     
  2. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נדב, לא חסרים שחקני הגנה טובים באירופה. אם הייתי יודע את כל השמות, הייתי אולי סקאוט של הפועל יפו היום http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx אבל אני לא, לכן יש סקאוטרים שיעשו עבודה, יבחנו שחקנים ברחבי היבשת ויביאו להחתמתם. אני בטוח שעם עבודה מספיק נכונה, דורטמונד הייתה יכולה להיות היום עם הגנה טובה מאוד. אם וולפסבורג יכולה, אין סיבה שדורטמונד לא.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אם אתה לא יודע על שמות אפשריים אל תזרוק סתם. זה לא רציני. גם אני לא סקואט אבל כשאני חושב שקבוצה צריכה להתחזק במישהו אני מציע מועמדים.
    כמובן שיש שחקני הגנה טובים באירופה, למשל, נסטה, קנאברו, דמיקליס, טרי, פויול ועוד. אבל אף אחד מהם לא יכול להגיע לדורטמונד.
    גם השחקנים שוולפסבורג הביאה לא יכולים לבוא לדורטמונד - פשוט לדורטמונד אין את האמצעים הכספיים שיש לוולפסבורג.
    ובכל זאת, דורטמונד התחזקה בשניים וחצי בלמים ושני מגינים - ע"פ האמצעים שברשותה.
     
  4. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    קודם כל נדב, אני תמיד חושב שיש לדורטמונד או לכל מועדון בעל עבר מפואר ומסורת לצרף שחקנים בעלי שמות ועם רזומה. אך הכסף היום זאת הבעיה הגדולה של מועדונים כמו דורטמונד אשר יש להם מסורת אך להן חסר הכסף. בכל זאת בשביל דורטמונד כרגע יש אפשרות לצרף שחקני הגנה, אני דווקא בדעה שוולף מנירנברג שחקן הגנה נהדר אשר יכול להועיל לכל קבוצה בליגה הגרמנית. כמו גם מדלונג שאני אישית מאוד מעריך.

    מסכים בערך. קלימוביץ', סיים את הסוס שלו אפשר להגדיר זאת כך. אך דייגו ידוע בתור שחקן שיכול לכבוש מהרבה מצבים. קלימוביץ' שחקן שאי אפשר לצפות ממנו לגדולות אך הוא שחקן שיכול להיכנס ולנצח משחקים עם גול אחד ואפילו שניים, הוא שחקן מחליף ראוי, ראינו אשתקד את הכניסות שלו למשחקים והוא היה מאין ג'וקר של בורוסיה דורטמונד. מקום בהרכב אין לו ולא יהיה לו כעת, עם חזרתו של פריי מהפציעה והחתמתו של מוהאמד זידאן מהמבורג אני לא חושב שדייגו יהיה השחקן שיתן את הטון בחלק הקדמי של דורטמונד.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בקשר לחלק הראשון, יוני, זה בדיוק העניין. דורטמונד מועדון מפואר עם עבר אדיר, הווה שהולך ומשתפר ותקוות לעתיד. אבל בלי כסף גדול לא תוכל להביא שמות גדולים כשהם בשיא.
    בהמשך לזה, אנדי וולף באמת שחקן אדיר ואני לא מבין איך אף אחד לא הביא אותו חזרה לליגה הראשונה. אולי בגלל שבעונה שעברה הייתה לו עונה גרועה (יחסית). לגבי מדלונג - הוא לא יותר טוב ולא פחות טוב (פלוס מינוס) ממי שהבאתם.


    בעניין השני - קלימוביץ לא גמר את הסוס, כי לא היה לו סוס. הוא בדיוק כמו שהוא היה תמיד. שחקן של 5 - 8 גולים בעונה. יכול להיות מחליף בוולפסבורג של לפני שנתיים. לא מתאים לקבוצה עם השאיפות של דורטמונד. עם זאת, כשמסתכלים מי הביא אותו אפשר להבין את ההבאה הזו. תומאס דול. זה לא אומר שלא צריך להיפטר ממנו.
     
  6. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    הכסף הגדול לא קיים זה נכון, אך בכל זאת יש הרבה מועדונים בעולם ובגרמניה שהצליחו להביא שחקנים עם רזומה בעלי שם למועדון שלהם, זה אולי גזל מהם עוד כמה יורו אך בורוסיה דורטמונד יכולה להביא שחקן בעל רזומה.

    אנדראס וולף באמת יכול להיות שחקן מתאים לבורוסיה דורטמונד. יש לו ניסיון גם אם אשתקד זה לא בדיוק הייתה ההעונה הטובה ביותר שלו הוא עדיין לא שכח לשחק כדורגל והוא יכול להיות שדרוג נהדר לכל קבוצה בעלת חוליית הגנה סבירה. לגבי מדלונג, שחקן מאוד אנדר רייטד אך יכול להיות חלק חשוב מאוד בכל חוליית הגנה, עושה עבודה שקטה ומצליח כל פעם מחדש. אני לא חושב שפליפה סנטנה טוב ממנו כל כך, אך מסנטנה עדיין לא ראינו מספיק בכדי להגיד איך הוא.

    קודם כל אשתקד הוא היה ג'וקר, שחקן שנכנס בכדי לכבוש, עשה זאת ותרם את היכולת שיש לו ואני מדגיש שיש לו, לבורוסיה דורטמונד. אולי העונה זה ישתנה עקב הצלחתו של ואלדז ועם חזרת פריי אני בספק שקלימוביץ' יהיה שחקן הרכב אך בטוח הוא יהיה בסגל ויכנס בעת הצורך. בוולפסבורג זה היה שונה, אי אפשר להשוות, מאגאת' לא היה, וולפסבורג לא כיוונה גבוה וכמו שאתה אומר, עם שאיפות כמו של דורטמונד צריך לכוון יותר גבוה מקלימוביץ'.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ושוב אנחנו חוזרים לאותה הנקודה. שמות, יוני, שמות. לא ססמאות. איזה בלם בעל רזומה ושעוד שווה משהו (לא קובאץ' או וורנס) דורטמונד יכולים (היו) להביא?
     
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אנדי וולף בהחלט אלטרנטיבה ראוייה ולהערכתי לא היה עולה יותר מ 3 מיליון יורו. אבל אני אוהב את הקו של קלופ, מעיין סיגנון יונגה ווילדה. סובוטיץ והומלס לדעתי יכולים להתפתח להיות בלמים מהשורה הראשונה.
    גם את הביקורת של ריקן על רקווינה אני לא בדיוק מבין, הוא היה בין הטובים בהגנה ואף זכה ב"קיקר" לציון 2.5 הטוב ביותר בהגנה של דורטמונד.

    ד"א דורטמונד מתמקדת בחיפושים שלה אחרי מגן שמאלי מחליף לדדה. צורק המנג'ר אישר שהקבוצה נמצאת בחיפושים אינטנסיבים אחרי מגן שמאלי.

    ד"א פטריץ' אמר בריאיון שהוא לא רצה ללכת בכוח מדורטמונד ושהוא יכול להישאר, אבל הוא הרגיש שבדורטמונד לא רוצים אותו מספיק. הוא הבהיר שלא פריי ולא קלופ זה הסיבה לכך שהוא עוזב. מעבר לזה הוא מודה לדורטמונד על ההזדמנות שנתנה לו להוכיח את עצמו בבונדסליגה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/8/08
  9. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    רוקאווינה בהחלט היה אחד מהשחקנים הכי בולטים על המגרש, נתן משחק מעולה והיה גם שייך ל11 הטובים של המחזור בעיתון WELT כך שאני לא בדיוק מבין ממה ההאכזבה. אולי הוא לא ראה את המשחק בכלל. בכל מקרה, רוקאווינה אחד השחקנים היותר טובים במועדון ונותן משחקים נהדרים כבר מהגעתו לדורטמונד.

     
  10. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    חוץ מהגול שהיה באשמתו(הראשון),הוא גם היה צריך לחפות יותר על הבלמים שעולים להתקפה בהפרזה והיו לו כמה כניסות מיותרות לאמצע,גם הנגיחה של וידל בעוד שהכדור היה צריך כבר להיות מורחק ממזמן הוסיף מעט לאכזבה שלי ממנו.
    אולי הוא לא איכזב את רובכם והוא היה די בסדר,אך אותי הוא איכזב אישית מהסיבה הפשוטה שציפתי ממנו להרבה יותר.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/08
  11. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    גול באשמתו ? תעשה לי טובה ותראה את המשחק אבל הפעם כמו שצריך. 90 דקות ולא תקציר של שתי דקות. רוקאווינה היה אחד מהשחקנים היותר טובים על המגרש לצידם של ואלדז וסובוטיץ'.
     
  12. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    זוהי דעתך לדעתי ממש לא.
    שבירה של קו נבדל והוא גם לא שם לב לשחקן שמאחורי זה כן אשמה כלשהיא בגול.
    ואם אתה ממש רוצה לדעת,אני ראיתי את המשחק עד הדקה 68-72(איניני בטוח),את שאר המשחק השלמתי בתקציר שראיתי.

    ושוב פעם אתה לוקח אותי סחור סחור, אין על מה להתווכח על זה אני ציפתי ממנו ליותר ואתה הסתפקת בהופעה של אתמול.


    ואתה מוכן ללמוד לכבד אותי? כל משתמש שקורא את הדיון מתחילתו ועד סופו,רואה שבכל הודעה שלי אתה מחפש לתקוף אותי אפילו אם זה מנוגד לדעה שלך (כמו המקרה עם סאהין וקריינגה) .אף על פי שתקפת אותי כל פעם המשכתי לכבד אותך.אתה לא אוהד דורטמונד היחידי בארץ,אני לא מזלזל בך או משהו,אבל רק אם תוכל לכבד ולדבר יותר יפה אשמח!
     
  13. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    קודם כל אני מכבד את דעתך. אך אני עדיין לא מבין את ראיית המשחק שלך כלפי טוני רוקאווינה, באתר הרשמי תוכל למצוא את זה :

    Toni Rukavina machte ein bemerkenswertes Spiel: Von Tranquillo Barnetta war kaum was zu sehen, weil der Serbe ihn abmeldete. Borussias Aussenverteidiger gewann sehr gute 65 Prozent seiner Zweikaempfe

    כפי שכתוב, טוני רוקאווינה עשה עבודה נפלאה בכך ששמר צמוד מאוד את טראנקילו ברנטה ולא נתן לו כמעט לנשום. ניצח ב-65% אחד על אחד. הדבר היחיד שהפריע לי אצלו, אם שמת לב, רוקאווינה נשאר לרוב בחלק ההגנתי של בורוסיה דורטמונד על מנת לנטרל את ברנטה ולא הצטרף להתקפות מהצד הימני, משם לא היה ניתן לראות הרבה עבודת התקפה של בורוסיה דורטמונד.

     
  14. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    השחקנים הבולטים במשחק נגד לברקוזן :

    נלסון ואלדז - היה הפקטור המרכזי לניצחון בורוסיה בבאיי ארנה, עם שער ובישול סיים כמעט את הסיפור נגד לברקוזן. במחצית השנייה החליף צד על מנת לנסות לחזק את הצד הימני של החוד.

    פלוריאן קרינגה - שער, עבודת התקפה נהדרת וכמובן עזרה בהגנה כאשר לברקוזן התקיפה. קרינגה עם שני שערים מתוך שני משחקים, אחד בגביע נגד אסן והשני נגד לברקוזן בליגה. כן ירבו.

    טוני רוקאווינה - עבודת הגנה נהדרת, ניטרול החלק הקדמי של לברקוזן בצד של ברנטה אך לא הצטרף הרבה להתקפות הקבוצה. אין ספק שהוא חלק חשוב במערכת של בורוסיה דורטמונד.

    איכזב:

    תאמאש היינל - השם הכי חם בבורוסיה דורטמונד כעת. הגיע מקרלסרוהה הציג משחקים נהדרים בהכנה ואין ספק שהוא חלק משמעותי במערך של בורוסיה דורטמונד ואחד מעמודי התווך של הקבוצה.

     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אם מותר לי להתערב בעניין רוקווינה. אני ממש לא מבין איך הוא אשם בגול הראשון. קיסלינג קיבל כדור בחצי היותר ימני של ההתקפה של לברקוזן (השמאלי של ההגנה של דורטמונד) אבל דיי באמצע (מבחינת הצדדים) ונתן כדור גאוני בנגיעה אחת בין דדה לבין הבלם. הלמס בעצמו גם עשה תנועה נהדרת והבקיע את הגול. לא רואה איך רוקווינה שהוא בכלל בצד הימני קשור לכאן.
    מה שכן, ההגנה של דורטמונד עדיין לא הייתה משהו והנהנתה מהרבה (מאוד מזל) ומשני שוערים שעמדו מצויין (אם כי ציגלר ממשיך להפגין, בעיניי לפחות, תנועות מוזרות והססניות משהו שמראות על יכולת לא משהו - למרות שכאמור בשבת זה הצליח לו. למשל הייתה נגיחת רוחב שהוא זינק בצורה מוזרה והדף עם האגרופים גם בצורה מוזרה ולמשל איזה בעיטה מרחוק שהוא הדף לא טוב ישר לרגליים של רולפס שלמזלו של ציגלר בעט חזרה ישר עליו כשהוא עוד שכב).