באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כבר דנו רבות בסוגיית מה שמספיק לליגה לא מספיק לאירופה.
    אף אחד לא ימשוך את השני לצד שלו. זה דיון שלא למטרת ממקח וממכר.

    ולעצם שאלתך KIKI: באיירן היא לא צ'לסי (קפטנים של 11 קבוצות משחקים אצלה), והיא לא ארסנל הפריזאית, והיא לא אינטר קונטיננטל.

    בשבילי היא באיירן הבאוורית, ואני מעדיף את הגרמנים "החלשים" אלה על פני הקרקס שהולך בקבוצות הנ"ל! כן. גם על חשבון אי הצלחה (זמנית) באירופה!
     
  2. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זכרון קצר יש לך,
    http://www.youtube.com/watch?v=6itT3KK8WoE&feature=related

    1.על פתיחת המשחק,זמן שבו השחקנים עוד לא הספיקו מספיק להתחמם בתוך המשחק עצמו
    2.מול ריאל מדריד,אחת מאריות אירופה
    3.באחד על אחד מול השוער הטוב בעולם
    4.שיא עולם,הגול המהיר ביותר בליגת האלופות
    5.במשחק גומלין שהעלה אותנו לשלב הבא באותה עונה

    ואתה עוד אומר:
    "שהיה נעלם במשחקים גדולים"
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/08
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זה בסדר, אלעד. אני מתעלם מהבעיה. הרי כל הטענות האלה שמועלות כאן הן מצחיקות.
    שוויני הוא הבעיה. לא חס וחלילה ריברי. הרי המשחק היה בנוי על שוויני ולא על ריברי. הרי שוויני עלה לשחק בכל המשחקים ואילו ריברי היה שחקן מחליף ובמשחקים שהוא עלה לשחק בהרכב הפותח הוא היה החילוף הראשון.
    פולדי הוא הבעיה ולא טוני. הרי פולדי שיחק בכל המשחקים ואילו טוני שיחק הוא ששיחק רק שני משחקים מלאים ובכל השאר עלה מהספסל. (ואל תפתחו כאן דיון על טוני. זה לא העניין).
    הרי בהגנה, לל ולאם שבאו מהבית ולא עלו כלום היו הבעיה ולא חס וחלילה לוסיו. לל ולאם גם היו הבעיה אז כשלוסיו הבקיע את שני השערים העצמיים בשני המשחקים נגד צ'לסי. לל ולאם היו הבעיה כשאיסמעל (שעלה הון) לא הצליח לעצור את אינזגי והצליח בגליץ' לגעת בכדור ביד וגם לפנדל.
    מגוחך להפיל את האשמה על שחקנים שהם מעין סוג ב' במועדון, שהם הראשונים לאבד את המקום בהרכב ושהם הראשונים להיות מוחלפים. הם הכישלון, אבל ריברי וטוני ששיחקו כל העונה בכל משחק ושיחקו 90 דקות, ושעליהם נבנה המשחק ושיטת המשחק, אליהם אי אפשר לבוא בטענות. מה פיתאום. והיום זה ריברי, לפני זה זה היה באלאק. שוויני היה רק המשרת שלהם, הם המובילים, הלידרים, הכוכבים השחקנים בהא הידיע והם לא הביאו (וגם לא מביאים בנתיים) את התוצאות - אבל הטענות הם לשוויני או פולדי או לל.
    מעניין, כי שוויני היה המצטיין של הנבחרת בשני הטורנירים האחרונים וגם פולדי.
    ועניין אחרון, עניין הקפטן. אני חושב שאתם עושים מזה עניין יותר מידי, אבל בכל זאת ביקשת פעמיים. אותו שוויני שאתה כל כך מגחך על זה שהצעתי אותו להיות קפטן, היה (יחד עם מירו קלוזה, עוד אחד שמצחיק אותכם לאחרונה - גם כאן לא ממש באשמתו) הקפטן במשחק האחרון של סגנית אלופת אירופה לאומות ושם הוא גם היה המצטיין, הן באותו המשחק והן בשני הטורנירים האחרונים (בהם הנבחרת הגיעה להישגים לא רעים - בטח יותר טובים משל באיירן בשנתיים האחרונות). אז אם הוא מתאים שם, הוא בטח גם יכול להתאים לקבוצה שכבר מזמן לא מגיעה לכלום באירופה (כמו שאתם אומרים).
     
  4. kiki123 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/08
    הודעות:
    26
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נדב ,הדוגמא שלך ,לריברי ושוויני זה בדיוק הבעיה .
    כנראה ששוויני לא מספיק טוב כדיי לתפוס באמצע מקום של קבע ולהביא תוצאות ,באירופה .

    אם הוא לא טוב ,אז לפי התאוריה שלך לא צריך להאשים אותו ,אלה את הטובים ,שאותם צריך לגבות בעוד שחקנים כמוהם .

    אתה בעצם אומר שצריך להאשים את ריברי ואת טוני , כי ממילא ה"אחריות" הייתה מוטלת עליהם - אבל איזה מן משפט מגוכך זה ,זה כבר הופך לבדיחה ,אני אומר לך בו נעיף את אלה שהם לא טובים ואתה בא ואומר לי שזה לא בסדר ,צריך קודם להעיף את הטובים ולתת לפחות טובים לשחק ואז מה ?! אתה פשוט גאון .

    מצטער להגיד לך את זה ,אבל ריברי הוא הקשר הכי טוב בבאיירן ,הוא לא רואה את שווינשטיגר - היכולת של הצרפתי הרבה יותר גבוהה ,אי אפשר להשוות ביניהם בכלל , וטוני - כן טוני שאותו אתה הצעת להעיף מראה רק עד כמה הטענה שלך מצחיקה ומגוכחת ,טוני שהיה מלך השערים ,להעיף אותו ולתת לפודולסקי ,ואללה יופי .

    הקו מחשבה שלך תקוע באיזה בועה ,הרבה מאוד זמן , איך זה לא התפוצץ אני לא יודע ,באמת שאני לא יודע .
    שווינשטיגר שאתה כול כך מחזיק ממנו כשחקן דרג א' - בא טוני קרוס ,שנה שנייה שלו בקבוצה ,שיחק הרבה פחות ממנו ,קיבל הרבה פחות קרדיט ממנו ומשחק הרבה יותר טוב ממנו .

    עד מתיי יחזיקו שם את שווינשטיגר האנמי ? את פודולסקי שכול הזמן מאכזב ובועט ליציעים ,את קלוזה שלא מתאים למועדון ששואף לזכות בליגת האלופות ?

    אבל לא ,נדב ,ועוד כמה כאן ,מאוד רוצים אותם כי הם גרמנים ,כן - גרמנים WOW , אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב ,גרמנים בכול מחיר ? כנראה שכן ,העיקר גרמנים ,למה האנטי לריברי ? למה האנטי לטוני ? נדב זה פשוט בדיחה מה שנאמר כאן ,פשוט בדיחה .

    (אין צורך בהרצאות על כמה חשוב שלד מקומי וכו' וכו' ,כי זה תנאי שני למועדון כמו באיירן ,התנאי הראשון זה עמידה בסטנדרטים הגבוהים שהקבוצה אמורה להציב מבחינת יכולת )



    אלעד , לי אין זכרון קצר ,כנראה שלך יש ,אחד שעונה לי במקרה חד פעמי .
    איפה הוא היה נגד מילאן ? נגד צ'לסי ? נגד ארסנל ?
    הוא פשוט חלוץ שהיה נעלם במשחקים גדולים - פרזיט שלא היה עושה כלום , הרגליים שלו רעדו במשחקים גדולים .
    והנה ,רק את ריאל מדריד יש לך להביא לי בתור דוגמא ,כי לי לא זכור אף שער אחר שלו במשחקיי נוק-אאואט (נגד סלטיק היה בשלב הבתים לא ?).
    בקיצור ,ראיתי אותו שלוש שנים נדמה לי ,מאז שהביאו את הליצן הזה במקום אלבר ,ובמשחקים גדולים הוא היה נעלם .

     
  5. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מדהים אותי כל פעם מחדש,אני פשוט מתמוגג מלקרוא את התגובות שלך כל פעם מחדש.
    לכל דבר יש לך תשובה,ותשובה כנה,אמיתית ויסודית.

    ------------------------

    בואו נחזור למסלול,אף פעם לא הייתי חובב גדול של מילאן. מישהו יכול לשפוך מעט אור על החדשה האחרונה?
    מי הוא בעצם "מאסימו אודו"?
    קצת מידע לא יזיק http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    ובקשר להגרלת ליגת האלופות,כבר רשמתי את זה בדיון הגרמניות באירופה. אם קלינסמן לא יתחיל לנצח אנחנו נהיה בבעיה גדולה מאוד, במיוחד כשלא נעבור את שלב הבתים הבכלל לא קשה שקיבלנו העונה.

    במידה ובאיירן תחזור לעצמה (ואני מאמין שזה מה שיקרה בקרוב מאוד. זה לא יכול להמשך ככה והשחקנים יתפוצצו על ברלין (בעזרת ה') ויחזרו למסלול).

    היריבות שלנו הן ליון,האלופה צרפתית.
    פיורנטינה ,קבוצתו לשעבר של לוקה טוני.
    וסטיאווה בוקרסט הרומנית.

    בשנים האחרונות ליון מפגיזה בשלב הבתים ומתרסקת באותה מהירות שבא היא הגיע לשלבי ההכרעה.
    קבוצה חזקה ומהירה,אך יש לזכור שליון מאוד התחלשה בשנים האחרונות עקב מכירת הסטארים שלה לאריות אירופה (מייקל אסיין,פלוראנט מלודה,אריק אבידאל,מחמדו דיארה ושות'). קבוצת צמרת צרפתית שניתן לנצח בקלות - שוב במידה והמנועים בז:בנר שטראסה יתחילו לעבוד כמו שהם אמורים לעבוד.

    פיורנטינה - אני לא יכול לספר לכם עליה הרבה,מה לעשות חובב ליגה איטלקית אני לא. אבל לדעת שאפשר לעבור אותה את זה אני יודע בוודאות. מה שכן,פיורנטינה מתחמשת בכל שנה בסטאר חדש,אם זה יספיק?,זאת נדע במפגש הקרוב.

    סטיאווה בוקרסט - קבוצת מזרח אירופאית טיפוסית (למעט הרוסיות). בדרך כלל קבוצות מאוד חלשות. אם לא נשלח אותם הביתה במספר חתיכות זאת תהיה בדיחה מהלכת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/08
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ועוד איך היה נעלם! היה חלוץ בונדסליגה קלאסי וחלוץ ליגת אלופות בינוני מאוד, כבר פיזארו היה עדיף עליו בצ'מפיונס, אבל זו כבר הסטוריה.

    נדב גבר, מה שהיה טוב ל2001 לא תופס היום. דברים משתנים בכדורגל ולא תוכל להגיע רחוק באירופה רק עם פועלים שחורים או עם צעירים מבטיחים. לבאיירן כבר שנים אין סופרסאטר, למעשה מאז שאפנברג לא בקבוצה (ובאלאק ממש לא סופרסטאר בעיני). קאן היה כזה אבל הוא בשער ולא במגרש עצמו. אין לנו קאקא, רונאלדיניו, ראול, רונאלדו ודומיהם. אולי ריברי יהיה כזה, צריך לחכות. משווייני ופולדי לא תבוא הישועה כנראה, עובדה היא שאני לא רואה את האריות של אירופה עומדים בתור עם פנקס צ'קים פתוח לקנות את שוויינשטייגר.
    חשוב לתת במה לשחקני בית גרמניים אבל צריך גם לחזק בשחקנים נוספים. עם כל הכבוד שווייני, לל ואוטל לא יביאו אותנו לפודיום להנפת גביע האלופות. מה שלא מבינים בבירת בוואריה היא שצריך לפתוח הארנק כל הזמן כיום באירופה, לא רק פעם בכמה שנים לעשות רכש ב-70 מליון יורו (שהוא מבורך כשלעצמו). לא להשתגע אבל החסכנות שנהוגה במועדון לא תביא אותנו רחוק, אא"כ נחליט לשחק כינור שני או שלישי לצ'לסי, בארסה או ריאל. אני אומר בפעם המיליון: כסף לא מבטיח הצלחה אבל במציאות שנוצרה בכדורגל העולמי הוא נהיה תנאי הכרחי להצלחה. אם לא נעשה זאת נהפוך לקבוצת דרג ב' באופן קבוע באירופה ונסתפק כל שנה בהופעה "מכובדת" בצ'מפיונס ובהתרכזות בליגה המקומית.
     
  7. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התשובה ככל הנראה נעוצה פה,רק הבעיה היא ששאר הקבוצות החברות באירגון (כדוגמת ריאל מדריד) כן יורות לעצמן ברגל והולכות נגד האינטרסים של האיגוד.
    אולם,קבוצתינו באיירן בכל זאת מנסה ללכת עם אידיאולוגית הארגון?
    או שאולי בבוואריה מספיק רק הגביע הגרמני וקצת מעבר לשלב בתים ב- CL...
     
  8. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאסימו אודו היה השחקן הכי גרוע בסגל של מילאן בעונה שעברה, ואפילו במחצית השנייה שלה איבד את מקומו ונופה מהסגל (כשהיה בריא) כמה פעמים עקב ירידה בכושר. הוא עלה לנו בהרבה בנקודות, ואין שמח ממני בעקבות העסקה הזאת. הוא איבד כל יכולת התקפית בחורף 2007 כשעבר אלינו, אבל לפחות במהלך חמשת החודשים ההם הוא עוד תרם לקבוצה ושיחק טוב. הוא פשוט הפך לקטסטרופה מהלכת, ובצדק לא זומן לנבחרת ביורו. כל כך קיוויתי שהדיבורים על עזיבתו של סאניול יתממשו כי זה היה אומר שהיינו מעיפים את אודו ומקבלים שחקן טוב בהרבה, אבל זה גם בסדר.
     
  9. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    7.
     
  10. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    תראה לי איפה הצעתי דבר כזה בדיון הזה שלנו? לא מצאת? עכשיו אתה מבין למה אני אפסיק לענות לך, למרות שיש לי תשובה מנומקת לכל מה שכתבת. אני לא צריך להתגונן כלפיך על דברים שבעצם אתה אמרת.

    עם זה באמת אי אפשר להתווכח. ששכחת להוסיף "ממטר".
     
  12. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    מכל מה שקורה בבאיירן אנחנו צריכים להתמקד בעיקר. הבאנו מגן בהשאלה לעונה אחת וזה לא סוף העולם אם יצליח או לא, אם הוא יביא ניסיון ליגת אלופות אז הרווחנו (כי בליגה מה שלא נעשה אנחנו בכל מקרה חזקים מכל קבוצה קיימת). בבאיירן אין סבלנות לבנות שנתיים שלוש תחת קלינסמן קבוצה שתרוץ באירופה ורוצים לנצל את כבר את השנה שיש לקלוזה ולטוני עוד מה לתת. גם זה בסדר. מה שמדאיג אותי, זה הפציעה של האלטינטופ ולא שעזב מגן או הגיע מגן. חמיט העמיק לנו את הקאדר בקישור והשחקנים שלנו צריכים אוויר בין כל המפעלים שיהיו השנה, זה מאוד מאסיבי. זאת המכה האמיתית שקיבלנו.
     
  13. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שההיעדרות הזמנית של אלטינטופ היא דבר לא רצוי.

    אבל לא הייתי מגדיר אותה כ- "המכה האמיתית שקיבלנו".
    בכל זאת הקישור של באיירן התברך ב- 9 שחקנים, ועם היעדרות אלטינטופ נותרו "רק" שמונה.

    על העמדה של אלטינטופ מימין יש את: שוויני, קרוס וסוסה, ואפילו את בורובסקי אם ירצה קלינסמן.
    ריברי אוטוטו חוזר ויהיה כשיר לצ'מפיונס.

    אלטיטפו היה גם גיבוי לעמדת המגן הימני. ועכשיו כשאודו הגיע, אפשר להגיד שהיעדרותו של אלטינטופ לא תהיה תירוץ לכישלון במפעל כלשהו.
     
  14. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השאלה אם מאסימו אודו מספיק טוב.
    AGENT ORANGE אמר שאודו הוא השחקן שירד הכי הרבה ברמתו בשנה האחרונה.
    אבל איך אומרים,משנה מקום משנה מזל. אני מאוד מקווה שזה יצליח.
     
  15. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא הייתי לוקח את הדעה שלו כראה וקדש.

    א. כי כל מילאן של השנה האחרונה לא דומה למילאן מלפני שנתיים. כך שמישהו תרם לכך שייראה רע.

    ב. בשביל ידידנו, סניול הוא המחליף האולטימטיבי למילאן. אתה קולט?!