פרמייר ליג, מחזורים 20 ו-21

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ArsenalFan, ‏5/1/04.

  1. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני כמובן מסכים עם יונתן על ההחלטה המרגיזה של 5+. הדבר המעצבן הוא שהבטיחו כל השבוע בפרומואים שהמשחק ישודר, ופתאום, סתם ככה, משנים החלטה. לגבי המשחק של יונייטד-ניוקאסל: אני מניח שזה יהיה ההפך, רוב השידור יהיה מאולד טראפורד, והגיחות לשערים יהיו מסאנטנדר. לא שבזה יש היגיון, פשוט כי המשחק מספרד ישודר בערוץ הספורט!. מה זו השטות הזו? למה הם לא נותנים לראות משחק כמו בני אדם? מי שרוצה, שיזפזפ בין המשחקים. טיפשים.

    לידס- טוטנהאם
    הקסם של אדי גריי התפוגג, ההתאוששות של הלבנים נבלמה, והמצב בלידס יונייטד עדיין רע מאוד. אחרי ההפסד בוולבס במחזור האחרון של 2003, גם השבוע הראשון של השנה החדשה לא בישר טובות ללידס. התבוסה הביתית לארסנל בגביע (1-4) התלוותה בהפסד בסנט ג'יימס' פארק לניוקאסל, 0-1, והקבוצה עדיין מתחת לקו האדום. בנוסף, ה-19 בינואר מתקרב וסביב המועדון אין סימנים למציאת רוכש חדש, מה שמותיר את המצב באלנד רואד כלא ברור. לקראת משחק התחתית החשוב עם טוטנהאם, לידס יודעת כי עליה לחזור למסלול הנצחונות ולא להפסיד שוב, הפעם מול יריבה באזור שלה. אך עם ההגנה הגרועה בליגה, הרקורד הביתי הגרוע בפרמיירשיפ ורק ניצחון אחד מ-8 המשחקים הביתיים האחרונים שלה בכל המסגרות, גם הפעם לידס לא מגיעה כפייבוריטית. אם כל זה לא מספיק, לקבוצה בעיות פציעה קשות. לצד היעדרויות ארוכות טווח כמו זו של לוקאס ראדבה, השבוע התווסף שמו של דיוויד באטי לתור בקליניקה, והוא עלול להיעדר כחודש. בנוסף, אלן סמית' ירצה השבת את משחקו השני בהשעייה. מנגד, אריק באקה שלא שיחק מול המגפייז צפוי לחזור להרכב, וגם מייקל ברידג'ס עשוי להיות משותף. בטוטנהאם מצב הרוח שונה לחלוטין. מהמצב הקשה שספרס נקלעו אליו בתחתית הקבוצה עדיין לא השתחררה לגמרי, אך השבוע האחרון נותן יותר אופטימיות לדיוויד פליט ושחקניו. ניצחונות ביתיים על קריסטל פאלאס בגביע (3:0) ועל בירמינגהאם (4:1) בליגה, שכללו הצגות של שני הצרפתים פרדריק קאנוטה וסטפן דאלמה, מציבים את טוטנהאם בעמדת זינוק טובה להיחלצות מהתחתית. כדי להמשיך את ההתאוששות, ניצחון על היריבה לתחתית ירחיק אותה עוד יותר מהאיזור המסוכן וייתן עוד ביטחון לתרנגולים. עם זאת, שער החוץ האחרון של טוטנהאם היה מרגלי דארן אנדרטון, בתחילת נובמבר בדרבי מול ארסנל, וכמו כן ספרס לא ניצחו באלנד רואד כבר כמעט 8 שנים- מאז מאי 96, 3-1 תודות לצמד של... דארן אנדרטון. האנגלי הבינ"ל לשעבר צפוי לפתוח מחר בהרכב, כמו גם רובי קין שכבש השבוע, וחוזר לאלנד רואד, וכמו גם סיימון דיוויס שרשם חזרה מוצלחת להרכב, שכללה שער באמצע השבוע. דין ריצ'רדס ייעדר ככל הנראה בשל פציעה, וגם הרכש מייקל בראון משפילד יונייטד יאלץ לחכות לבכורה שלו לפעם אחרת, בשל השעייה. עם זאת, מאוריסיו טאריקו חוזר מהשעייה, וגם אנת'וני גארדנר צפוי לחזור מהפציעה שמנעה ממנו לשחק מול בירמינגהאם.

    פולהאם- אברטון
    חזרה גנרלית בלופטוס רואד לקראת המפגש בין שתי הקבוצות בסיבוב הרביעי בגביע, בגודיסון פארק. הרוחות בפולהאם סוערות. הסקורר המוביל של פולהאם, לואיס סאהה, הוא השם החם של עונת ההעברות של ינואר, כשהספקולציות בעיתונים מדווחות ללא הרף בהקשר של מנצ'סטר יונייטד. הכחשות נמרצות מכריס קולמן ומוחמד אל פאייד לא עזרו, והקבוצה דורשת עבורו לא פחות מ-13 מיליון פאונד. לפי דיווחים, סאהה עצמו זועם על הנהלת הקוטג'רס, לא מדבר כלל עם המנג'ר ואומר כי יעשה הכל כדי לעבור לאולד טראפורד. הכותרות השליליות וחרושת השמועות לא עושות טוב לקוטג'רס על המגרש, שב-5 משחקי הפרמייר ליג האחרונים הפסידו את כולם, פרט לניצחון על סאות'המפטון. עוד סימן להידרדרות ניתן בגביע, כאשר רק בדקה ה-90 ניצחה הקבוצה את צ'לטנהאם מהליגה השלישית, 2:1. ההפסד במידלסברו (2:1) באמצע השבוע הוא עוד מכה לכריס קולמן ולשחקניו, ומול אברטון הם יהיו חייבים לקחת עצמם בידיים אם ברצונם להמשיך במסע המוצלח בליגה. הפציעות היחידות אצל הקוטג'רס הן אלו של ג'רום בוניסל ומארק פמברידג'. באברטון ממשיכים להיות מעודדים מיכולת הקבוצה, ומכך שב-6 משחקיה האחרונים בליגה, רק מנצ'סטר יונייטד ניצחה אותה. אחרי שהדיחה בקלות יחסית את נוריץ', היא הרשימה ב-1:1 מול ארסנל באמצע השבוע ולא הייתה רחוקה מניצחון מול משחק חלש של התותחנים. אברטון עושה רושם של התאוששות ומתחילה להזכיר את הכושר של השנה שעברה. חזרתו של תומאס רדזינסקי, שכבש מול ארסנל, בהחלט מחזקת את המיליונרים, שיקוו לשחזר את הניצחון מהמחזור השני בגודיסון, 3:1. עם זאת, עדיין לאברטון יש רקורד חוץ חלש, שכולל 3 הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים מחוץ לגודיסון פארק. מול פולהאם, קבוצה ביתית מובהקת, לא יהיה קל לדיוויד מויס וקבוצתו. בעיית הפציעות של הקבוצה עדיין נמשכת, ובנוסף לאלסנדרו פיסטונה וריצ'רד רייט שפצועים לתקופות ארוכות, ספק קיים לגבי שיתופו של הוונדר-קיד ווין רוני, כמו גם של קווין קילבאן, ג'וזף יובו, אלן סטאבס ותומאס גראבסן.

    עדכוני פציעות והעדרויות

    ארסנל-מידלסברו: בארסנל קולו טורה ייעדר בגלל הפציעה שאילצה אותו לרדת כבר אחרי 15 דקות בגודיסון פארק, ולאורן יחליף אותו. אשלי קול בספק בגלל בעייה בכתף, וגייל קלישי בכוננות להחליפו. דניס ברגקאמפ וסילבן וילטורד עדיין פצועים, וג'ילברטו סילבה עשוי לחזור להרכב ע"ח ריי פארלור. במידלסברו עשויים להיעדר גאייזקה מנדייטה, מייקל ריקטס וג'ונתן גרינינג. מארק שוורצר השוער בספק בעקבות בעייה בכתף.
    בירמינגהאם- סאות'המפטון: בברמינגהאם רובי סאבאג' מושעה בגלל צהובים, ואליו סיסה עשוי לערוך על חשבונו הופעה אחרונה לפני שהוא נוסע לסנגל לאליפות אפריקה, או לחילופין בראיין יוז. מת'יו אפסון וסטן לזרידיס עדיין פצועים, כמו גם כריסטוף דוגארי. בסאות'המפטון קלאוס לונדקוואם נפצע מול לסטר וייעדר, אותו צפוי להחליף פיץ הול ששיחק גם מול ארסנל. גריים לה סו בספק, כשדני היגינבוטם עשוי להמשיך להחליפו.
    בלקבורן- בולטון: רשימת הפציעות של גראהם סונס ממשיכה לתפוח אחרי מכות קשות כמו זו של בארי פרגוסון, כשקרייג שורט, אנדי טוד ואלן מאהון נפצעו ולא ישחקו, וכשגארי פליטקרופט מושעה. בבולטון מאריו ז'ארדל בספק וחאבי מורנו עשוי לקבל עוד דקות במדי קבוצתו החדשה. ריקארדו גארדנר ייעדר בגלל פציעה, ואמרסון צפוי לחזור להרכב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/1/04
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    ליברפול- אסטון וילה-- 2 הקבוצות ידעו העונה רגעים קשים, הקבוצות נקלעו למשחקים לא טובים ולא היה נראה שאפשר לצפות למשהו חיובי מהקבוצות האלו, אבל הנה הן מגיעות לאנפילד במצב רוח חיובי משהו. ליברפול אחרי ניצחון מפתיע בעיני רבים בסטמפורד ברידג' על המיליונרים של צ'לסי, מנגד אסטון וילה רוצה ליצור רצף של ניצחונות אחרי הניצחון 2-1 על פורטסמות'. אחרי הניצחון ביום רביעי פתאום הוייה מחייך ופתאום כולם באנפילד אופטימים והמקום הרביעי קרוב מתמיד. אסטון וילה הייתה כבר במקום ה-18 והנה עכשיו היא 2 נקודות בלבד מליברפול שבמקום החמישי. כמובן שבאסטון וילה רוצים את המקום השישי שמוביל לאירופה ששם נמצאת ניוקאסל עם 29 נקודות כמו לליברפול. אסטון וילה הייתה במקום ה-18 לפני פחות מחודש והשינוי הגדול בא אחרי שהקבוצה צברה 13 בחמשת המחזורים האחרונים. תודה גדולה לוואסל שכבש את שער הניצחון ביום שלישי נגד הפומפיי 5 דקות לסיום.

    פורטסמות'- מנצ'סטר סיטי-- המפגש בין הפומפייס לסיטי זה מפגש שנהוג לכנות אותו משחק על 6 נקודות. 2 הקבוצות נמצאות בירידה גדולה ובתקופה איומה. רדנאפ וקיגן צריכים לחשוב טוב איך הקבוצה שלהם מתחילה טובה ומבטיחה של העונה הגיעו למצב לא טוב בטבלה ו-2 הקבוצות לבינתיים הן קבוצות תחתית לכל דבר. זה הולך להיות משחק קשה מאוד, 2 הקבוצות ממש זקוקות לכל הקופה והקבוצה שתפסיד תסבך את עצמה עוד יותר במיוחד אם זאת תהיה פורטסמות' שנמצאת במקום ה-18 מתחת לקו האדום עם 19 נקודות ומצבה של הסיטי לא בהרבה יותר טוב עם 3 נקודות מעל. גם קיגן וגם רדנאפ ראו את קבוצותיהם סופגות שערים בדקות הסיום במשחקי אמצע השבוע. הסיטי ספגו שער מצ'רלטון וסיימו רק בתיקו, ופורטסמות' הפסידו לאסטון וילה 5 דקות לסיום, מנצ'סטר סיטי ללא ניצחון כבר 13 משחקים רצופים. עוד נקודה מעניינת במשחק הזה היא העובדה שאייל ברקוביץ' הרכש החדש של רדנאפ יערוך ככל הנראה את הופעת הבכורה שלו מול קבוצתו לשעבר ונגד המנג'ר שכל כך אהב והעריך אותו עד לסיפור הידוע שהיה ביניהם בקיץ, המפגש הזה בין ברקוביץ' לסיטי יכניס קצת פלפל למשחק ואולי נראה נקמה מתוקה של ברקוביץ' בקיגן שייבש אותו כל העונה.
     
  3. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    וכעת למשחקי יום ראשון בפרמיירשיפ:
    לסטר - צ'לסי:

    חודש דצמבר היה חודש איום ונורא עבור צ'לסי. אחרי הנצחון על מנצ'טסר יונייטד היו כאלו שכבר התחילו לחזות את המהפך שלו כולם חיכו בצמרת הכדורגל האנגלי, אך לאחר הפסד הבית המביש לליברפול החלשה באמצע השבוע חניכיו של ראיניירי מוצאים את עצמם במקום השלישי, 4 נקודות מאחורי ארסנל ו-7 (!) נקודות מאחורי מנצ'סטר יונייטד, שנראית כרגע בלתי ניתנת לעצירה. השמועות שוב מלחשות על מעבר אפשרי של סוון גוראן אריקסון לצ'לסי, כשהתברר שהשבדי ירד לאחר המשחק מול ליברפול לחדרי ההלבשה כדי לשוחח עם כמה משחקני צ'לסי, כשראניירי לא נוכח באיזור.
    מנגד יתייצבו השועלים של מיקי אדאמס, שיצאו מאוכזבים מהתיקו 0-0 מול סוטון ביום רביעי ויבואו להילחם כדי להיחלץ מהתחתית הבוערת גם מול צ'לסי הגדולה. לסטר כבר הקשו את החיים על צ'לסי העונה במפגש בין שתי הקבוצות בסטמפורד ברידג', אז שער של ג'יימי סקוקרופט לא הספיק מול שערים של אדריאן מוטו וליליאן נאליס (עצמי). צפו למשחק צמוד גם ביום ראשון.........
    עדכוני פציעות והרכבים על המשחק הנ"ל מחר.

    מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל:

    מנצ'סטר יונייטד נראית בשיאה. הנצחון בבולטון באמצע השבוע פתח פער של 3 נקודות מארסנל שבמקום השני, וחתם את פתיחת העונה בטובה בתולדות היונייטד מאז תחילת הפרמיירשיפ, כשבאופן מסורתי הם משחקים טוב יותר בחצי השני של העונה. עדות ליכולתם המצוינת לאחרונה היא זכייתם של פול סקולס ואלכס פרגוסון בתואר שחקן ומאמן החודש בפרמיירשיפ. סקולס כבש שלושה שערים בשבוע האחרון, וניוקאסל צריכה לחשוש מפול סקולס עוד יותר מקבוצות אחרות - בארבעת המפגשים האחרונים של היונייטד והמגפייז סקולס כבש 8 שערים!!!
    כמובן שגם רוד ואן-ניסטלרוי יחכה למפגש מול ההגנה הלא ממש משכנעת של ניוקאסל והוא ירצה לסגור את פער שני השערים שמפריד בינו לבין המקום הראשון בטבלת הכובשים בפרמיירישיפ, שם נמצא כמובן קפטיין מארבל, הלא הוא אלן שירר (עם 16 שערים). במשחק הגביע מול סוטון שירר קיבל את העזרה ההתקפית שלה הוא כל-כך ציפה מקירון דאייר, שחזר סוף סוף לככב בחוד הקבוצה כחלוץ שני לאחר פציעותיהם של קרייג בלאמי ושולה אמאובי. דאייר צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט בחוד לצידו של שירר גם מחרתיים, אך גם איתו יהיה לניוקאסל קשה מאוד להכניע את השוער הטוב בפרמיירשיפ טים האוורד ואת הגנת הברזל של היונייטד.
    הפעם האחרונה שניוקאסל יצאה עם נקודה/ות מאולד טראפורד היתה בנובמבר 98, אז הקבוצות נפרדו בתיקו 0-0. מאז היונייטד שולטת במפגשים הללו ובגדול, וגם הפעם היא צפויה לנצח את המשחק בלי קשיים מיוחדים. הימור שלי: 3-0 ליונייטד.
     
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל אני רוצה לתת צל"ש לשלושת המנהלים, שמשתפים פעולה באופן נפלא ועושים פריוויואים נהדרים, תענוג לקרוא. כל הכבוד!

    ואיתי לא ציינתי פרט חשוב (לדעתי): מאז שRVN הגיע לאנגליה, הוא כבש בכל משחק מול ניוקאסל. 5 משחקים הוא שיחק נגדה, אם אני לא טועה 7 שערים. כמו שאמרת, בחמשת המשחקים האלה הג'ינג'י המגעיל כבש 8 שערים.

    אז עוצרים אותם ויש לנו את זה! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  5. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד עדכוני פציעות
    ליברפול- אסטון וילה: פול ג'ונס שהגיע בהשאלה לחודש מסוטון ייכנס ישר לסגל, וכנראה גם להרכב, בעקבות הפציעה של ייז'י דודק במשחק מול צ'לסי, והפציעה ארוכת הטווח של כריס קירקלנד. השוער השני יהיה פטריס לוזי. סטיבן ג'רארד, ג'יימי קראגר, סטיב פינאן ומילאן בארוש עדיין פצועים. מייקל אואן, שהיה על הספסל מול צ'לסי, עשוי לפתוח סוף סוף בהרכב. לדיוויד או'לירי אין בעיות פציעות משמעותיות, ומארק דלייני וחואן פאבלו אנחל שסובלים מפציעות קלות ימשיכו לשחק במדי וילה.
    צ'רלטון-וולבס: בצ'רלטון קווין ליסבי ושון בארטלט עדיין פצועים, אך לוק יאנג חוזר מפציעה אחרי 13 משחקים בחוץ, והוא צפוי להיות על הספסל אחרי שלא שותף מול סיטי. בוולבס סטפן איברסן נפצע מול בלקבורן ולא צפוי לשחק בואלי. פול אינס ופול באטלר צפויים להחלים ממחלות ולשחק.
    פורטסמות'- מנצ'סטר סיטי: בפומפיי אייל ברקוביץ' בסגל וצפוי לפתוח. שאקה היסלופ חוזר מפציעה ארוכה, וגם סבסטיאן שמל חוזר- מהשעייה. אך סטיב סטון, נייג'ל קואשי, אמדי פאיי וגארי או'ניל הם רק חלק מרשימת הפצועים הארוכה של הארי רדנאפ. בסיטי דני טיאטו כשיר אחרי תקופה ארוכה, סטיב מקמנמן צפוי לחזור להרכב כמו גם ג'ואי ברטון, כאשר קלאודיו ריינה פצוע ולא ישחק.
    לסטר- צ'לסי: בלסטר מאט אליוט הקפטן חוזר מהשעייה, ופרנק סינקלייר עשוי להיכלל בסגל אחרי פציעה ארוכה מאוד בעקב האכילס, אך רוב הסיכויים כי מיקי אדאמס לא יסכן את תהליך ההחלמה שלו. בצ'לסי, הרנן קרספו ייעדר כ-3 שבועות אחרי שהחמיר את הפציעה במשחק מול ליברפול. דמיאן דאף חזר להתאמן, אך לא צפוי להיכלל בסגל, ועמנואל פטי וחואן ורון עדיין פצועים.
    מנצ'סטר יונייטד- ניוקאסל: ביונייטד דארן פלטשר מושעה בעקבות האדום מול בורו, ועל מקומו של הסקוטי מתחרים קלברסון וניקי באט, אם כי לפרגוסון יש אופציה להכליל גם את דייגו פורלאן במקומו. מלבד פלטשר, יונייטד בסגל מלא לחלוטין ונקייה מפציעות. בניוקאסל רשימת הפציעות לא משתנה הרבה: קרייג בלאמי, לי בוייר, שולה אמאובי וסטיבי קולדוול, בובי רובסון צפוי לפתוח באותו הרכב שניצח את לידס.

    אגב, באתר של ארסנל כתוב שאשלי קול כשיר למרות הדיווחים העיתונאיים והוא ישחק. לגבי המשחק שלנו היום, יש לי הרגשה רעה מאוד. נכון שיש לנו מול בורו רקורד לא רע בשנים האחרונות (בעיקר בריברסייד, משום מה), אבל הקבוצה כ"כ לא יציבה ביכולת שלה, וגם לא ממש בתוצאות שלה. ראיתי באתר של ארסנל תקציר נרחב מהמשחק, והיכולת מול אברטון הייתה סבירה מינוס, לכל היותר. אין שום ספק בעניין- לאברטון הגיע לנצח ביום רביעי. למרות שהגענו לכמה מצבים (כולל השער של קאנו, מבצע קבוצתי יוצא מהכלל והכנה ענקית של פרדי, כמו שארסנל יודעת להוציא מעצמה כשהיא רוצה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx ) ההגנה של אברטון ברוב המקרים הסתדרה די טוב עם ההתקפה שלנו, ובעיקר במחצית השנייה. לעומת זאת, היו מקרים לא מעטים שההגנה שלנו נכשלה, ובעיקר מדובר בשער העלוב שספגנו. נעזוב לרגע את הנגיחה לאחור של סיגאן, אבל אשלי קול בצורה כ"כ רשלנית פשוט נותן את הכדור לג'פרס, איך מזה לא ייצא גול? שלא לדבר על כך שהשמירה על רדזינסקי הייתה מזעזעת. לפחות אשלי קול גם הציל שער בטוח מהקו...
    בכל אופן, ההרגשה שלי היא של 0-0 היום בהייבורי. למידלסברו יש הגנה חזקה, אפילו חזקה מאוד. את מנצ'סטר יונייטד בכושר מעולה ובהרכב מלא היא בלמה והיא הפסידה משער עצמי עם הרבה מזל. גם אותנו, בכושר הרבה פחות טוב מזה של יונייטד כרגע, היא מסוגלת לעצור. היא יכולה גם לגנוב איזה גול מול לאורן למשל או בזכות טעות של פסקאל סיגאן (שלא היה כ"כ טוב מול אברטון), אבל אנחנו צריכים להסתדר מול ההתקפה של בורו, ולעצור בעיקר את ז'וניניו. אם את המשחק הזה לא מנצחים, אפשר לסגור את הבסטה.
     
  6. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לינק לארסנל-מידלסבורו- לכל אלו שלא מעוניינים להיות שקועים בפרובינציאליות הישראלית, בלינק הבא אמור להיות משודר המשחק.

    כנסו לכאן
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא אולי הם כרגיל נתנו לראות את הישראלים
    אבל יש משחק ממש טוב עם המון מצבים וכמעט שאין רגע אחד משעמם.
    ברקו כמעט סחט פנדל[שנראה שהיה מגיע.]וסך הכל נותן הופעה לא רעה[אבל גם לא משהו מבריק יותר מדי..
    יעקובו משתפר עם הדקות וכבר עשה כמה דברים יפים..
    מהצד השני,סיטי משחקים יפה ופתוח כרגיל ואנקלה מראה עד כמה הוא חלוץ מצויין
    אני אישית ממש נהנה לראות את המשחק..

    2-1 במחצית לסיטי.

    1-0 לפומפי משער של סטפנוביץ בנגיחה

    1-1 משער של אנלקה-שער מאוד יפה בנגיעה

    2-1 משער של סיביירסקי וטעות גדולה בהגנה של הפומפיז.
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית בהייבורי- 2:0 לארסנל http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx

    מצד אחד, לא משחק ענק או קלאסיקה מצדה של ארסנל. מצד שני, אנחנו טובים יותר מבורו, שולטים במשחק, וראויים ליתרון הזה. השער הראשון היה מפנדל של תיירי הנרי. פירס נתן כדור מצוין לויירה סמוך לרחבה, ופאדי חדר לרחבה. אוגו אהיוג פגע בו לפי מה שראיתי, נדמה לי ביד, אבל ויירה תרם את חלקו לנפילה, כך נראה... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx תיירי הנרי לשם שינוי כבש את הפנדל- 1:0 בדקה ה-38, דווקא בדקות שארסנל הייתה די רגועה. השער שוב עורר את ארסנל לדקות טובות, שכללו כדור חופשי אדיר של הנרי לעמוד ממש אחרי השער ופריצות נהדרות של אליאדייר וקול שלא הביאו לשום דבר. דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית, כדור חופשי לנו אחרי הכשלה של בואטנג על פירס, הנרי בעט את הכדור החופשי שקיבל חתיכת טוויסט מפרנק קדרו והטעה את שוורצר המצטיין במשחק, 2:0.

    חוץ מזה, היו הזדמנויות ממש בפתיחה של אליאדייר והנרי שנעצרו מצוין ע"י שוורצר, שתיהן תוך פחות מ-5 דקות במשחק. גם פרדי ליונגברג קיבל הזדמנות טובה אחרי טעות של סאות'גייט בהרחקה, אבל בעט חלש מדי לשוורצר. גם לויירה, במשחק טוב מאוד לטעמי, הייתה בעיטה אחת לכיוון השער. ממידלסברו הייתה בעיטה מרחוק של דוריבה שאיימה על להמן וכמה מהלכי התקפה לא רעים, שלא הסתיימו ביותר מדי בגלל חיסרון ברגל מסיימת במחצית הראשונה. צהובים היו לשני ברזילאים: ג'ילברטו ודוריבה.

    מחצית עמוסה באירועים בפרמיירשיפ:
    -ברט אורמרוד העלה את סוטון ל-1:0 בסנט אנדרוז אחרי 6 דקות, אבל 10 דקות אח"כ סטיבן קלמנס השווה.
    בלקבורן מובילה 3-2 על בולטון. האורחים הובילו משער בדקה ה-1 של נולאן, אבל גרשקו, קול ויורק העלו את הרוברס ל-3:1. דז'ורקף צימק ויש עוד מחצית שלמה לפנינו באיווד פארק
    -ג'ייסון יואל מעלה את צ'רלטון ל-1:0 על וולבס
    -פנדל של מי אם לא לואיס סאהה מעלה את פולהאם ליתרון מול אברטון.
    -שער עצמי של מארק דלייני נותן לליברפול 1:0 חשוב על וילה במחצית.
    -באלנד רואד אין שערים בין לידס לספרס.

    עוד עדכונים בהמשך...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/1/04
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    משחק כדורגל נהדר אנחנו רואים בפראטון פארק. 2 הקבוצות יוזמות, 2 הקבוצות תוקפות, 2 הקבוצות מגיעות למצבים ו-2 הקבוצות שיחקו כדורגל טוב לפחות בחלק ההתקפי. יעקובו עושה עבודה מצויינת עד שהוא מגיע לשוער וכמו שמלר אמר ניצול המצבים שלו הוא לא טוב. יש לו יותר מדי החמצות לא רק היום, בכלל. כי כולם רואים שיש לו יכולת גבוהה והוא שווה הרבה יותר מ-3 שערים אבל הוא חייב לשפר את ניצול המצבים שלו.

    ברקוביץ' מנסה להיות כמה שיותר שותף במשחק, הוא רץ, הוא מבקש את הכדור בכל הזדמנות אבל אי אפשר להגדיר את המשחק הזה שלו משחק טוב מאוד כמו שאמר רון ברבש. הוא לא רע אבל לדעתי הוא התחיל די בהססנות ולא לקח יוזמה מה שבהמשך הוא שיפר בכניסה שלו לרחבה כאשר ריצ'ארד דאן הכשיל אותו והיה צריך להישרק פנדל.


    שאר תוצאות המחצית:
    ארסנל- מידלסבורו- 1-0
    בירמינגהאם- סאות'המפטון- 1-1
    בלקבורן- בולטון- 3-2
    צ'רלטון- וולבס- 1-0
    פולהאם- אברטון- 1-0
    לידס- טוטנהאם- 0-0
    ליברפול- אסטון וילה- 1-0

    בטעות כתבתי את זה בדיון הלא נכון....
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלוש קבוצות לונדוניות כובשות בדקות הראשונות של המחצית השנייה, שני שערים משמחים, ואחד לא...

    דקה 59 בהייבורי- 3-0 לארסנל. הנרי זכה בכדור באגף השמאלי, והעביר כדור רוחב לתוך הרחבה, הכדור פגע בשחקן בורו (אהיוג?) והגיע ישר לרגל של פירס שלא עצר וירה פנימה מ-12 מטרים בערך, 3:0. ארסנל שולטת לחלוטין ויש משחק טוב בהייבורי. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx

    דקה 46 בלופטוס רואד- סטיד מלברנק מצטרף לסאהה (הרבה צרפתים כובשים היום- סאהה, הנרי, מלברנק, אנלקה, סיביירסקי, פירס... אה, וגם פרנק קדרו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx ), פולהאם עולה ל-2:0 על אברטון.

    דקה 56 באלנד רואד- רובי קין כובש מול קבוצתו לשעבר- 1:0 לספרס על לידס http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx

    ***עכשיו כבר 4-0 לארסנל, דקה 70, מבצע אישי של קאנו הסתיים בהגנה של בורו, אבל העקשן שנכנס בתחילת המחצית בגלל פציעה של אליאדייר (עוד פציעה של חלוץ אצלנו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx ) הצליח לחלץ מצוין את הכדור בתוך הרחבה, ומצא את ליונגברג שבעט שטוח לקורה ופנימה, כדי לכבוש את שערו ה-50 במדי ארסנל! מזל טוב פרדי! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx

    יופי של משחק מארסנל. פירס יצא, אדו נכנס מקודם, ועכשיו עושה רושם שליונגברג יירד ויפנה את מקומו לריי פארלור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/1/04
  11. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נגמר 4-2 לפורטסמות!
    משחק ענק,מנש נהנתי..לא הייתה דקה אחת משעממת במשחק ואיגביני הביא צמד!!!!!
    אחרי ה2-1 לסיטי במחצית שרינגהאם בישל ליעקובו וכעבור דקה השופט[ליתר דיוק הקוון] פסל שער שנראה חוקי לסיטי[בארטון]
    שרינגהאם הביא יתרון מבישול של ברגר ואז יעקובו שם עוד אחד ל4-2
    במהלך המשחק היו 3 משקופים לסיטי.
    ברקוביץ הוחלף בדקה ה-73 אחרי שמתח את השריר בשני הרגליים!!
    http://news.bbc.co.uk/media/images/38401000/Xxx/_38401375_penalty300_pa.Xxx
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    ראיתם איזה יופי ש- 5+ שינו את הבחירה שלהם?

    במקום משחק חד צדדי וממש לא מותח ראינו משחק דו צדדי ברובו, משחק עם הרבה מאוד הזדמנויות לכיבוש ויעקובו אחד. יעקובו היה היום פשוט ענק, יוצא מן הכלל, פנטסטי וכל הסופרלטיבים שרק תבחרו לתת לו.

    אני מנחש שריצ'ארד דאן לא ירדם טוב בלילה כי עדיין יהיו לו סיוטים ממה שאיגביני עשה לו היום פשוט שחקן ענק שרק צריך לשפר את הסיומת שלו, למרות שראינו ממנו צמד היום עם סיומת מושלמת אבל אם הוא יהיה חד יותר לאורך כל המשחק הוא יבקיע הרבה יותר שערים.

    משחק נהדר. היה תענוג.

    הא... ובקשר לשער של בארטון שנפסל. אני עדיין לא סגור על עצמי. כי נבדל פאסיבי הופך לאקטיבי מהרגע ששחקן מתערב במשחק ואנלקה הסתיר לשוער ולהסתיר לשוער זה גם סוג של התערבות במשחק לכן אני נוטה לחשוב שההחלטה הייתה נכונה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/1/04
  13. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק ברמה גבוהה,עם הרבה אירועים,יופי של משחק של איגביני,
    נראה שהסיטי לא יוצאים מהמשבר,בעוד איל ברקוביץ' נתן משחק לא רע,
    פורטסמות חלשה בהגנה ובשער..
     
  14. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו, שיהיה, אני עדיין הייתי מעדיף את ארסנל ממניעיי האינטרסנטיים... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx היה אחלה משחק גם בהייבורי, אני לא חושב שמישהו מהצופים הנייטרליים היה מקטר אם היו מראים את ארסנל היום.

    למען האמת, נראה לי שכמעט כל משחק שהיו בוחרים לשדר היום, היה מספק את הסחורה. פשוט מחזור מדהים. בולטון חוזרת מ-3:1 ל-4:3 כדי לנצח בבלקבורן באחד המהפכים הגדולים של העונה, ארסנל כובשת רביעייה שנייה מול אחת ההגנות הטובות בפרמיירשיפ, בירמינגהאם גם היא רושמת מהפך מול סוטון שהולכת מדחי אל דחי...

    הבשורה העצובה של היום היא מאלנד רואד, שם רובי קין מנצח לטוטנהאם את לידס, ודווקא הוא מכל השחקנים כובש שער שהוא מכה קריטית למאבק של לידס נגד הירידה. יחד עם הניצחון של פומפיי, יכול להיות שבאלנד רואד (וגם במוליניו) יזכרו את המחזור הזה טוב בסוף העונה.
     
  15. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה משחק בין פומפיי לסיטי. משחק מהסוג שכיף לראות, בלי שום טקטיקות ושיטות ומערכים מסובכים. פשוט כדור שטס מצד לצד, הזדמנויות, יכולת אישית ושערים.