באיירן מינכן 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏1/7/08.

  1. 100%Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/08
    הודעות:
    537
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי דעתי צריך להביא לפולדי לשחק אבל לא בתור חלוץ...

    אולי בתור SS או קשר התקפי שלפני החלוצים... או אפילו כמו בנבחרת קיצוני שמאלי-התקפי.

    בנתיים שוויני ימין, פולדי שמאל, זה רוברטו מרכז עם ואן בומל או W\E...

     
  2. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה לאל שיברי חוזר גם באיירן וגם נחרת צרפת צריכות את האיש מספר 1 שלהן כמו אוויר לנשימה חוץ מזה די יבש בלעדיו..

    בקשר לפולדי הוא חלוץ מהשורה הראשונה בעולם זה הוא מוכיח בנבחרת בכל הזדמנות ובימיו בקלן הוא כיכב ללא הפסקה פשוט עם באיירן זה לא הולך ביחד ואני מאמין שטובת 2 הצדדים שפולדי יעזוב השאלה איזה חלוץ יגיע במקומו מהשורה הראשונה או שקלינסי ימשיך עם מירו עד הסוף..
     
  3. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסור לבאיירן לשחרר את פולדי, בעיקר נוכח העבודה שקלוזה כבר לא מספק את הסחורה וגם הגיל שלו לא כ"כ עוזר לו לראות עתיד ורוד.
    נכון שפולדי לא מספק את הסחורה בבאיירן, ונראה כלא מתאים לקבוצה. יחד עם זאת, מדובר עדיין בשחקן טוב מאוד, עם הרבה כדורגל ברגליים, שצריך להמתין לפריצה שלו. גם היא תגיע.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אם אתה כל כך רוצה אפשר לשים אותו לשחק בתור בלם או שוער או אולי קשר אחורי. למה דווקא קשר שמאלי?
    יש בסגל לפחות 4 קשרים שמאליים יותר טובים ממנו (ריברי, שוויני, זה רוברטו, קרוס) אבל רק שני שוערים יותר טובים ממנו.
     
  5. Bavarian Member

    הצטרף ב:
    ‏2/1/08
    הודעות:
    49
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדי עדיין לא הוכיח את עצמו ולא הוכיח שמקומו בהרכב הפותח, ואל תגידו לי השערים שהוא כובש בנבחרת ו"המאזן" שלו, המאזן הזה מאוד מטעה. כי החמישייה שהוא כובש נגד סן מרינו הוא לא היה כובש אותם נגד קבוצת ליגה שלישית בגרמניה. וליכנישטיין היא לא מגיעה לרמת ליגה רביעית בבאיירן, גם רומניה-טורקיה-בלגיה וכו הן קבוצות לא יותר טובות ליברקוזן-נירנברג. אז לא להתלהב מהשערים שהוא כובש. למרות זאת אני חושב שהוא צריך לשחק בהרכב כי קלוזה פשוט גרוע וצריך לתת לפוחדי את ההזדמנות.
     
  6. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    מה זה השטויות האלה ? מה קלוזה עשה בבאיירן יותר מאשר פודולסקי עשה ? לקלוזה מגיע לשבת על הספסל, עם כל הכבוד, פודולסקי משחק הרבה יותר טוב ממנו ולא מחמיץ מצבים מבישים.
     
  7. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם לפי דעתי צריך להושיב את קלוזה על הספסל, ולשחק בחוד עם טוני, כשפולדי קצת מאחוריו. מירו כבר הרבה זמן לא מראה לנו שהוא משדרג את היכולת הזוועתית שלו, נהפוך הוא- הוא פשוט נראה כמו אובד עצות על המגרש. הגיע הזמן לעשות שינוי מרענן ומתבקש.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    באמת, יוני? אז איך זה יש לו רק שער אחד העונה (מפנדל), בדיוק כמו לקלוזה? איך זה שבעונה שעברה קלוזה הבקיע 10 ובישל 8 ופודלסקי הבקיע 5 ובישל 2? איך זה שבעונה שלפני האחרונה פודלסקי הבקיע רק 4 שערים ו - 3 בישולים? ואיך זה שבכל היורו הנפלא שלו פודלסקי כבש רק שער אחד יותר מקלוזה (3 לעומת 2).
    ובכלל לכל בעלי הזיכרון הקצר אני מציע לקרוא מה כתבנו כאן על פודולסקי מאז שהוא עבר לבאיירן. על האכזבה ממנו, על ההחמצות שלו.
    וגם איך זה שקלוזה כל כך חלש ובכל זאת 3 מאמנים נותנים בו אמון (היצפלד, לאו וקלינסמן)? אף אחד מהם לא מבין? שימו לב, גם קלינסמן מעדיף את קלוזה עדיין וגם לאו אומר היום שלקלוזה מובטח מקום בהרכב בכל מקרה. http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/nat...miro-klose.html חשבתם איך זה יכול להיות?
    כרגע קלוזה טיפה במשבר, כל הדיבורים מסביב עוד יותר מלחיצים אותו, אבל הוא נותן 100% + באימונים, לא מקשקש בקומקום (באחד המגזינים המקוונים עשו משאל ורוב העונים אמרו שנמאס להם מהיללות של פולדי), עושה עבודה שחורה במשחק (שימו לב לכמות התיקולים שלו נגד הרטה ועבודת ההגנה). תנו לו את הזמן והשקט ונראה מה יהיה. עם זאת, זה לא אומר שצריך לשחרר את פולדי. בטח לא לפני סוף העונה הזו. וזה יהיה הכי מצחיק אם הוא יילך לריאל מדריד.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל אתה חייב להסכים נדב, שקלוזה מראה סימני חולשה בשנתיים האחרונות וזאת למרות שהוא בחור חרוץ ועובד. יש דברים מעבר שפוגעים בחלוץ כמו הגיל. עוד שנה גג כבר לא סביר שהוא יהיה תחרותי ברמות הגבוהות. ועכשיו אני אדבר לאלו שרוצים לשחרר את פולדי, כי בקרוב שקלוזה גומר את הסוס, מי יהיה חלוץ בבאיירן? נכון, פודולסקי.
     
  10. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השאלה המתבקשת פה היא האם פודולסקי יסכים להמשיך ולחכות לתורו. אני מתאר לעצמי שאחת העונות הקרובות באיירן תחתים חלוץ סטאר נוסף שיהיה אמור לעבוד לצד פודולסקי (במידה וישאר). אבל שוב,השאלה אם פודולסקי יכול להתאפק עוד עונה,אני חושש שלא ואני די מבין אותו.
     
  11. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך לאחרונה ב: ‏9/9/08
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא. לא נכון. אני מציע לך לקרוא שוב את כל מה שנכתב על קלוני (קלוזה וטוני) בחצי הראשון של העונה הקודמת. נכון, בחצי השני של העונה הייתה ירידה, וכרגע כל מה שהוא סובל ממנו זה רק חוסר ביטחון (כי בניגוד לסוף העונה שעברה, הוא מגיע למצבים מצויינים, אבל מחמיץ מחוסר בטחון), אבל זה לא שנתיים.
    למה יהיה בעוד שנה, זה אף אחד לא יודע.

    קודם כל, אף אחד לא רוצה לשחרר את פודולסקי, זה פודלוסקי שרוצה ללכת. דבר שני, ברור שלקלוזה וטוני יש עוד שנה שנתיים ואחרי זה צריך למצוא להם מחליפים באותה הרמה, לפחות. וכאן יש נקודות.
    א. האם פולדי מספיק טוב? עד היום המספרים שלו מראים שלא (ולא, 7 שערים נגד סאן מרינו וליכטנשטיין זה לא אומר כלום). ב. קצת מתחיל להימאס מהיללנות שלו. זה גם לא מוסיף לאף אחד ולא תורם לאווירה בקבוצה. ג. החוזה שלו מסתיים בסוף העונה הבאה. כך שאם לא ימכרו אותו העונה הזו והוא לא יאריך את החוזה שלו בקבוצה, הקבוצה תפסיד הרבה כסף וחבל. ריאל מוכנים לשלם עליו 20 מליון, חבל להפסיד סכום כזה, כשדיי ברור שהוא יילך ממילא בסוף העונה הבאה.

    אם תשאל אותי (וגם אם לא), ברור שהעונה הזו אין מה לשחרר אותו. בקבוצה כמו באיירן חייבים לפחות 3 חלוצים טובים ועוד חלוץ שהוא בהגדרה חלוץ רביעי. וזה המצב היום. גם בחורף לא הייתי משחרר אותו, אלא אם יש חלוץ אחר במקומו. בסוף העונה, אם העניינים ימשיכו ככה, אין מנוס, אלא למכור אותו ולהתחיל לחפש שני תותחים ועוד אחד קצת פחות.
     
  13. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבוי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx

    אין ספק שהשנים בבאיירן עצרו את הקריירה של פודולסקי במקום לבנות אותה, אבל מעבר לריאל מדריד (בולשיט עיתונאי מוחלט, שלא יהיה לכם ספק), יהיה המהלך הכי מטופש שהילד יכול לעשות. אם בבאיירן אין לו מקום, למה שבריאל יספרו אותו?

    אם לפני שנתיים פולדי יכל ללכת להמבורג (וכבר שנים אני מזמר שזו טעות חייו שויתר על השילוב עם ואן דר ואארט וקומפאני לטובת החיבור על הספסל של באיירן), לסיטי (כשהיא עוד לא היתה קבוצת-על בהתהוות), לברמן ולעוד כמה וכמה מועדונים ברחבי אירופה, שבניגוד לבאיירן היה לו מה לתת להם. פולדי רצה לקפוץ מדרגה, לוותר על שלב בהתפתחות ולהמר כמו הרבה לפניו. לפעמים זה עובד ולפעמים לא. אצל פודולסקי- לא.

    עכשיו, כשהוא מוכר ברחבי גרמניה בתור בכיין של ספסל ושגם תהילת המונדיאל וגם תהילת היורו עברו מהעולם, פודולסקי מבין ששוב הוא פספס את הרכבת.
    בפעם הראשונה, אחרי המונדיאל, זה היה כשהוא בחר לקפץ דווקא לבווארים. ובפעם השניה, אחרי היורו, זה היה כששוב הוא ויתר על הרבה הצעות רק כי קלינסמן שכנע אותו שהפעם זה יהיה אחרת.
    בשני המקרים שכחו מי הוא והספסל של באיירן הבטיח שגם לא יזכרו בקרוב.

    לאן אני חותר? לזה שפודולסקי לא יכול היום לחשוב על מעבר "קדימה". במנצ'סטר סיטי הנבנית או בריאל מדריד או אפילו בברמן כבר אין לו מקום של קבע בהרכב. הוא צריך ללכת אחורה, אבל במידה מדודה. ההוכחה לזה שגם לוקאס מבין את המצב היא הרצון שלו לעבור אפילו חזרה לקלן בקיץ.
    אם בהמבורג יזכרו במה הפולני-גרמני יודע לתת, אולי יהיה לו צ'אנס, שלוש שנים באיחור, לתקן את העוולה מפעם.
     
  14. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מירו במשבר יכולת אדיר אבל הפשר לראות עליו כמו תמיד הוא נשאר קר רוח לא מוותר ולא מרים ידיים אין מצב שהוא לא יחזור לחורר רשתות בליגה באירופה בדרך למונדיאל ובמונדיאל עצמו בע"ה.

    סקוררים כמו מירו יש פעם בדור שחקנים שקטים שנותנים את הלב יש פעם בחיים לכן מירו סקורר מהטופ חייב להישאר הצמד שלטוני.

    לגבי פולדי אמרתי כבר שחקן קטלני מהרמות הכי גבוהות שיש שלא מתאים לבאיירן.
     
  15. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני קצת מתפלא לקרוא שאנשים אומרים שקלוסה "קצת במשבר כרגע" והוא כבר יוצא מזה,
    הבחור לא פוגע בהר עם מחבט ביסבול כבר כמעט שנתיים להוציא חצי עונה מוצלחת לפני שנה בה
    הוא היה "קצת לא במשבר",הדעיכה התחילה עוד בחצי השני של עונת 06/07 בברמן,יציאה קלה ממנה
    היתה בתחילת 07/08 כאמור ומאז הבחור פשוט לא פוגע בצב.

    פולדי הוא אמנם יותר מוכשר אבל גם לא בדיוק "אי של יציבות" בלשון המעטה,
    קלינסי היה עושה בשכל אם היה מביא בקיץ חלוץ היות שעל פולדי הוא לא סומך,על קלוסה כבר אי אפשר
    לסמוך, כך שבעצם נשאר רק טוני וזה הרבה אבל לא מספיק,בעבר היו ידיעות שקשרו את גוראן פנדב
    המקדוני של לאציו לבאיירן,שחקן מסוגו יכול להיות פתרון לא רע לבעייה.