בורוסיה דורטמונד 2008/9

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏1/7/08.

  1. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתמול ראינו, כמה פריי משנה את פניה של בורוסיה...
     
  2. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    זה היה הרי ברור כשמש,הוא שחקן מאוד מאוד מקצוען וכישרוני.
    אפשר היה לראות זאת אשתקד כשהוא חזר ל3-4 מחזורים האחרונים שלה עונה אחרי הפציעה. הוא כבש מס' שערים פנטסטי של ארבעה שערים בשלושה משחקים (אלמלא טעות שיפוטים זה היה נגמר בחמישה שערים) ונתן הופעות מצויינות מול שטוטגארט וולפסבורג.
    כמו בורוסיה דורטמונד גם בנבחרת הוא משמש כבורג מרכזי ומזיז עניינים שמה,ואפשר היה לראות זאת ביורו לאחר הפציעה הם איבדו כל סיכוי לעבור את שלב הבתים.

    מדאיגה אותי מאוד היכולת של מוחאמד זידאן,מאוד.
     
  3. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    אחרי שבוע קצת קשה עבור הקבוצה מדורטמונד, מחר מחכים להרטה ברלין בבית למשחק הגביע. חובת ההוכחה על החניכים של יורגן קלופ לאחר שני ההפסדים האחרונים, נגד אודינה ונגד הופנהיים בליגה. הרטה ברלין כמובן יריבה קשה העונה, קבוצה שיכולה לסכן את ההגנה הדלה של דורטמונד עם וורונין ופנטליץ'. הקישור חייב לתת מחר את הטון על מנת לנצח את המשחק הקשה נגד הרטה ברלין.

    AUF GEHTS BVB
     
  4. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    אומנם במשחק האחרון מול הופנהיים לא ראינו זאת לראשונה,אך למדנו יותר ויותר על ההגנה הכושלת של קבוצתנו אוהב.
    כנראה שהשיטה לפצח את ההגנה שלנו היא כזאת: לשלוח כדור רוחב בין שני הבלמים והחלוץ יסתנן בינהם ויכבוש שער. שלושה פעמים זה קרה במשחק מול הופנהיים.
    ההתקפה שלנון פשוט חושך,החמצות חוזרות ונשנות של וואלד שמציג יכולת גרועה עד פושרת מאז המשחק בלברקוזן.
    משהו כבוי בקבוצתנו,נראה שהם לא נחושים ולא רוצים,לא רואים התלהבות מצידם.
    די עיצבן אותי לראות את קלופ יושב בחוסר מעש על הספסל,במקום לצעוק לשנות או להחדיר מוטיבציה בשחקנים.
     
  5. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    עומר נכון ?

    בוא נהיה לרגע קצת ריאלים, לא אני ולא אתה מצפים מהקבוצה לקחת אליפות וגביע. בדורטמונד בונים בסיס על שחקנים צעירים עם המון פוטנציאל ובסה''כ יש עתיד עצום לקבוצה ולשחקנים. צריך לקחת הכל בפרופורציות, בורוסיה דורטמונד לא מכונה כמו באיירן מינכן, ורדר ברמן או שאלקה, בורוסיה דורטמונד מתכננת להיות קבוצת צמרת כן, אך אני לא חושב שבחלומות הכי ורודים שלנו אנו ניקח אליפות העונה. אני מקווה שהשנה הקבוצה תהיה קבוצת צמרת ראויה בכדי שבעונה הבאה נבנה על הבסיס הזה עונה נפלאה. העונה התחילה, כל קבוצה מפסידה, קורה. אני אישית בטוח שהעונה הזאת עם יורגן קלופ תהיה חוויה גדולה בתקווה לעוד עונות כאלה. בסה''כ אני מאוד מאושר ומרוצה מהעבודה של קלופ בדורטמונד.

    היום מנצחים בבית את הרטה !
     
  6. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    אכן עומר הוא שמי.
    אני לא חושב שלהנמיך ציפות זה מן הדבר הראוי לעשות,אך אני גם לאחושב שצריך להאמין שדורטמונד תקרע את הליגה שלנו,יש לנו הרבה כשרונות לעתיד,אולי לקבוצתנו יש קישור מאוד פורה,אך בטווח הארוך זה יהיה ברור שנצטרך לעשות שינוי מאסיבי בעמדות החלשות שלנו. פתיחה מאוד טובה של דורטמונד העונה,אפשר להיות מרוצים למרות ההשפלה המיותרת מול הופנהיים.
    (אתה לא ידוע איזה צביטה יש לי בלב כרגע לראות את השחקן הכי מוכשר שהיה לנו אשתקד כובש לזכות המבורג,הפסדה ענקית,בדיוק אותה שחסרה לקבוצה שלנו, את אותו חלוץ/פליימייקר גדול שהפסדנו.)
     
  7. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    תאמין לי שגם לי כואב הלב, אבל מה שהיה היה, משאירים מאחורה נגמר ! עכשיו מסתכלים קדימה עם מה שיש לנו ויש לנו. סביר להניח שכבר בינואר תחתים בורוסיה את טימו הילדברנד וקשר נוסף לפי מה שמתפרסם באתרים הגרמנים. צריך לתת לחבר'ה גם קצת זמן להתחבר אחד לשני, זאת קבוצה חדשה, צעירים ללא ביטחון אך עם עתיד וזאת הגאווה שלנו.

    נקווה עכשיו לטוב במחצית השנייה.
     
  8. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    נצחון חשוב בהחלט לבורוסיה דורטמונד על הרטה ברלין בגביע, ניצחון לאחר הארכה 2-1 משערים של אלכס פריי בפנדל בדקה ה-7 ומשער של דייגו קלימוביץ' שהוכנס כמחליף בתחילת הארכה. יונג-פיו ליי איש המשחק ובגדול, יכולת הגנתית יוצאת מן הכלל עם פריצות על הקו לחלק ההתקפי. עבודה מרשימה גם של המגן הצעיר מרסל שמאלצר שממשיך להראות כי הוא העתיד של המועדון הצהוב שחור. נורי שהאין נכנס ועשה עבודה יוצאת מן הכלל עם המון ריצה ותמיכה בחלק הקדמי ובאחורי.

    בסה''כ עברנו את הרטה, עכשיו מגיעים לשלבים הקשים יותר.
     
  9. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סובוטיץ' מקבל(סופסוף) אזרחות גרמנית ועולה כמועמד בכיר לאייש את הסגל\הרכב של יוגי.

    http://translate.google.com/translate?sour...donline%2ede%2f

    מה שבטוח אני עוקב לא מעט זמן אחרי הבחור והוא סופר מקצוען עם המון פוטנציאל להצליח מקווה לראות אותו ואת המלס כמרכז ההגנה של הנבחרת ואולי יצטרף להמלס בעתיד אצלינו בבוואריה.
     
  10. Lahmagik Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/08
    הודעות:
    306
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/forum2/html/emoticons/5eek.Xxx

    סובוטיץ' מסתמן ככישרון ענק אבל אני מרגיש שזאת תהיה "גנבה" אם הוא ישחק במאנשאפט במקום נבחרת אר"הב.
     
  11. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    אולי תופתע לשמוע, אבל לי הוא מאוד מזכיר את סגנון המשחק של הייקו וסטרמאן ואני חושב שהוא יכול להיות מאוד חיוני בעמדת הקשר ולאו דווקא בעמדת הבלם. אך עד כה הוא עושה צעדים גדולים בתור בלם ראשון וחשוב במדי בורוסיה דורטמונד. אין ספק שזה אחד מהשחקים עם הכי הרבה פוטנציאל בגילו. בסה''כ הוא והומלס יהיו חולייה קשה לפיצוח בעונה הקרובה במידה ויצליחו להתחבר אחד אל השני ולשחק כצוות. היתרון של שניהם, הוא לעניות דעתי משחק הראש המשובח גם בהגנה וגם בהתקפה. החסרון של שניהם, חוסר הביטחון והלחץ המהר שאליו הם נכנסים, הטעויות הקטנות שיכולות לגרום לבורוסיה להפסיד. אך עד כה אני מאוד מרוצה מהצמד הזה.
     
  12. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהבתי במיוחד את התיאום שאחד שומר אישית בדרך כלל זה האמלס אז השני בחיפוי ממש מושלם דבר שכל כך היה חסר בנבחרת ביורו החיפוי המושלם הצמד הזה ברוטציה עם ווסטרמן חייב להנהיג את הגנת הנבחרת בעתיד.
     
  13. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    סוף סוף ניצחון בית בליגה. ממאי כאשר נפגשה בורוסיה דורטמונד עם שטוטגארט לא הצליחה הקבוצה לנצח בבית. הפעם זה קורה, 3-0 גדול על מי אם לא שטוטגארט. יכולת פנטסטית של שחקני הקבוצה שנתנו את כל כולם על מנת סוף סוף לזכות בשלוש נקודות מוצדקות יש לומר. הקבוצה הטובה יותר על המגרש ניצחה בצדק.

    ויידנפלר - לא היה צריך להתאמץ במיוחד אך מתוך מעט ההזדמנויות של שטוטגארט, עמד במקום ולקח אותם בצורה הטובה ביותר שהוא צריך. קיבל את הביטחון שהיה חסר לו היום עם יכולת טובה בהחלט. בלי שטויות ובלי טעויות מיותרת שבד''כ הוא אוהב לעשות.

    ליי - עוד משחק ענק של המגן הקוריאני שממשיך לתפקד בעמדת המגן הימני במקומו של אנטוניו רוקאווינה. כדורגל נהדר עם יכולת פריצה מעולה על הקו ובמיוחד בהגנה על מנת לסגור את החלוצים והקשרים של שטוטגארט. לעניות דעתי אחד השחקנים החזקים ביותר על המגרש במשחק היום.

    סובוטיץ' - נפילה קלה הייתה לילד הצעיר של בורוסיה דורטמונד בהגנה במשחקים האחרונים. אך היום הוא הראה שוב כמה חיוני הוא לבורוסיה דורטמונד וכמה חזק הוא באחד על אחד. עבודה נהדרת בהגנה עם גלישות נקיות אל עבר הכדור. כמו גם הצטרפות להתקפה בעת הצורך עשה על הצד הטוב ביותר.

    פליפה סנטנה - למרות היותו נקודת החולשה במשחקים האחרונים של דורטמונד כמו נגד אודינזה והופנהיים. היום הוא הוכיח שהוא מקבל את הביטחון אט אט ומשחק כדורגל נהדר כולל שער שנבעה מטעות של ינס להאמן שוער שטוטגארט. בסה''כ משחק נקי מטעויות וכדורגל יפה בהחלט לבלם הברזילאי הצעיר.

    שמאלצר - עוד ילד להגנת בורוסיה דורטמונד. עוד הופעה מוצלחת למרסל שממשיך לקבל בצדק את הקרדיט המגיע לו. עבודת הגנה נהדרת עם סגירות מצוינות על שחקני היריבה והצטרפות להתקפה על הקו השמאלי עם מהירות וחוזקה. ללא ספק יש לאן להתקדם עם הילד הנהדר הזה.

    סבסטיאן קל - הקפטן של הקבוצה עם יכולת סבירה. נרדם מידי פעם בשמירה אך ההגנה הצילה אותה. כדורגל התקפי נהדר בחלק הראשון של המשחק, התמקד בחלק השני של המשחק במיוחד בהגנה לאחר שלא הצליח לעשות זאת בחלק הראשון של המשחק.

    טינגה - לא הפסיק לרוץ ולהשתתף בהתקפות הקבוצה. משחק בהחלט נהדר של הברזילאי. יש עוד מה לצפות ממנו. עדיין לא בשיא הכושר אך בהחלט מוסיף המון צבע לקישור של בורוסיה דורטמונד במיוחד כאשר הוא מסתדר נהדר עם ההונגרי תאמאש היינל.

    היינל - איש המשחק ובגדול. משחק יוצא מן הכלל של ההונגרי עם שער מרהיב ובישול בשער השני לפליפה סנטנה. היינל היה הבורג המרכזי יש לומר כאשר כל התקפה החלה דרך ההונגרי עם נגיעות קסומות בכדור ויכולת סיום מצויינת. שער מרהיב יש לומר.

    קרינגה - לא נראה הרבה לעין, אך עשה את העבודה השחורה של בורוסיה דורטמונד גם בחלק האחורי וגם בחלק הקדמי. הגיע למצב שהיה יכול לכבוש אך לא הצליח. בסה''כ כמו תמיד פלוריאן קרינגה אחד מהאנשים החשובים ביותר במערך של בורוסיה דורטמונד כמו גם היום.

    'קובה' - גדול, נהדר, מצוין. כדורגל בהחלט נהדר של קובה עם המון פריצות להגנת שטוטגארט ועם המון הזדמנויות שבישל לחבריו לקבוצה. כדורגל בהחלט נהדר. קובה לאט לאט מראה את הכישרון האדיר שיש לו ברגליים ולמה הוא מקבל כל משחק את חולצת ההרכב. אחד ממצטייני הצהריים בדורטמונד.

    ואלדז - הרבה יותר טוב מבמשחקים האחרונים, אך עדיין לא מספיק. מקבל שוב את חולצת ההרכב, לא סיכן יותר מידי את השער של היריבה אך היה פעיל נון סטופ וניסה לחפש את הכדורים מחבריו. בסה''כ משחק סולידי יש לנלסון מה לתרום לקבוצה וזה בהחלט חיובי.

    -----

    קרוסקה - נכנס במקומו של טינגה בדקה ה-54 על מנת לחזק את החלק האחורי של הקישור ועשה זאת בצורה מצויינת כאשר הצליח לתקל את שחקני היריבה בצורה נקייה והיה שותף בחלק ההתקפי ברוב חלקי החלק השני של המשחק.

    פריי - נכנס במקומו של ואלדז בדקה ה-57. 14 דקות לאחר מכן כבש כבר את השער הראשון שלו למשחק הנוכחי. המון החמצות של פריי אך לא קריטי במשחק שאתה מוביל 3-0. אך בכל זאת אלכסנדר פריי הוא שחקן חשוב ביותר בסגל של בורוסיה דורטמונד. יכולת הסיום הנהדרת שלו תהיה פקטור חשוב בעתיד.

    שאהין - נכנס במקומו של איש המשחק תאמאש היינל בדקה ה-79. לא היה בולט בדקות ששותף אך בכל זאת ממשיך לקבל דקות והוא אחד משחקני העתיד של המועדון.


    Danke Dortmund
     
  14. Lars Ricken Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/08
    הודעות:
    935
    לייקים שהתקבלו:
    25
    לאחר זמן מה שלא יצא לי כל כך להגיב על אהובתי, אדבר טיפה על סיום המסע הקצרצר באירופה.
    אני יכול ללכת בראש מורם ולהגיד בגאווה NUR DER BVB!
    משחק נהדר של החבר'ה באודינזה,הקבוצה שיחקה פנטסטי,והתוצאה לא משנה.כשאני ראיתי על הלוח התוצאות את התוצאה 2-0 ליבי התמלא גאווה ובאושר.אומנם ביש מזל מנע ממנו העפלה לשלב הבא אך המשחק הזה מילא אותי אושר.
    להדחה מגביע אופ"א יש כמה צדדים,אדבר על הצד הטוב שבהדחה,ההדחה תתן שקט לקבוצה שעדיין לא מחוברת,יורגן קלופ חייב לתת לקבוצה דחיפה ענקית למען הצלחתה בבונדסליגה.
    בורוסיה הוכיחה כי היא קבוצה בעלת אופי,תשוקה,ונחישות לניצחון (בניגוד לבאוורים).

    ועוד נקודה לציון:מרסל שמאלצר-כמה שהילד סיפק לי נחת במשחק האחרון,אחת הסיבות לשמוח מהמשחק באיטליה, עם קצת ניסיון שהוא יצבור השנה,הוא יכול אפילו למלא את המקום של דדה המזדקן כמותו. יישר כוח.
     
  15. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    צר לי, אבל זה לגמרי הפוך. לומר שיש צדדים חיוביים לנשירה מאופ"א בגלל שזה יתן זמן להתרכז בליגה, זה מה שאומרים דורטמונד כל שנה בהם עפים מוקדם מידי מהמפעל. אבל ואבל גדול, המפעל הזה הוא הדרך של בורוסיה לחזור לאט לאט ובהדרגה לרמות הגבוהות, אם זה בנוכחות שלהם שוב מול כל אירופה ואם במובן הכלכלי שלעבור שלבים כמובן יחזק את דורטמונד כלכלית ואז ירים אותה חזרה לתחרות מול שאר הצמרת.